- Να εξεταστεί αν η έχει άξονα συμμετρίας.
- Αν η συνάρτηση είναι γνησίως μονότονη στο , να μελετηθεί ως προς τη μονοτονία σε όλο το .
Από ομάδα στο facebook.
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis
1) Ας το γενικεύσουμε: Δείξτε ότι καμία τριτοβάθμια δεν έχει άξονα συμμετρίας. Αν χρειαστεί, θα γράψω μια απλή λύση που βασίζεται στο γράφημα μιας τριτοβάθμιας.Tolaso J Kos έγραψε: ↑Τρί Ιουν 27, 2023 2:52 pmΔίδεται η συνάρτηση .
- Να εξεταστεί αν η έχει άξονα συμμετρίας.
- Αν η συνάρτηση είναι γνησίως μονότονη στο , να μελετηθεί ως προς τη μονοτονία σε όλο το .
Από ομάδα στο facebook.
Kαλησπέρα σε όλους. Προφανώς ο Αποστόλης ακριβώς για να γίνουν αυτά τα σχόλια ανάρτησε το θέμα, με τη σημείωση είναι από διάλογο κάποιας ομάδας στο fb.Mihalis_Lambrou έγραψε: ↑Τρί Ιουν 27, 2023 5:13 pm
2) Η άσκηση είναι κακοδιατυπωμένη, και υποθέτω κάτι άλλο θέλει να πει. Το υποθετικό "Αν ... είναι γνησίως μονότονη" δεν έχει νόημα. Ή είναι γνησίως μονότονη ή δεν είναι. Δεν έχει "αν".
Τόλη, δεν είναι σωστό αυτό. Η άσκσηση μιλάει για άξονα συμμετρίας, όχι κέντρο συμμετρίας. Κέντρο συμμετρίας είναι το σημείο καμπής (γνωστή ιδιότητα της τριτοβάθμιας την οποία είδαμε πρόσφατα εδώ ) αλλά δεν έχει άξονα συμμετρίας.Tolaso J Kos έγραψε: ↑Τετ Ιουν 28, 2023 7:12 amΌταν είδα την άσκηση πριν τρεις ημέρες για το πρώτο ερώτημα κατάλαβα ότι ζητάει κέντρο συμμετρίας ,
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης