Μαθηματική Άνοιξη

Συντονιστής: spyros

mathmike
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ Ιαν 14, 2009 5:30 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#41

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathmike » Τετ Μαρ 08, 2017 7:07 pm

Προσοχή στις λεπτομέρέιες :http://www.mathimatikianoixi.gr/news.html
Καθημερινά μας ρωτάνε συνάδελφοι απο όλη την χώρα για τα διαδικαστικά της ψηφοφορίας.



Λέξεις Κλειδιά:
tpaschos
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2017 9:16 am

Μαθηματική Άνοιξη - Πρόσκληση στη Γ.Σ. της Ε.Μ.Ε.

#42

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tpaschos » Παρ Μαρ 10, 2017 10:32 am

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017, ΩΡΑ 10.00
ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ 13Α, ΑΘΗΝΑ (2ος ΟΡΟΦΟΣ ΠΡΩΗΝ ΧΗΜΕΙΟΥ)


Η Μαθηματική Άνοιξη καλεί όλους τους συναδέλφους μαθηματικούς να πάρουν μέρος στην Γενική συνέλευση της Ε.Μ.Ε.
Το έτος 2018 το επιστημονικό μας σωματείο κλείνει 100 χρόνια ζωής. Το Υπουργείο Παιδείας έχει ανακηρύξει επίσης το 2018 ως έτος Μαθηματικών. Είναι καθολική απαίτηση του μαθηματικού κόσμου της χώρας να προχωρήσουμε στην αναβάθμιση της Ε.Μ.Ε. με εξωστρέφεια, ανανέωση, συνεργασία και ενότητα. Να γίνει ένα βήμα μπροστά ώστε η Ε.Μ.Ε.:

Να διευρύνει τη βάση της αξιοποιώντας τη δημιουργική συμβολή των συναδέλφων μαθηματικών όπου κι αν δραστηριοποιούνται.

• Να αναβαθμισθεί σε μια σύγχρονη αποκεντρωμένη Επιστημονική ένωση στην οποία τα Παραρτήματα θα έχουν αυτονομία, οικονομική αυτοτέλεια και ενεργό συμμετοχή στη διοίκησή της.

• Να αποκτήσει ένα σύγχρονο καταστατικό λειτουργίας που ΔΕΝ θα διαχωρίζει τα μέλη της σε τακτικά και αντεπιστέλλοντα και θα έχει ένα δίκαιο αναλογικό σύστημα εκπροσώπησης στα όργανα θεσμοθετώντας την ηλεκτρονική ψήφο.

• Να καταστεί θεσμικός συνομιλητής με την Πολιτεία για τη μαθηματική εκπαίδευση, τα σχολικά βιβλία, τα επαγγελματικά διακαιώματα των συναδέλφων μαθηματικών.

• Να κατοχυρώσει τη διαφάνεια στη λειτουργία της υιοθετώντας άμεσα τα απαραίτητα εκείνα μέτρα ώστε να γίνει διαχειριστικός έλεγχος σκοπιμότητας σε βάθος.


Οι συνάδελφοι μαθηματικοί που συγκροτήσαμε τον συνδυασμό της Μαθηματικής Άνοιξης έχουμε πλήρη αίσθηση ότι ΜΟΝΟ με τη δυναμική συμμετοχή της πλειονότητας των συναδέλφων μαθηματικών στη ζωή και τις δραστηριότητες της Ε.Μ.Ε., μπορούμε να πάμε μπροστά. Για το λόγο αυτό:

Αγαπητοί συνάδελφοι

Πάρτε μέρος στη Γ.Σ. της 12ης Μαρτίου 2017

Ενισχύστε με την ψήφο σας τους υποψηφίους της Μαθηματικής Άνοιξης στις εκλογές της 19ης Μαρτίου 2017

«Στηρίξτε την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, ώστε, στα 100 χρόνια από την ίδρυσή της, με συνεργασία, ενότητα, εξωστρέφεια, αναβάθμιση και διεύρυνση, να έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά για μια Μαθηματική Εταιρεία όλων των μαθηματικών για τα Μαθηματικά και για όλη την κοινωνία».


Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#43

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Σάβ Μαρ 11, 2017 6:18 am

Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΜΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ

Αύριο την Κυριακή 12 Μαρτίου 2017, ώρα 10 π.μ., πραγματοποιείται η Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
στο κτήριο του Παλαιού Χημείου Πανεπιστημίου Αθηνών, οδός Ναυαρίνου 13α.
Αυτή η Γενική Συνέλευση είναι η τελευταία πριν από τις εκλογές της ΕΜΕ μια εβδομάδα μετά, την Κυριακή 19 Μαρτίου και σε αυτήν
γίνεται ο απολογισμός της απερχόμενης Διοίκησης, και
διατυπώνονται κρίσεις θετικές και αρνητικές για τα πεπραγμένα.

Η Μαθηματική Άνοιξη,
η οποία συμμετέχει στις εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας,
θα είναι παρούσα στην Γενική Συνέλευση, και
θα διατυπώσει, με πνεύμα ενότητας και συνεργασίας, τις θέσεις της
για τα πεπραγμένα της απερχόμενης Διοίκησης, και
για την μελλοντική κατεύθυνση της Εταιρείας.
Οι βασικές θέσεις της Μαθηματικής Άνοιξης περιλαμβάνονται στην Διακήρυξή της, η οποία μπορεί να βρεθεί στο www.mathimatikianoixi.gr.

Πρόσθετες Προτάσεις προς την Γενική Συνέλευση θα υποβληθούν
-για τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσει η ΕΜΕ να αυξήσει τα ταμειακά εντάξει μέλη της (ώστε να αναστρέψει την προϊούσα συρρίκνωση στην οποία έχει περιέλθει),
-για τον τρόπο με τον οποίο τα Παραρτήματα της ΕΜΕ θα καταστούν διοικητικά και οικονομικά αυτόνομα (ώστε να ικανοποιηθούν τα δικαιολογημένα παράπονα των Παραρτημάτων προς τη απερχόμενη Διοίκηση), χωρίς όμως να καταφύγουμε σε μια ομοσπονδοποίηση (η οποία θα αποδυναμώσει την Εταιρεία), και
-για τον τρόπο με τον οποίο η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία θα αποκτήσει/ανακτήσει το κύρος της και θα έχει την δυνατότητα να παρεμβαίνει προς την πολιτεία σε κρίσιμα επιστημονικά, εκπαιδευτικά, και επαγγελματικά θέματα

Είναι ακόμη αναγκαίο η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία να συζητήσει με νηφαλιότητα και να αντιμετωπίσει με διαφάνεια
το ακανθώδες θέμα της οικονομικής διαχείρισης της ΕΜΕ.

Η Μαθηματική Άνοιξη προσκαλεί ΟΛΑ τα μέλη της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας να προσέλθουν στην αυριανή Γενική Συνέλευση και να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση και τη λήψη των αποφάσεων.
Μόνο με αυξημένη συμμετοχή η Γενική Συνέλευση θα έχει την αναγκαία δημοκρατική νομιμοποίηση και θα καταλήξει στις ορθές αποφάσεις στα κρίσιμα θέματα.


mathmike
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ Ιαν 14, 2009 5:30 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#44

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathmike » Σάβ Μαρ 11, 2017 1:32 pm

Ευχαριστούμε την Εφημερίδα των Συντακτών για την φιλοξενία και το βήμα διαλόγου που μας παραχώρησε στην σημερινή της έκδοση στο ένθετο "νησίδες".
Συνημμένα
Ανοιξη.jpg
Ανοιξη.jpg (424 KiB) Προβλήθηκε 2526 φορές


Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#45

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Δευ Μαρ 13, 2017 3:09 pm

Ο (δυσάρεστα μικρός) αριθμός των ενεργών μελών της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

Ένα από τα στοιχεία, το οποίο επικαλεσθήκαμε στην Μαθηματική Άνοιξη, και το οποίο δείχνει ανάγλυφη την δραματική συρρίκνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και την απομάκρυνση των Ελλήνων μαθηματικών από την Εταιρεία είναι το ακόλουθο: αν και το σύνολο των Ελλήνων μαθηματικών υπολογίζεται χονδρικά σε περίπου 25 με 30 χιλιάδες, εν τούτοις τα ενεργά μέλη της ΕΜΕ (οριζόμενα ως τα ταμειακώς εν τάξει μέλη) δεν ξεπερνούν τα 1500.

Ο αριθμός 1500 αμφισβητήθηκε από συναδέλφους μαθηματικούς στην χθεσινή (Κυριακή 12 Μαρτίου 2017) Γενική Συνέλευση της ΕΜΕ (στην οποία σημειωτέον συμμετείχαν, παρ’ όλη την κρισιμότητά της, μόλις λίγο περισσότερα από εκατό (100) μέλη), και μάλιστα υποστηρίχθηκε ότι τα ταμειακώς εντάξει μέλη της ΕΜΕ είναι της τάξεως των 5 000 (πέντε χιλιάδων).

Τα πραγματικά γεγονότα είναι τα ακόλουθα δύο:
(α) από την ΕΜΕ εδόθη τον Φεβρουάριο 2017 σε εκπρόσωπο της Μαθηματικής ‘Ανοιξης ονομαστική κατάσταση όλων των ταμειακά εν τάξει μελών της ΕΜΕ κατά τον Φεβρουάριο. Ο αριθμός των μελών ήταν της τάξης των 1300.
(β) κατά χθεσινή δήλωση του Ταμία της ΕΜΕ Καθηγητή κ. Αλέξανδρου Παπαϊωάννου οι πρόσθετες τακτοποιήσεις μελών μέχρι την 12 Μαρτίου ήταν της τάξεως των 200 μελών.

Από τα (α) και (β) προκύπτει ότι ο αριθμός των ταμειακά εντάξει μελών της ΕΜΕ σήμερα είναι της τάξεως των 1500, επιβεβαιώνοντας τον αριθμό που επικαλεσθήκαμε στην Μαθηματική Άνοιξη.

Αν υπάρχουν άλλα στοιχεία που αναιρούν αυτό τον δυσάρεστα μικρό για την σημερινή κατάσταση της ΕΜΕ υπολογισμό, με προθυμία θα τον ανασκευάσουμε. Αν δεν υπάρχουν άλλα τέτοια στοιχεία, αναμένουμε από τους νυν διοικούντες την ΕΜΕ να παραδεχθούν την ακρίβεια του, την οποία χθες αμφισβήτησαν.


tpaschos
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2017 9:16 am

Οι θέσεις της Μαθηματικής Άνοιξης για τα οικονομικά της Ε.Μ.Ε.

#46

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tpaschos » Τρί Μαρ 14, 2017 5:16 am

Στη Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας της 12ης Μαρτίου 2017, κατατέθηκε η παρακάτω πρόταση του συνδυασμού της Μαθηματικής Άνοιξης:

"Ο συνδυασμός της Μαθηματικής Άνοιξης θεωρεί ότι για να υπάρξει αναβάθμιση της ΕΜΕ απαιτείται διάλογος, συνεργασία, ανανέωση και διαφάνεια σε κάθε τομέα δράσης της. Ο έλεγχος των πεπραγμένων της εκάστοτε διοίκησης και όσων εμπλέκονται με την οικονομική διαχείριση της Εταιρείας είναι, εκτός από καταστατική επιταγή, υποχρέωση και δικαίωμα των μελών της. Με δεδομένα, αφ’ ενός το ταμειακό έλλειμμα και αφ’ ετέρου τις καταγγελίες για κακοδιαχείριση και πλημμελή έλεγχο (ανεξάρτητα από το βάσιμο ή όχι των καταγγελιών), θεωρούμε ότι το νέο ΔΣ που θα προκύψει πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο ώστε η ΕΜΕ να προχωρήσει απρόσκοπτα σε μια δημιουργική και χωρίς τριβές διετία. Για το λόγο αυτό προτείνουμε προς ψήφιση στη ΓΣ:

Το νέο ΔΣ που θα προκύψει από τις εκλογές της 19ης Μαρτίου 2017 να υιοθετήσει άμεσα τα απαραίτητα εκείνα μέτρα ώστε να γίνει διαχειριστικός έλεγχος σκοπιμότητας σε βάθος.

Προς αυτή την κατεύθυνση, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει το νομικό πλαίσιο, θα μελετήσουμε και θα προτείνουμε στο ΔΣ τις δράσεις εκείνες που, κατά την εκτίμησή μας, εξασφαλίζουν τον ενδελεχή έλεγχο και τη διαφάνεια.
Η Μαθηματική Άνοιξη εκτιμά ότι η πρόταση για έκτακτη ΓΣ με αντικείμενο συζήτησης τα οικονομικά της ΕΜΕ δεν έχει να προσφέρει κάτι θετικό με τα σημερινά δεδομένα. Η ΓΣ, εκ των πραγμάτων, δεν έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε διαχειριστικό έλεγχο. Αυτό επιβάλλεται να ανατεθεί σε ειδικούς, με ευθύνη του ΔΣ και της ΕΕ που θα προκύψουν από τις εκλογές. Τα αποτελέσματα του διαχειριστικού ελέγχου μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στα θεσμοθετημένα όργανα της ΕΜΕ, με στόχο τη διαφάνεια και την πλήρη ενημέρωση των μελών.

Η οικονομική δυσπραγία της ΕΜΕ είναι δυνατόν να ξεπεραστεί αν γίνουν στοχευμένες ενέργειες όπως:

Αύξηση των μελών της ΕΜΕ ως αποτέλεσμα μιας προγραμματισμένης και εξωστρεφούς αναγεννησιακής πορείας.
• Προσέλκυση των αδρανών μελών με διαγραφή χρεών και εφαρμογή του καταστατικού.
• Αναζήτηση χορηγών, συμμετοχή σε προγράμματα ΕΣΠΑ, COMENIUS, κλπ., συνεργασίες με εκπαιδευτικά ιδρύματα, Δήμους, Οργανισμούς, Ιδρύματα.
• Διεθνείς συνεργασίες με μαθηματικές εταιρείες άλλων χωρών.
• Αναζήτηση χορηγιών για την επέκταση του θεσμού των θερινών σχολείων με παράλληλη μείωση της οικονομικής επιβάρυνσης των συμμετεχόντων.
• Διοργάνωση διεθνών συνεδριών υψηλού επιπέδου υπό την αιγίδα ή σε συνεργασία με δημόσιους φορείς και εκπαιδευτικά ιδρύματα.
• Επιμορφωτικά σεμινάρια με συμμετοχή
• Δημιουργία σειράς μεταφράσεων μαθηματικών βιβλίων από την ΕΜΕ (κατά το πρότυπο των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης, των Leader Books, των Μαθηματικών Εταιρειών AMS, London MS) καθώς επίσης και εκδόσεων διδακτικών βιβλίων τόσο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, όσο και πρωτότυπων εκδόσεων γενικότερου μαθηματικού ενδιαφέροντος Ελλήνων ή ξένων συγγραφέων, στην ελληνική είτε στην αγγλική γλώσσα.
• Περιστολή των μη ανελαστικών δαπανών της ΕΜΕ".


Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#47

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Τρί Μαρ 14, 2017 11:19 am

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ


Οι υποψήφιοι των Ιατρικών σχολών σύμφωνα με το παλαιότερο (προ 2015) σύστημα θα έπρεπε να εξετασθούν υποχρεωτικά και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, ενώ αυτό το μάθημα δεν περιλαμβάνεται στα τέσσερα μαθήματα που τους είχαν γίνει ήδη γνωστά ως πανελλαδικώς εξεταζόμενα για αυτές τις σχολές. Με τις τρέχουσες ρυθμίσεις είναι στη δική τους επιλογή αν θα εξετασθούν και στα Μαθηματικά, για να αυξήσουν τα επιστημονικά πεδία πρόσβασης. Στην πράξη από τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στην Ιατρική έχει αφαιρεθεί το μάθημα των Μαθηματικών. Αυτή είναι μια απόφαση του Υπουργείου η οποία θίγει
-τις Ιατρικές σπουδές (καθώς ο ρόλος των Μαθηματικών στην Ιατρική συνεχώς αυξάνει), και
-τα επαγγελματικά συμφέροντα των μαθηματικών.

Η μοναδική ενέργεια της ΕΜΕ, εξ όσων γνωρίζω, ήταν η έκδοση μιας ανακοίνωσης εναντίον της αφαίρεσης, η οποία δεν είχε την παραμικρή απήχηση και αγνοήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας.

Η ΕΜΕ θα έπρεπε να προχωρήσει σε μια σειρά από δραστηριότητες και ενέργειες με σκοπό να ανατρέψει αυτή την οπισθοδρομική απόφαση. Ενδεικτικά θα έπρεπε να οργανώσει, σε συνεννόηση με Καθηγητές Ιατρικής Σχολής μια ημερίδα, στην οποία θα αναδεικνύεται ο ήδη θεμελιώδης ρόλος των Μαθηματικών στην Ιατρική και στη Βιολογία. Στην ημερίδα θα έπρεπε να κληθούν να συνεισφέρουν, μεταξύ άλλων, ο Καθηγητής-Ακαδημαϊκός Αθανάσιος Φωκάς, ο οποίος είναι και γιατρός, και η Καθηγήτρια Σοφία Λαμπροπούλου, ένας μαθητής της οποίας, ο Δρ. Δήμος Γκουνταρούλης, ήδη εργάζεται στην Ελβετία σε βασική έρευνα για την δομή του DNA εφαρμόζοντας τη θεωρία κόμβων.

Με την υποτονική της και αμελητέα ενέργεια η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία έδειξε ότι αποδέχεται το μειωμένο κύρος της και την αδυναμία της να παρέμβει αποτελεσματικά σε σημαντικά επιστημονικά και επαγγελματικά θέματα της αρμοδιότητάς της.


Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5956
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#48

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Τρί Μαρ 14, 2017 11:25 pm

Επείγει κατά την άποψη μου, να επανέλθει το άγιο και αξιοκρατικό μέτρο να εισέρχονται και στην Ιατρική χωρίς εξετάσεις οι μεταλλιούχοι SENIORS στην ΒΜΟ και στην ΙΜΟ. Ένα μέτρο αξιοκρατίας που είχε εφαρμοστεί στο παρελθόν και είχε την καθολική έγκριση της Ελληνικής κοινωνίας, ως κίνηση αξιοκρατίας από την τότε πολιτική ηγεσία στο σύνολό της και ως αναγνώριση του χαρίσματος μέσω της αριστείας


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#49

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Τετ Μαρ 15, 2017 10:27 am

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 2: Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα τελευταία πολλά χρόνια σημειώνεται μια συστηματική μείωση του ρόλου των Μαθηματικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Θα περιγράψω συνοπτικά αυτή την μείωση, βασιζόμενος σε ένα εξαιρετικό κείμενο το οποίο συνέταξαν τα Διευθύνοντα Μέλη του mathematica.gr, στις 19 Απριλίου 2016, με τίτλο

Ανακοίνωση mathematica.gr για την υποβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας,

και στο οποίο περιγράφεται με σαφή και δραματικό τρόπο η μείωση αυτή.

[1] Η Ευκλείδεια Γεωμετρία εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει πάψει να είναι βασικό μάθημα στα Σχολεία και βαδίζει το δρόμο του μαρασμού, αν και είναι το μάθημα που κατά τρόπο ιδεώδη επιτυγχάνει την εισαγωγή στην μαθηματική, αφηρημένη και αποδεικτική σκέψη μέσα από την διαίσθηση και τα γεωμετρικά σχήματα. Τα Στοιχεία του Ευκλείδη αποτελούν κορυφαίο επίτευγμα του Ελληνικού πολιτισμού.

[2] Η Θεωρία Αριθμών εξαφανίσθηκε από τα Σχολεία, λόγω μείωσης των ωρών διδασκαλίας των Μαθηματικών στη Β΄ Λυκείου (θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης τότε, θετικού προσανατολισμού τώρα) από τρεις σε δύο, αν και αποτελεί ένα από τα κορυφαία κοσμήματα των ελληνικών μαθηματικών με παγκόσμια και διαχρονική αξία.

[3] Οι Πίνακες και τα Γραμμικά Συστήματα εξαφανίσθηκαν από την διδακτέα σχολική ύλη, αν και είναι αναγκαία για την πληροφορική και τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

[4] Το αόριστο ολοκλήρωμα, η συνάρτηση ολοκλήρωμα, και οι μιγαδικοί αριθμοί εξαφανίσθηκαν από την ύλη των μαθηματικών στην Γ΄ Λυκείου (θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης τότε, θετικού προσανατολισμού τώρα), απαραίτητες για τη σφαιρική και ουσιαστική γνώση των μαθητών πριν εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

[5] Στις Σχολές Τγείας ή στα Παιδαγωγικά Τμήματα εισάγονται υποψήφιοι που δεν θα έχουν το απαιτούμενο μαθηματικό υπόβαθρο.

[6] Στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ οι μεταπτυχιακές σπουδές Παιδαγωγικών τμημάτων μοριοδοτούνται με διπλά μόρια απ' ότι οι μεταπτυχιακές σπουδές με ειδίκευση στα Μαθηματικά!

[7] Μη μαθηματικοί διδάσκουν μαθήματα Μαθηματικών στα Σχολεία.
Αντί να ενισχύσουμε τη μαθηματική εκπαίδευση σε τομείς που υπάρχου σοβαρά προβλήματα (για παράδειγμα βάζοντας μαθηματικούς να διδάξουν στις τελευταίες τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης) βαδίζουμε σε αντίρροπο δρόμο.

Σε όλα αυτά τα θέματα υποβάθμισης των Μαθηματικών η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία έχει παίξει το ρόλο κομπάρσου, αρκούμενη σε ανώδυνα Δελτίου Τύπου ή σε επισκέψεις στο Υπουργείο Παιδείας, πάντοτε χωρίς το παραμικρό θετικό αποτέλεσμα.
Και παρ’ όλα αυτά η Δημοκρατική Πρωτοβουλία Μαθηματικών, η Παράταξη που διοίκησε την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία τα τελευταία 35 χρόνια, διατυπώνει σήμερα τον ισχυρισμό

‘Το κατά κοινή ομολογία υψηλό κύρος της ΕΜΕ, στην κοινωνία και στην εκπαιδευτική κοινότητα, αποτελεί παρακαταθήκη για την επόμενη διοίκηση που θα πρέπει να το αξιοποιήσει και να το διευρύνει.’

Όμως το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί από τις συνεχείς μειώσεις των Μαθηματικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και τις παντελώς ατελέσφορες και αναποτελεσματικές σχετικές ενέργειες της Διοίκησης της ΕΜΕ εναντίον αυτών των μειώσεων είναι
-ότι όλα αυτά τα χρόνια η ΕΜΕ δεν είχε καμμία δυνατότητα παρέμβασης στην Πολιτεία και στις εκάστοτε αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας, και
-άρα ότι το κύρος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ήταν και είναι σε ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο.


KAKABASBASILEIOS
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 1595
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:46 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#50

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KAKABASBASILEIOS » Πέμ Μαρ 16, 2017 1:16 am

…Είμαι μέλος της Μαθηματικής Εταιρείας από το 1985 και συνδρομητής του περιοδικού Ευκλείδης από το 1973. Είναι η πρώτη φορά που οι εκλογές στην Ε.Μ.Ε. μου προκαλούν ενδιαφέρον, δημιουργώντας την προσδοκία, ότι θα υπάρξει πολύ δυνατή φωνή, προς όλους, ώστε η μαθηματική παιδεία στην πατρίδα μας να πάρει την θέση που τις αξίζει. Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι το γεγονός αυτό, αφού ενεργοποιήθηκαν γι αυτό το σκοπό τόσο ικανοί συνάδελφοι και δάσκαλοι της χώρας μας. Η ποιότητα όλων αυτών, γεμίζει το ποτήρι της ελπίδας , για τις μελλοντικές γενιές, που μέσω των μαθηματικών και της φιλοσοφίας τους, να αναδείξουν τις παραπάνω δυνατότητες , αυτής της χώρας, που κάποιοι- ηθελημένα ή άθελα-φροντίζουν να αποκρύψουν, θεσπίζοντας την αρχή της ήσσονος προσπάθειας
Εκτιμώ ότι όλα τα μέλη της μαθηματικής κοινότητας θα αναγνωρίσουν και θα στηρίξουν , με τον ένα ή άλλο τρόπο, αυτή την προσπάθεια του Διοικητικού Συμβουλίου που θα προκύψει από τις εκλογές της Κυριακής. Ο στόχος της καλύτερης μαθηματικής παιδείας μας ενώνει, αφού σε αυτή την κρίσιμη χρονική συγκυρία, υπάρχουν άνθρωποι με κύρος, και γνώση, απαλλαγμένοι από την αλαζονεία της καθεστηκυίας τάξης, με διάθεση προσφοράς, χωρίς ίδιον όφελος, που επιθυμούν να ενισχύσουν τόσο τους διδασκόμενους, όσο και την προσπάθεια των διδασκόντων.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στη μαθηματική κοινότητα!!!

Φιλικά και Μαθηματικά
Βασίλης


f ανοιγοντας τους δρομους της Μαθηματικης σκεψης, f' παραγωγος επιτυχιας
Τα Μαθηματικά είναι απλά...όταν σκέπτεσαι σωστά...
Τα Μαθηματικά είναι αυτά...για να δεις πιό μακρυά...
Τα Μαθηματικά είναι μαγεία...όταν έχεις φαντασία...
tpaschos
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2017 9:16 am

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#51

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tpaschos » Παρ Μαρ 17, 2017 9:40 pm

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017
ΑΠΟ ΤΙΣ 8.00 ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΩΣ ΤΙΣ 7.00 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
(Στα γραφεία της Ε.Μ.Ε., Πανεπιστημίου 34 και Ιπποκράτους, 1ος όροφος)


Αγαπητοί συνάδελφοι
Σας καλούμε να ενισχύσετε με τη ψήφο σας τους υποψηφίους του συνδυασμού της Μαθηματικής Άνοιξης.
Για μια Μαθηματική Εταιρεία εξωστρεφή, με κύρος, με επιστημονικά επεξεργασμένες θέσεις στα ζητήματα που σχετίζονται με την αναβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης, τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, τα σχολικά βιβλία, τα επαγγελματικά δικαιώματα των συναδέλφων μαθηματικών.

Μια Μαθηματική Εταιρεία αντάξια του Μαθηματικού κόσμου της χώρας.

Γνωρίζουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν στην προσπάθεια να ανακτήσει το επιστημονικό μας σωματείο την εμπιστοσύνη του Μαθηματικού κόσμου. Είναι ένα δύσκολο έργο που απαιτεί νέες ιδέες, όραμα, διάλογο, συνεργασία και ενότητα δράσης χωρίς αποκλεισμούς και σκοπιμότητες.

Η διεύρυνση της βάσης της εταιρείας, η αξιοποίηση όλων εκείνων των συναδέλφων, και ιδιαίτερα των νέων, που έχουν διάθεση προσφοράς και σήμερα απέχουν από τις δραστηριότητές της, πρέπει να είναι το εφαλτήριο για μια νέα, δημιουργική πορεία της Ε.Μ.Ε.

Οι καιροί απαιτούν ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Στο χέρι των μελών της βρίσκεται η τύχη της......

Οι υποψήφιοι του συνδυασμού της Μαθηματικής Άνοιξης

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

ΑΝΟΥΣΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Αιγαίου
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ. Επίτιμος Σχολικός Σύμβουλος, Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών
ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, Καθηγητής Μαθηματικών στο Πρότυπο Λύκειο της Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά
ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ, Καθηγητής και Πρόεδρος Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ, Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Αθηνών
ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, Καθηγητής Μαθηματικών στη Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ, Καθηγήτρια Σχολής Ε.Μ.Φ.Ε. Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου
ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, Ομότιμος Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Αθηνών
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
ΠΑΣΧΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, Καθηγητής Μαθηματικών στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών
ΠΕΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, Καθηγητής Μαθηματικών στην Ιδιωτική Εκπαίδευση
ΣΟΥΓΙΟΥΛ ΑΛΚΑΙΟΣ, Καθηγητής στο Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης, υποψήφιος Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών
ΣΥΣΚΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ, Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ, Καθηγητής Μαθηματικών στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Καθηγητής Ιστορίας Μαθηματικών και Πρόεδρος Τμήματος ΜΙΘΕ Πανεπιστημίου Αθηνών

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή

ΔΟΡΓΙΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ, Καθηγήτρια Μαθηματικών στην Ιδιωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΚΟΥΖΕΛΕΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ, Καθηγητής Μαθηματικών στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΜΠΙΡΜΠΑ ΠΑΠΠΑ ΣΟΦΙΑ, Καθηγήτρια Μαθηματικών στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών

Ιστοσελίδα του συνδυασμού της Μαθηματικής Άνοιξης: http://www.mathimatikianoixi.gr/


Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#52

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Σάβ Μαρ 18, 2017 2:36 pm

Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ

Οι εκλογές στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία βρίσκονται εδώ και εβδομάδες σε εξέλιξη με την επιστολική ψήφο, και κορυφώνονται την Κυριακή 19 Μαρτίου με την κάλπη που στήνεται από τις 8 π.μ. στα γραφεία της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.

Οι εκλογές παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον καθώς σε αυτές συμμετέχουν
-τρείς παλαιές παρατάξεις, η Δημοκρατική Πρωτοβουλία, η Κίνηση για την Αλλαγή και η Πανεπιστημονική Κίνηση, και
-ο νέος συνδυασμός που έχουμε σχηματίσει, η Μαθηματική Άνοιξη.

Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου εκθέσαμε την εκτίμησή μας για την σημερινή κατάσταση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Η Μαθηματική Εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά συρρίκνωσης, επιστημονική παρακμή, μειωμένο κύρος, αδυναμία ουσιαστικής παρέμβασης, και οικονομικό αδιέξοδο.
-Λίγα τα ενεργά μέλη της Εταιρείας σε σχέση με το σύνολο των Ελλήνων μαθηματικών,
-μετριότητα και εσωστρέφεια χαρακτηρίζει τις δραστηριότητες της Εταιρείας,
-αδυναμία ουσιαστικής παρέμβασης στα κρίσιμα επιστημονικά, εκπαιδευτικά, και επαγγελματικά θέματα μαθηματικής αρμοδιότητας, και
-ένα ενδεχομένως σοβαρό οικονομικό αδιέξοδο
συγκροτούν τα πεπραγμένα της διοίκησης της ΕΜΕ από την Παράταξη της Δημοκρατικής Πρωτοβουλίας.

Η Μαθηματική Άνοιξη, ο Συνδυασμός με τον οποίο συμμετέχουμε στις εκλογές, φιλοδοξεί να αναστρέψει αυτή την καθοδική πορεία. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια Μαθηματική Εταιρεία ΟΛΩΝ των Ελλήνων μαθηματικών, ώστε

-ΟΛΟΙ οι Έλληνες μαθηματικοί να βρίσκουν κάτι χρήσιμο, ενδιαφέρον, και πολύτιμο στις δραστηριότητες της ΕΜΕ, και γι’ αυτό τον λόγο να ενδιαφέρονται, θα θέλουν να έχουν ενεργό συμμετοχή σε αυτές (σε αντίθεση με τη σημερινή αποξένωση των πιο πολλών Ελλήνων μαθηματικών προς την ΕΜΕ), και
-ΟΛΟΙ οι καταξιωμένοι Έλληνες μαθηματικοί, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τα επιτεύγματά τους, να προσκληθούν να συμβάλουν στις δραστηριότητες της ΕΜΕ, χωρίς αποκλεισμούς (σε αντίθεση προς την πρακτική της σημερινής διοικούσας Παράταξης) και με ισχυρή αξιοκρατία (σε αντίθεση προς την μετριοκρατία της σημερινής διοικούσας Παράταξης).


Παρά την έντονη δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη κριτική που ασκούμε στην Παράταξη που έχει διοικήσει επί μακρόν την ΕΜΕ, αλλά και στις υπόλοιπες δύο παρατάξεις, διευκρινίζουμε ότι υπάρχουν καταξιωμένοι Έλληνες μαθηματικοί και στις τρείς αυτές παρατάξεις, στην συνεργασία των οποίων, με βάση τις παραπάνω δύο αρχές, προσβλέπουμε.

Γι΄αυτό από τους και τις συναδέλφους ζητούμε
-στις εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας να ψηφίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη της Εταιρείας, κατανικώντας τα αισθήματα αδράνειας και απογοήτευσης που δικαιολογημένα έχουν από την δυσμενή κατάσταση, όπως έχει δημιουργηθεί με κύρια ευθύνη την διοικούσα επι 30ετία Παράταξη , και
-την στήριξη από όλες και όλους τους Έλληνες μαθηματικούς στην Μαθηματική Άνοιξη, για τους λόγους που σκιαγραφήσαμε παραπάνω.

Και επειδή το εκλογικό σύστημα είναι αυτό που είναι (για την καθιέρωση του οποίου είμαστε οι μόνοι που δεν έχουμε καμμία ευθύνη: αναλογικό ως προς τις Παρατάξεις 15αδων, με δευτερεύοντα ρόλο στα άτομα, είτε είναι ψηφοφόροι είτε υποψήφιοι-όπως έχουμε εξηγήσει αναλυτικά), γι’ αυτό ζητούμε την στήριξη κατά το δυνατόν μεγαλύτερου μέρους των 15/15 και των 3/3 της ψήφου σας .

Εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλα τα μέλη του Συνδυασμού της Μαθηματικής Άνοιξης.

Συνδυασμός ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ

Υποψήφιοι για Διοικητικό Συμβούλιο

ΑΝΟΥΣΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΒΕΡΥΚΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
ΛΑΜΠΡΙΝΙΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΝΕΓΡΕΠΟΝΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΑΣΧΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΠΕΡΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΣΟΥΓΙΟΥΛ ΑΛΚΑΙΟΣ
ΣΥΣΚΑΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ
ΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Υποψήφιοι για Εξελεγκτική Επιτροπή

ΔΟΡΓΙΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ
ΚΟΥΖΕΛΕΑΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
ΜΠΙΡΜΠΑ ΠΑΠΠΑ ΣΟΦΙΑ


Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ


Στέλιος Νεγρεπόντης
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τετ Φεβ 08, 2017 9:06 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#53

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Νεγρεπόντης » Δευ Μαρ 20, 2017 1:04 pm

ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΪΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ;

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία ;έχει οργανώσει εκλογές την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017 για την ανάδειξη του 15μελούς Διοικητικού Συμβουλίου (και της 3μελούς Εξελεγκτικής Επιτροπής).
Ένα μέλος της Εταιρείας μπορεί να ψηφίσει είτε με κάλπη είτε με επιστολική ψήφο.

Η επιστολική ψήφος είναι οργανωμένη ως εξής.
Ο ψηφοφόρος λαμβάνει ταχυδρομικά από τη Εταιρεία
(α) ένα μεγάλο εξωτερικό φάκελο,
(β) ένα δελτίο που πρέπει να συμπληρώσει με τα προσωπικά του στοιχεία και να τον υπογράψει,
(γ) ένα μικρό φάκελο, και
(δ) το ενιαίο ψηφοδέλτιο με όλους τους υποψήφιους αλφαβητικά.
Ο ψηφοφόρος αναγράφει τους σταυρούς της προτιμήσεως του στο ψηφοδέλτιο (δ), και το θέτει διπλωμένο μέσα στον μικρό φάκελο (γ), τον οποίο και κλείνει (με κόλα). Επίσης συμπληρώνει με τα στοιχεία του και υπογράφει το δελτίο (β).
Τον κλειστό μικρό φάκελο (γ) με το δελτίο (β) τον θέτει στον μεγάλο εξωτερικό φάκελο (α), τον οποίο ταχυδρομεί σε Πόστ Ρεστάντ του Κεντρικού Ταχυδρομείου της Αθήνας.
Η Επιτροπή Αρχαιρεσιών παραλαμβάνει από το Πόστ Ρεστάντ τον σάκο με όλους τους φακέλους που έχουν ταχυδρομηθεί από ψηφοφόρους και τον παραδίδει στην Εφορευτική Επιτροπή.
Η Εφορευτική Επιτροπή ανοίγει τον μεγάλο φάκελο (α),
καταγράφει ως ψηφίσαντα τον ψηφοφόρο που αναγράφεται στο δελτίο (β), και
ρίχνει τον μικρό φάκελο (γ) σε μια κοινή κάλπη.
Με αυτό τον τρόπο όντως διασφαλίζεται η μυστικότης της ψήφου.

Το ερώτημα είναι τι συμβαίνει μετά όλη αυτή τη διαδικασία με το φανερό εκλογικό υλικό, δηλαδή τον μεγάλο φάκελο (α) και το δελτίο (β) των προσωπικών στοιχείων.

Οι φάκελοι (α) και τα δελτία (β) αποτελούν εκλογικό υλικό, το οποίο σύμφωνα με την δικαστική απόφαση 6341/2013 πρέπει να φυλάσσονται για λόγους διαφάνειας και αδιάβλητου των εκλογών, τουλάχιστον για όσο χρόνο εκκρεμούν ενστάσεις κατά της εγκυρότητος των εκλογών.(Η Μαθηματική Εταιρεία είχε καταστρέψει αυτό τουλικό, και η παραπάνω απόφαση ήταν καταδικαστική για αυτήν την ενέργεια).

Το σημερινό ερώτημα είναι με ποιο τρόπο θα φυλάσσονται οι φάκελοι (α) και τα δελτία (β).

Η σημερινή Διοίκηση της ΕΜΕ και ο σημερινός Πρόεδρος της Εφορευτικής Επιτροπής διατείνονται ότι όλα τα δελτία (α) πρέπει να φυλάσσονται σε ένα κιβώτιο, και όλα τα δελτία (β) πρέπει να φυλάσσονται σε ένα άλλο χωριστό κιβώτιο. Ο λόγος για δύο ξεχωριστά κιβώτια δικαιολογείται από την σημερινή Διοίκηση της ΕΜΕ και τον σημερινό Πρόεδρο της Εφορευτικής Επιτροπής από την ανάγκη διαφύλαξης των προσωπικών δεδομένων. Δηλαδή κατά την άποψη αυτή το πού ψηφίζει κάποιος αποτελεί προσωπικό δεδομένο.

‘Όμως σε όλες τις γνωστές ψηφοφορίες, πχ στις βουλευτικές, είναι γνωστό και δημόσιο που ψηφίζει κανείς. Στις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες είναι απολύτως γνωστό από πού ψηφίζει ο καθένας. Αν όμως δεν αποτελεί προσωπικό δεδομένο το πού ψηφίζει κανείς, τότε η μη διατήρηση αυτής της εκλογικής πληροφορίας αποτελεί εκλογικό υλικό, το οποίο πρέπει υποχρεωτικά να διατηρείται. Η μη διατήρηση αυτής της πληροφορίας αποτελεί καταστροφή εκλογικού υλικού και είναι επομένως καταδικαστέα. Προκειμένου να διατηρηθεί αυτή η εκλογική πληρoφορία πρέπει το δελτίο (β) να τοποθετείται μέσα στον αντίστοιχο φάκελο (α), και όλο το υλικό να τοποθετηθεί σε ένα κιβώτιο.

Για την συγκεκριμένη εκλογή της ΕΜΕ υπάρχει και ένα πρόσθετο επιχείρημα: οι μισοί ψηφίζουν με κάλπη στα γραφεία της ΕΜΕ, δηλαδή σε φανερό τόπο. Αν οι άλλοι μισοί ψηφίσουν σε τόπο που κρατείται μυστικός (υποτίθεται λόγω προσωπικών δεδομένων), τότε δημιουργείται διαχωρισμός των δύο ειδών ψηφοφοριών. Οι μεν επιστολικοί ψηφοφόροι «προστατεύονται», οι δε ψηφοφόροι δια κάλπης δεν «προστατεύονται» ως προς το υποτιθέμενο προσωπικό δεδομένο.

Πιστεύω ότι ο τόπος που ψηφίζει ο κάθε ψηφοφόρος πρέπει να είναι για τον κάθε ψηφοφόρο εξ ίσου φανερό. Και αυτό σημαίνει ότι το κάθε δελτίο (β) πρέπει να τοποθετείται εντός του αντίστοιχου φακέλου (α) και να φυλάσσεται μαζι ως μία αδιάσπαστη ενότητα.


mathmike
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ Ιαν 14, 2009 5:30 pm

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#54

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathmike » Δευ Μαρ 20, 2017 4:45 pm

Στις εκλογές της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ψήφισα από την επαρχία όπως προβλέπει το καταστατικό.

Θεωρώ αυτονόητο να μπει το ψηφοδέλτιο μου στην κάλπη και το χαρτάκι με τα στοιχεία μου καθώς και ο εξωτερικός φάκελος των ΕΛΤΑ να κρατηθούν στο αρχείο για διασταύρωση των στοιχείων μου.

Πιστεύω σε κάθε πράξη διαφάνειας και θεωρώ αυτονόητο ότι με αυτόν τον τρόπο θα ξεφύγουμε από κάθε αμφιβολία επί αυτής της συνθέτης εκλογικής διαδικασίας.

Το να ισχυρίζονται κάποιοι ότι τα φάκελα και τα στοιχεία αυτά πρέπει να καταστραφούν στο όνομα των προσωπικών μου δεδομένων, όχι μόνον είναι εντελώς αυθαίρετο αλλά και υποτιμητικό.

Μιχάλης Περάκης
Πρόεδρος Ε.Μ.Ε. Λασιθίου


Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#55

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Δευ Μαρ 20, 2017 9:17 pm

S.E.Louridas έγραψε:Επείγει κατά την άποψη μου, να επανέλθει το άγιο και αξιοκρατικό μέτρο να εισέρχονται και στην Ιατρική χωρίς εξετάσεις οι μεταλλιούχοι SENIORS στην ΒΜΟ και στην ΙΜΟ. Ένα μέτρο αξιοκρατίας που είχε εφαρμοστεί στο παρελθόν και είχε την καθολική έγκριση της Ελληνικής κοινωνίας, ως κίνηση αξιοκρατίας από την τότε πολιτική ηγεσία στο σύνολό της και ως αναγνώριση του χαρίσματος μέσω της αριστείας
Σωτήρη, η τελευταία φορά που είχα διαβάσει τη σχετική απόφαση όριζε ότι η άνευ εξετάσεων εισαγαγή στους κατόχους μεταλλίων ΒΜΟ και ΙΜΟ (Μεγάλοι) αφορά τις σχολές που έχουν ως βασικό μάθημα(με αυξημένο συντελεστή 1.3) τα μαθηματικά.

Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε . Αν όχι, τότε όντως αποκλείονται και σήμερα -όπως και παλιά φαντάζομαι - οι μεταλλιούχοι σε ΒΜΟ και ΙΜΟ από τις επιστήμες Υγείας.

Μπ


Άβαταρ μέλους
S.E.Louridas
Δημοσιεύσεις: 5956
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
Τοποθεσία: Aegaleo.
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#56

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από S.E.Louridas » Δευ Μαρ 20, 2017 9:50 pm

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
S.E.Louridas έγραψε:Επείγει κατά την άποψη μου, να επανέλθει το άγιο και αξιοκρατικό μέτρο να εισέρχονται και στην Ιατρική χωρίς εξετάσεις οι μεταλλιούχοι SENIORS στην ΒΜΟ και στην ΙΜΟ. Ένα μέτρο αξιοκρατίας που είχε εφαρμοστεί στο παρελθόν και είχε την καθολική έγκριση της Ελληνικής κοινωνίας, ως κίνηση αξιοκρατίας από την τότε πολιτική ηγεσία στο σύνολό της και ως αναγνώριση του χαρίσματος μέσω της αριστείας
Σωτήρη, η τελευταία φορά που είχα διαβάσει τη σχετική απόφαση όριζε ότι η άνευ εξετάσεων εισαγαγή στους κατόχους μεταλλίων ΒΜΟ και ΙΜΟ (Μεγάλοι) αφορά τις σχολές που έχουν ως βασικό μάθημα(με αυξημένο συντελεστή 1.3) τα μαθηματικά.
Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε . Αν όχι, τότε όντως αποκλείονται και σήμερα -όπως και παλιά φαντάζομαι - οι μεταλλιούχοι σε ΒΜΟ και ΙΜΟ από τις επιστήμες Υγείας.
Μπ
Ναι Μπάμπη, τότε τα Μαθηματικά ήταν μάθημα βαρύτητας. Πολλοί όπως ο Κώστας Παπέλης έκαναν χρήση, αν και μετά ο Κώστας και άλλοι έλαβαν μέρος στις εξετάσεις και πέρασαν με άριστα και με τον άλλο τρόπο. Αν θυμάμαι δε καλά αυτό το κατάργησε ο υπουργός Ευθυμίου.
Θεωρώ αυτονόητο ότι τα Μαθηματικά θα πρέπει να είναι μάθημα βαρύτητας στην Ιατρική επιστήμη, όχι μόνο λόγω του βασικότατου ρόλου της στατιστικής συμπερασματολογίας εκεί, αλλά αφού πρόκειται για την κορυφαία επιστήμη προσφοράς στον άνθρωπο που τουλάχιστον η διάγνωση ως επιστημονική διαδικασία στηρίζεται στον επαγωγικό συλλογισμό αλλά και ενίοτε στην απαγωγή σε άτοπο, αλλά και στη διαίσθηση και σε ένα είδος αφαιρετικής ικανότητας. Τώρα αν υπήρξαν υπουργοί που θεωρούσαν ότι ο παθολόγος μπορεί να εγχειρίσει επειδή στα πρώτα έτη είχε διδαχτεί χειρουργική δηλαδή ότι μπορεί να διδαχτούν μαθηματικά από όποιον στα πρώτα έτη σπουδών του είχε διδαχτεί μαθηματικά είναι άλλο ... καπέλο.


S.E.Louridas

1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Άβαταρ μέλους
Ορέστης Λιγνός
Δημοσιεύσεις: 1835
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2016 7:19 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#57

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης Λιγνός » Δευ Μαρ 20, 2017 10:48 pm

Όλοι το θέλουν, όλοι για αυτό προσπαθούν και όλοι ντρέπονται να το πουν ανοιχτά.
Φοβούνται μην τους μαλώσουν, μην τους πουν ριψάσπιδες και το συζητούν μόνο στα
όνειρά τους ή τουλάχιστον μόνο με την οικογένειά τους.

Τι δεν λένε δηλαδή; Ότι σκοπός μου είναι να πάρω μετάλλιο σε κάποια ΒΜΟ ή ΙΜΟ και να εισαγθώ χωρίς εξετάσεις σε κάποιο Α.Ε.Ι.. Γιατί λοιπόν είναι κακό αυτό και «αναγκάζεται» ο μεταλλιούχος να δώσει πανελλαδικές.
Δεν φτάνουν τόσες διακρίσεις που έχει πανελλαδικές και παγκόσμιες , πρέπει να αποδείξει
πάλι τις γνώσεις του.

Κάποιος μαθηματικός μου διαφεύγει το όνομά του είπε : “είμαι διπλά υπερήφανος για το
μετάλλιο μου στη Ι.Μ.Ο. παρά για το πτυχίο των μαθηματικών που έχω “

Kαι εμείς στην Ελλάδα αμφισβητούμε τις διάνοιες ,τα φωτεινά αυτά μυαλά, και όλοι σχεδόν
παίρνουν το δρόμο την ξενιτιάς για να ζήσουν τουλάχιστον αξιοπρεπώς.
Θα αναφέρω ένα πραγματικό περιστατικό :

Ήμουν στην βράβευση του Αρχιμήδη πριν λίγες μέρες και συζητούσαμε με μητέρα που έχει
κόρη που βραβεύτηκε με πολλές διακρίσεις μέσα και εξω από την Ελλάδα και μας έλεγε :
Mακάρι να εξασφαλίσει με μετάλλιο την είσοδό της σε Α.Ε.Ι. γιατί οικονομικά δεν
μπορούμε να την στείλουμε πουθενά εκτός Αττικής .

Και ρωτώ αυτό δεν είναι ΑΔΙΚΟ, όταν έχει αποδείξει την αξία της τόσες φορές;

Και επειδή έχω μπερδευτεί, τελικά ισχύει ότι όποιος πάρει μετάλλιο σε BMO ή IMO περνάει σε όποιο Α.Ε.Ι. θέλει, χωρίς Πανελλαδικές;


Κερδίζουμε ό,τι τολμούμε!
Άβαταρ μέλους
gbaloglou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3341
Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#58

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbaloglou » Τρί Μαρ 21, 2017 12:00 pm

Ορέστης Λιγνός έγραψε:Ήμουν στην βράβευση του Αρχιμήδη πριν λίγες μέρες και συζητούσαμε με μητέρα που έχει
κόρη που βραβεύτηκε με πολλές διακρίσεις μέσα και εξω από την Ελλάδα και μας έλεγε :
Mακάρι να εξασφαλίσει με μετάλλιο την είσοδό της σε Α.Ε.Ι. γιατί οικονομικά δεν
μπορούμε να την στείλουμε πουθενά εκτός Αττικής .
Κύρια παρατήρηση: ακόμη και αν δεν πάρει μετάλλιο ... γιατί να μην μπορεί να εξασφαλίσει την είσοδο της σε εντός Αττικής σχολή της προτίμησης της ... μέσω πανελλαδικών εξετάσεων;

Δευτερεύουσα παρατήρηση: συχνά το μετάλλιο εξασφαλίζει επίσης την είσοδο σε Α.Ε.Ι. εξωτερικού με υποτροφία.

[Άσχετο κάπως: είχα κάποτε ακούσει, και μεταφέρω εδώ με επιφύλαξη, ότι η κατάταξη στην πρώτη πεντάδα της Putnam Exam (USA-Canada) ... εξασφαλίζει αποδοχή σε οποιοδήποτε μεταπτυχιακό πρόγραμμα οποιαδήποτε ειδικότητας -- θεωρείται δηλαδή ότι ο/η Putnam Fellow είναι τόσο ευφυής που μπορεί να σπουδάσει τα πάντα οπουδήποτε! (Δύο Έλληνες έχουν πετύχει αυτήν την ύψιστη διάκριση, ο Άγγελος Τσιριμώκος το 1973 και ο Χρήστος Αθανασιάδης το 1989.)]


Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω

Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
Άβαταρ μέλους
Demetres
Γενικός Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8989
Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#59

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Demetres » Τρί Μαρ 21, 2017 1:44 pm

gbaloglou έγραψε: Κύρια παρατήρηση: ακόμη και αν δεν πάρει μετάλλιο ... γιατί να μην μπορεί να εξασφαλίσει την είσοδο της σε εντός Αττικής σχολή της προτίμησης της ... μέσω πανελλαδικών εξετάσεων;
Γιώργο, το κύριο θέμα είναι που πρέπει να δώσει έμφαση ο μαθητής/μαθήτρια. Για να πας καλά στις πανελλήνιες, όσο καλός και να είσαι, πρέπει να αφιερώσεις αρκετό χρόνο. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και αν θες να πας καλά στις διεθνείς ολυμπιάδες.

Η απευθείας εισαγωγή στα πανεπιστήμια είναι ένα επιπλέον κίνητρο ώστε οι μαθητές μας να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στους διεθνείς διαγωνισμούς παρά στις πανελλήνιες. Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να μπαίνει όλη η ομάδα απευθείας, άσχετα αν κατακτήσουν μετάλλιο ή όχι. Αλλιώς, όσοι δεν έχουν κατακτήσει μετάλλιο πριν την Γ' Λυκείου, αναγκαστικά θα δώσουν έμφαση στις Πανελλήνιες και όχι στις Ολυμπιάδες.

Το ιδανικό βέβαια θα ήταν να μπορεί η κάθε σχολή/τμήμα να αποφασίζει πόση βαρύτητα θέλει να δώσει σε τέτοια προσόντα. Π.χ. άλλα τμήματα πέραν του τμήματος των μαθηματικών μπορεί να μην θέλουν να δώσουν τόση βαρύτητα.


Άβαταρ μέλους
Ορέστης Λιγνός
Δημοσιεύσεις: 1835
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2016 7:19 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι Αττικής
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματική Άνοιξη

#60

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ορέστης Λιγνός » Τρί Μαρ 21, 2017 3:42 pm

Μου δίνεται η ευκαιρία με αφορμή την παρατήρηση του κυρίου Γιώργου να πω αναλυτικά το
σκεπτικό μου μέσα από πραγματικά περιστατικά για να καταλάβουν όλοι.

Ο Γιουσέιν Μπολτ δεν τρέχει μόνο για τη συμμετοχή , θέλει και το μετάλλιο, για να πάρει
δύναμη να συνεχίσει , στο μοναχικό δρόμο που πήρε.
Ο Μichael Jordan δεν έπαιζε μπάσκετ μόνο και μόνο από ενθουσιασμό και για τη χαρά του
καρφώματος , ήθελε και το δακτυλίδι !!

Γενικά λοιπόν όλοι Θέλουν το μετάλλιο για καταξίωση, για επιβεβαίωση , για την ΠΡΩΤΙΑ
που για να φανεί πιο κομψό το λέμε αριστεία!

Ετσι λοιπόν σκέφτονται να φτιάξουν τη ζωή τους , τίμια και πάνω από όλα με σκληρή δουλειά.
Μπαίνουν λοιπόν στους διαγωνισμούς , κατακτούν κορυφές, πρωτιές και δικαιούνται
την είσοδο στα Α.Ε.Ι. γιατί ξέρουν και έχουν αποδείξει ότι αξίζουν.
Βεβαίως μπορούν να περάσουν σε κάποιο Α.Ε.Ι. γράφοντας εξετάσεις.

Τα μετάλλια που έχουν φέρει δεν δείχνουν την αξία τους;

Να το πω πιο απλά. Φανταστείτε κύριε Γιώργο να πηγαίνατε σε ένα φροντιστήριο για
να ζητήσετε δουλεία. Αν σαν έλεγαν περάστε το επόμενο Σάββατο για να γράψετε
εξετάσεις για να δούμε εάν ξέρετε μαθηματικά τι θα λέγατε ;
Προφανώς θα θυμώνατε γιατί έχετε αποδείξει την επάρκειά σας με τα πτυχία που έχετε
και δεν χρειάζεται να σας υποτιμούν !

Οι μεταλλιούχοι λοιπόν παλεύουν χρόνια και στην ηλικία των 18 ετών ξέρουν 100 φορές
περισσότερα από τα άλλα παιδιά , γιατί στο ελληνικό σχολείο
πρυτανεύει η μετριότητα και η υποκρισία.(δυστυχώς πρόλαβα να το καταλάβω..)

Επειδή τα παιδιά που δίνουν στους διαγωνισμούς και είναι και μεταλλιούχοι
δεν είναι και ρομπότ θα αναφέρω ένα παράδειγμα για να δείξω την ‘αδικία του συστήματος’
και όλοι , μπορούν να την πατήσουν από ένα στιγμιαίο λάθος.

Ένας ξάδερφός μου στα μαθητικά του χρόνια ήταν άριστος. Στο γυμνάσιο και το λύκειο
είχε με 20 στο απολυτήριο. Στις πανελλαδικές έγραψε : 20 μαθηματικά, 20 φυσική, 20 βιολογία
Και ……..8 έκθεση !!. Ήθελε να περάσει ιατρική, δεν τα κατάφερε, πέρασε βιολόγος.
Τελείωσε , έκανε μεταπτυχιακό και τώρα κάνει διδακτορικό στην Αγγλία.

Με λίγα λόγια τα παιδιά αυτά έχουν παιδευτεί, ξέρουν περισσότερα από τους περισσότερους
Μαθηματικούς και έχουν προσφέρει και στην Ελλάδα.
Δικαιούνται λοιπόν το αυτονόητο. ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ!

Φανταστείτε ένας ολυμπιονίκης να μείνει εκτός από ένα χαζό λάθος!
Υπάρχει βέβαια και η οικονομική κρίση!!

Οι περισσότεροι μαθητές 6+3+2=11 χρόνια
κάνουν «εξωσχολικές δραστηριότητες» και έρχονται στην Γ’ λυκείου
και θυμούνται τώρα να διαβάσουν ...

Καμιά φορά όταν λέμε την αλήθεια μερικοί ξαφνιάζονται, απορούν , αντιδρούν και ενοχλούνται.
Πυροβολούν κάθε άνθρωπο που τους προσπερνά αντί να τον επιβραβεύουν.

Τελικά συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Δημήτρη, που τα είπε πολύ ωραία.


Κερδίζουμε ό,τι τολμούμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή σε “ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης