Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
ΕΠΑΛ ΑΛΓΕΒΡΑ
2ο
4ο
ΕΠΑΛ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
2ο εως 12/1
4ο εως 12/1
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΑΛΓΕΒΡΑ
2ο
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
2ο εως 12/1
4ο εως 12/1
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
2ο εως 4/12
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΛΓΕΒΡΑ ΝΕΟ
2ο
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΝΕΟ
2ο
4ο
2ο
4ο
ΕΠΑΛ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
2ο εως 12/1
4ο εως 12/1
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΑΛΓΕΒΡΑ
2ο
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
2ο εως 12/1
4ο εως 12/1
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
2ο εως 4/12
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΑΛΓΕΒΡΑ ΝΕΟ
2ο
4ο
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΝΕΟ
2ο
4ο
τελευταία επεξεργασία από erxmer σε Δευ Ιαν 12, 2015 3:07 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5284
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
Καλησπέρα σε όλους.
Ελπίζω και εύχομαι να μη χρειαστεί να ανοίξουμε ξεχωριστό θέμα για ερωτήματα όπως το παρακάτω:
Ρίχνοντας μια ματιά στα θέματα που τράβηξε την προσοχή το
EI_V_GEO_219653
ΘΕΜΑ 2
Δίνεται ένα τρίγωνο ΑΒΓ με πλευρές με μήκη
α) Να αποδείξετε ότι το τρίγωνο είναι ορθογώνιο και να βρείτε ποια πλευρά είναι η υποτείνουσά του. (Μονάδες 15)
β) Να αλλάξετε το μήκος μόνο μιας από τις πλευρές του τριγώνου, ώστε το νέο τρίγωνο που προκύπτει να είναι οξυγώνιο. Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
(Μονάδες 10)
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τι εννοεί το ερώτημα (β);
Όποια πλευρά και να διαλέξω μπορώ, αλλάζοντάς την, να το κάνω οξυγώνιο.
Π.χ. τα παρακάτω τρίγωνα, στα οποία άλλαξα το μήκος μόνο μιας από τις πλευρές κάθε φορά είναι οξυγώνια:
Είναι δεκτές όλες οι (άπειρες) λύσεις;
Αν κάποιος καταλαβαίνει κάτι άλλο, που δεν το βλέπω, ας απαντήσει.
Ελπίζω και εύχομαι να μη χρειαστεί να ανοίξουμε ξεχωριστό θέμα για ερωτήματα όπως το παρακάτω:
Ρίχνοντας μια ματιά στα θέματα που τράβηξε την προσοχή το
EI_V_GEO_219653
ΘΕΜΑ 2
Δίνεται ένα τρίγωνο ΑΒΓ με πλευρές με μήκη
α) Να αποδείξετε ότι το τρίγωνο είναι ορθογώνιο και να βρείτε ποια πλευρά είναι η υποτείνουσά του. (Μονάδες 15)
β) Να αλλάξετε το μήκος μόνο μιας από τις πλευρές του τριγώνου, ώστε το νέο τρίγωνο που προκύπτει να είναι οξυγώνιο. Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας.
(Μονάδες 10)
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τι εννοεί το ερώτημα (β);
Όποια πλευρά και να διαλέξω μπορώ, αλλάζοντάς την, να το κάνω οξυγώνιο.
Π.χ. τα παρακάτω τρίγωνα, στα οποία άλλαξα το μήκος μόνο μιας από τις πλευρές κάθε φορά είναι οξυγώνια:
Είναι δεκτές όλες οι (άπειρες) λύσεις;
Αν κάποιος καταλαβαίνει κάτι άλλο, που δεν το βλέπω, ας απαντήσει.
Re: Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
Καλησπέρα. Ίσως ζητάει έναν συνδιασμό του πορίσματος στη σελίδα 191 και της τριγωνικής ανισότητας. Βέβαια προκύπτουν άπειρες λύσεις(συνδιασμοί)
τελευταία επεξεργασία από matha σε Κυρ Νοέμ 23, 2014 4:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Λόγος: Τονισμός κειμένου!
Re: Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
Προστέθηκαν οι ασκήσεις που αφορούν το θέμα 2 στα μαθηματικά κατευθύνσης, στα εσπερινα γενικά λύκεια. Στα υπόλοιπα αρχεία οι μικροαλλαγές θα ανέβουν εν καιρώ καθώς η διαδικασία προσθήκης θεμάτων είναι διαρκής. Τί οίστρος τι πάθος είναι αυτό......
-
- Δημοσιεύσεις: 277
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 14, 2011 11:44 pm
Re: Tράπεζα Θεμάτων Β Λυκείου (ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
Γιώργο, αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι οτι θέλει να βοηθήσει τους μαθητές να δώσουν μία σωστή απάντηση με όποιον αριθμό θέλουν. Τους δίνει δηλαδή μία εύκολη ερώτηση όπου "ταιριάζουν" πολλές απαντήσεις. Οπωσδήποτε για να μπορέσουν οι μαθητές του ΕΠΑΛ να απαντήσουν στο θέμα, πρέπει να έχουν διδαχθεί παρόμοια άσκηση μέσα στην τάξη. Είμαι σε ΕΠΑΛ πολλά χρόνια και αυτό που ξέρω είναι οτι οι μαθητές θεωρούν ευκολότερες τις ασκήσεις που έχουν αριθμητικά δεδομένα στη Γεωμετρία (μήκη πλευρών, μοίρες σε γωνίες), ενώ δυσκολεύονται αφάνταστα σε καθαρά θεωρητικές-αποδεικτικές ασκήσεις.Γιώργος Ρίζος έγραψε: ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τι εννοεί το ερώτημα (β);
........................................................
Είναι δεκτές όλες οι (άπειρες) λύσεις;
Αν κάποιος καταλαβαίνει κάτι άλλο, που δεν το βλέπω, ας απαντήσει.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες