Θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω ερωτήσεις κατανόησης , σωστού-λάθους στα μαθηματικα Ι. Έχουμε εδώ στο ;
Γιατί λίγο που έψαξα δεν βρήκα.
Ευχαριστώ.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Το 2009 είχαμε φτιάξει με τον Λεωνίδα Θαρραλίδη (lonis) ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις τύπου "Σωστό-Λάθος", που περιλαμβανόταν ως ένθετο στα βιβλία του Λεωνίδα για τα ΕΠΑΛ.
Αναρτώ την τετρασέλιδη έκδοση που είχα μοιράσει στους μαθητές μου, όταν δίδασκα στο 1ο ΕΠΑΛ Κέρκυρας, δίχως υπογραφές και τα στοιχεία των εκδόσεων.
Την ανάρτηση αυτή την αφιερώνω στη μνήμη τουΛεωνίδα.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)