DimMathUOC έγραψε:Σίγουρα τα 10 ευρώ δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτά που ξεοδεύουν καθημερινά οι μαθητές.
............................................
............................
Απο μένα, ναι στο διαγωνισμό είναι ένας πολύ καλός διαγωνισμός. Αλλά, με τη χρηματοδότηση του κράτους, ειδάλλως θα πρέπει να αρχίσουμε να αποχαιρετάμε αυτό που λέμε δημόσιο σχολείο, δημόσια και δωρεάν παιδεία και να αρχίσουμε να συζητάμε για μια παιδεία για λίγους.
Αισθάνομαι ότι έχεις αντιληφθεί τα παράδοξα της παιδείας και την κοροϊδία του αποκαλούμενου '' δωρεάν δημόσιου σχολείου ''(προσωπικά πιστεύω ότι το Δημόσιο σχολείο με αλλαγή νοοτροπίας από δασκάλους, μαθητές , γονείς και διοικούντες είναι αρκετό για καλή και ουσιαστική μόρφωση), αλλά με τους διαγωνισμούς ίσως φταίμε εμείς που δεν εξηγήσαμε καλά στους συναδέλφους το σκοπό και το περιεχόμενό τους:
Τους διαγωνισμούς δεν τους διεξάγει το κράτος στα πλαίσια της λεγόμενης δωρεάν παιδείας (δωρεάν είναι μόνο στον τύπο, αλλά στην ουσία είναι πανάκριβη και για αυτό φταίνε πολλά πράγματα) , αλλά άλλοι φορείς με παιδαγωγικό - διδακτικό προσανατολισμό όπως τα επιστημονικά σωματεία (ΕΜΕ κλπ), τα πανεπιστήμια , η Βουλή ( θα μπορούσεκαι αυτή !)κλπ. Έτσι πρέπει να γίνεται ! Και αυτοί οι''άλλοι φορείς'' είναι χρήσιμο και απαραίτητο να βάζουν μια μικρή συμβολική συνδρομή για να δίνουν στην κοινωνία σωστό προσανατολισμό και σωστά μηνύματα. Τώρα, αν μπουν στη διαδικασία-οπως προτείνω ο ίδιος - οργανισμοί και επιχειρήσεις που μπορούν να χρηματοδοτήσουν τους διαγωνισμούς αυτούς και να μην εμπλέκεται καθόλου με χρήματα ο μαθητής , αυτό θα ήταν ένα βήμα προόδου διότι θα έδειχνε στο λαό ότι την αξία της μόρφωσης και της παιδείας την αναγνωρίζουν και τη στηρίζουν πρώτα από όλους εκείνοι που οφελούνται οικονομικά από αυτή , όπως οι μεγάλοι τραπεζικοί οργανισμοί , η βιομηχανία , οι σοβαρές παραγωγικές επιχειρήσεις κλπ.
Διότι η αποχή ή η άρνηση αυτών των οργανισμών για τη χρηματοδότηση των διαγωνισμών αλλά και άλλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων αποδεικνύει ότι βλέπουν τη χώρα και το λαό ως μέσο πλουτισμού των ιδίων, περιφρονώντας την πατρίδα , τους νέους της και τα ιδανικά της.
Αλλά όταν ξεσπάνε κρίσεις , τρέχουν και παρακαλάνε το λαό να βοηθήσει ! Και
δυστυχώς ο λαός δεν γνωρίζει ότι πρέπει να τους δώσει ακόμα μια γερή σπρωξιά και να τους εξαφανίσει , μια και στις καλές περιόδους η αλλαζονεία τους είναι τουλάχιστον προκλητική και η συμπεριφορά τους ληστρική.
Με μια όμως αλλαγή νοοτροπίας των παραγωγικών τάξεων και πιο ουσιαστική συμμετοχή στα εκπαιδευτικά δρώμενα, θα είχαμε καλύτερη εκπαίδευση, καλύτερη αποκατάσταση των νέων και η κοινωνίας θα είχε έναν πιο φιλικό κώδικα να συνεργάζεται και να παράγει.
Αλλά μέχρι να το καταλάβουν εκείνοι αυτό , εμείς οφείλουμε να βγάλουμε από την απραξία την παιδεία, τα σχολεία και τα παιδιά , προσπαθώντας να τους δώσουμε ευκαιρίες να διαγωνιστούν , να συνεργαστούν , να ρωτήσουν , να μάθουν , να προοδεύσουν . Διότι η απραξία των τελευταίων 30 χρόνων που παρακολουθώ το σχολείο, μας έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο !
Μπάμπης