Εμβαδόν με ασύμπτωτη
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
Εμβαδόν με ασύμπτωτη
Καλησπέρα .
Να βρεθεί το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της , την οριζόντια ασύμπτωτή της στο και τον .
Ευχαριστώ.
Να βρεθεί το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται από τη γραφική παράσταση της , την οριζόντια ασύμπτωτή της στο και τον .
Ευχαριστώ.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 22, 2017 8:50 pm
Re: Εμβαδόν με ασύμπτωτη
Παίρνοντας όριο στο :
καθώς: και
Άρα η έχει οριζόντια ασύμπτωτη στο την (άξονας χ'χ).
Άρα το ζητούμενο εμβαδόν είναι το:
Για το οπτικό του όλου ζητήματος μια γενική εικόνα της συνάρτησης στο [-6,1]:
καθώς: και
Άρα η έχει οριζόντια ασύμπτωτη στο την (άξονας χ'χ).
Άρα το ζητούμενο εμβαδόν είναι το:
Για το οπτικό του όλου ζητήματος μια γενική εικόνα της συνάρτησης στο [-6,1]:
- Συνημμένα
-
- f(x)=x^2*e^(x^3)
- untitled.jpg (66.4 KiB) Προβλήθηκε 832 φορές
Ανδρέας Αλεξανδρής
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Εμβαδόν με ασύμπτωτη
Πως χωράει αυτή η άσκηση στον φάκελο αυτό;
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Re: Εμβαδόν με ασύμπτωτη
Καλησπέρα,ευχαριστώ το μέλος Andreas A για τη λύση.
Κ.Ντάβα την άσκηση την βρήκα σε βοήθημα για γ λυκείου και μου έκανε και εμένα εντύπωση γιατί η λύση της ¨ξεπερνά" την ύλη της γ. Παρακαλώ τους συντονιστές, αν δημιουργείται πρόβλημα, να την μεταφέρουν σε άλλο φάκελο.Ευχαριστώ θερμά.
Κ.Ντάβα την άσκηση την βρήκα σε βοήθημα για γ λυκείου και μου έκανε και εμένα εντύπωση γιατί η λύση της ¨ξεπερνά" την ύλη της γ. Παρακαλώ τους συντονιστές, αν δημιουργείται πρόβλημα, να την μεταφέρουν σε άλλο φάκελο.Ευχαριστώ θερμά.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες