Σελίδα 1 από 1
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 12:14 pm
από Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Καλημέρα
.
Το θέμα που ανοίγω δεν είναι αμιγώς μαθηματικό, οπότε οι συντονιστές ας αποφανθούν αν πρέπει να μείνει ή να φύγει.
Σκοπός του ποστ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Ή ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Θα ήθελα απλά ο καθένας για τη σχολική μονάδα που υπηρετεί να δώσει το κλίμα σε θέματα όπως:
* Έγινε η συνεδρίαση;
* Δημιουργήθηκαν ομάδες εργασίας;
* Οι ομάδες εργασίας δημιουργήθηκαν εθελοντικά ή κατ' ανάθεση;
Έχω ακούσει διάφορα (όπως όλοι μας φαντάζομαι) και αξίζει τον κόπο να έχουμε μια συνολικότερη εικόνα.
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 12:37 pm
από spege
Λευτέρη
Έγινε η συνεδρίαση
Δημιουργήθηκαν ομάδες εργασίας
Οι ομάδες εργασίας δημιουργήθηκαν εθελοντικά
Δεν συμμετέχουν όλοι συνάδελφοι. Τι γίνεται με αυτό το θέμα ; Θεωρείται έγκυρο το πρακτικό και η προσπάθεια;
Όλοι θα κάνουμε αυτή την «αγγαρεία» μέχρι να περάσει και αυτή η «ίωση»
Σπύρος
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 12:50 pm
από apotin
Και σε εμάς έγινε συνεδρίαση
Έγιναν ομάδες "εθελοντικά" από τους συναδέλφους με οργανική θέση
Οι εργασίες βαίνουν βραδέως θα έλεγα
Την Παρασκευή ήρθε ένα ΕΠΕΙΓΟΝ mail με θέμα διευκρινήσεις ΑΕΕ
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 1:15 pm
από Μπάμπης Στεργίου
Και μεις συναδριάσαμε, ορίσαμε ομάδες , αλλά ένα μήνα τρέχουμε με τους βαθμούς, τις δηλώσεις μαθητών για τις σχολές, τα Δελτία μετακίνησης και παρόμοια. Δεν έχω ακούσει καν μια λέξη για το που πάμε. Φοβάμαι πως όπως όλα, έτσι και εδώ , θα μείνουν τα περισσότερα για τέλη Ιουνίου. Ελπίζω να κάνουμε καμιά συνάντηση να δούμε που πρέπει να πάει το ζήτημα.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω ότι στο τέλος, με την τόση γραφειοκρατία, το όλο ζήτημα θα πάρει τη μορφή έκθεσης ιδεών . Όλα σχεδόν που περιέχουν οι δείκτες γίνονται σε καθημερινή βάση, έστω κι αν δεν το καταλαβαίνουμε.
Είμαι στην ομάδα '' Μάθηση και διδασκαλία '' που έχει το μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον, έχω αρκετά πράγματα να προτείνω, αλλά όλα αυτά θέλουν να είσαι από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα στο σχολείο.
Θέλω να πιστεύω ότι καλό θα βγει από αυτή την υπόθεση, ειδικά αν είμαστε όλοι τίμιοι με τον εαυτό μας.Τουλάχιστον θα αρχίσουν όλοι να κατανοούν ότι το σχολείο δεν είναι μόνο ο χώρος που πάμε, λέμε το μαθήμά μας και φεύγουμε , αλλά είναι πιο πολύ όλα τα άλλα.
Λευτέρη, δεν ξέρω αν είναι η ώρα , να αρχίσουμε την ανταλλαγή ιδεών πάνω σε ορισμένους δείκτες. Όμως κάποια στιγμή θα το κάνουμε και αυτό .
Μετά βέβαια τον πρώτο χρόνο όλα θα είναι πιο εύκολα και η έκθεση θα είναι πάνω κάτω η προηγούμενη με τις απαραίτες προσθήκες και συμπληρώσεις. Ίσως μέχρι εκεί να είναι και η δυναμική του όλου εγχειρίματος.
Το πιο ουσιαστικό που βλέπω ότι θα προκύψει, είναι ότι τίποτα δεν πρέπει να γίνεται από συνήθεια ή αυτόματα, αλλά να είναι γραμμένο, κωδικοποιημένο καινα έχει γίνει συνείδηση τι ακριβώς κάνουμε σε ένα σχολείο. Αυτό δεν είναι πάντα καλό, όπως το ότι κάποιος δεν πρέπει να κλέβει όχι επειδή φοβάται τον νόμο, αλλά επειδή ο ηθικός του κόσμος δεν τον αφήνει καν να σκεφτεί κάτι τέτοιο.
Σίγουρα η αυτοαξιολόγηση , αλλά και η αξιολόγηση, είναι σίγουρο ότι θα ανεβάσει την αυτοεκτίμηση του εκπαιδευτικού και έτσι αυτός θα γίνει πιο απαιτητικός, από τον εαυτό του, τους συναδέλφους και την χώρα του .
Προβλήματα βέβαια και ερωτήσεις εγείρονται δίκαια από πολλούς, αλλά ας πορευτούμε με τα θετικά και τα αρνητικά θα διορθωθούν στο μέλλον(ένα τέτοιο πχ είναι η ποσόστωση στην αλλαγή Βαθμού , που έπεται αξιολόγησης , κάτι που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και διχόνοιες στον κλάδο.)
Μπάμπης
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 4:21 pm
από Σταύρος Σταυρόπουλος
Έγινε η συνεδρίαση (πριν από τα Χριστούγεννα).
Δημιουργήθηκαν οι ομάδες εργασίες κατά ανάθεση στις οποίες συμμετείχαν όλοι.
Οι ομάδες εργασίες έχουν καταθέσει τα κείμενά τους.
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 6:11 pm
από spege
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Και μεις συναδριάσαμε, ορίσαμε ομάδες , αλλά ένα μήνα τρέχουμε με τους βαθμούς, τις δηλώσεις μαθητών για τις σχολές, τα Δελτία μετακίνησης και παρόμοια. Δεν έχω ακούσει καν μια λέξη για το που πάμε. Φοβάμαι πως όπως όλα, έτσι και εδώ , θα μείνουν τα περισσότερα για τέλη Ιουνίου. Ελπίζω να κάνουμε καμιά συνάντηση να δούμε που πρέπει να πάει το ζήτημα.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω ότι στο τέλος, με την τόση γραφειοκρατία, το όλο ζήτημα θα πάρει τη μορφή έκθεσης ιδεών . Όλα σχεδόν που περιέχουν οι δείκτες γίνονται σε καθημερινή βάση, έστω κι αν δεν το καταλαβαίνουμε.
Είμαι στην ομάδα '' Μάθηση και διδασκαλία '' που έχει το μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον, έχω αρκετά πράγματα να προτείνω, αλλά όλα αυτά θέλουν να είσαι από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα στο σχολείο.
Θέλω να πιστεύω ότι καλό θα βγει από αυτή την υπόθεση, ειδικά αν είμαστε όλοι τίμιοι με τον εαυτό μας.Τουλάχιστον θα αρχίσουν όλοι να κατανοούν ότι το σχολείο δεν είναι μόνο ο χώρος που πάμε, λέμε το μαθήμά μας και φεύγουμε , αλλά είναι πιο πολύ όλα τα άλλα.
Λευτέρη, δεν ξέρω αν είναι η ώρα , να αρχίσουμε την ανταλλαγή ιδεών πάνω σε ορισμένους δείκτες. Όμως κάποια στιγμή θα το κάνουμε και αυτό .
Μετά βέβαια τον πρώτο χρόνο όλα θα είναι πιο εύκολα και η έκθεση θα είναι πάνω κάτω η προηγούμενη με τις απαραίτες προσθήκες και συμπληρώσεις. Ίσως μέχρι εκεί να είναι και η δυναμική του όλου εγχειρίματος.
Το πιο ουσιαστικό που βλέπω ότι θα προκύψει, είναι ότι τίποτα δεν πρέπει να γίνεται από συνήθεια ή αυτόματα, αλλά να είναι γραμμένο, κωδικοποιημένο καινα έχει γίνει συνείδηση τι ακριβώς κάνουμε σε ένα σχολείο. Αυτό δεν είναι πάντα καλό, όπως το ότι κάποιος δεν πρέπει να κλέβει όχι επειδή φοβάται τον νόμο, αλλά επειδή ο ηθικός του κόσμος δεν τον αφήνει καν να σκεφτεί κάτι τέτοιο.
Σίγουρα η αυτοαξιολόγηση , αλλά και η αξιολόγηση, είναι σίγουρο ότι θα ανεβάσει την αυτοεκτίμηση του εκπαιδευτικού και έτσι αυτός θα γίνει πιο απαιτητικός, από τον εαυτό του, τους συναδέλφους και την χώρα του .
Προβλήματα βέβαια και ερωτήσεις εγείρονται δίκαια από πολλούς, αλλά ας πορευτούμε με τα θετικά και τα αρνητικά θα διορθωθούν στο μέλλον(ένα τέτοιο πχ είναι η ποσόστωση στην αλλαγή Βαθμού , που έπεται αξιολόγησης , κάτι που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και διχόνοιες στον κλάδο.)
Μπάμπης
Μπάμπη πιστεύεις οτι θα τα διαβάσει κάποιος;
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 7:38 pm
από Μπάμπης Στεργίου
spege έγραψε:Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Σίγουρα η αυτοαξιολόγηση , αλλά και η αξιολόγηση, είναι σίγουρο ότι θα ανεβάσει την αυτοεκτίμηση του εκπαιδευτικού και έτσι αυτός θα γίνει πιο απαιτητικός, από τον εαυτό του, τους συναδέλφους και την χώρα του .
Προβλήματα βέβαια και ερωτήσεις εγείρονται δίκαια από πολλούς, αλλά ας πορευτούμε με τα θετικά και τα αρνητικά θα διορθωθούν στο μέλλον(ένα τέτοιο πχ είναι η ποσόστωση στην αλλαγή Βαθμού , που έπεται αξιολόγησης , κάτι που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και διχόνοιες στον κλάδο.)
Μπάμπης
...................................................................
Μπάμπη πιστεύεις οτι θα τα διαβάσει κάποιος;
Σπύρο, νομίζω πως σε κεντρικό επίπεδο, δεν θα τις διαβάσει κανένας ! Τι να της κάνει άλλωστε ; Το όλο ζήτημα αφορά τη σχολική μονάδα και μόνο.
Δεν αποκλείεται όμως, για κάποια πράγματα που πιθανόν δεν πάνε καλά, το Κράτος να ζητήσει ευθύνες από το Σχολείο, σε τοπικό επίπεδο. Αυτό φοβόντουσαν πολύ συνάδελφοι στο σχολείο μας, και αναστήκαμε να βγάλουμε ψήφισμα(αν τα αποτελέσματα της ΑΕΕ στραφούν με οποιοδήποτε τρόπο κατά της σχολικής μονάδας, ο σύλλογος επιφυλάσσεται για την απόφασή του...).
Προσωπικά πιστεύω ότι το πράγμα δεν θα πάρει διαστάσεις και θα παραμείνει μια ενδοσχολική υπόθεση,για να βελτιώνει ό,τι είναι δυνατόν να βελτιωθεί . Το μόνο που με στεναχωρεί είναι μήπως η διαδικασία ακυρωθεί σε δυο χρόνια και όλος αυτός ο κόπος πάει χαμένος. Θα είναι μια ακόμα κοροϊδία κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Το λέω αυτό γιατί το πείραμα δεν ξέρουμε ότι θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα , αν και είναι αμφίβολο ότι έχουν τεθεί στόχοι και σκοποί .
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 08, 2014 9:39 pm
από spege
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:spege έγραψε:Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Σίγουρα η αυτοαξιολόγηση , αλλά και η αξιολόγηση, είναι σίγουρο ότι θα ανεβάσει την αυτοεκτίμηση του εκπαιδευτικού και έτσι αυτός θα γίνει πιο απαιτητικός, από τον εαυτό του, τους συναδέλφους και την χώρα του .
Προβλήματα βέβαια και ερωτήσεις εγείρονται δίκαια από πολλούς, αλλά ας πορευτούμε με τα θετικά και τα αρνητικά θα διορθωθούν στο μέλλον(ένα τέτοιο πχ είναι η ποσόστωση στην αλλαγή Βαθμού , που έπεται αξιολόγησης , κάτι που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και διχόνοιες στον κλάδο.)
Μπάμπης
...................................................................
Μπάμπη πιστεύεις οτι θα τα διαβάσει κάποιος;
Σπύρο, νομίζω πως σε κεντρικό επίπεδο, δεν θα τις διαβάσει κανένας ! Τι να της κάνει άλλωστε ; Το όλο ζήτημα αφορά τη σχολική μονάδα και μόνο.
Δεν αποκλείεται όμως, για κάποια πράγματα που πιθανόν δεν πάνε καλά, το Κράτος να ζητήσει ευθύνες από το Σχολείο, σε τοπικό επίπεδο. Αυτό φοβόντουσαν πολύ συνάδελφοι στο σχολείο μας, και αναστήκαμε να βγάλουμε ψήφισμα(αν τα αποτελέσματα της ΑΕΕ στραφούν με οποιοδήποτε τρόπο κατά της σχολικής μονάδας, ο σύλλογος επιφυλάσσεται για την απόφασή του...).
Προσωπικά πιστεύω ότι το πράγμα δεν θα πάρει διαστάσεις και θα παραμείνει μια ενδοσχολική υπόθεση,για να βελτιώνει ό,τι είναι δυνατόν να βελτιωθεί . Το μόνο που με στεναχωρεί είναι μήπως η διαδικασία ακυρωθεί σε δυο χρόνια και όλος αυτός ο κόπος πάει χαμένος. Θα είναι μια ακόμα κοροϊδία κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Το λέω αυτό γιατί το πείραμα δεν ξέρουμε ότι θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα , αν και είναι αμφίβολο ότι έχουν τεθεί στόχοι και σκοποί .
Μπάμπη
Οι πάντες γνωρίζουν τα πάντα με τα σχολεία τα καλά και τα άσχημα που επικρατούν. Αν θέλουν να βελτιώσουν κάτι θα πρέπει να βρουν άλλο τρόπο εκτός από αυτόν που μόνο να φέρει κονδύλια ίσως.
Εδώ όλοι γελάνε με αυτή την ΑΕΕ.
Η αξιοκρατία στην Ελλάδα είναι έννοια παρεξηγημένη. Οι περισσότεροι την θέλουμε αλλά δεν την έχουμε δει ακόμη
Έχουμε επιλέξει το ίδιο θέμα στην ΑΕΕ .Τι θα γίνει με τις προτάσεις μας θα τις λάβει κανείς υπόψη; Μήπως θα αλλάξει το κτηριακό ή μήπως αυτά τα απαράδεκτα βιβλία.
Εδώ θα ήμαστε και θα τα λέμε μετά από πολλά χρόνια Έως τότε δεν περνάς καμιά μέρα από το σπίτι ,να ταξιδέψουμε σε δρόμους λαϊκούς ,να αφεθούμε στη μουσική αρμονία ,το καλύτερο φάρμακο;
Σπύρος
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 16, 2014 1:36 pm
από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ
Καλημέρα
Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα γίνει με την αυτοαξιολόγηση .
Προσωπικά είμαι στον τομέα 7: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ μαζί άλλους δύο εκπαιδευτικούς που όμως δεν έρχονται κάθε μέρα στο σχολείο μας , μια και συμπληρώνουν το ωράριό τους κι αλλού , ειδικά ο ένας είναι να τον λυπάσαι....
Έχω αρκετά ερωτήματα και θα εκτιμούσα αν κάποιος συνάδελφος που έχει τον ίδιο τομέα επικοινωνούσε μαζί μου, αρχικά με προσωπικό μήνυμα , για να μάθω τι γίνεται κι αλλού.
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 16, 2014 3:14 pm
από mathxl
Έγινε η συνεδρίαση πριν κάποιους μήνες. Δημιουργήθηκαν εθελοντικά οι ομάδες. Έγινε και η συνεδρίαση όπου συζητήθηκαν τα αποτελέσματα και τέθηκαν στόχοι για την επόμενη χρονιά.
Μια εκτίμηση...
Η στοχοθεσία καθιστά τον εκπαιδευτικό άμεσα υπεύθυνο και έμμεσα "υπόλογο" σε περίπτωση μη επίτευξης του. Έμμεσα επίσης ασκεί μέρος διοικητικού έργου και γίνεται μέρος του σχολείου, θέλει δεν θέλει, αυξάνοντας το ενδιαφέρον του για πράγματα που αρχικά είχε μηδενικό ενδιαφέρον πχ υλική υποδομή. Ο εκπαιδευτικός τείνει σταθερά προς την θέωση αφού ο πολλαπλός ρόλος του και η ευρύτητα του έργου του αποκτά "νέα" διάσταση (εξ ορισμού τα κάνει όλα και συμφέρει). Όλα αυτά (μεταλαμπαδευτής γνώσεων, παιδαγωγός, αστυφύλακας, επιστάτης, διοικητικός, μάνατζερ (όχι φίφα), οικονομολόγος, προσεχώς καθαρίστρια...) χωρίς βέβαια να βαραίνουν επιπρόσθετα οικονομικά την υπηρεσία.
Η βασική ερώτηση είναι: αν μια σχολική μονάδα δεν επιτυγχάνει τους στόχους που έχει θέσει τότε αυτό τι θα σημαίνει:α) για τους συναδέλφους που υπηρετούν σε αυτήν,β) για την ίδια την ύπαρξη της σχολικής μονάδας;
Μήπως η έννοια του "χορηγού" γίνει βασικό ζητούμενο σε περίπτωση αδυναμίας κρατικής ή δημοτικής στήριξης του σχολείου;
Προσωπικά η διαδικασία αυτή μου φαίνεται ως ακόμη ένας trojan horse στην εκπαίδευση που αυξάνει το βαρετό έργο (κωλόχαρτα ) του εκπαιδευτικού με στόχο απολύσεις και συγχωνεύσεις .
'Έλεος! Αφήστε να κάνουμε την δουλειά μας. Αυτή είναι μέσα στην τάξη.
Re: Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 16, 2014 7:09 pm
από apotin
mathxl έγραψε:Έγινε η συνεδρίαση πριν κάποιους μήνες. Δημιουργήθηκαν εθελοντικά οι ομάδες. Έγινε και η συνεδρίαση όπου συζητήθηκαν τα αποτελέσματα και τέθηκαν στόχοι για την επόμενη χρονιά.
Τι στόχους/σχέδια δράσης θέσατε για υλοποίηση και σε τι βάθος χρόνου;
mathxl έγραψε:Μήπως η έννοια του "χορηγού" γίνει βασικό ζητούμενο σε περίπτωση αδυναμίας κρατικής ή δημοτικής στήριξης του σχολείου;
Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε από τώρα;
mathxl έγραψε:Προσωπικά η διαδικασία αυτή μου φαίνεται ως ακόμη ένας trojan horse στην εκπαίδευση που αυξάνει το βαρετό έργο (κωλόχαρτα ) του εκπαιδευτικού με στόχο απολύσεις και συγχωνεύσεις.
mathxl έγραψε:'Έλεος! Αφήστε να κάνουμε την δουλειά μας. Αυτή είναι μέσα στην τάξη.