Σελίδα 1 από 1

Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 07, 2012 5:05 pm
από Θανάσης Νικολόπουλος
Χαιρετώ την παρέα.

Όπως ίσως γνωρίζετε, φέτος τα διαγνωστικά τεστ είναι υποχρεωτικά στην Α' και προεραιτικά στην Β' Λυκείου. Μάλιστα κυκλοφόρησε από ΚΕΕ ένα "πρότυπο"/πρόταση για το πως θα μπορούσε να διαμορφωθεί ένα τέτοιο διαγνωστικό τεστ για την Α Λυκείου (με τις απαραίτητες και σωστές προτροπές να το προσαρμόσουμε ώστε να μην είναι γνωστό και πανομοιότυπο παντού κλπ)

Βλέποντας την πρόταση αυτή, είδα ότι ρίχνει βάρος στον συνολικό έλεγχο των γνώσεων στα Μαθηματικά που θα πρέπει να έχει κάθε μαθητής από τα Μαθηματικά όλων των τάξεων του Γυμνασίου, αφού πχ ξεκινά με ερωτήσεις του τύπου: -5+2=; , (-7)-(+4)=; κλπ κλπ

Αυτό που αναρωτιέμαι όμως εγώ είναι το εξής: Ένα αντίστοιχο διαγνωστικό τεστ για την Β Λυκείου θα πρέπει να ελέγχει επίσης γνώσεις Γυμνασίου ή θα πρέπει να εστιάσει στις γνώσεις της Α Λυκείου;

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες ή πληροφόρηση αν έχει κάποιος να μας προσφέρει.

Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος / κάποιοι από εμάς έχουν ήδη έτοιμο ή δουλεύουν στη δημιουργία ενός τέτοιου τεστ, αν θέλουν να το αναρτήσουν εδώ στο mathematica ώστε να πάρουμε ιδέες και να μπορέσουμε και οι υπόλοιποι να δούμε τι θα κάνουμε (ήδη πήρε το μάτι μου κάπου ένα τέτοιο τεστ για την Α Λυκείου αλλά τίποτα ακόμα για την Β).

Προτάσεις - ιδέες ευπρόσδεκτες.

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 07, 2012 8:15 pm
από polysot
Δε νομίζω ότι χρειάζεσαι διαγνωστικό στη Β΄Λυκείου για ένα τμήμα που το είχες και πέρυσι.
Πάντως, κάπου είδα (αλλά δυστυχώς δε θυμάμαι που), ένα διαγνωστικό για τη Β΄το οποίο περιείχε και ύλη του γυμνασίου, όπως της Α΄λυκείου.
Τώρα, αν έχεις ένα εντελώς νέο τμήμα (πχ αλλαγή σχολείου) και δεν έχεις πληροφορίες από συναδέλφους ή θες να αποκτήσεις αναλυτικότερη δική σου άποψη, μπορείς να ξεκινήσεις με έναν προγραμματισμό για το τι θα ήθελες να δουλέψεις φέτος στην άλγεβρα, ποια είναι τα προαπαιτούμενα για αυτό και έπειτα να καταρτίσεις ένα τεστ με βάση αυτά τα στοιχεία.

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 07, 2012 8:58 pm
από exdx
Της Α΄Λυκείου είναι και εδώ

http://eisatopon.blogspot.gr/2011/07/bl ... _3497.html

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 07, 2012 11:30 pm
από polysot
Θυμήθηκα!!!
Της Β΄Λυκείου υπάρχει το προτεινόμενο για τα ΕΠΑΛ,
δες το σχετικό φάκελο να πάρεις ιδέες...

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 08, 2012 10:41 am
από Θανάσης Νικολόπουλος
Κάπου πήρε το μάτι μου τις οδηγίες που στέλνονται ως συνήθως τέτοια εποχή στα σχολεία...

Όντως γενικά το διαγνωστικό τεστ είναι προεραιτικό για την Β Λυκείου και όντως φαντάζομαι ότι δεν χρειάζεται σε κάποιον για τμήμα που είχε και πέρυσι...

Αλλά κάποιος :roll: μπορεί να πάρει απόσπαση φέτος σε νέο σχολείο, όπου θα έχει μόνο νέους μαθητές...

Και φυσικά υπάρχει και το τυπικό της υπόθεσης (το αν πρέπει δηλαδή ή όχι να κάνουμε ένα τέτοιο τεστ)...

Σε κάθε περίπτωση γι αυτό κινητοποιήθηκα για το θέμα. Προτείνω μάλιστα όσοι από εμάς μπούμε στη διαδικασία δημιουργίας ενός τέτοιου τέστ, να το κοινοποιήσουμε και εδώ ώστε να δημιουργήσουμε κι εδώ ένα ανάλογο αρχείο. Εγώ πάντως σίγουρα θα μπω στη διαδικασία (εφόσον έρθει η προαναφερθείσα απόσπαση) οπότε θα δημοσιεύσω εδώ ότι δημιουργήσω (ελπίζοντας στην ευγενική κριτική των συναδέλφων ;) )

Παρεπιπτόντως ευχαριστώ για τις υποδείξεις

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 09, 2012 11:35 am
από Μπάμπης Στεργίου
Τι ωραία που θα ήταν αυτό το τεστάκι να το έγραφαν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές από 1 έως 5 Σεπτεμβρίου, στο σχολείο που επιθυμούν να εγγραφούν για την Α' λυκείου στα ΓΕΛ !

Ένα τεστάκι στα μαθηματικά(άλγεβρα - γεωμετρία), ένα στα φυσικά μαθήματα(φυσική - χημεία-βιολογία) και ένα στα γλωσσικά(γλώσσα, αρχαία , κείμενα , ιστορία) θα ήταν αρκετά για να επιλέξουν τα Λύκεια τους μαθητές τους.

Δυστυχώς, η αρχή της ισοπέδωσης και των... ίσων ευκαιριών(που τελικά μόνο ίσες ευκαιρίες δεν εξασφάλισε), μας οδήγησε να έχουμε σχολεία που απογοητεύουν τον καλό μαθητή και κάνουν τελείως αδιάφορο τον μέσο μαθητή.
Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να έχεις ως πολιτεία έτοιμη και μια αξιοπρεπή λύση για αυτούς που θα μείνουν έξω από τα ΓΕΛ και που κανονικά θα πρέπει να είναι σχεδόν οι μισοί από όσους φοιτούν σήμερα στα ΓΕΛ.
Όλα αυτά βέβαια θέλουν σχέδιο, τόλμη και αγάπη για τη χώρα, πράγματα που μάλλον λείπουν τελείως από τη σημερινή Ελλάδα, όσο περίεργο και να φαίνεται.

Εμείς όμως, όσο αντέχουμε, θα συνεχίζουμε να τα λέμε !

Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας, είναι όντως χρήσιμο, όσοι συντάξουν ένα τέτοιο διαγνωστικό τεστ σε κάποια από τις δύο τάξεις Α και Β - μάλλον πιο σύντομο ...και για λόγους οικονομίας- να το παρουσιάσουν στο φορουμ για αξιοποίηση .

Μπάμπης

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 09, 2012 12:23 pm
από spege
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Τι ωραία που θα ήταν αυτό το τεστάκι να το έγραφαν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές από 1 έως 5 Σεπτεμβρίου, στο σχολείο που επιθυμούν να εγγραφούν για την Α' λυκείου στα ΓΕΛ !

Ένα τεστάκι στα μαθηματικά(άλγεβρα - γεωμετρία), ένα στα φυσικά μαθήματα(φυσική - χημεία-βιολογία) και ένα στα γλωσσικά(γλώσσα, αρχαία , κείμενα , ιστορία) θα ήταν αρκετά για να επιλέξουν τα Λύκεια τους μαθητές τους.

Δυστυχώς, η αρχή της ισοπέδωσης και των... ίσων ευκαιριών(που τελικά μόνο ίσες ευκαιρίες δεν εξασφάλισε), μας οδήγησε να έχουμε σχολεία που απογοητεύουν τον καλό μαθητή και κάνουν τελείως αδιάφορο τον μέσο μαθητή.
Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να έχεις ως πολιτεία έτοιμη και μια αξιοπρεπή λύση για αυτούς που θα μείνουν έξω από τα ΓΕΛ και που κανονικά θα πρέπει να είναι σχεδόν οι μισοί από όσους φοιτούν σήμερα στα ΓΕΛ.
Όλα αυτά βέβαια θέλουν σχέδιο, τόλμη και αγάπη για τη χώρα, πράγματα που μάλλον λείπουν τελείως από τη σημερινή Ελλάδα, όσο περίεργο και να φαίνεται.

Εμείς όμως, όσο αντέχουμε, θα συνεχίζουμε να τα λέμε !

Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας, είναι όντως χρήσιμο, όσοι συντάξουν ένα τέτοιο διαγνωστικό τεστ σε κάποια από τις δύο τάξεις Α και Β - μάλλον πιο σύντομο ...και για λόγους οικονομίας- να το παρουσιάσουν στο φορουμ για αξιοποίηση .

Μπάμπης


Δυστυχώς, η αρχή της ισοπέδωσης και των... ίσων ευκαιριών(που τελικά μόνο ίσες ευκαιρίες δεν εξασφάλισε), μας οδήγησε να έχουμε σχολεία που απογοητεύουν τον καλό μαθητή και κάνουν τελείως αδιάφορο τον μέσο μαθητή.
και τον καθηγητή Μπάμπη τι τον κάνουν;
Σπύρος

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 09, 2012 3:05 pm
από Μπάμπης Στεργίου
spege έγραψε: ................................................................



Δυστυχώς, η αρχή της ισοπέδωσης και των... ίσων ευκαιριών(που τελικά μόνο ίσες ευκαιρίες δεν εξασφάλισε), μας οδήγησε να έχουμε σχολεία που απογοητεύουν τον καλό μαθητή και κάνουν τελείως αδιάφορο τον μέσο μαθητή.
και τον καθηγητή Μπάμπη τι τον κάνουν;
Σπύρος
Σπύρο, καλή σχολική χρονιά και από του χρόνου καλή δύναμη με 3-4 ώρες παραπάνω !

Α! Στην ωραία ερώτησή σου η απάντηση είναι :

'' Του αυξάνουν τις ώρες , του μειώνουν το μισθό και τον προετοιμάζουν για σύνταξη στα 70.Συν βέβαια και αυτά που κάνουν τους μαθητές'' .

Νομίζω ότι αυτό θα το αποκαλέσουν σε λίγο '' αναβάθμιση του καθηγητή ''.

Αλλά είμαστε στην αρχή ακόμα και θα δούμε πολλά !

Μπάμπης

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 09, 2012 7:57 pm
από spege
Μπάμπη καλή σχολική χρονιά.
Έχουμε να πούμε πολλά φέτος.
Το βλέπω θα κλαίμε σε ντο ουσακ
Σπύρος

Re: Προτάσεις για Διαγνωστικό τεστ Β Λυκείου

Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 10, 2012 7:17 pm
από polysot
Αξιότιμοι συνάδελφοι (Μπάμπη, Σπύρο και οι υπόλοιποι που παρακολουθούν ενδεχομένως),
θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής :
1) Η διαγνωστική αξιολόγηση καταρχήν είναι ένα εργαλείο για τον καλύτερο προγραμματισμό της δουλειάς μας, οπότε ας μην το μπερδεύουμε (Μπάμπη) με αξιολογική κατάταξη των μαθητών. Προφανώς εννοείς ότι θα ήθελες ένα άλλο, παρόμοιο ίσως, διαγώνισμα το οποίο να δρα ως τέτοιο. Αυτό όμως θα ήταν άλλο θέμα για να μην μπερδεύονται όσοι δε γνωρίζουν και δημιοιυργούνται παρεξηγήσεις ενδεχομένως...
2) Αγαπητοι συνάδελφοι το θέμα της κατηγοριοποίσης των μαθητών και των σχολείων άπτεται του ζητήματος της αξιολόγησης.Ας ανοίξουμε κάπου ένα θέμα αν θέλετε να κάνουμε έναν πραγματικό διάλογο επ' αυτού