Καλημέρα Ας Ταξιδέψουμε

Συντονιστής: spyros

pana1333
Δημοσιεύσεις: 1028
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 8:46 pm
Επικοινωνία:

Καλημέρα Ας Ταξιδέψουμε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση #1 από pana1333 » Τρί Νοέμ 16, 2010 7:22 am

ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους..... Σκέφτηκα να ξεφύγω λίγο απο τα "τυποποιημενα" Μαθηματικά και να σας "ταξιδέψω" λιγάκι....


Προτείνω και δημιουργία μιας ενότητας με παρόμοια θέματα....έτσι για να ξεφεύγουμε λίγο και να γνωρίζουμε τους άλλους πολιτισμούς (και τον δικό μας φυσικά) και εμείς και οι μικροί μας φίλοι και μαθητές......

Θα μπορούσα να εμπλουτίσω περισσότερο το αρχείο....απλά πιστεύω για αρχή όλα καλά.....


Ελπίζω να σας αρέσει .....
sagrada_famigia_kanavis.pdf
(388.43 KiB) Μεταφορτώθηκε 151 φορές
τελευταία επεξεργασία από Γενικοί Συντονιστές σε Τρί Νοέμ 16, 2010 2:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Αντικατάσταση συνημμένου μεγάλου μεγέθους


Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός
pana1333
Δημοσιεύσεις: 1028
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 8:46 pm
Επικοινωνία:

Re: Καλημέρα Ας Ταξιδέψουμε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση #2 από pana1333 » Δευ Νοέμ 22, 2010 4:36 am

Καλημέρα....Συνεχίζω το ταξίδι αυτή την φορά εντός Ελληνικών συνόρων......

Ιωάννινα.....Μουσειο Ελληνικής Ιστορίας- Κέρινα Ομοιώματα Παύλος Βρέλλης (25/3/1923-24/07/2010)

http://www.vrellis.gr/

Για όσους δεν έχουν επισκεφτεί απο κοντά το μουσείο (κυρίως οι μικροί του φόρουμ) αξίζει ένα σύντομο ταξίδι έστω και μέσω της ιστοσελίδας....

Υ.Σ

Αν και το θέμα δεν έχει "άμεση" με τα μαθηματικά (τα οποία χρησιμοποιεί στην αρχιτεκτονική του κτιρίου και των εσωτερικών του χώρων) νομίζω πως η "σελίδα μας" χωράει μια μικρή αναφορά προς τιμήν ενός σημαντικού καλλιτέχνη και δασκάλου....


Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός
pana1333
Δημοσιεύσεις: 1028
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 8:46 pm
Επικοινωνία:

Re: Καλημέρα Ας Ταξιδέψουμε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση #3 από pana1333 » Κυρ Δεκ 05, 2010 6:34 am

Καλημέρα σε όλους. Σήμερα σκέφτηκα να σας ταξιδέψω στον μαγικό κόσμο του Αρκά....δίνοντας του παράλληλα και ένα εκπαιδευτικό χαρακτήρα.
ARKAS1.JPG
ARKAS1.JPG (25.66 KiB) Προβλήθηκε 320 φορές

Με την βοήθεια της εικόνας μπορούμε να ορίσουμε μια μεταβλητή, έστω π αυτή, η οποία να προσδιορίζει τον αριθμό των πορτοκαλιών και να ζητήσουμε την παράσταση που περιγράφει το πρόβλημα μας δηλαδή την 4π+3π-5π και να καταλήξουμε στο ότι ισούται με 2\pi (\neq ξινίλας) :lol: :lol:.


ARKAS2.JPG
ARKAS2.JPG (54.45 KiB) Προβλήθηκε 320 φορές


Εδώ έχουμε τη σημαντικότητα του, τι ορίζουμε ως μεταβλητή....

Ξεκινάμε την παρατηρησή μας ρωτώντας: Ο Καρχαρίας τήρησε τη συμφωνία;

Ας ορίσουμε τη μεταβλητή μας λοιπόν:

Έστω ότι η μεταβλητή χ προσδιορίζει τον αριθμό των ψαριών πριν τα φάει ο καρχαρίας. Όταν λοιπόν ο καρχαρίας φάει τα μισά ψάρια θα μείνουν x-\frac{x}{2}=\frac{x}{2} ψάρια. Έστω όμως ότι η μεταβλητή χ προσδιορίζει το μήκος του ενός ψαριού. Τότε όταν ο καρχαρίας φάει μισό ψάρι το μήκος του θα γίνει \frac{x}{2} ενώ όλων μαζί \frac{x}{2}*y όπου y o αριθμός των ψαριών. Και έτσι γίνεται και μια εισαγωγή στην έννοια μια δεύτερης μεταβλητής στην αλγεβρική μας παράσταση....

Έπειτα παρατάσσουμε όλα τα ψάρια σε σειρά (ευθεία γραμμή) το ένα πίσω απο το άλλο από το πρώτο ως το τελευταίο εισάγωντας έτσι την έννοια του ευθύγραμμου τμήματος και θεωρούμε τώρα ως χ το μήκος όλων των ψαριών μαζί δηλαδή το μήκος του ευθύγραμου τμήματος με αρχή το πρώτο ψάρι και τέλος το τελευταίο. Τότε όταν ο καρχαρίας φάει τα μισά ψάρια το νέο μήκος θα είναι \frac{x}{2} δηλαδή το μισό ευθύγραμμο τμήμα....

και τέλος για όλα αυτά ευχόμαστε στους μαθητές μας.......

ARKAS3_.JPG
ARKAS3_.JPG (72.97 KiB) Προβλήθηκε 320 φορές


Καλημέρα σε όλους ελπίζω να το διασκεδάσατε......


Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός

Επιστροφή σε “Γενικά Μηνύματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Christos59 και 3 επισκέπτες