Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος
- thanasis kopadis
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 9:51 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική
- Επικοινωνία:
Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Καλησπέρα σε όλους! Ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση, μέχρι και τις συνέπειες του Θ.Μ.Τ.
Οποιαδήποτε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, αφού το διαγώνισμα στο μεγαλύτερο μέρος του είναι προιόν προσωπικής δημιουργίας.
Edit: Aλλαγή στο συνημμένο, ώστε να ακολουθεί τους κανόνες του mathematica.
Οποιαδήποτε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, αφού το διαγώνισμα στο μεγαλύτερο μέρος του είναι προιόν προσωπικής δημιουργίας.
Edit: Aλλαγή στο συνημμένο, ώστε να ακολουθεί τους κανόνες του mathematica.
- Συνημμένα
-
- μαθ κατ γ 1-02-2014.pdf
- (47.9 KiB) Μεταφορτώθηκε 1050 φορές
τελευταία επεξεργασία από thanasis kopadis σε Κυρ Φεβ 02, 2014 9:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
«Τι είναι το μηδέν, Μπαμπά ;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Καλησπέρα, στο Α5 (i) (ερώτηση Σ-Λ) ποια είναι η σωστή απάντηση ?? Για την συνάρτηση στο δεν ισχύει, ενώ για την συνάρτηση στο ισχύει.
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Χαρακτηρίζεται ως Λάθος, καθώς είναι μια πρόταση όπως έδειξες και εσύ που δεν είναι καθολικά σωστή, δηλαδή δεν ισχύει πάντα.
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Αυτό ακριβώς ήθελα να τονίσω. Κατά τον τρόπο που διατυπώθηκε, δεν είναι πρόταση αλλά προτασιακός τύπος επομένως δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση.
Πρέπει να διατυπωθεί με διαφορετικό τρόπο, για να έχει συγκεκριμένη απάντηση...
Πρέπει να διατυπωθεί με διαφορετικό τρόπο, για να έχει συγκεκριμένη απάντηση...
τελευταία επεξεργασία από kochris σε Σάβ Φεβ 01, 2014 8:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Γιώργος Απόκης
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 5092
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 16, 2011 7:56 pm
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 01, 2012 7:25 pm
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Ευχαριστώ!
Today i will do what others won't
so tomorrow i can do what others cant !
so tomorrow i can do what others cant !
- alexandropoulos
- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Παρ Απρ 03, 2009 8:30 pm
- Τοποθεσία: ΠΙΚΕΡΜΙ
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Αρχικά σ ευχαριστώ για το διαγώνισμα... μετά τις λύσεις το όποιο σχόλιο
...ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Θανάση ευχαριστούμε. Ωραία θέματα.
Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός
Μαθηματικός
- Christos75
- Δημοσιεύσεις: 422
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 9:41 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Κι εγώ ευχαριστώ για τα ωραία θέματα. Καλό μήνα σε όλους...
Χρήστος Λοΐζος
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Θανάση καλημέρα !thanasis kopadis έγραψε:Καλησπέρα σε όλους! Ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση, μέχρι και τις συνέπειες του Θ.Μ.Τ.
Οποιαδήποτε παρατήρηση ευπρόσδεκτη, αφού το διαγώνισμα στο μεγαλύτερο μέρος του είναι προιόν προσωπικής δημιουργίας.
Edit: Aλλαγή στο συνημμένο, ώστε να ακολουθεί τους κανόνες του mathematica.
Διάβασα μόνο-αλλά με προσοχή- όλα τα ερωτήματα.Δεν σου κρύβω ότι τα βρίσκω πολύ πετυχημένα διότι στοχεύουν εκεί ακριβώς που πρέπει να δώσει ο μαθητής βαρύνουσα σημασία. Με δυο τρία ακόμα παρόμοια διαγωνίσματα που θα καλύπτουν και την υπόποιπη ύλη, οι μαθητές σου θα είναι σχεδόν έτοιμοι.
Ας έχεις και τις απαντήσεις (έστω σύντομες), μπορείς να τις στείλλεις , χάριν πληρότητας κυρίως.
Μόλις τελειώσεις την πρώτη επανάληψη, μπορείς να φτιάξεις ένα γενικό διαγώνισμα με ωραία θέματα, όπως αυτό, αλλά να είναι λίγο πιο πολύ φορτωμένα, ώστε ο μαθητής να εξοικειωθεί πλήρως με τις απαιτήσεις των εξετάσεων και να μάθει να διαχειρίζεται το χρόνο.
Καλή Κυριακή !
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5226
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
κ. Θανάση καλημέρα,
το διαγώνισμα το βρίσκω εξαιρετικό. Ειδικά το 4ο θέμα είναι θέμα το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ.
Επίσης θαρρώ να πω πως είναι και εξαιρετικά διδακτικό.
Όμως και τα άλλα θέματα έχουν την ομορφιά τους. Τα Σωστό - Λάθος έχουν και αυτά την ομορφιά τους καθώς δεν ακολουθούν μία πεπατημένη όπως αυτά των εξετάσεων (τα οποία είναι τετριμμένα) αλλά βάζουν τους μαθητές σε μία σκέψη. Επίσης το Θέμα Β είναι ωραίο. Εδώ να πω πως κάποιος θα μπορούσε να γράψει την με την ισοδύναμη μορφή της αφού και να συνεχίσει με τον ορισμό της μονοτονίας για να δείξει ότι η είναι γν. φθίνουσα και τα υπόλοιπα βαίνουν καλώς.
Τέλος το θέμα Γ είναι χαριτωμένο.
Γενικά είναι εξαιρετικό... οπότε
Τόλης
το διαγώνισμα το βρίσκω εξαιρετικό. Ειδικά το 4ο θέμα είναι θέμα το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ.
Επίσης θαρρώ να πω πως είναι και εξαιρετικά διδακτικό.
Όμως και τα άλλα θέματα έχουν την ομορφιά τους. Τα Σωστό - Λάθος έχουν και αυτά την ομορφιά τους καθώς δεν ακολουθούν μία πεπατημένη όπως αυτά των εξετάσεων (τα οποία είναι τετριμμένα) αλλά βάζουν τους μαθητές σε μία σκέψη. Επίσης το Θέμα Β είναι ωραίο. Εδώ να πω πως κάποιος θα μπορούσε να γράψει την με την ισοδύναμη μορφή της αφού και να συνεχίσει με τον ορισμό της μονοτονίας για να δείξει ότι η είναι γν. φθίνουσα και τα υπόλοιπα βαίνουν καλώς.
Τέλος το θέμα Γ είναι χαριτωμένο.
Γενικά είναι εξαιρετικό... οπότε
Τόλης
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
-
- Δημοσιεύσεις: 172
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 10:56 am
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13277
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Πολύ ωραίο διαγώνισμα που καλύπτει όλα τα καίρια σημεία της θεωρίας.
Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους.
Ευχαριστώ.
Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους.
Ευχαριστώ.
- thanasis kopadis
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 9:51 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας!
Κε Μπάμπη, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα δακτυλογραφήσω κάποιες σύντομες απαντήσεις και θα τις επισυνάψω σύντομα.
Ευχαριστώ τον φίλο Χρήστο Κανάβη, για τη βοήθεια του, λειτουργώντας ως λύτης πριν την τελική μορφή του διαγωνίσματος.
Καλή δύναμη σε όλους!
Κε Μπάμπη, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα δακτυλογραφήσω κάποιες σύντομες απαντήσεις και θα τις επισυνάψω σύντομα.
Ευχαριστώ τον φίλο Χρήστο Κανάβη, για τη βοήθεια του, λειτουργώντας ως λύτης πριν την τελική μορφή του διαγωνίσματος.
Καλή δύναμη σε όλους!
«Τι είναι το μηδέν, Μπαμπά ;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Καλημέρα. Μιας και τις έχω πρόχειρες τις στέλνω. Δεν είναι ολόκληρες οι λύσεις απλά υποδείξεις - σχόλια ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές να προσπαθήσουν ξανά.
Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός
Μαθηματικός
- thanasis kopadis
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 9:51 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Χρήστο ευχαριστώ. Και ότι ξεκίνησα να τις γράφω.
Εναλλακτικά το Δ3i)
και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή των συνεπειών του Θ.Μ.Τ.
Εναλλακτικά το Δ3i)
και χρησιμοποιώντας την εφαρμογή των συνεπειών του Θ.Μ.Τ.
«Τι είναι το μηδέν, Μπαμπά ;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δημοσίευση του όμορφου αυτού διαγώνισματος , όπως και τον Χρήστο για τις υποδείξεις !
(Υ.Γ: Η υπογραφή σας είναι πολύ όμορφη, όποτε την βλέπω , χαμογελάω)
(Υ.Γ: Η υπογραφή σας είναι πολύ όμορφη, όποτε την βλέπω , χαμογελάω)
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
-
- Δημοσιεύσεις: 360
- Εγγραφή: Δευ Ιουν 18, 2012 1:51 pm
- thanasis kopadis
- Δημοσιεύσεις: 149
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 22, 2013 9:51 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική
- Επικοινωνία:
Re: Επαναληπτικό διαγώνισμα στην Ανάλυση
pito έγραψε: (Υ.Γ: Η υπογραφή σας είναι πολύ όμορφη, όποτε την βλέπω , χαμογελάω)
«Τι είναι το μηδέν, Μπαμπά ;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
«Ο αριθμός των φτερωτών ελεφάντων που στέκονται δίπλα σου.»
«Οι ροζ ή οι άσπροι;»
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες