Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Για το θέμα της βαθμολόγησης των ερωτημάτων: Ας κρατήσουμε την ψυχραιμία μας. Περισσότερες απαντήσεις στα ερωτήματα των μαθητών θα μπορούμε να δώσουμε μετά τη δοκιμαστική βαθμολόγηση που θα γίνει σήμερα το απόγευμα στα βαθμολογικά. Εκεί θα δοθούν οδηγίες, θα διατυπωθούν ερωτήματα και θα συζητηθούν τα επιμέρους ζητήματα που ανακύπτουν. Νομίζω ότι μετά από τη διαδικασία αυτή, θα είμαστε σε θέση να συζητήσουμε στο φορουμ περισσότερα και να απαντήσουμε στα ερωτήματα που αφορούν τη βαθμολόγηση των ερωτημάτων.
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Γ4.
Θέλω να κάνω μια παρατήρηση στη διατύπωση του Γ4 που με προβλημάτισε κατα την εξεταση προφορικά εξεταζόμενου μαθητή, ο οποίος ήταν πολύ διαβασμένος έγραψε πολύ καλά, αλλά μας διατύπωσε την εξής σκέψη:
όταν η άσκηση λέει ότι το είναι το πολύ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι , αφού θα μπορούσε να είναι και μια τιμή μικρότερη του . Αν δεχτούμε ότι η άσκηση εννοεί ότι το είναι από την τιμή και κάτω, τότε μπορούμε να γράψουμε την παραπάνω ισότητα αλλιώς χρειάζεται ανίσωση.
Ανατρέχοντας σε παλαιότερα αντίστοιχα ερωτήματα πανελλαδικών, διαπίστωσα ότι αυτό έχει διατυπωθεί κατα καιρούς και με τους δύο τρόπους ("το πολύ.." & "από την τιμή και κάτω")
αντίστοιχη είναι η σκέψη για το "τουλάχιστον": σύμφωνα με τον μαθητή η άσκηση θα έπρεπε να λέει από την τιμή και πάνω.
Θα ήθελα το σχόλιό σας σε αυτό.
Θέλω να κάνω μια παρατήρηση στη διατύπωση του Γ4 που με προβλημάτισε κατα την εξεταση προφορικά εξεταζόμενου μαθητή, ο οποίος ήταν πολύ διαβασμένος έγραψε πολύ καλά, αλλά μας διατύπωσε την εξής σκέψη:
όταν η άσκηση λέει ότι το είναι το πολύ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι , αφού θα μπορούσε να είναι και μια τιμή μικρότερη του . Αν δεχτούμε ότι η άσκηση εννοεί ότι το είναι από την τιμή και κάτω, τότε μπορούμε να γράψουμε την παραπάνω ισότητα αλλιώς χρειάζεται ανίσωση.
Ανατρέχοντας σε παλαιότερα αντίστοιχα ερωτήματα πανελλαδικών, διαπίστωσα ότι αυτό έχει διατυπωθεί κατα καιρούς και με τους δύο τρόπους ("το πολύ.." & "από την τιμή και κάτω")
αντίστοιχη είναι η σκέψη για το "τουλάχιστον": σύμφωνα με τον μαθητή η άσκηση θα έπρεπε να λέει από την τιμή και πάνω.
Θα ήθελα το σχόλιό σας σε αυτό.
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 05, 2011 12:48 pm
Μαθηματικά Γενικής Παιδείας - Εσπερινών Λυκείων
Δείτε το ερώτημα Δ3...
Και άλλη γκέλα της Επιτροπής.
Πρέπει να τους έψαχναν πολύ καιρό για να τους βάλουν να βγάλουν θέματα...
Και άλλη γκέλα της Επιτροπής.
Πρέπει να τους έψαχναν πολύ καιρό για να τους βάλουν να βγάλουν θέματα...
Γιάννης
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Με συγχωρείται αν το πόστ μου είναι λίγο εκτός πνεύματος σε σχέση με τον σκοπό της σελίδας αλλά θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας σε κάποια κομμάτια του χθεσινού διαγωνίσματος. Γνωρίζω ότι είναι κουραστικό να ακούτε διαρκώς απο τους μαθητές : " Πόσο χάνω απο εδώ" , " Πόσο χάνω απο εκεί" αλλά ελπίζω απο την άλλη να κατανοείται και εσείς την ανησυχία μας και την αγωνία μας.
Σε τρία - τέσσερα μέρη του διαγωνίσματος θα ήθελα να αναφερθώ και σε αντίστοιχα λάθη που έκανα.
Πρώτον , στο Γ2 ερώτημα αφου είπα ότι το δείγμα είναι συνεχές και θεωρούμε πως οι παρατηρήσεις είναι κατανεμεμημένες ομοιόμορφα στις κλάσεις ισχυρίστηκα ότι καθώς η διάμεσος χωρίζει το πλήθος των παρατηρήσεων σε ακριβώς δύο ίσα μέρη. Απο αντικατέστησα στο και έβγαλα τα και στην συνέχεια απο και την σχέση σε σύστημα με την προηγούμενη κατέληξα ότι . Το πρόβλημα έιναι οτι το τελευταίο σύστημα λύθηκε με παράλειψη κάποιων πράξεων λόγω έλλειψης χρόνου. Πόσο πιστεύετε θα μπορούσα να χάσω απο εκεί εάν έχανα.
Δεύτερον, στο Γ3 λόγω αφέλιας είχα βρεί το αποτέλεσμα όμως λόγω φόρτου της στιγμής κατέληξα σε αλλά το έσβησα και έχει μείνει στο ερώτημα αυτό η σχέση : και μια γραμμή κλάσματος μετά. Είναι όλα τα μόρια χαμένα ή μπορεί να κερδίσω έστω 2-3 απο εκεί.
Τέλος, στο τελευταίο θέμα Δ, 2 αριθμητικά το ένα στο Δ3 όπως κάνω την τρομερή καινοτομία το να το γράψω ως με συνέπεια να έχω λάθος εύρος ( και προφανώς λάθος μέση τιμή ( ) και στο τέλος στο Δ4 όλα τα σύνολα να τα ενδεχόμενα να τα έχω γράψει σωστά και απο δίπλα όταν έδινα την απάντηση όμως να χάνω στην αριθμητική πρώτης δημοτικού και να μετράω και αντί για και που θα έπρεπε ενώ όλα τα ενδεχόμενα ξαναλέω ήταν ολόσωστα δηλαδή μόνο λανθασμένες απαντήσεις τίποτε άλλο λάθος εκεί ( και )
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας περιμένω απαντήσεις εάν δεν είναι κουραστικό. Και πάλι ευχαριστώ
Ένας 'ανήσυχος' μαθητής της Γ' Τεχνολογικής
Σε τρία - τέσσερα μέρη του διαγωνίσματος θα ήθελα να αναφερθώ και σε αντίστοιχα λάθη που έκανα.
Πρώτον , στο Γ2 ερώτημα αφου είπα ότι το δείγμα είναι συνεχές και θεωρούμε πως οι παρατηρήσεις είναι κατανεμεμημένες ομοιόμορφα στις κλάσεις ισχυρίστηκα ότι καθώς η διάμεσος χωρίζει το πλήθος των παρατηρήσεων σε ακριβώς δύο ίσα μέρη. Απο αντικατέστησα στο και έβγαλα τα και στην συνέχεια απο και την σχέση σε σύστημα με την προηγούμενη κατέληξα ότι . Το πρόβλημα έιναι οτι το τελευταίο σύστημα λύθηκε με παράλειψη κάποιων πράξεων λόγω έλλειψης χρόνου. Πόσο πιστεύετε θα μπορούσα να χάσω απο εκεί εάν έχανα.
Δεύτερον, στο Γ3 λόγω αφέλιας είχα βρεί το αποτέλεσμα όμως λόγω φόρτου της στιγμής κατέληξα σε αλλά το έσβησα και έχει μείνει στο ερώτημα αυτό η σχέση : και μια γραμμή κλάσματος μετά. Είναι όλα τα μόρια χαμένα ή μπορεί να κερδίσω έστω 2-3 απο εκεί.
Τέλος, στο τελευταίο θέμα Δ, 2 αριθμητικά το ένα στο Δ3 όπως κάνω την τρομερή καινοτομία το να το γράψω ως με συνέπεια να έχω λάθος εύρος ( και προφανώς λάθος μέση τιμή ( ) και στο τέλος στο Δ4 όλα τα σύνολα να τα ενδεχόμενα να τα έχω γράψει σωστά και απο δίπλα όταν έδινα την απάντηση όμως να χάνω στην αριθμητική πρώτης δημοτικού και να μετράω και αντί για και που θα έπρεπε ενώ όλα τα ενδεχόμενα ξαναλέω ήταν ολόσωστα δηλαδή μόνο λανθασμένες απαντήσεις τίποτε άλλο λάθος εκεί ( και )
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας περιμένω απαντήσεις εάν δεν είναι κουραστικό. Και πάλι ευχαριστώ
Ένας 'ανήσυχος' μαθητής της Γ' Τεχνολογικής
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 18, 2013 1:46 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Αγαπητές/τοί
H 1η έκδοση των λύσεων των Θεμάτων Γενικής Παιδείας 2013 που επιμελήθηκε η Επιτροπή Θεμάτων 2013.
MATHEMATICA GR Μαθ Γεν Παιδείας Λύσεις Θεμάτων 2013 (1η έκδοση από word)
Έχουν αναρτηθεί και σε ανακοίνωση στην κεντρική σελίδα του mathematica.gr
H 1η έκδοση των λύσεων των Θεμάτων Γενικής Παιδείας 2013 που επιμελήθηκε η Επιτροπή Θεμάτων 2013.
MATHEMATICA GR Μαθ Γεν Παιδείας Λύσεις Θεμάτων 2013 (1η έκδοση από word)
Έχουν αναρτηθεί και σε ανακοίνωση στην κεντρική σελίδα του mathematica.gr
Επιτροπή Θεμάτων 2013
-
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 27, 2011 11:49 am
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Για το Γ2 νομίζω ότι θα είσαι ok.
Για το Γ3, μπορεί να πάρεις από 2 ώς 5 μονάδες.
Για το Γ4 από 1 ως 2.
Σου απαντώ όχι ως βαθμολογητής, αλλά με το σκεπτικό του πως θα βαθμολογούσα εγώ.
Καλή επιτυχία για τη συνέχεια.
Για το Γ3, μπορεί να πάρεις από 2 ώς 5 μονάδες.
Για το Γ4 από 1 ως 2.
Σου απαντώ όχι ως βαθμολογητής, αλλά με το σκεπτικό του πως θα βαθμολογούσα εγώ.
Καλή επιτυχία για τη συνέχεια.
-
- Δημοσιεύσεις: 277
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 14, 2011 11:44 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Noμίζω οτι είναι αρκετά δύσκολα τα θέματα τα τελευταία χρόνια (τουλάχιστον για Γενικής Παιδείας).
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Καλησπέρα
Το μόνο σχόλιο που θα κάνω είναι πως την ώρα που κάποιοι υποψήφιοι διαγωνίζονταν στα Μαθηματικά Γ.Π., ταυτόχρονα όλοι οι υπόλοιποι διαγωνίζονταν σε άλλα μαθήματα Γ.Π. που είχαν πολύ χαμηλότερο βαθμό δυσκολίας. Υπό αυτή την έννοια νομίζω πως ήταν εντελώς αποτυχημένη η επιλογή τους. Απίστευτη γκάφα της επιτροπής που τα συνέταξε.
Τα θέματα αυτά καθ' αυτά ήταν έξυπνα και απευθύνονταν σε πολύ καλα προετοιμασμένους μαθητές. Το ερώτημα ειδικά για την μέση τιμή μέρους του δείγματος απαιτεί και μια μαθηματική ωριμότητα που σπανιότατα συναντάμε σε μαθητές.
Αν μιλούσαμε για αυτό το είδος θεμάτων σε μαθηματικά κατευθυνσης θα έλεγα πως ήταν εξαιρετικά επιτυχημένα μιας και θα απευθύνονταν στο σύνολο των μαθητών.
Το μόνο σχόλιο που θα κάνω είναι πως την ώρα που κάποιοι υποψήφιοι διαγωνίζονταν στα Μαθηματικά Γ.Π., ταυτόχρονα όλοι οι υπόλοιποι διαγωνίζονταν σε άλλα μαθήματα Γ.Π. που είχαν πολύ χαμηλότερο βαθμό δυσκολίας. Υπό αυτή την έννοια νομίζω πως ήταν εντελώς αποτυχημένη η επιλογή τους. Απίστευτη γκάφα της επιτροπής που τα συνέταξε.
Τα θέματα αυτά καθ' αυτά ήταν έξυπνα και απευθύνονταν σε πολύ καλα προετοιμασμένους μαθητές. Το ερώτημα ειδικά για την μέση τιμή μέρους του δείγματος απαιτεί και μια μαθηματική ωριμότητα που σπανιότατα συναντάμε σε μαθητές.
Αν μιλούσαμε για αυτό το είδος θεμάτων σε μαθηματικά κατευθυνσης θα έλεγα πως ήταν εξαιρετικά επιτυχημένα μιας και θα απευθύνονταν στο σύνολο των μαθητών.
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6962
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Επισυνάπτω (χωρίς σχόλιο) ανακοίνωση της Ε.Μ.Ε, σχετική με το λάθος που παρατηρήθηκε καθώς και ένα γενικότερο σχολιασμό.
http://www.hms.gr/node/708
Ζητώ συγνώμη αν έχει ήδη δοθεί, αλλά έλειπα και δεν παρακολουθούσα τις εξελίξεις.
http://www.hms.gr/node/708
Ζητώ συγνώμη αν έχει ήδη δοθεί, αλλά έλειπα και δεν παρακολουθούσα τις εξελίξεις.
Χρήστος Κυριαζής
- Christos75
- Δημοσιεύσεις: 422
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 9:41 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Δίχως να θέλω να δημιουργήσω διάφορα συναισθήματα και σε αναφορά με την άνιση μεταχείρηση που είχαν οι μαθητές στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Μαθηματικά Γ.Π. όπως επίσης Βιολογία Γ.Π. καθώς επίσης και Ιστορία Γ.Π., προτείνω να κάνουμε υπομονή διότι φοβάμαι ότι η επιτροπή θεμάτων όλο και σε κάποιο άλλο μάθημα θα "χτυπήσει"... Μένει να δούμε σε ποιο...αν μη τι άλλο για να αντισταθμίσει την εν λόγω χθεσινή αδικία. Εύχομαι να βγω ψεύτης...
Χρήστος Λοΐζος
-
- Δημοσιεύσεις: 531
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 3:29 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας - Εσπερινών Λυκείων
Τα θέματα γενικής παιδείας για το ενιαίο Λύκειο νομίζω μας στενοχώρησαν αρκετά ! Μακάρι, να υπάρξουν ευθύνες στα άτομα που τα επέλεξαν και στην κεντρική επιτροπή εξετάσεων. Νομίζω, η τελευταία θα πρέπει το λιγότερο να μεριμνά ώστε οι θεματοδότες να καταλαβαίνουν ότι δεν μπορεί να υπάρχουν τεράστιες διαφορές στο επίπεδο δυσκολίας με τα αντίστοιχα θέματα Βιολογίας, Ιστορίας και Φυσικής. ΈΛΕΟΣ...Γιάννης Βενιέρης έγραψε:Δείτε το ερώτημα Δ3...
Και άλλη γκέλα της Επιτροπής.
Πρέπει να τους έψαχναν πολύ καιρό για να τους βάλουν να βγάλουν θέματα...
Τώρα, βλέπουμε και το θέμα Δ3 στο οποίο προφανώς, υπάρχει λάθος, που δυστυχώς δεν εντοπίστηκε έγκαιρα...
Όπως γενικότερα η εκπαίδευση τελευταία έτσι και τα μαθηματικά, στο απόσπασμα.
Με συγχωρείτε, όμως, δεν αντέχω να μην το πώ ! Μην στενοχωριέστε συνάδελφοι. Θα υπάρξει αξιολόγηση
Ζυγούρης Κώστας
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
http://www.hms.gr/node/708
Θα ήθελα νά μου επιτραπεί να εκφράσω την μεγάλη μου ικανοποίηση για το θάρρος που επέδειξε η Ε.Μ.Ε. στη περίπτωση αυτή, με λιγόλογο μεν αλλά σαφή και Επιστημονικό τρόπο.
Θα ήθελα νά μου επιτραπεί να εκφράσω την μεγάλη μου ικανοποίηση για το θάρρος που επέδειξε η Ε.Μ.Ε. στη περίπτωση αυτή, με λιγόλογο μεν αλλά σαφή και Επιστημονικό τρόπο.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Θέλω να συγχαρώ τον Σχ.Συμ. κ. Μπουνάκη που με τον θεσμικό του ρόλο βγήκε και εξέφρασε δημόσια την γνώμη του.
Θα αποτελεί πυξίδα για μένα στα επόμενα.
Από του χρόνου βλέπω να παίρνουν σχεδόν όλα τα παιδιά Βιολογία με αποτέλεσμα να εισέρχονται π.χ. στο πολυτεχνείο
χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις των μαθηματικών γενικής Τότε να δούμε τους πανεπιστημιακούς που μας φωνάζουν ότι δεν
τα μαθαίνουμε στο λύκειο μαθηματικά τι θα λένε.
Σπύρος
Θα αποτελεί πυξίδα για μένα στα επόμενα.
Από του χρόνου βλέπω να παίρνουν σχεδόν όλα τα παιδιά Βιολογία με αποτέλεσμα να εισέρχονται π.χ. στο πολυτεχνείο
χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις των μαθηματικών γενικής Τότε να δούμε τους πανεπιστημιακούς που μας φωνάζουν ότι δεν
τα μαθαίνουμε στο λύκειο μαθηματικά τι θα λένε.
Σπύρος
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Είμαι μαθήτρια της Γ' λυκείου θετικής κατεύθυνσης.
Έλυσα όλα τα θέματα αλλά στο Δ2 (β) από τη βιασύνη (ήταν πολλά τα θέματα, δεν σταμάτησα ούτε δευτερόλεπτο να γράφω !) και το άγχος έκανα την εξής απαράδεκτη και κουτή χαζομάρα :
βρήκα ότι 15λ = 10 και κατέληξα: λ = 1,5 αντί για λ = 10/15 = 2/3.
Πόσο μπορεί να μου κόψουν (έπιανε 4 μονάδες);
Τώρα ανησυχώ και για την κατεύθυνση...
Έλυσα όλα τα θέματα αλλά στο Δ2 (β) από τη βιασύνη (ήταν πολλά τα θέματα, δεν σταμάτησα ούτε δευτερόλεπτο να γράφω !) και το άγχος έκανα την εξής απαράδεκτη και κουτή χαζομάρα :
βρήκα ότι 15λ = 10 και κατέληξα: λ = 1,5 αντί για λ = 10/15 = 2/3.
Πόσο μπορεί να μου κόψουν (έπιανε 4 μονάδες);
Τώρα ανησυχώ και για την κατεύθυνση...
-
- Δημοσιεύσεις: 18
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 13, 2011 7:17 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Καλησπέρα. Πρώτα απ´ όλα συγχαρητήρια για την επίδοσή σου σε τόσο απαιτητικά θέματα! Κατά τη γνώμη μου δεν θα σου κόψουν τίποτα. Οι διορθωτές είναι και αυτοί άνθρωποι (πολλές φορές το ξεχνάμε ) και ξεχωρίζουν το λάθος βιασύνης από το λάθος κατανόησηςthalis έγραψε:Είμαι μαθήτρια της Γ' λυκείου θετικής κατεύθυνσης.
Έλυσα όλα τα θέματα αλλά στο Δ2 (β) από τη βιασύνη (ήταν πολλά τα θέματα, δεν σταμάτησα ούτε δευτερόλεπτο να γράφω !) και το άγχος έκανα την εξής απαράδεκτη και κουτή χαζομάρα :
βρήκα ότι 15λ = 10 και κατέληξα: λ = 1,5 αντί για λ = 10/15 = 2/3.
Πόσο μπορεί να μου κόψουν (έπιανε 4 μονάδες);
Τώρα ανησυχώ και για την κατεύθυνση...
Καλή συνέχεια στις εξετάσεις και καλή επιτυχία
Edit από Γενικούς Συντονιστές.
τελευταία επεξεργασία από Δημήτριος Κρικώνης σε Τρί Μάιος 21, 2013 8:33 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- Γενικοί Συντονιστές
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 511
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 13, 2009 12:52 am
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Κ. Κρικώνη, παρακαλώ δείτε το μήνυμα που σας στείλαμε.Δημήτριος Κρικώνης έγραψε: Καλησπέρα,πρωτα απ ολα συγχαρητήρια για την επιδοση σου σε τοσο απαιτητικα θεματα! κατα τη γνώμη μου δεν θα σου κόψουν τίποτα.οι διορθωτες ειναι και αυτοί άνθρωποι (πολλες φορές το ξεχνάμε ) και ξεχωρίζουν το λάθος βιασυνης απο το λάθος κατανόησης
καλη συνέχεια στις εξετάσεις και καλη επιτυχια
Οι Γενικοί Συντονιστές του mathematica
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:34 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Καλησπέρα συνάδελφοι. Στη βαθμολόγηση του Γ2 θεωρώ ότι υπάρχει μείζον θέμα λόγω της κακής διατύπωσης. Πολλά είναι τα παιδιά που υπολόγισαν στο πρόχειρο τις τιμές των σχετ. συχνοτήτων, αλλά δεν μετέφεραν τη δικαιολόγηση στο καθαρό γιατί η εκφώνηση του θέματος δεν έλεγε "να βρείτε" ή "να υπολογίσετε". Σήμερα το απόγευμα, κατά την ενημέρωση που έγινε στους βαθμολογητές σε βαθμολογικό κέντρο της Αττικής υπήρξε διάσταση απόψεων. Άλλοι βαθμολογητές δήλωσαν ότι χωρίς τη δικαιολόγηση δεν θα το μετρήσουν καθόλου, ενώ άλλοι είπαν ότι θα δώσουν όλες τις μονάδες...
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
Από Μαθηματική άποψη πολύ καλά. Αλλά δεν σκέφτηκαν ότι αυτοί που πήραν Βιολογία θα ευνοηθούν;
Re: Μαθηματικά Γενικής παιδείας 2013
α) Συνάδελφε, τι εννοείς με τον όρο "συνταγές" δεν το αντιλαμβάνομαι. Όσο για τις μεθοδολογίες έχω την εντύπωση ότι μόνο συγκροτημένοι (ως προς το διάβασμά τους) μαθητές μπορούν να τις αξιοποιήσουν και το θεωρώ αξιόλογο αποτέλεσμα. Μόνο "άσχετοι" δεν μπορούν να τις αξιοποιήσουν.Ο polysot έγραψε:
α) Ας μην γκρινιάζουμε, αν δεν έπιασαν οι «συνταγές - μεθοδολογίες» για να γράψει και ο κάθε άσχετος με το αντικείμενο 100 !!!+
β) τα παιδιά της θεωρητικής πρέπει να μάθουν να ασχολούνται με τα μαθηματικά και στις προηγούμενες τάξεις, αν θέλουν οικονομικές σχολές !!! Αν και διαφωνώ πλήρως με το υπάρχον σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστημία και το κακό που κάνει αυτό στη σχολική εκπαίδευση, σε αυτήν την περίπτωση τολμώ να πω ότι θα ωθήσει προς μία αυτονόητη ανάγκη : Με συνταγές και μόνο και χωρίς άλλο μέτρο δεν πας για οικονομικά...
γ) Για σκεφτείτε συνάδελφοι όσοι λέτε για ισοτιμία κλπ κλπ ένας της θεωρητικής δίνει : Αρχαία, Νέα(2 φορές), Λατινικά, Οικονομία και Μαθηματικά Γενικής για να περάσει 5ο πεδίο και ένας της θετικής αντίστοιχα : Μαθηματικά κατ., Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Νέα, Οικονομία και Μαθηματικα γενικής και πάει να συναγωνιστεί ισάξια την θεωρητική !!! Δηλαδή, στο μόνο μάθημα που μπορεί να μην είναι ΜΟΝΟ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ (άντε και τα αρχαία) : τα μαθηματικά γενικής, να μην υπάρχει τίποτα που να χρειάζεται λίγο θετική σκέψη για το υποψήφιο Οικονομολόγο, αλλά να είναι όλα συνταγές. Ας μην συζητήσω τη σχετική δυσκολία : Αρχαία - Μ.Κ., Λατινικά - Φυσική, Νέα - Χημεία, Ιστορία - Βιολογία κατεύθυνσης...
β) Δεν διαφωνούμε ότι πρέπει να ασχολούνται με τα μαθηματικά. Αλλά με 2 ώρες την εβδομάδα και τα θέματα να ξεπερνούν κατά πολύ το επίπεδο του βιβλίου τους, δεν νομίζω να έχουν πολύ τύχη με τους υπόλοιπους που - μέσω των μαθηματικών κατεύθυνσης - έχουν μεγαλύτερη επαφή με το αντικείμενο.
γ) Όσο για την ισοτιμία αναλογίσου. Θετικής - Τεχνολογικής με επιλογή βιολογία αντιμέτωποι με Θετικής - Τεχνολογικής με επιλογή μαθηματικά. Η ιστορία αυτή είναι εμφανής την τελευταία τριετία.
Στα υπόλοιπα που αναφέρεις θα συμφωνήσουμε.
τελευταία επεξεργασία από Nikolas13 σε Τετ Μάιος 22, 2013 9:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες