Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Συντονιστές: cretanman, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, socrates
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Λέξεις Κλειδιά:
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
-
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 01, 2009 11:56 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Λύση χωρίς εξίσωση.Αλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
Ο πεζοπόρος την πρώτη ώρα διανύει απόσταση . Στη συνέχεια επιταχύνει και φτάνει στο σταθμό ώρα νωρίτερα. Στη μιάμιση αυτή ώρα αντιστοιχεί σε απόσταση . Επειδή με τη νέα του ταχύτητα κάνει περισσότερο την ώρα τα αντιστοιχούν σε ώρες πεζοπορίας. Άρα συνολικά περπάτησε ώρες που με την αρχική ταχύτητα των ανά ώρα δίνουν ζητούμενη απόσταση .
Αθ. Μπεληγιάννης
Never stop learning , because life never stops teaching.
- Διονύσιος Αδαμόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 807
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 19, 2016 5:11 pm
- Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους και .JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Houston, we have a problem!
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Βάζω τη σκέψη μαζί με αυτή του Αχιλλέα, ώστε να βρίσκονται μαζί.achilleas έγραψε:ΘΕΜΑ 4-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΑλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
Έστω ότι όταν ο πεζοπόρος έχει περπατήσει 1 ώρα, το τρένο αναχωρεί σε ώρες.
Το διάστημα που απομένει καλύπτεται σε ώρες με 4 χλμ/ώρα και σε ώρες με 6 χλμ/ώρα.
Συνεπώς, . Δηλαδή, , κι άρα .
Συνεπώς, ο πεζοπόρος περπάτησε χλμ.
Φιλικά,
Αχιλλέας
Έστω ότι μετά την ώρα, απομένουν Km.Αυτά καλύπτονται σε χρόνο ώρες όταν
η ταχύτητα είναι ή σε ώρες , όταν η ταχύτητα είναι .
Αυτοί οι δύο χρόνοι διαφέρουν κατά ώρες. Επομένως :
, οπότε
Επομένως η απόσταση είναι
τελευταία επεξεργασία από Μπάμπης Στεργίου σε Σάβ Ιαν 28, 2017 5:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
και ουσιαστικότεραΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;Διονύσιος Αδαμόπουλος έγραψε:Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους και .JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Bye :')
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( ), θα σου πω την άποψή μου :JimNt. έγραψε:Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους
συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.
Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο,
δηλαδή τα πολλαπλάσια του .
To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές
(εκτός από αυτές που δεν αφαιρούν μία ή δυο φορές τα κοινά πολλαπλάσια), διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα
του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι
μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Καλά αποτελέσματα !!!
τελευταία επεξεργασία από Μπάμπης Στεργίου σε Κυρ Ιαν 29, 2017 9:10 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( ), θα σου πω την άποψή μου :JimNt. έγραψε:Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους
συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.
Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του .
To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα
του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν
ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 21, 2015 5:21 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
ΠροφανωςΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Μην το λες. Πολλοί εκεί την πατήσανε.WLOG έγραψε:ΠροφανωςΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Καλά αποτελέσματα!
-
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 10:41 pm
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Τα θέματα μπορώ να πω πως ηταν βατά για έναν προετοιμασμένο μαθητη. Δεν ήταν ούτε εύκολα ούτε και δύσκολα αντικειμενικά. Καλά αποτελέσματα, αν και σημασία δεν έχει αν περάσεις ή οχι, άλλα ή προσπάθεια σου.Αιμιλία Καμ έγραψε:Πως σας φανηκαν τα θεματα ευκλειδη γ' λυκειου σημερα; Που κυμαινονται συνηθως οι βασεις;
Γιάννης Μπορμπαντωνάκης
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2016 7:41 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Εγώ στο 3 πρόβλημα στο β ερώτημα κατάλαβα ότι έπρεπε να βάλουμε το πλήθος των αριθμών που είναι πολλαπλάσια του έξι ή του εννιά
-
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2016 7:41 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 10:36 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Καλησπέρα παιδιά,
Στην Α' Λυκείου τη Γεωμετρία, πώς τη λύσατε; Εγώ σύγκρινα τα τρία ισόπλευρα τρίγωνα που δημιουργούνταν εντός του τετραπλεύρου (τα οποία έβγαιναν ίσα) και κατέληξα στο ότι εφ όσον οι διχοτόμοι ήταν πλευρές ισοπλεύρου τριγώνου θα τέμνονταν στη μία κορυφή του (Ε), που ήταν κοινή με άλλου ισοπλεύρου που είχε πλευρά την ΑΕ (Ε σημείο τομής διχοτόμων στην ΑΔ) οπότε οι διχοτόμοι τέμνονταν στο Ε που ήταν και σημείο της ΑΔ.
Στην Α' Λυκείου τη Γεωμετρία, πώς τη λύσατε; Εγώ σύγκρινα τα τρία ισόπλευρα τρίγωνα που δημιουργούνταν εντός του τετραπλεύρου (τα οποία έβγαιναν ίσα) και κατέληξα στο ότι εφ όσον οι διχοτόμοι ήταν πλευρές ισοπλεύρου τριγώνου θα τέμνονταν στη μία κορυφή του (Ε), που ήταν κοινή με άλλου ισοπλεύρου που είχε πλευρά την ΑΕ (Ε σημείο τομής διχοτόμων στην ΑΔ) οπότε οι διχοτόμοι τέμνονταν στο Ε που ήταν και σημείο της ΑΔ.
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 10:36 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Απ' όσο ξέρω, χωρίς να είμαι σίγουρος, η βάση είναι το 10, άρα απ' τη στιγμή που έχεις 2 ολόσωστα (5 μονάδες το καθένα) λογικά περνάς. Ξαναλέω, αυτά χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Καλή επιτυχίαEleftheria έγραψε:Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Το 3 ο θέμα γ γυμνασίου εγώ το ελυσα με πληθος αριθμών που υπαρχουν σε ενα σύνολο. Δηλαδή το 1ο πολ. Του 9 είναι το 9 και το τελευταίο το 99999. 99999-9=99990:9=11110+1(για να υπολογίσουμε και τα άκρα)=11111. Το ίδιο και για το άλλο με πρωτο πολ το,18 που είναι κοινο πολ 9 και 6. Έχω βρει σωστο αποτέλεσμα. Είναι εντάξει ο τροπος;
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:11 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Καλα σιγουρα, ομως τα αποτελεσματα βγαινουν καθε χρονο αργα για να προλαβεις να προετοιμαστεις για Αρχιμηδη και προσπαθω να δω τις πιθανοτητες μου. Ευχαριστω πολυ παντως!
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Τα αριθμητικά λάθη που ναι μεν αλλάζουν το αποτέλεσμα, όχι όμως και την ουσία της άσκησης, έχουν μικρές βαθμολογικές απώλειες και για αυτό ναAthena apo έγραψε:Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;
μην ανησυχείς.
Καλά αποτελέσματα σε όλους και ξεκινήστε τη μελέτη σας για τον Αρχιμήδη, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα !!!
Μπ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες