Εννοιολογικό πεδίο+θέματα εξ σε Διδακτική
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
Εννοιολογικό πεδίο+θέματα εξ σε Διδακτική
Καλησπέρα αξιότιμα μέλη του mathematica.gr!!
Μου γεννήθηκαν ορισμένα ερωτήματα όσον αφορά την Διδακτική των Μαθηματικών και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
Τι εννοούμε όταν λέμε '' ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο μιας μαθηματικής έννοιας'';
Αρκεί κανείς να αποφανθεί ότι είναι οι έννοιες που σχετίζονται με αυτή;
Με αφορμή δύο θέματα εξετάσεων:
''1)i) Ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο της έννοιας της συνάρτησης;
ii) Πώς θα χρησιμοποιούσατε το εννοιολογικό πεδίο για την έννοια της συνάρτησης σε μαθητές της Β'Γυμνασίου;''
''2)i) Ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο της συνάρτησης ;
ii) Χρησιμοποιώντας το εννοιολογικό πεδίο εξηγήστε πώς θα διδάσκατε την σε μαθητές της Β'Λυκείου''
Επίσης ,θα ήθελα τη βοήθεια σας σε δύο ακόμα θέματα(δεν έχω ακόμα κάποια ιδέα για το πως να τα απαντήσω)
3) ''Περιγράψτε τις κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην έννοια της γωνίας.
Με ποιούς τρόπους θα αντιμετωπίζατε αυτές τις δυσκολίες; Δώστε κατάλληλα πραδείγματα''
4)'' Υποθέτουμε ότι έχετε να διδάξετε το Πυθαγόρειο θέωρημα στα πλαίσια της τυπικής εκπαίδευσης.
Να σχεδιάσετε το σενάριο διδασκαλίας.
Να γράψετε τη βαθμίδα εκαπίδευσης που θα το εφαρμόζατε,τις δυσκολίες που πιθανότατα να αντιμετωπίσουν οι μαθητές στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν το συγκεκριμένο θεώρημα και όποια άλλη πληροφορία θεωρείτε σημαντική.''
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Μου γεννήθηκαν ορισμένα ερωτήματα όσον αφορά την Διδακτική των Μαθηματικών και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας.
Τι εννοούμε όταν λέμε '' ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο μιας μαθηματικής έννοιας'';
Αρκεί κανείς να αποφανθεί ότι είναι οι έννοιες που σχετίζονται με αυτή;
Με αφορμή δύο θέματα εξετάσεων:
''1)i) Ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο της έννοιας της συνάρτησης;
ii) Πώς θα χρησιμοποιούσατε το εννοιολογικό πεδίο για την έννοια της συνάρτησης σε μαθητές της Β'Γυμνασίου;''
''2)i) Ποιο είναι το εννοιολογικό πεδίο της συνάρτησης ;
ii) Χρησιμοποιώντας το εννοιολογικό πεδίο εξηγήστε πώς θα διδάσκατε την σε μαθητές της Β'Λυκείου''
Επίσης ,θα ήθελα τη βοήθεια σας σε δύο ακόμα θέματα(δεν έχω ακόμα κάποια ιδέα για το πως να τα απαντήσω)
3) ''Περιγράψτε τις κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην έννοια της γωνίας.
Με ποιούς τρόπους θα αντιμετωπίζατε αυτές τις δυσκολίες; Δώστε κατάλληλα πραδείγματα''
4)'' Υποθέτουμε ότι έχετε να διδάξετε το Πυθαγόρειο θέωρημα στα πλαίσια της τυπικής εκπαίδευσης.
Να σχεδιάσετε το σενάριο διδασκαλίας.
Να γράψετε τη βαθμίδα εκαπίδευσης που θα το εφαρμόζατε,τις δυσκολίες που πιθανότατα να αντιμετωπίσουν οι μαθητές στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν το συγκεκριμένο θεώρημα και όποια άλλη πληροφορία θεωρείτε σημαντική.''
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
- exdx
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες