ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5286
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Μόλις αναρτήθηκαν τα θέματα
Καλή επιτυχία στα παιδιά που προσπάθησαν.
Γιώργος Ρίζος
Καλή επιτυχία στα παιδιά που προσπάθησαν.
Γιώργος Ρίζος
- Συνημμένα
-
- them_mat_kat_c_hmer_no_0906.pdf
- (205.29 KiB) Μεταφορτώθηκε 755 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 534
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Γρηγορες απαντησεις...
1Γ] Σ,Σ,Λ,Λ,Λ
2Αι) ψ=χ-2
2Β) w=3+i , w=-4+i
3a) Fermat
3Bγ) Bolzano αφου πολ/σουμε με ΕΚΠ και θεωρησουμε συναρτηση και η f εχει ελαχιστο f(β)>1 f(γ)>1
4) α) Συνεχεια στο 0.
4) γ) Rolle για την G sto [0,2]
4δ) Θ.Μ.Τ. για την G sto [0,a]
Ένα γρηγορο επίσης σχόλιο... ΠΟΛΛΑ
Αν κάποιος συνάδελφος διαπιστώσει κάποιο λάθος να παρέμβει
1Γ] Σ,Σ,Λ,Λ,Λ
2Αι) ψ=χ-2
2Β) w=3+i , w=-4+i
3a) Fermat
3Bγ) Bolzano αφου πολ/σουμε με ΕΚΠ και θεωρησουμε συναρτηση και η f εχει ελαχιστο f(β)>1 f(γ)>1
4) α) Συνεχεια στο 0.
4) γ) Rolle για την G sto [0,2]
4δ) Θ.Μ.Τ. για την G sto [0,a]
Ένα γρηγορο επίσης σχόλιο... ΠΟΛΛΑ
Αν κάποιος συνάδελφος διαπιστώσει κάποιο λάθος να παρέμβει
Ζυγούρης Κώστας
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ευκολα ομως
Δεμιρτζογλου Χρηστος
-
- Δημοσιεύσεις: 287
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 3:42 pm
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Η εντύπωσή μου είναι ότι τα 1,2,3, 4α,β ήταν αρκετά εύκολα!
Το 4γ και ειδικά το 4δ ήταν πιο ωραία και δύσκολα και ηταν σίγουρα τα μόνα που δυσκόλεψαν τους καλούς μαθητές. Νομίζω (κι απ' αυτά που άκουσα από συμμαθητές μου) πως το 4δ θα το' χουν χάσει αρκετοί!
Στο 4β η παραγωγισιμότητα ίσχυε και στο [0,2] κι όχι μόνο στο ανοιχτό (προφανώς βέβαια το έβαλαν έτσι ώστε να παραπέμπει στο Rolle!).
Γενικώς τα θέματα ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο αν και θα μπορούσαν να ήταν λίγο πιο δύκολα (ιδιαίτερα οι μιγαδικοί!)
Το 4γ και ειδικά το 4δ ήταν πιο ωραία και δύσκολα και ηταν σίγουρα τα μόνα που δυσκόλεψαν τους καλούς μαθητές. Νομίζω (κι απ' αυτά που άκουσα από συμμαθητές μου) πως το 4δ θα το' χουν χάσει αρκετοί!
Στο 4β η παραγωγισιμότητα ίσχυε και στο [0,2] κι όχι μόνο στο ανοιχτό (προφανώς βέβαια το έβαλαν έτσι ώστε να παραπέμπει στο Rolle!).
Γενικώς τα θέματα ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο αν και θα μπορούσαν να ήταν λίγο πιο δύκολα (ιδιαίτερα οι μιγαδικοί!)
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Συμφωνω με τον Κωστα οτι ηταν πολλα . Απο τους μαθητες εχω την εικονα οτι οι πιο πολλοι παιδευτηκαν στο 4γ και στο 4δ . Στα υπολοιπα δεν υπηρχαν προβληματα .
Σωτήρης Στόγιας
- cretanman
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 4100
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Συμφωνώ απολύτως με τους προηγούμενους! Τα θέματα αν και αρκετα, δεν ήταν δύσκολα! Έδιναν αρκετές μονάδες σε μαθητές που είχαν προσπαθήσει.
Το 4γ ζητούσε ύπαρξη ρίζας για μία συνάρτηση (την H(x)). Έχουμε τις εξής αρχικές επιλογές:
1) Bolzano για την H(x) και 2) Rolle ή ΘΜΤ για την G(x) διότι από το προηγούμενο ερώτημα, μηδενισμός της G' σημαίνει αυτόματα μηδενισμό και για την H(x). Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί είναι δύσκολο ερώτημα... Τί πιστεύετε ότι μπορεί να δυσκόλεψε τους μαθητές σε αυτό?
Ακόμα και για το 4δ επειδή ζητούν ύπαρξη κάποιου ξ, έχουμε τις εξής αρχικές επιλογές
Bolzano, ΘΜΤ, Rolle για δύο συναρτήσεις H(x) και G(x) συνεπώς 6 προσπάθειες. Εάν δε βγει με αυτές τότε βλέπουμε.... Πολύ φροντιστηριακά φαίνονται τα παραπάνω αλλά τί να κάνουμε... Έτσι έχουμε συνηθίσει!
Καλή συνέχεια σε όλους και καλά αποτελέσματα σε όσους προσπάθησαν!
Αλέξανδρος
Το 4γ ζητούσε ύπαρξη ρίζας για μία συνάρτηση (την H(x)). Έχουμε τις εξής αρχικές επιλογές:
1) Bolzano για την H(x) και 2) Rolle ή ΘΜΤ για την G(x) διότι από το προηγούμενο ερώτημα, μηδενισμός της G' σημαίνει αυτόματα μηδενισμό και για την H(x). Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί είναι δύσκολο ερώτημα... Τί πιστεύετε ότι μπορεί να δυσκόλεψε τους μαθητές σε αυτό?
Ακόμα και για το 4δ επειδή ζητούν ύπαρξη κάποιου ξ, έχουμε τις εξής αρχικές επιλογές
Bolzano, ΘΜΤ, Rolle για δύο συναρτήσεις H(x) και G(x) συνεπώς 6 προσπάθειες. Εάν δε βγει με αυτές τότε βλέπουμε.... Πολύ φροντιστηριακά φαίνονται τα παραπάνω αλλά τί να κάνουμε... Έτσι έχουμε συνηθίσει!
Καλή συνέχεια σε όλους και καλά αποτελέσματα σε όσους προσπάθησαν!
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Ακουστε και τη γνωμη ενος μαθητη που μολις εδωσε.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ.Προσωπικα ειχα ξεμπερδεψει με ΟΛΑ εκτος απτο 4δ στην 1 ωρα και κατι.Πηγαινες με τον αυτοματο!Στο 2 βρηκα το ελαχιστο με παραγωγους επειδη δεν ηθελα να μπλεξω με γεωμετρικη ερμηνεια.
Το 4δ το ελυσα στο τελευταιο 5λεπτο!Φανταστειτε ποσην ωρα μου πηρε και ποσο ψυχοφθορο ηταν!Αυτά. Για το 4δ η αδερφη μου εκανε μια λιγο διαφορετικη λυση και αυτη στο τελευταιο λεπτο κυριολεκτικα! Διαιρεσε με ξ^2 και α και μετα Rolle για μια παραγουσα.
Αυτά
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ.Προσωπικα ειχα ξεμπερδεψει με ΟΛΑ εκτος απτο 4δ στην 1 ωρα και κατι.Πηγαινες με τον αυτοματο!Στο 2 βρηκα το ελαχιστο με παραγωγους επειδη δεν ηθελα να μπλεξω με γεωμετρικη ερμηνεια.
Το 4δ το ελυσα στο τελευταιο 5λεπτο!Φανταστειτε ποσην ωρα μου πηρε και ποσο ψυχοφθορο ηταν!Αυτά. Για το 4δ η αδερφη μου εκανε μια λιγο διαφορετικη λυση και αυτη στο τελευταιο λεπτο κυριολεκτικα! Διαιρεσε με ξ^2 και α και μετα Rolle για μια παραγουσα.
Αυτά
τελευταία επεξεργασία από paganini σε Τετ Μάιος 20, 2009 12:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
To Θέμα 4ο το γ το έκανα με Θ.Μ.Τ. για την G στο [0,2] και βγήκε.
- cretanman
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 4100
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Μια χαρά!! Κι έτσι είναι σωστό! Άλλωστε το ένα θεώρημα (Rolle ή Θ.Μ.Τ.) είναι γενίκευση του άλλου.... ανάλογα ποιο θα αποδείξουμε πρώτο! Οπότε ό,τι άσκηση βγαίνει με το ένα βγαίνει και με το άλλο θεωρώντας πάντα την κατάλληλη συνάρτηση! Καλή συνέχεια λοιπόν και στα υπόλοιπα!dragonver έγραψε:To Θέμα 4ο το γ το έκανα με Θ.Μ.Τ. για την G στο [0,2] και βγήκε.
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Θα ήθελα και εγώ να πω πως τα θέματα ήταν αρκετα εύκολα. Καμία υπερβολή σε κανένα θέμα. Μάλιστα στο 4ο θέμα το α,β σε προϊδέαζαν για Rolle,αφου στο α,β εξέταζες ουσιαστικά αν ισχύουν οι προυποθέσεις! Εξάλλου διαγώνισμα μαθηματικών και ούτε ένα ΘΜΤ, λίγο δύσκολο, δεν υπήρχαν και πολλές επιλογες. Καλή συνέχεια!
- mathematica
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 5:50 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Προχειρες απαντήσεις...
- Συνημμένα
-
- katgapant.pdf
- (1.18 MiB) Μεταφορτώθηκε 347 φορές
Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία , είναι οικοδομή πάνω στην άμμο . (ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ)
- mathematica
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 5:50 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Στην προσπάθεια μου να στείλω την προηγούμενη ανάρτηση μάλον κάποια μηνύματα διέγραψα...mathematica έγραψε:Προχειρες απαντήσεις...
Ζητώ συγνώμη δεν υπήρχε πρόθεση.
Διόρθωσα μερικά τυπογραφικά.
Επίσης αν έχω κάνει κάποια αβλεψία στο χειρόγραφο παρακαλώ να με διορθώσετε...
Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία , είναι οικοδομή πάνω στην άμμο . (ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ)
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
4δ: Λύση από μαθητή: Θεώρημα σταθερής συνάρτησης!!! Κομψότατο.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Εξαιρετικά τα σημερινά θέματα Μαθηματικών Κατεύθυνσης. Εξέταζαν τους μαθητές σε μεγάλο φάσμα της διδακτέας ύλης, με μόνο μειονέκτημα την έλλειψη υπολογισμού κάποιου ολοκληρώματος. Ως προς το πλήθος διαφωνώ ότι ήταν πολλά, αφού όποιος έμπαινε στη λογική των θεμάτων είχε τελειώσει πριν το δίωρο.
-
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2009 10:15 am
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Δηλαδή;modestos έγραψε:4δ: Λύση από μαθητή: Θεώρημα σταθερής συνάρτησης!!! Κομψότατο.
ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Μια μαθητρια μου εδωσε την εξης λυση στο 2Α.β
για λ=0 παιρνουμε τον z0
αυτός εχει και το ελάχιστο μέτρο αφού
που ισχυει
για λ=0 παιρνουμε τον z0
αυτός εχει και το ελάχιστο μέτρο αφού
που ισχυει
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Για το 4 δ) (από μαθητή)
Θ. Rolle για την στο [0,α]
Θ. Rolle για την στο [0,α]
Δεν μπορεί κάποιος να αποκτήσει γνώση αν πιστεύει ότι την έχει.
-
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 16, 2009 8:22 pm
- Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 2009
Η συνέχεια στο 2 στο θέμα 4α πόσα μόρια κόβει αν δεν αναφερθεί; Αν μπορεί κάποιος διορθωτής παρακαλώ πολύ ας απαντήσει.
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες