Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Karkar, πολύ εύστοχη παρατήρηση.KARKAR έγραψε:Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
KARKAR έγραψε:Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
Θανάση έχω την άποψη (και δεδομένου ότι τα επόμενα θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα ) ότι ό στόχος μπορούσε άνετα να επιτευχθεί.
α) Αν τότε η σχέση εκφράζει το εσωτερικό γινόμενο των κι αφού οι μιγαδικοί αντιστοιχούν σε αντίθετα διανύσματα.
β) από τη σχέση μάλλον επιβάλλεται η συνέχεια των πράξεων.
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Συγνώμη που απαντώ εγώ , ο κ.Θανάσης παραπάνω εννοεί ότι θα ήταν καλύτερο να ήταν σαφές από την εκφώνηση "ν.δ.ο " γιατί και οι ισοδύναμες σχέσεις που έδωσε παραπάνω συνδέουν τους μιγάδες και είναι σωστές. Γιατί να τιμωρηθεί ένα παιδί που απλά δεν τις συνέχισε;Doloros έγραψε:KARKAR έγραψε:Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
Θανάση έχω την άποψη (και δεδομένου ότι τα επόμενα θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα ) ότι ό στόχος μπορούσε άνετα να επιτευχθεί.
α) Αν τότε η σχέση εκφράζει το εσωτερικό γινόμενο των κι αφού οι μιγαδικοί αντιστοιχούν σε αντίθετα διανύσματα.
β) από τη σχέση μάλλον επιβάλλεται η συνέχεια των πράξεων.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Δεν αντιδικώ ...pito έγραψε:Συγνώμη που απαντώ εγώ , ο κ.Θανάσης παραπάνω εννοεί ότι θα ήταν καλύτερο να ήταν σαφές από την εκφώνηση "ν.δ.ο " γιατί και οι ισοδύναμες σχέσεις που έδωσε παραπάνω συνδέουν τους μιγάδες και είναι σωστές. Γιατί να τιμωρηθεί ένα παιδί που απλά δεν τις συνέχισε;Doloros έγραψε:KARKAR έγραψε:Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
Θανάση έχω την άποψη (και δεδομένου ότι τα επόμενα θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα ) ότι ό στόχος μπορούσε άνετα να επιτευχθεί.
α) Αν τότε η σχέση εκφράζει το εσωτερικό γινόμενο των κι αφού οι μιγαδικοί αντιστοιχούν σε αντίθετα διανύσματα.
β) από τη σχέση μάλλον επιβάλλεται η συνέχεια των πράξεων.
Απλώς επειδή Ο Θανάσης το έθεσε για να γίνει συζήτηση:
Γιατί στόχος της επιτροπής ήταν να βάλει δύσκολα (για διάφορους λόγους...) και προσπάθησε να μπερδέψει τα παιδιά όσο το δυνατόν περισσότερο.
Άλλωστε κάθε χρόνο τα θέματα είναι σε επίπεδο δυσκολίας της προηγούμενης χρονιάς ( και φαίνονται εύκολα στους μαθητές και καθηγητές) ή στις περισσότερες των περιπτώσεων
πιο δύσκολα από την προηγούμενη χρονιά.
Τα μαθηματικά κατά κύριο λόγο είναι σκέψεις και όχι εκτέλεση πράξεων . Δυστυχώς οι πράξεις που ζητείται να γίνουν αφαιρούν από τον υποψήφιο την δυνατότητα να κάνει τις σκέψεις που πρέπει.
Το ίδιο με τις δέσμες και μετά άρχισαν από τα εύκολα όλο και να τα δυσκολεύουν . Το ίδιο θα γίνει και τώρα . Του χρόνου , εικάζω, με το ... νέο σύστημα ( που θυμίζει δέσμες!!) Θα είναι πολύ πιο εύκολα.
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Έτσι είναι κύριε Νίκο και σας μιλώ εγώ που πέρασα το 2000 με πολλά, αλλά εύκολα κατά εμε ,θέματα . Δεν είναι αδικία για τα παιδιά που δίνουν την τελευταία χρονιά ενός συστήματος να διαγωνίζονται σε τόσο δύσκολα θέματα; Θα μου πείτε , το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο, οι βάσεις θα πέσουν , όσοι είναι να περάσουν ,θα περάσουν.Την ψυχολογία όμως των παιδιών που προσπάθησαν πραγματικά και νιώθουν να τους κόβονται τα φτερά , ποιος θα την ανεβάσει, για να ολοκληρώσουν αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία των πανελληνίων;Doloros έγραψε:Δεν αντιδικώ ...pito έγραψε:Συγνώμη που απαντώ εγώ , ο κ.Θανάσης παραπάνω εννοεί ότι θα ήταν καλύτερο να ήταν σαφές από την εκφώνηση "ν.δ.ο " γιατί και οι ισοδύναμες σχέσεις που έδωσε παραπάνω συνδέουν τους μιγάδες και είναι σωστές. Γιατί να τιμωρηθεί ένα παιδί που απλά δεν τις συνέχισε;Doloros έγραψε:KARKAR έγραψε:Στο υποερώτημα του , ζητείται να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς
( θυμίζω , του κύκλου ) , αν . Ας παρατηρήσουμε ότι η διατύπωση
επιτρέπει πολλές διαφορετικές απαντήσεις ( ενώ η πρόθεση του θεματοδότη είναι φυσικά να οδηγηθεί
ο λύτης στη σχέση , που θα τον βοηθήσει στη λύση του επόμενου ερωτήματος ).
Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που ο λύτης μαθητής απαντήσει ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? . Δεν θα ήταν προτιμότερο
το δείξτε ότι , έστω με μικροαπώλεια στη δυσκολία του ερωτήματος ?
Θανάση έχω την άποψη (και δεδομένου ότι τα επόμενα θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα ) ότι ό στόχος μπορούσε άνετα να επιτευχθεί.
α) Αν τότε η σχέση εκφράζει το εσωτερικό γινόμενο των κι αφού οι μιγαδικοί αντιστοιχούν σε αντίθετα διανύσματα.
β) από τη σχέση μάλλον επιβάλλεται η συνέχεια των πράξεων.
Απλώς επειδή Ο Θανάσης το έθεσε για να γίνει συζήτηση:
Γιατί στόχος της επιτροπής ήταν να βάλει δύσκολα (για διάφορους λόγους...) και προσπάθησε να μπερδέψει τα παιδιά όσο το δυνατόν περισσότερο.
Άλλωστε κάθε χρόνο τα θέματα είναι σε επίπεδο δυσκολίας της προηγούμενης χρονιάς ( και φαίνονται εύκολα στους μαθητές και καθηγητές) ή στις περισσότερες των περιπτώσεων
πιο δύσκολα από την προηγούμενη χρονιά.
Τα μαθηματικά κατά κύριο λόγο είναι σκέψεις και όχι εκτέλεση πράξεων . Δυστυχώς οι πράξεις που ζητείται να γίνουν αφαιρούν από τον υποψήφιο την δυνατότητα να κάνει τις σκέψεις που πρέπει.
Το ίδιο με τις δέσμες και μετά άρχισαν από τα εύκολα όλο και να τα δυσκολεύουν . Το ίδιο θα γίνει και τώρα . Του χρόνου , εικάζω, με το ... νέο σύστημα ( που θυμίζει δέσμες!!) Θα είναι πολύ πιο εύκολα.
Για μένα το ιδανικό θα είναι να διατηρείται το ίδιο επίπεδο δυσκολίας θεμάτων όλες τις χρονιές, όχι όμως όπως του 2013 ή το φετινό.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Ετσι για να δικαιολογηθεί η αλλαγή, πρέπει το παλιό να είναι τρις χειρότερο απο νεο, σωτήριο που έρχεται. Βέβαια τα βιβλία είναι ίδια, και μια μικρή ανακατανομή της ύλης για να χουμε νε λέμε οτι κάναμε κατι....Doloros έγραψε:Το ίδιο με τις δέσμες και μετά άρχισαν από τα εύκολα όλο και να τα δυσκολεύουν . Το ίδιο θα γίνει και τώρα . Του χρόνου , εικάζω, με το ... νέο σύστημα ( που θυμίζει δέσμες!!) Θα είναι πολύ πιο εύκολα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 31, 2015 3:18 pm
- Τοποθεσία: Νέα Πέραμος Αττικής
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
H ερώτηση <<να βρεθεί η σχέση που συνδέει τους μιγαδικούς ...>> δεν είναι σωστή διότι δεν είναι μοναδική η σχέση . Θα ήταν μια ανοικτή ερώτηση για το μάθημα και όχι για εξετάσεις αν έλεγε <<να βρεθεί σχέση...>>, αλλά αυτή είναι λάθος!
Τουλάχιστον οι μαθηματικοί μπορούμε να μιλάμε με ακρίβεια.
Τέτοια λάθη γίνονται , αλλά καλό είναι να τα διορθώνουμε σιγά σιγά. Παρόμοια υπάρχουν και στο σχολικό (για να μας εμπνέουν ) εδώ και χρόνια, όπως
<<να βρεθούν που ανήκουν οι εικόνες των μιγαδικών...>>
Ενώ το σωστό είναι να ζητείτε ο γ.τ όταν αυτό είναι εφικτό ή να λέει <<να αποδείξετε ότι οι εικόνες των μιγαδικών ανήκουν στην καμπύλη....>>
Είναι σαν να λέμε να πείτε που είναι ο Τάσος. Κάποιος μπορεί να πει στην Ν Πέραμο , κάποιος στην Ν Πέραμο στο Λύκειο , κάποιος στο λύκειο της νέας Περάμου στο Χημείο, κοκ.
Βέβαια δεν λέω πως το σχολικό δεν είναι ένα καλό βιβλίο.
Τουλάχιστον οι μαθηματικοί μπορούμε να μιλάμε με ακρίβεια.
Τέτοια λάθη γίνονται , αλλά καλό είναι να τα διορθώνουμε σιγά σιγά. Παρόμοια υπάρχουν και στο σχολικό (για να μας εμπνέουν ) εδώ και χρόνια, όπως
<<να βρεθούν που ανήκουν οι εικόνες των μιγαδικών...>>
Ενώ το σωστό είναι να ζητείτε ο γ.τ όταν αυτό είναι εφικτό ή να λέει <<να αποδείξετε ότι οι εικόνες των μιγαδικών ανήκουν στην καμπύλη....>>
Είναι σαν να λέμε να πείτε που είναι ο Τάσος. Κάποιος μπορεί να πει στην Ν Πέραμο , κάποιος στην Ν Πέραμο στο Λύκειο , κάποιος στο λύκειο της νέας Περάμου στο Χημείο, κοκ.
Βέβαια δεν λέω πως το σχολικό δεν είναι ένα καλό βιβλίο.
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Μια ερώτηση προς τους φίλους-βαθμολογητές του φόρουμ:
Έχει γίνει προσπάθεια στα βαθμολογικά κέντρα να "κατανεμηθούν" τα μόρια των γραπτών ένα-ένα ;
π.χ. πήρε καποιος την συνάρτηση διαφοράς (1 μόριο) ... την παραγώγισε (άλλο 1 μόριο)...κλπ
Προφανώς αντιλαμβάνομαι οτι δεν έχουν έρθει οδηγίες απο την επιτροπή εξετάσεων ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης και αναρωτιέμαι αν τελικά επιτυγχάνεται η εννιαία αντιμετώπιση των υποψηφίων...
Κώστας.
Έχει γίνει προσπάθεια στα βαθμολογικά κέντρα να "κατανεμηθούν" τα μόρια των γραπτών ένα-ένα ;
π.χ. πήρε καποιος την συνάρτηση διαφοράς (1 μόριο) ... την παραγώγισε (άλλο 1 μόριο)...κλπ
Προφανώς αντιλαμβάνομαι οτι δεν έχουν έρθει οδηγίες απο την επιτροπή εξετάσεων ως προς τον τρόπο βαθμολόγησης και αναρωτιέμαι αν τελικά επιτυγχάνεται η εννιαία αντιμετώπιση των υποψηφίων...
Κώστας.
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Απο την διατύπωση του ερωτήματος, το ζητούμενο είναι να αποδειχθεί το τρίγωνο ισοσκελές. Την ενδιάμεση πρόταση μάλλον πρέπει να την δούμε περισσότερο ως υπόδειξη.
Στην δεύτερη σχέση καταλήγει κάποιος με απλοποίηση με το δύο σε αυτό που δίνεται ως δεδομένο. Τι να βαθμολογηθεί απο αυτό;
Εάν δωθεί η άσκηση με την διατύπωση ..." δείξτε ότι ", τότε πρέπει να σπάσει σε ξεχωριστό υποερώτημα το επόμενο ζητούμενο.
Παρόλα αυτά, θεωρώ αν στη λύση που δίνει κάποιος καταλήξει (σωστά) ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές, ανεξαρτήτως τι έγραψε προηγουμένως για τα ,
όλοι οι βαθμολογητές θα του δώσουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος.
Η πρώτη σχέση δεν είναι σχέση που συνδέει τους .KARKAR έγραψε: ( αφού επεξεργασθεί το θέμα ) ...
: άρα , ή ακόμα και ... : άρα ?
Δεν είναι κι αυτές σχέσεις που συνδέουν τους ? .
Στην δεύτερη σχέση καταλήγει κάποιος με απλοποίηση με το δύο σε αυτό που δίνεται ως δεδομένο. Τι να βαθμολογηθεί απο αυτό;
Εάν δωθεί η άσκηση με την διατύπωση ..." δείξτε ότι ", τότε πρέπει να σπάσει σε ξεχωριστό υποερώτημα το επόμενο ζητούμενο.
Παρόλα αυτά, θεωρώ αν στη λύση που δίνει κάποιος καταλήξει (σωστά) ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές, ανεξαρτήτως τι έγραψε προηγουμένως για τα ,
όλοι οι βαθμολογητές θα του δώσουν όλες τις μονάδες του ερωτήματος.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Κώστα , στα Βαθμολογικά κέντρα γίνεται πολύ περισσότερη δουλειά από αυτή που αναφέρεις .Οι συνάδελφοι, βαθμολογητές και συντονιστές , υπερβαίνουν εαυτούς για την άρτια και αντικειμενικότερη βαθμολόγηση των γραπτών. Να σκεφτείς ότι σε πολλά Β.Κ. και μετά τη διόρθωση, εξετάζονται ξανά όλα τα γραπτά ένα - ένα, ειδικά στα μαθηματικά, για να εντοπιστούν διαφορές όχι μόνο στην συνολική βαθμολόγιση, αλλά και στην επιμέρους. Έτσι, πολλά γραπτά , όπου υπάρχει σε υποερώτημα πχ η βαθμολόγιση 5-0 ή 7-2 κλπ οι συντονιστές μελετάνε τη λύση και καλούν αν χρειαστεί τους συναδέλφους να αμβλύνουν τη διαφορά, ειδικά αν ο ένας έχει κάνει λάθος. Αυτό όπως καταλαβαίνεις δεν επιβάλεται από κανέναν αλλά είναι έργο που παράγει η φιλοτιμία και η φιλοπονία των συναδέλφων, συντονιστών και μη. Να ξέρουν λοιπόν οι μαθητές , οι γονείς και οι καθηγητές που δεν γνωρίζουν τη διαδικασία βαθμολόγησης ότι γίνεται η μέγιστη προσπάθεια , ώστε όλα να γίνουν με τον πιο δίκαιο τρόπο και φυσικά με πενιχρή(ανύπαρκτη στην ουσία) αμοιβή. Ενδεικτικά αναφέρω ότι για την πρώτη 25 - άδα γραπτών αφιέρωσα δύο μέρες 10 ώρες , ενώ φιλόλογοι μπορεί να διαθέσουν και 15 - 20 , ειδικά στη Γλώσσα, με συνολική αμοιβή νομίζω γύρω στα 30 ευρώ το φάκελλο(25 γραπτά) . Αυτός βέβαια είναι και ο λόγος που κάνω δημόσια έκκληση στο Υπουργείο να μηδενίσει την αμοιβή στη διόρθωση . Το κόστος ας το επενδύσει το Κράτος στα σχολεία και στα παιδιά με οικονομικές ή άλλες δυσκολίες. Τη διόρθωση θα την κάνουμε εμείς οι εκπαιδευτικοί δωρεάν, αλλά να μην μας έχει η πατρίδα στην ίδια ισοπεδωτική θέση με τις κομμώτριες των ΕΠΑΛ , ούτε και να μας στέλνει στις επιτηρήσεις , όταν πολλές γυναίκες (και άντρες) συνάδελφοι των Γυμνασίων τις μέρες των εξετάσεων τρέχουν για ψώνια στα καταστήματα για να σκοτώσουν την ώρα τους !!!kochris έγραψε:Μια ερώτηση προς τους φίλους-βαθμολογητές του φόρουμ:
Έχει γίνει προσπάθεια στα βαθμολογικά κέντρα να "κατανεμηθούν" τα μόρια των γραπτών ένα-ένα ;
π.χ. πήρε καποιος την συνάρτηση διαφοράς (1 μόριο) ... την παραγώγισε (άλλο 1 μόριο)...κλπ
.......................
Κώστας.
Αλλά μια και έδωσες την αφορμή, θέλω να προσθέσω και μερικές ακόμα σκέψεις :
H βαθμολόγηση, αν και τεράστιας σημασίας, δεν έχει τύχει από την Πολιτεία της δέουσας σημασίας . Δυο από τα πιο απαραίτητα πράγματα που πρέπει να γίνονται , είναι τα εξής :
- Την πρώτη μέρα που τίθενται τα θέματα, όλοι οι συντονιστές να επικοινωνούν διαδικτυακά μεταξύ τους , να ανταλλάσσουν τις επιμέρους κατανομές βαθμολογίας και να σχηματίζουν ενιαία πρόταση προς τους διορθωτές.
Η πρόταση δεν θα έχει μόνο τα μόρια του κάθε βήματος, αλλά για να είναι αποτελεσματική πρέπει να αναφέρει με σαφήνεια ποιες απαντήσεις θεωρούνται ελλειπείς και πόσα μόρια αφαιρούνται από την κάθε περίπτωση.
- Κάθε δύο χρόνια θα γίνεται πανελλήνια συνάντηση όσων έχουν διατελέσει συντονιστές (ανά ειδικότητα), όπου με την παρουσία Σχολικών συμβούλων θα γίνεται απολογισμός της βαθμολόγισης , θα ανταλάσσονται εμπειρίες και θα διατυπώνονται προτάσεις προς το Υπουργείο.
- Κάθε χρόνο όλοι οι βαθμολογητές του ίδιου Νομού θα συγκεντώνονται με την καθοδήγηση του Σχολικού Συμβούλου και θα επιμορφώνονται σε θέματα σχετικιά με τη βαθμολόγιση.
Στις συναντήσεις αυτές οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Συντονιστές θα έχουν μαζί τους τετράδια πραγματικής βαθμολόγισης, άλλά καλής και άλλα κακής, όπως και περιπτώσεις αναβαθμολογήσεων , όπου όλοι μαζί θα αναλύουν και θα σηζητούν όλες τις λεπτομέρειες που πρέπει να προσέχει ένας βαθμολογητής.
Μέχρι τώρα, ό,τι καλό γίνεται στα Βαθμολογικά Κέντρα - και εικρινά σας λέω ότι γίνεται εκπληκτική δουλειά - οφείλεται αποκλειστικά στην εμπειρία και την υπευθυνότητα των συναδέλφων βαθμολογητών , στην εξαντλητική προσπάθεια των συντονιστών και ελάχιστα(πλην εξαιρέσεων δηλαδή) σε πρωτοβουλίες τρίτων.
Όλα τα παραπάνω μπορούν να ενταχθούν στην δημιουργία αυτού που χρόνια φωνάζουμε ότι πρέπει να γίνει και λέγεται : ΣΩΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ !
Μέχρι τώρα όμως όλοι στα ανώτερα κλιμάκια κάνουν .... Κινέζικη ακρόαση !
Η διοίκηση σκέφτεται ότι αν κάνει τέτοιο Σώμα, οι βαθμολογητές μπορεί να οργανωθούν , να ζητήσουν μεγαλύτερη ευθύνη , καλύτερη μεταχείριση και ποιος ξέρει, μπορεί να κάνουν και καμιά ....αποχή στις εξετάσεις. Για αυτό , άστους να λιώνουν σκυμένοι μέσα στις αίθουσες, πάνω στα θρανία και όσο αυτοί δεν μιλάνε, μην τους βάζετε ιδέες. Αυτή συνάδελφοι είναι η αθλιότητα που διέπει την σκέψη αυτών που αποφασίζουν για την πρόοδο της πατρίδας, διότι διαφορετικά κάτι θα είχε αρχίσει να γίνεται !
Εμείς όμως , πάντα ρομαντικοί, εξακολουθύμε να χαμογελάμε και να ελπίζουμε !
Μπάμπης
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2015 7:47 pm
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος βαθμολογητής ή συντονιστής πως κατανέμονται οι μονάδες στο ερώτημα Β3; Δηλαδή πόσες μονάδες δίνονται αν βρεθεί η σχέση των μιγαδικών μονάχα και πόσες αν αποδειχθεί ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές;
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2936
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
3 + 4georgieboy έγραψε:Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος βαθμολογητής ή συντονιστής πως κατανέμονται οι μονάδες στο ερώτημα Β3; Δηλαδή πόσες μονάδες δίνονται αν βρεθεί η σχέση των μιγαδικών μονάχα και πόσες αν αποδειχθεί ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές;
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2015 7:47 pm
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Ευχαριστώ πολύ Λευτέρη.Πρωτοπαπάς Λευτέρης έγραψε:3 + 4georgieboy έγραψε:Καλημέρα. Γνωρίζει κάποιος βαθμολογητής ή συντονιστής πως κατανέμονται οι μονάδες στο ερώτημα Β3; Δηλαδή πόσες μονάδες δίνονται αν βρεθεί η σχέση των μιγαδικών μονάχα και πόσες αν αποδειχθεί ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές;
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 20, 2015 9:51 am
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Σας ενημερώνουμε για την ανάρτηση της 2ης βελτιωμένης και συμπληρωμένης έκδοσης του Δελτίου των Λύσεων των Μαθηματικών Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης που μπορείτε να βρείτε στο σύνδεσμο viewtopic.php?p=235836#p235836
Επιτροπή Θεμάτων 2015
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Μπορεί κάποιος να μας πει ποιο είναι το ποσοστό των μαθητών που έγραψε πάνω από 19 στα μαθηματικά κατεύθυνσης;
Φιλικά Νίκος.
Φιλικά Νίκος.
- Γιώργος Απόκης
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 5092
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 16, 2011 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά κατεύθυνσης 2015
Δες εδώnoufou έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας πει ποιο είναι το ποσοστό των μαθητών που έγραψε πάνω από 19 στα μαθηματικά κατεύθυνσης;
Φιλικά Νίκος.
Γιώργος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης