Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

Συντονιστής: spyros

Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τρί Μαρ 09, 2010 10:19 pm

Θα έλεγα να συζητήσουμε τις αλλαγές στην παιδεία που θέλει(?) να προωθήσει η υπουργός, αλλά διαβάζοντας το 37 σελίδων κείμενό της θα έλεγα ότι μάλλον δεν είδα πολλά συγκεκριμένα πράγματα!!!
Εσείς πώς το καταλάβατε;


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Τρί Μαρ 09, 2010 10:22 pm

Σωτήρη , κάτσε να συνέλθουμε απο την οικονομική σφαλιάρα που εισπράξαμε και μετά τα λέμε!


Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τρί Μαρ 09, 2010 11:11 pm

Εγώ τι να πω που εκτός των άλλων πήγα για βενζίνη σήμερα με 1,520€ το λίτρο έβαλα 50 € και δεν γέμισε. Για το σχολείο μόνο κάνω 50 χλμ την ημέρα πήγαινε - έλα στην επαρχία για να παίρνω τα 7 μόρια + 1ώρα διαδρομή πήγαινε - έλα. Θέλω περισσότερα από 50€ την εβδομάδα σε βενζίνη μόνο. Για να μη βάλω και τις άλλες αυξήσεις που επίσης πληρώνουμε όλοι μαζί με τις μειώσεις στους μισθούς!!!
Ως νεοδιόριστος δηλαδή δουλεύω για καθαρά περίπου 850€ το μήνα, παντρεμένος με μεταπτυχιακό. Θα βάλουμε πλάτη για το Νέο σχολείο και συζητά λέει και για επέκταση του ωραρίου (μας βλέπω να δουλεύουμε ως τις 1600) και εργασία και τα καλοκαίρια! Πότε θα προετοιμαζόμαστε, θα φτιάχνουμε τις σημειώσεις μας, τα σχέδια μαθήματος, τις επιμορφώσεις μας(ατομικές προς το παρόν), διορθώσεις εργασιών κλπ κλπ κλπ? Οι ΑΣΧΕΤΟΙ που δεν έχουν δουλέψει ποτέ, ειδικά ως δάσκαλοι, δεν ξέρουν τι τους γίνεται και πόσο μάλλον να προσπαθείς να οργανώσεις μία τάξη 20+ εφήβων (30 γεμάτοι θα γίνουν από του χρόνου). Ούτε μία ώρα δε θα άντεχαν!!!
Και άφησα και δουλειά με τα διπλά λεφτά για να κάνω αυτό που μου αρέσει περισσότερο!
Τέλος πάντων, δεν ξανασχολούμαι, να πάνε να Γα*#^Α$@@&^%# όλοι που λέει και το τραγούδι του Παπακωνσταντίνου...


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ωmega Man
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2009 8:17 am

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ωmega Man » Τρί Μαρ 09, 2010 11:29 pm

Εγώ τι να πω που εκτός των άλλων πήγα για βενζίνη σήμερα με 1,520€ το λίτρο έβαλα 50 € και δεν γέμισε. Για το σχολείο μόνο κάνω 50 χλμ την ημέρα πήγαινε - έλα στην επαρχία για να παίρνω τα 7 μόρια + 1ώρα διαδρομή πήγαινε - έλα. Θέλω περισσότερα από 50€ την εβδομάδα σε βενζίνη μόνο. Για να μη βάλω και τις άλλες αυξήσεις που επίσης πληρώνουμε όλοι μαζί με τις μειώσεις στους μισθούς!!!
Μια ερώτηση μόνο , όταν έφυγες από την παλιά σου δουλειά δεν τα ήξερες;;;
Μιας και έχεις εμπειρία από ιδιωτικό τομέα, πόσες ώρες δούλευες στην παλιά δουλειά ..υπήρξε αναλογία μισθού εργασίας παραγωγικότητας;;; και κάτι άλλο γιορτές και καλοκαίρι καθόσουν με το αζημίωτο;
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας όλα έχουν θετικά και αρνητικά...πάντως τις συνέπειες γενικά τις βιώνουμε όλοι εκπαιδευτικοί και μη....


What's wrong with a Greek in Hamburg?
Tkostas
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:36 am

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tkostas » Τρί Μαρ 09, 2010 11:33 pm

Εγώ πάντως δεν βρήκα να διαφωνώ σε κάτι απο αυτά που ανακοινώνονται κατά δόσεις από το υπουργείο.

Το θέμα είναι τι θέλουμε να γνωρίζουν οι μαθητές όταν τελειώνουν μια τάξη.
Και αν καταλήξουμε σε αυτό, οι παραπάνω σκεψεις του υπουργείου που πιθανόν θα γίνουν και νόμος θα είναι εφικτό να εκπληρόνονται οι διδακτικοί στόχοι του κάθε μαθήματος?


Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#6

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τετ Μαρ 10, 2010 12:21 am

Ωmega Man έγραψε:
Εγώ τι να πω που εκτός των άλλων πήγα για βενζίνη σήμερα με 1,520€ το λίτρο έβαλα 50 € και δεν γέμισε. Για το σχολείο μόνο κάνω 50 χλμ την ημέρα πήγαινε - έλα στην επαρχία για να παίρνω τα 7 μόρια + 1ώρα διαδρομή πήγαινε - έλα. Θέλω περισσότερα από 50€ την εβδομάδα σε βενζίνη μόνο. Για να μη βάλω και τις άλλες αυξήσεις που επίσης πληρώνουμε όλοι μαζί με τις μειώσεις στους μισθούς!!!
Μια ερώτηση μόνο , όταν έφυγες από την παλιά σου δουλειά δεν τα ήξερες;;;
Μιας και έχεις εμπειρία από ιδιωτικό τομέα, πόσες ώρες δούλευες στην παλιά δουλειά ..υπήρξε αναλογία μισθού εργασίας παραγωγικότητας;;; και κάτι άλλο γιορτές και καλοκαίρι καθόσουν με το αζημίωτο;
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας όλα έχουν θετικά και αρνητικά...πάντως τις συνέπειες γενικά τις βιώνουμε όλοι εκπαιδευτικοί και μη....
1. Όχι δεν ήξερα ότι θα μου κόψει άλλα 200+ ευρώ το μήνα!!!
2. 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα η σχέση μισθού εργασίας ήταν σαφέστατα καλύτερη από ότι τώρα, η παραγωγικότητα είναι πλέον καλύτερη, λόγω του αντικειμένου εργασίας (στις περισσότερες σχέσεις υπαλλήλου δεν παράγεις ΤΙΠΟΤΑ, απλά διεκπεραιώνεις)!
3. Γιορτές και καλοκαίρι προετοιμάζεσαι και δουλεύεις για τη νέα χρονιά. Σημειώσεις κλπ.
4. Δούλευα καθορισμένο ωράριο 8-1500 και μετά σπίτι ελεύθερος, ξάπλα. Όχι 8-14 και άλλες 3-4 ώρες το απόγευμα διορθώσεις, προετοιμασία.
5. Στο καθορισμένο ωράριο ενός υπαλλήλου 08-1500 τουλάχιστον 2 ώρες αράζεις από δω κι από κει και μία μέρα που δεν έχεις κέφι για δουλειά μπορείς και να επιβραδύνεις. Στο σχολείο, αν θες να "βγεις ζωντανός" από την τάξη - με όλες τις έννοιες - οφείλεις να είσαι απερίσπαστος και συγκεντρωμένος ολόκληρη την ώρα, με όλη σου την ενέργεια, ανεξαρτήτως διάθεσης, ανεξαρτήτως ανθρωπίνων προβλημάτων κλπ κλπ.
6. Το ότι γνωρίζεις τα αρνητικά κάποιου πράγματος δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθείς να τα διορθώσεις.
7. Το ότι υπάρχουν χειρότερες συνθήκες εργασίας (αλλά και συνήθως ΠΟΛΥ καλύτερες) δεν το αρνούμαι και δεν το παραβλέπω! Θα ήθελα όλοι να απολαμβάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερες απολαβές από την εργασία μας όχι προς το χειρότερο όλοι βέβαια. Ούτε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας για το αν κάποιος κάνει κάτι και όχι κάποιος άλλος! Το "διαίρει και βασίλευει" είναι γνωστή μέθοδος από την αρχαιότητα και αυτή που εφαρμόζει ο σύγχρονος καπιταλισμός κατά κόρον.
8. Το ότι παράγω πλέον δια μέσου του συγκεκριμένου λειτουργήματος που αγαπώ ιδιαιτέρως δεν αντικαθίσταται με όλα τα λεφτά του κόσμου.
9. Γι' αυτό όπως και να έχουν οι συνθήκες θα προσπαθώ πάντα να επιτελώ το έργο μου με τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα, τουλάχιστον όσο ακόμα είμαι και αισθάνομαι νέος θα τα καταφέρνω πιστεύω! Πόσο ακόμα όμως θα μπορείς να αντέξεις, αν σε έχουν απομυζήσει σωματικά και πνευματικά ?

Θα μπορούσα να γράφω πολλές ώρες ακόμα, αλλά ακόμα έχω να ολοκληρώσω τη μελέτη για το πώς θα ωθήσω τους ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ μαθητές μου (μέσα από τις ιδιαιτερότητές τους: πνευματικές, γνωστικές, κοινωνικές, κλπ) αύριο να ανακαλύψουν γιατί λέγεται ΘΕΩΡΗΜΑ ένα θεώρημα, μέσω του Θεμελιώδους θεωρήματος του ολοκληρωτικού λογισμού. Κάτι που ενδεχομένως πολλοί θα πιστέψουν ότι είναι άχρηστο για τις επερχόμενες εξετάσεις και γι αυτό θα πρέπει να "δοθώ" στο να τους πείσω ακόμη περισσότερο...

Χαίρομαι για τη συζήτηση και την ευκαιρία για διευκρινίσεις...


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ωmega Man
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2009 8:17 am

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#7

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ωmega Man » Τετ Μαρ 10, 2010 12:34 am

Σωτήρη ελπίζω να κατάλαβες το μη-επικριτικό μου ύφος . Καταλαβαίνω αυτά που γράφεις ,αλλά από την δική μου προσωπική εμπειρία από τον ιδιωτικό χώρο, δύσκολα βρίσκεις εργασιακές σχέσεις που να ικανοποιούν αυτά που λες παραπάνω (καμιά φορά είναι και θέμα τύχης). Απλά σε μια εποχή που πάμε κατά διαόλου σαν χώρα ακούω παράπονα κυρίως από τους δημόσιους υπάλληλους οι οποίοι έχουν την μονιμότητα , δεν χάνουν τα ένσημα τους λόγω κακών εργοδοτών και γενικά είναι κάτω από την κρατική ομπρέλα προστασίας... και δεν γίνεται κανένας λόγος για τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες της χώρας που ζουν σε καθεστώς ανασφάλειας και φόβου απώλειας της εργασίας τους.


What's wrong with a Greek in Hamburg?
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5283
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#8

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Τετ Μαρ 10, 2010 10:58 pm

polysot έγραψε:Θα έλεγα να συζητήσουμε τις αλλαγές στην παιδεία που θέλει(?) να προωθήσει η υπουργός, αλλά διαβάζοντας το 37 σελίδων κείμενό της θα έλεγα ότι μάλλον δεν είδα πολλά συγκεκριμένα πράγματα!!!
Εσείς πώς το καταλάβατε;
Αγαπητοί συνάδελφοι, στην παρακάτω τοποθεσία του φιλόξενου χώρου ALFAVITA.GR έχει φιλοξενηθεί ένα κείμενο για τις νέες εξαγγελίες.
http://www.alfavita.gr/artra/art10_3_10_836.php
(Το κείμενο βρίσκεται και στο συνημμένο αρχείο).

Πρέπει την ηχώ να ακούμε κι όχι τον ήχο των εξαγγελιών.

Με αφορμή την παραπάνω πρόσκληση του Σωτήρη, έψαξα λίγο παραπάνω τις δημοσιεύσεις για τις επικείμενες αναδιαρθρώσεις και συνέταξα το σχετικό κείμενο.

Η προοπτική και μόνο της διαμόρφωσης Προγραμμάτων Σπουδών από ανθρώπους άσχετους με την ελληνική πραγματικότητα, όσο αξιόλογοι επιστήμονες κι αν είναι, με τρομάζει.
Η βίαιη και μηχανιστική μεταφορά ξένων προτύπων στα ελληνικά σχολεία, στο όνομα της σύγκλισης της εκπαίδευσής μας θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες στο μέλλον της εκπαίδευσής μας.
Είναι παράλογο και ακατανόητο να αντιμετωπίζεται το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαίδευση (Ινστιτούτα, επιστημονικοί και κοινωνικοί φορείς, οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί) με τέτοια απαξίωση, εφόσον παραμερίζονται ή απλά καλούνται να υλοποιήσουν προγράμματα και στρατηγικές που αποφάσισαν (μέσα σε λίγες μέρες μελέτης (!)) κάποιοι προσκληθέντες επιστήμονες που, αντικειμενικά, αγνοούν πλήρως την ελληνική πραγματικότητα.
Πού είναι η "συμμετοχή", ο "εθνικός διάλογος", ο "αναβαθμισμένος ρόλος του εκπαιδευτικού";

Νομίζω ότι η δυναμική παρέμβαση του ΣΥΝΟΛΟΥ των εκπαιδευτικών φορέων και ημών των ιδίων πρέπει να είναι άμεση, καταλυτική, ΠΡΙΝ τη δρομολόγηση των επιδιώξεων αυτών.

Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας ή τις πληροφορίες σας.

Γιώργος Ρίζος

Δύο παρακλήσεις:

Αν κάποιος συνάδελφος συμμετείχε στο τελευταίο πρόγραμμα PISA (2009) θα τον παρακαλούσα να μου στείλει προσωπικό μήνυμα.
Επίσης όποιος θέλει περισσότερα στοιχεία για τον PISA, ευχαρίστως να ανταλλάξουμε πληροφορίες.

Αναζητώ διευθύνσεις στο διαδίκτυο που να περιέχουν ΕΠΙΣΗΜΑ Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Μαθηματικών (αντιστοίχου Γυμνασίου και Λυκείου με τα δικά μας) άλλων χωρών ή και τόπους όπου είναι αναρτημένα τα διδακτικά τους εγχειρίδια (όπως π.χ. το δικό μας Π.Ι.).
Θα ήθελα να συγκρίνω το περιεχόμενο των βιβλίων που διδάσκονται σε άλλες χώρες με το δικό μας. Θα μπορούσαμε να ανταλλάξουμε απόψεις για το θέμα αυτό και σε ανοιχτό διάλογο.
Κάθε σχετική πληροφορία καλοδεχούμενη!
Ευχαριστώ!

Υ.Γ.
Αγαπητέ Σωτήρη:
polysot έγραψε: "Στο σχολείο, αν θες να "βγεις ζωντανός" από την τάξη - με όλες τις έννοιες - οφείλεις να είσαι απερίσπαστος και συγκεντρωμένος ολόκληρη την ώρα, με όλη σου την ενέργεια, ανεξαρτήτως διάθεσης, ανεξαρτήτως ανθρωπίνων προβλημάτων κλπ κλπ.
Το ότι γνωρίζεις τα αρνητικά κάποιου πράγματος δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθείς να τα διορθώσεις.
Το ότι υπάρχουν χειρότερες συνθήκες εργασίας (αλλά και συνήθως ΠΟΛΥ καλύτερες) δεν το αρνούμαι και δεν το παραβλέπω! Θα ήθελα όλοι να απολαμβάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερες απολαβές από την εργασία μας όχι προς το χειρότερο όλοι βέβαια. Ούτε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας για το αν κάποιος κάνει κάτι και όχι κάποιος άλλος! Το "διαίρει και βασίλευει" είναι γνωστή μέθοδος από την αρχαιότητα και αυτή που εφαρμόζει ο σύγχρονος καπιταλισμός κατά κόρον.
Το ότι παράγω πλέον δια μέσου του συγκεκριμένου λειτουργήματος που αγαπώ ιδιαιτέρως δεν αντικαθίσταται με όλα τα λεφτά του κόσμου.
Γι' αυτό όπως και να έχουν οι συνθήκες θα προσπαθώ πάντα να επιτελώ το έργο μου με τη μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα, τουλάχιστον όσο ακόμα είμαι και αισθάνομαι νέος θα τα καταφέρνω πιστεύω! Πόσο ακόμα όμως θα μπορείς να αντέξεις, αν σε έχουν απομυζήσει σωματικά και πνευματικά ?
Χαίρομαι για τη συζήτηση και την ευκαιρία για διευκρινίσεις...
χαίρομαι που συμφωνούμε και φαντάζομαι δεν θα είμαι και ο μόνος που συμφωνεί μαζί σου!
Συνημμένα
Άρθρο για alfavita 10-3-2010.pdf
(239.5 KiB) Μεταφορτώθηκε 78 φορές


Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#9

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τετ Μαρ 10, 2010 11:18 pm

Γιώργο δυστυχώς οι διαπιστώσεις σου για τον PISA, αλλά και η απαξίωση του ελληνικού συστήματος και οι άσχετοι με αυτό που "αξιολογούν και αναπτύσσουν" προγράμματα σπουδών είναι μία ζοφερή πλέον πραγματικότητα. Στην πραγματικότητα δε θα με ενοχλούσε να έχουμε και την άποψη ειδικευμένων ανθρώπων εξωτερικά του ελληνικού συστήματος, διότι έτσι ενδεχομένως να προσφερθούν νέες ιδέες που πάντα είναι ευπρόσδεκτες, όταν βέβαια μπορούν να λειτουργήσουν και να βελτιώσουν το συγκεκριμένο σύστημα. Όμως η αλήθεια είναι ότι αν η κεφαλή θα το πω αυστηρά : ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ή ακόμα χειρότερα ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να υπάρξει βελτίωση στην εκπαίδευση - το αντίθετο μάλιστα, τότε δεν υπάρχει και περίπτωση να εφαρμοστούν και αυτά που θέλει, αν είμαστε σε εγρήγορση εμείς. Η εγρήγορσή μας πρέπει να έχει αφετηρία - εκτός της καθημερινότητας βεβαίως - κυρίως τις πολιτικές επιλογές μας, οι οποίες ωθούν πάντα σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση.


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#10

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Πέμ Μαρ 11, 2010 12:14 am

Eίπα να μη μιλήσω μα δεν αντέχω.
Κάποιος, δε θυμάμαι ειλικρινά ποιός μου είχε πεί πρίν εισέλθω στη δημόσια εκπαίδευση πως το σύστημα θέλει τον εκπαιδευτικό με σκυμμένο το κεφάλι.
Δεν είχα δώσει σημασία σε αυτό, μέχρι που βίωσα έστω κι αυτό το μικρό χρονικό διάστημα την κατάσταση απο μέσα.
Βλέπω πολλά που πραγματικά μου γυρίζουν τα άντερα και με κάνουν να έχω σκυμμένο το κεφάλι.
Βλέπω μάγκες συνάδελφους να φιγουράρουν σε κάποιο ράφι και να με κοιτάζουν με υποτιμητικότατο τρόπο, χαρακτηρίζοντας με κορόιδο που υπηρετώ την οργανική μου θέση εδώ στη Χάλκη , στα Δωδεκάνησα.
Κορόιδο γιατί πληρώνω ενοίκια, φαγητά, υπερτιμημένα τρόφιμα στο μπακάλικο, κάνω 21 ώρες μάθημα, γενικά είμαι μονίμως με το χέρι στην τσέπη, είμαι μακριά απο τους ανθρώπους που αγαπάω, ενώ εκείνοι απολαμβάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια με εμένα, τα μοριάκια, το ψωρο-επίδομα παραμεθορίου , χωρίς να κουραστούν στο ελάχιστο γι'αυτά.
Κλεισμένοι στην ασφάλεια ενός γραφείου ή αποσπασμένοι σε ένα σχολείο κοντά στο σπιτικό τους, θα έχουν πάντα το πάνω χέρι με όποια απόχρωση κι αν κυβερνήσει.Και θα κάνουν και τα ...μαθηματάκια τους ;) για έξτρα εισοδηματάκι.

Και σα να μη φτάνουν όλα αυτά, καλούμαι να σφίξω κι άλλο το ζωνάρι πληρώνοντας για κλεψιές που δεν διέπραξα ποτέ.
Εδώ κολλάει το ''μα δεν το ήξερες'' του φίλου Γιώργου (Ωmega man). Φίλε Γιώργο δεν είναι έτσι.
Αν έρθω αύριο στο σπίτι σου και σου ζητήσω να κόψεις απο τα όχι και τόσο παχυλά έσοδα σου για να αναπληρώσω τα λεφτά που κατανάλωσα με τη Τζούλια στα μπουζούκια, το πολύ πολύ να εισπράξω μιαν άκρως περιποιημένη κλωτσιά.

Γυρνώντας στα μέτρα , γιατί έτσι ξεκίνησε το θέμα απο το Σωτήρη κι εξετράπη η συζήτηση απο..την αφεντιά μου, δεν έχω να πω και πολλά.
Ειλικρινά έχω χάσει κάθε μου ελπίδα να βρεθεί ένας άνθρωπος με οίστρο για την παιδεία και να αποφασίσει να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ πραγματικά σε αυτήν.
Προφανώς αυτή η υπόθεση δεν ενδιαφέρει κανένα κι ο λόγος είναι απλός. Αυτοί που είναι να σπουδάσουν , θα σπουδάσουν και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η παιδεία δεν έχει πλέον καθόλου ενδιαφέρον, αφού δεν κρύβει ή δε δίνει χρήματα σε αυτούς που απασχολούνται σε αυτήν.
Μιάς και απ'ότι μαθαίνω θα περνάω την ώρα μου 8:00 με 14:00 στο σχολείο, θα ήθελα πραγματικά να ζητήσω απο τα αρμόδια όργανα να φτιάξουν κάτι καλύτερο απο αυτό που αποκαλούμε γραφείο, για να μπορέσουμε να χωράμε.
Εύχομαι πραγματικά κάθε επιτυχία στα νέα μέτρα ειλικρινά, αλλά η δική μου ταπεινή άποψη λέει πως θα έπρεπε να εστιάσουν αλλού.
Πρώτα ο μαθητής λένε, τελευταίος (και καταιδρωμένος ή μάλλον αόρατος) ο καθηγητής.
Μου φαίνεται πως στο τέλος θα μείνουν μόνοι τους οι μαθητές μαζί και τα ...μέτρα!
Παρ'όλα αυτά είμαι υπερήφανος που είμαι στο δημόσιο σχολείο, που κάνω αυτό που αγαπάω με ειλικρίνεια.
Ως γνήσιο κορόιδο, κατάλαβα γιατί πρέπει να έχω σκυμμένο το κεφάλι, σας χαιρετώ και εύχομαι ένα καλό βράδυ σε όλους.


Χρήστος Κυριαζής
gbag
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Τρί Απρ 07, 2009 10:35 pm
Τοποθεσία: 39°52'41''N, 25°3'42''E

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gbag » Πέμ Μαρ 11, 2010 1:16 am

Χρήστο,
εγώ δεν έχω σχέση με το δημόσιο είμαι φροντιστής, αλλά μια και το ανέφερες, πριν κάποια χρόνια
στο γειτονικό μου νησί, "στο νησί των εξορίστων" με πληθυσμό τον χειμώνα περίπου στα 150 άτομα (περίπου 7 μαθητές σε γυμν και λυκείο) είχαν διοριστεί 45 γυμναστές και σε δύο μέρες είχαν γίνει όλοι "καπνός" για τα διάφορα γραφεία των πόλεων με τα μόρια της εξορίας. Επρεπε οι κατσίκες και τα πρόβατα να κάνουν physical fitness. Βέβαια και τώρα εδώ που είμαι υπάρχουν πολλοί "αόρατοι" .
Φιλικά
Γιώργος


Γιώργος Μπαγάνης

"An idea which can be used once is a trick. If it can be used more than once it becomes a method."
George Polya and Gabor Szego
Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#12

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Πέμ Μαρ 11, 2010 1:37 pm

Τελικά οι "αόρατοι" και όλες οι άλλες μπούρδες που καταμαρτυρούνται εναντίον των δημόσιων εκπαιδευτικών, που το ίδιο το σύστημα τους έχει δημιουργήσει και όχι εγώ κι εσείς θα είναι οι μόνοι που δε θα την πληρώσουν!!! Να μου το θυμηθείτε! Θα γίνουν κάποιες αλλαγές εννοείται πάντα προς το χειρότερο και οι επιτήδειοι θα μείνουν αλώβητοι. Χρήστο, περίπου τα ίδια βιώνω, εδώ στη Χίο, θέλω περίπου 200€ το μήνα βενζίνη για να παίρνω 7 μόρια το χρόνο, όταν άλλοι που υποτίθεται ότι βρίσκονται σε σούπερ παραμεθορίους παίρνουν 12 μοριάκια και είναι σπίτι τους. Επιπλέον, ενώ υποτίθεται ότι το ΦΠΑ εδώ είναι μειωμένο λόγω παραμεθορίου, αυτό δε φαίνεται πουθενά! Το αντίθετο μάλιστα. Έκανα μία σύγκριση των τιμών μαγαζιών ίδιας αλυσίδας από Χίο και Αθήνα(που κι εκεί βέβαια είναι υπερτιμημένα τα προϊόντα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης, προφανώς λοιπόν η Ελλάδα είναι η παραμεθόριος της Ευρώπης) και διαπίστωσα τουλάχιστον ένα 30% καπέλο! Αν λάβεις υπόψη σου και τη διαφορά στο ΦΠΑ μιλάμε για ένα 40% τουλάχιστον. Τα μεταφορικά ουσιαστικά αποσβένονται από τα χαμηλότερα ενοίκια και άλλα λειτουργικά κόστη σε σχέση με την Αθήνα.

Σήμερα πάντως 11-03-2010 χάρηκα που διαπίστωσα ότι όλα τα μαγαζιά έμειναν κλειστά συμμετέχοντας έτσι στην απεργία. Εξαιρούνται τα σουπερ μάρκετ, εκτός του τοπικού ΧΑΡΑ, τα φαρμακεία και το SPRIDER. Τα υπόλοιπα ακόμα και αλυσίδες από Αθήνα έμειναν εντελώς κλειστά! Ελπίζω να συνέβη παρόμοιο και αλλού. Τουλάχιστον μήπως και αποτρέψουμε αυτά που ΕΡΧΟΝΤΑΙ.


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Πέμ Μαρ 11, 2010 5:51 pm

Δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να συζητήσει κανείς σοβαρά την έκθεση ιδεών της κ. Διαμαντοπούλου ή να κάνει πλάκα. Ως έκθεση ιδεών, αν γραφόταν στα χρόνια που ήμουν μαθητής θα έπαιρνε άριστα. Όμως έκτοτε στην έκθεση βαθμολογείται και η τεκμηρίωση των όσων γράφει ο μαθητής. Έτσι, η έκθεση της κ. Διαμναντοπούλου με το ζόρι θα έπαιρνε τη βάση, γιατί από τεκμηρίωση δεν αναφέρει τίποτε. Θυμίζει το "λεφτά υπάρχουν" του πρωθυπουργού, λίγους μήνες προτού μας πει ότι χρεοκοπήσαμε. ΑΝ μιλήσω λοιπόν χιουμοριστικά, θα αναρωτηθώ κατά πόσον οι διαδραστικοί πίνακες είναι κατάλληλοι και για να μαζεύουν τους σοβάδες που πέφτουν από τα ταβάνια κάποιων σχολείων, τι θέση θα έπαιρναν στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο" όσοι εκπαιδευτικοί κατόρθωναν να διεκπεραιώνουν όλες τις προετοιμασίες του μαθήματός τους στους χώρους για καθηγητές του σχολείου, καθήμενοι ανά τρεις σε μια καρέκλα και με έναν υπολογιστή=πατέντα που θα μεταφερόταν με ρόδες όταν σταμάταγε ο ένας για να συνεχίσει όποιος πρόφταινε να πει πτουκα προ. Αν μιλήσω σοβαρά θα πρέπει να προβλέψω ότι θα πραγματοποιηθούν μέχρι κεραίας όλα εκείνα τα μέτρα του σχεδίου Διαμαντοπούλου που δεν κοστίζουν λεφτά. ΔΗλαδή, θα κάθεσαι στο σχολείο, άλλά θα βαράς μύγες, θα αξιολογείσαι με βάση των βαθμών των μαθητών κι αλλίμονό σου αν το κολλέγιο βγάζει μεγαλύτερο μέσο όρο από το ΕΠΑΛ Περάματος, γιατί προφανώς εσύ είσαι ανίκανος, όσο υπάρχουν επιδοτήσεις για να εισπράττουν τεράστια κέρδη οι μεγάλες εταιρείες υπολογιστών οι μαθητές θα εφοδιάζονται με καβουρδιστήρια, ώστε επιτέλους να εκσυγχρονιστούμε κι αντί για κρεμάλα και τελίτσες να παίζουν πακμαν (μάλλον είμαι πασέ, αλλά αυτό ξέρω από παιχνίδια), δεν θα υπάρχει πλέον λόγος να αποδεικνύουμε τα θεωρήματα αφού ο Η/Υ ξέρει και φροντίζει πριν από μας για μας, θα καταργησουμε τις παραγοντοποιήσεις που θέλουν τέχνασμα διάσπασης σε άθροισμα αφού οι Η/Υ απαλλάσσουν τους μαθητές από τον κόπο να μπορούν να φανταστούν ότι 11=7+4, ενώ η wolfram στο κάνει το γινόμενο σε χρόνο dt κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Αν μιλήσω στ' αλήθεια σοβαρά, σχεδιάζεται η φρίκη της απανθρωποίησης μέσω της αποθέωσης των μηχανών. Όταν κυρία Διαμαντοπούλου μου μου φτιάξεις έναν υπολογιστή που να γελάει όταν συμβαίνει κάτι αστείο, να δακρύζει όταν έρχεται αντιμέτωπος με τον ανθρώπινο πόνο, να μπορεί να έχει ένα χέρι που να χαϊδεύει τον Γιαννάκη όταν πολεμάει αλλά δεν καταφέρνει να λύσει την άκσηση γιατί έχει τεράστια κενά κι ο άνεργος πατέρας του δεν έχει λεφτά για φροντιστήριο να του τα καλύψει, θα συνυπογράψω την έκθσεη ιδεών κι ας κάνουμε εκατό χρόνια να έχουμε τη δυνατότητα να την υλοποιήσουμε.


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#14

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Πέμ Μαρ 11, 2010 6:08 pm

Στέλιο νομίζω πως πήρες επάξια τη σκυτάλη του χιούμορ, απο το Γιώργο Ρίζο.
Άκου πτούκα πρό....!!!!!!!!
:10sta10:
:coolspeak:


Χρήστος Κυριαζής
Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#15

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Πέμ Μαρ 11, 2010 11:53 pm

Στέλιος Μαρίνης έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να συζητήσει κανείς σοβαρά την έκθεση ιδεών της κ. Διαμαντοπούλου ή να κάνει πλάκα. Ως έκθεση ιδεών, αν γραφόταν στα χρόνια που ήμουν μαθητής θα έπαιρνε άριστα. Όμως έκτοτε στην έκθεση βαθμολογείται και η τεκμηρίωση των όσων γράφει ο μαθητής. Έτσι, η έκθεση της κ. Διαμναντοπούλου με το ζόρι θα έπαιρνε τη βάση, γιατί από τεκμηρίωση δεν αναφέρει τίποτε. Θυμίζει το "λεφτά υπάρχουν" του πρωθυπουργού, λίγους μήνες προτού μας πει ότι χρεοκοπήσαμε. ΑΝ μιλήσω λοιπόν χιουμοριστικά, θα αναρωτηθώ κατά πόσον οι διαδραστικοί πίνακες είναι κατάλληλοι και για να μαζεύουν τους σοβάδες που πέφτουν από τα ταβάνια κάποιων σχολείων, τι θέση θα έπαιρναν στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο" όσοι εκπαιδευτικοί κατόρθωναν να διεκπεραιώνουν όλες τις προετοιμασίες του μαθήματός τους στους χώρους για καθηγητές του σχολείου, καθήμενοι ανά τρεις σε μια καρέκλα και με έναν υπολογιστή=πατέντα που θα μεταφερόταν με ρόδες όταν σταμάταγε ο ένας για να συνεχίσει όποιος πρόφταινε να πει πτουκα προ. Αν μιλήσω σοβαρά θα πρέπει να προβλέψω ότι θα πραγματοποιηθούν μέχρι κεραίας όλα εκείνα τα μέτρα του σχεδίου Διαμαντοπούλου που δεν κοστίζουν λεφτά. ΔΗλαδή, θα κάθεσαι στο σχολείο, άλλά θα βαράς μύγες, θα αξιολογείσαι με βάση των βαθμών των μαθητών κι αλλίμονό σου αν το κολλέγιο βγάζει μεγαλύτερο μέσο όρο από το ΕΠΑΛ Περάματος, γιατί προφανώς εσύ είσαι ανίκανος, όσο υπάρχουν επιδοτήσεις για να εισπράττουν τεράστια κέρδη οι μεγάλες εταιρείες υπολογιστών οι μαθητές θα εφοδιάζονται με καβουρδιστήρια, ώστε επιτέλους να εκσυγχρονιστούμε κι αντί για κρεμάλα και τελίτσες να παίζουν πακμαν (μάλλον είμαι πασέ, αλλά αυτό ξέρω από παιχνίδια), δεν θα υπάρχει πλέον λόγος να αποδεικνύουμε τα θεωρήματα αφού ο Η/Υ ξέρει και φροντίζει πριν από μας για μας, θα καταργησουμε τις παραγοντοποιήσεις που θέλουν τέχνασμα διάσπασης σε άθροισμα αφού οι Η/Υ απαλλάσσουν τους μαθητές από τον κόπο να μπορούν να φανταστούν ότι 11=7+4, ενώ η wolfram στο κάνει το γινόμενο σε χρόνο dt κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Αν μιλήσω στ' αλήθεια σοβαρά, σχεδιάζεται η φρίκη της απανθρωποίησης μέσω της αποθέωσης των μηχανών. Όταν κυρία Διαμαντοπούλου μου μου φτιάξεις έναν υπολογιστή που να γελάει όταν συμβαίνει κάτι αστείο, να δακρύζει όταν έρχεται αντιμέτωπος με τον ανθρώπινο πόνο, να μπορεί να έχει ένα χέρι που να χαϊδεύει τον Γιαννάκη όταν πολεμάει αλλά δεν καταφέρνει να λύσει την άκσηση γιατί έχει τεράστια κενά κι ο άνεργος πατέρας του δεν έχει λεφτά για φροντιστήριο να του τα καλύψει, θα συνυπογράψω την έκθσεη ιδεών κι ας κάνουμε εκατό χρόνια να έχουμε τη δυνατότητα να την υλοποιήσουμε.
:clap2: :clap2: :clap2:

Παρεμπιπτόντως στο σχολείο μου μπάζει υγρασία εδώ και χρόνια απ' ότι έχω καταλάβει (εγώ φέτος πήγα) και τις προάλλες με τις πολλές βροχές έπεσε ένας σοβάς 3Χ3 πάνω στο γραφείο μου(μαζί και των υπολοίπων γιατί έχει υπολογιστή)! Ευτυχώς, που δεν είμαστε εκεί όταν έγινε το ΣΚ. Πάντως Στέλιο ο υπολογιστής σταμάτησε αποτελεσματικά τους σοβάδες :roll: αλλά δυστυχώς τα νερά που μπαίνουν μετά από κάθε βροχή πρέπει να τα μαζεύουμε εμείς! Βλέπεις τα κτήρια όπως και πολλά άλλα πέρασαν στην αρμοδιότητα των Δήμων -που απ'ότι έχω καταλάβει θέλουν να στείλουν και άλλες αρμοδιότητες εκεί δυστυχώς. Είναι γνωστό ότι οι Δήμοι γενικώς είναι άχρηστοι και ανύπαρκτοι κυρίως διότι τους φορτώνουν πράγματα χωρίς να τους δίνουν και τα φράγκα που χρειάζονται. Εν ολίγοις, οι περισσότεροι υπάρχοντες πολιτικοί πρέπει να είναι ανίκανοι, προδότες και επικίνδυνοι τουλάχιστον!!! Πρέπει να βρούμε τρόπο να τους ξεφορτωθούμε...φοβάμαι αλλά θα το πω: ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τρόπο :cry: :twisted: :cry:


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ωmega Man
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Παρ Ιουν 05, 2009 8:17 am

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#16

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ωmega Man » Σάβ Μαρ 13, 2010 12:11 am

Στέλιο θέλω να κάνω λίγο τον δικηγόρο του :diablo: και να επισημάνω κάποια πράγματα.
1ον Η χρήση του υπολογιστή εξαρτάται από το άτομο που τον διαχειρίζεται. Άλλος το χρησιμοποιεί για facebook π.χ. και άλλος για να κάνει την δουλειά του. Δεν πιστεύω ότι θα ξεχάσουμε να παραγωγίζουμε ή ότι οι μαθητές δεν θα μάθουν να παραγωγίζουν αν διδαχθούν την χρήση του υπολογιστή και τις εφαρμογές του στις επιστήμες.
2ον Μιλάτε για αποξένωση του ανθρώπου λόγω μηχανών και στην συνέχεια δίνετε το παράδειγμα με τον <<Γιαννάκη>>. Επειδή όλοι περάσαμε από τα ίδια σχολεία πάνω κάτω σε όλη την μαθητική μου καριέρα άντε να είχαμε έναν το πολύ (που θυμάμαι) καθηγητή που έδειχνε λίγο παραπάνω ευαισθησία κάτι που σε μας φάνταζε και περίεργο καμιά φορά. Κάντε ένα γκάλοπ όχι στημένο και ρωτήστε σε πόσους αρέσει το σχολείο και αν είναι ευχαριστημένοι από τους δασκάλους τους. Ακόμη και σήμερα όταν συναντιέμαι με παλιούς συμμαθητές πολύ δύσκολα μας έρχεται στον νου τέτοιος καθηγητής που περιγράφετε στο παράδειγμά σας. Αφήστε δε που αν γινόταν και ψυχιατρικός έλεγχος θα έπρεπε κάποιους να τους παύσουν εντελώς. Δεν βλέπω πως οι υπολογιστές θα χειροτερέψουν τα ήδη προβληματικά σχολεία.


What's wrong with a Greek in Hamburg?
Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#17

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Σάβ Μαρ 13, 2010 6:27 pm

Ωmega Man έγραψε:Στέλιο θέλω να κάνω λίγο τον δικηγόρο του :diablo: και να επισημάνω κάποια πράγματα.
1ον Η χρήση του υπολογιστή εξαρτάται από το άτομο που τον διαχειρίζεται. Άλλος το χρησιμοποιεί για facebook π.χ. και άλλος για να κάνει την δουλειά του. Δεν πιστεύω ότι θα ξεχάσουμε να παραγωγίζουμε ή ότι οι μαθητές δεν θα μάθουν να παραγωγίζουν αν διδαχθούν την χρήση του υπολογιστή και τις εφαρμογές του στις επιστήμες.
2ον Μιλάτε για αποξένωση του ανθρώπου λόγω μηχανών και στην συνέχεια δίνετε το παράδειγμα με τον <<Γιαννάκη>>. Επειδή όλοι περάσαμε από τα ίδια σχολεία πάνω κάτω σε όλη την μαθητική μου καριέρα άντε να είχαμε έναν το πολύ (που θυμάμαι) καθηγητή που έδειχνε λίγο παραπάνω ευαισθησία κάτι που σε μας φάνταζε και περίεργο καμιά φορά. Κάντε ένα γκάλοπ όχι στημένο και ρωτήστε σε πόσους αρέσει το σχολείο και αν είναι ευχαριστημένοι από τους δασκάλους τους. Ακόμη και σήμερα όταν συναντιέμαι με παλιούς συμμαθητές πολύ δύσκολα μας έρχεται στον νου τέτοιος καθηγητής που περιγράφετε στο παράδειγμά σας. Αφήστε δε που αν γινόταν και ψυχιατρικός έλεγχος θα έπρεπε κάποιους να τους παύσουν εντελώς. Δεν βλέπω πως οι υπολογιστές θα χειροτερέψουν τα ήδη προβληματικά σχολεία.
Ετοιμάζω ένα άρθρο για εκπαιδευτικό περιοδικό με θέμα τη θέση των Η/Υ στην εκπαίδευη, με έμφαση στη μαθηματική εκπαίδευση, αλλά θα απαντήσω συνοπτικά εδώ:
1. Είναι άλλο πράγμα η χρήση των Η/Υ και άλλο η απόλυτη κυριαρχία τους την οποία εξαγγέλει η κ. Υπουργός.
2. Μιας και μιλλαμε για γκάλοπ, ένα παράδειγμα από το σχολείο μου. Δεν είναι αντιπροσωπευτικό, δείχνει όμως ότι ένα διαφορετικό σχολείο μπορεί να πετύχει αυτή την ανθρώπινη σχέση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
http://www.youtube.com/watch?v=easc5kZzcBU
http://www.youtube.com/watch?v=easc5kZzcBU


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
vzf
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 28, 2010 11:11 pm

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από vzf » Τετ Μαρ 17, 2010 7:26 pm

Κάτι που θα γίνει σε μια από τις πρώτες χώρες στον PISA.
http://www.engadget.com/2010/02/22/robo ... s-by-2012/


Άβαταρ μέλους
polysot
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2583
Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#19

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από polysot » Τετ Μαρ 17, 2010 8:22 pm

vzf έγραψε:Κάτι που θα γίνει σε μια από τις πρώτες χώρες στον PISA.
http://www.engadget.com/2010/02/22/robo ... s-by-2012/
Ακόμα χειρότερα σε λίγο ρομπότ θα διδάσκουν ρομπότ...


Σωτήρης Δ. Χασάπης

Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Άβαταρ μέλους
Στέλιος Μαρίνης
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στην παιδεία της Α.Διαμαντοπούλου.

#20

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Στέλιος Μαρίνης » Τετ Μαρ 17, 2010 8:26 pm

polysot έγραψε:
vzf έγραψε:Κάτι που θα γίνει σε μια από τις πρώτες χώρες στον PISA.
http://www.engadget.com/2010/02/22/robo ... s-by-2012/
Ακόμα χειρότερα σε λίγο ρομπότ θα διδάσκουν ρομπότ...
Αν δεν τα καταφέρουν επιβάλλοντας την αξιολόγηση να μας ρομποτοποιήσουν ...


Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
Απάντηση

Επιστροφή σε “ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης