Κατανόησης

Σ' αυτόν τόν φάκελο καταχωρούνται, γιά περιορισμένο χρονικό διάστημα, ασκήσεις πού προτείνονται από οποιοδήποτε μέλος, αλλά η επίλυσή τους αφήνεται ΜΟΝΟ στούς μαθητές.

Συντονιστής: polysot

Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Κατανόησης

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Πέμ Ιουν 22, 2017 3:17 pm

Γ Λυκείου , Συναρτήσεις ( έως 25/6 )

Γεμίζουμε κάθε δοχείο με νερό , με βρύση σταθερής παροχής .
Να αντιστοιχίσετε τα δοχεία με τα διαγράμματα ,που δείχνουν τη μεταβολή του ύψους της στάθμης ως προς το χρόνο .
Untitled.png
Untitled.png (25.68 KiB) Προβλήθηκε 837 φορές
Edit : Διορθώθηκε μια αβλεψία στο σχ.2 . Ευχαριστώ το Θανάση (Socrates) που το πρόσεξε .
τελευταία επεξεργασία από exdx σε Πέμ Ιουν 22, 2017 11:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Kαλαθάκης Γιώργης

Λέξεις Κλειδιά:
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Κατανόησης

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Πέμ Ιουν 22, 2017 4:25 pm

Από τα πιο καλά προβλήματα κατανόησης του ρυθμού και της κυρτότητας. Γιώργο, σε ευχαριστώ !!!

Καλό καλοκαίρι !!!


Panagiotis11
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2017 7:33 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Κατανόησης

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Panagiotis11 » Πέμ Ιουν 22, 2017 4:42 pm

Καλησπέρα,θα κάνω μια προσπάθεια.

Παρατηρούμε ότι το 5ο διάγραμμα η συνάρτηση είναι γνησίως αύξουσα επομένως είναι κυρτή στο \Delta και αντοιστιχεί στο β σχήμα.
Επίσης στο 2ο διάγραμμα η συνάρτηση είναι γνησίως αύξουσα μέχρι ένα σημείο,ας πούμε x και έπειτα γνησίως φθίνουσα άρα αντιστοιχεί στο δ σχήμα.Στο 4ο διάγραμμα η συνάρτηση είναι γνησίως φθίνουσα, ύστερα γνησίως αύξουσα και τέλος σταθερή άρα αντιστοιχεί στο ε σχήμα.Στο 1ο διάγραμμα η συνάρτηση είναι σταθερή,γνησίως αύξουσα,σταθερή άρα αντιστοιχεί στο γ σχήμα και τέλος στο 3ο διάγραμμα η συνάρτηση είναι δυο φορές σταθερή αλλά τη δεύτερη φορά παρατηρούμε πως η μεταβολή του ύψους της στάθμης ως προς τον χρόνο είναι γρηγορότερη επομένως αντιστοιχεί στο α σχήμα.Συνοπτικά :
a3 ,b5, c1, d2, e4


Μπορεί να απογοητευθείς αν αποτύχεις, αλλά είσαι χαμένος αν δεν προσπαθήσεις.
Απάντηση

Επιστροφή σε “Ασκήσεις ΜΟΝΟ για μαθητές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες