Δεξαμενή ( Β' Γυμνασίου )

Σ' αυτόν τόν φάκελο καταχωρούνται, γιά περιορισμένο χρονικό διάστημα, ασκήσεις πού προτείνονται από οποιοδήποτε μέλος, αλλά η επίλυσή τους αφήνεται ΜΟΝΟ στούς μαθητές.

Συντονιστής: polysot

Άβαταρ μέλους
KARKAR

Δεξαμενή ( Β' Γυμνασίου )

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από KARKAR »

Σε μία δεξαμενή σχήματος ορθογωνίου παραλληλεπιπέδου , βλέπουμε τρεις έδρες με εμβαδά : 18 m^2 , 24 m^2 , 27 m^2 .

Υπολογίστε τη χωρητικότητα της δεξαμενής , αλλά πριν πέσει σ' αυτήν ο Σταυρός !
JimVerman

Re: Δεξαμενή ( Β' Γυμνασίου )

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimVerman »

Βάζω την απάντησή μου σε hide, διότι δεν είμαι μαθητής της Β' Γυμνασίου:
Θα είναι \mu \cdot \upsilon = 18 \: m^{2}, \upsilon \cdot \pi =24 \: m^{2} και \mu \cdot \pi =27 \: m^{2}.

Πολλαπλασιάζοντας τις σχέσεις κατά μέλη, έχουμε: \mu \cdot \upsilon \cdot \upsilon \cdot \pi \cdot \mu \cdot \pi =18 \cdot 24 \cdot 27\Leftrightarrow \left(\mu \cdot \upsilon \cdot \pi  \right)^{2}=11664\Leftrightarrow \sqrt{\left(\mu \cdot \upsilon \cdot \pi  \right)^{2}}=\sqrt{11664}\Leftrightarrow \mu \cdot \upsilon \cdot \pi =108

δηλαδή V=108 \: m^{2}.

Υ.Γ.: Ελπίζω να είναι κατανοητή η απάντησή μου, μιας και δεν μπορώ να διαθέσω σχήμα.
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Απόκης
Διευθύνον Μέλος
Επικοινωνία:

Re: Δεξαμενή ( Β' Γυμνασίου )

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Απόκης »

JimVerman έγραψε:Βάζω την απάντησή μου σε hide, διότι δεν είμαι μαθητής της Β' Γυμνασίου:
Θα είναι \mu \cdot \upsilon = 18 \: m^{2}, \upsilon \cdot \pi =24 \: m^{2} και \mu \cdot \pi =27 \: m^{2}.

Πολλαπλασιάζοντας τις σχέσεις κατά μέλη, έχουμε: \mu \cdot \upsilon \cdot \upsilon \cdot \pi \cdot \mu \cdot \pi =18 \cdot 24 \cdot 27\Leftrightarrow \left(\mu \cdot \upsilon \cdot \pi  \right)^{2}=11664\Leftrightarrow \sqrt{\left(\mu \cdot \upsilon \cdot \pi  \right)^{2}}=\sqrt{11664}\Leftrightarrow \mu \cdot \upsilon \cdot \pi =108

δηλαδή V=108 \: m^{2}.

Υ.Γ.: Ελπίζω να είναι κατανοητή η απάντησή μου, μιας και δεν μπορώ να διαθέσω σχήμα.