ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

Συντονιστές: cretanman, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, socrates

WLOG
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 5:07 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#81

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από WLOG » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:45 pm

JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]



Λέξεις Κλειδιά:
harrisp
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2015 8:49 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#82

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από harrisp » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:49 pm

WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.


mathfinder
Διευθύνον Μέλος
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 01, 2009 11:56 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#83

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathfinder » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:50 pm

Αλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
Λύση χωρίς εξίσωση.
Ο πεζοπόρος την πρώτη ώρα διανύει απόσταση 4km. Στη συνέχεια επιταχύνει και φτάνει στο σταθμό 1,5ώρα νωρίτερα. Στη μιάμιση αυτή ώρα αντιστοιχεί σε απόσταση 9km . Επειδή με τη νέα του ταχύτητα κάνει 2kmπερισσότερο την ώρα τα 9km αντιστοιχούν σε 4,5 ώρες πεζοπορίας. Άρα συνολικά περπάτησε 5,5 ώρες που με την αρχική ταχύτητα των 4kmανά ώρα δίνουν ζητούμενη απόσταση 22km.

Αθ. Μπεληγιάννης


Never stop learning , because life never stops teaching.
Άβαταρ μέλους
Διονύσιος Αδαμόπουλος
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 19, 2016 5:11 pm
Τοποθεσία: Πύργος Ηλείας

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#84

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Διονύσιος Αδαμόπουλος » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:51 pm

JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους 6 και 9.


Houston, we have a problem!
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#85

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:54 pm

achilleas έγραψε:
Αλέξανδρος.Θ έγραψε:Μπορείτε παρακαλώ να αναρτήσετε τη λύση του 4ου θέματος της Β' γυμνασίου?
ΘΕΜΑ 4-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Έστω ότι όταν ο πεζοπόρος έχει περπατήσει 1 ώρα, το τρένο αναχωρεί σε x ώρες.

Το διάστημα που απομένει καλύπτεται σε x+1 ώρες με 4 χλμ/ώρα και σε x-\dfrac{1}{2} ώρες με 6 χλμ/ώρα.

Συνεπώς, 4(x+1)=6(x-\dfrac{1}{2}). Δηλαδή, 4x+4=6x-3, κι άρα x=\dfrac{7}{2}.

Συνεπώς, ο πεζοπόρος περπάτησε 4\cdot 1+6\cdot 3=22 χλμ.

Φιλικά,

Αχιλλέας
Βάζω τη σκέψη μαζί με αυτή του Αχιλλέα, ώστε να βρίσκονται μαζί.

Έστω ότι μετά την 1 ώρα, απομένουν x Km.Αυτά καλύπτονται σε χρόνο \displaystyle\frac {x}{4} ώρες όταν

η ταχύτητα είναι 4Km/h ή σε \displaystyle\frac {x}{6} ώρες , όταν η ταχύτητα είναι 6Km/h.

Αυτοί οι δύο χρόνοι διαφέρουν κατά \displaystyle1+\frac {1}{2}  =  \frac {3}{2} ώρες. Επομένως :

\displaystyle \frac {x}{4} -  \frac {x}{6} = \frac {3}{2} , οπότε x=18

Επομένως η απόσταση AB είναι AB=18+4 = 22
τελευταία επεξεργασία από Μπάμπης Στεργίου σε Σάβ Ιαν 28, 2017 5:57 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
JimNt.
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Μάιος 20, 2016 3:00 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#86

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από JimNt. » Σάβ Ιαν 28, 2017 5:55 pm

ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
και ουσιαστικότερα
Διονύσιος Αδαμόπουλος έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Πρέπει να βρούμε πόσοι είναι οι αριθμοί που διαιρούνται με τουλάχιστον έναν από τους 6 και 9.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;


Bye :')
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#87

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:12 pm

JimNt. έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;
Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( :lol: ), θα σου πω την άποψή μου :

Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους

συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.

Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο,

δηλαδή τα πολλαπλάσια του 18.

To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές

(εκτός από αυτές που δεν αφαιρούν μία ή δυο φορές τα κοινά πολλαπλάσια), διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα

του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι

μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.

Καλά αποτελέσματα !!!
τελευταία επεξεργασία από Μπάμπης Στεργίου σε Κυρ Ιαν 29, 2017 9:10 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


harrisp
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2015 8:49 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#88

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από harrisp » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:14 pm

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
JimNt. έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του 6 είτε του 9 υπάρχουν μεταξύ των αριθμών 1 , 10^5. Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;
Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( :lol: ), θα σου πω την άποψή μου :

Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους

συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.

Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του 18.

To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα

του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν

ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .


Αλέξανδρος.Θ
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 21, 2015 5:21 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#89

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αλέξανδρος.Θ » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:19 pm

Με 3 θέματα στην β γυμνασίου μπορώ να περάσω στον Αρχιμήδη?


WLOG
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2016 5:07 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#90

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από WLOG » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:28 pm

ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Προφανως :D


harrisp
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 28, 2015 8:49 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#91

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από harrisp » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:40 pm

WLOG έγραψε:
ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:
WLOG έγραψε:
JimNt. έγραψε:Τελικά το 3ο b πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; :lol: . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9 και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του 9 που δεν είναι πολλαπλάσια του 6 και όλα τα πολλαπλάσια του 6 που δεν είναι πολλαπλάσια του 9;
Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,10^5]
Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.
Προφανως :D
Μην το λες. Πολλοί εκεί την πατήσανε.

Καλά αποτελέσματα!


Γιάννης Μπόρμπας
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 10:41 pm
Τοποθεσία: Χανιά

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#92

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιάννης Μπόρμπας » Σάβ Ιαν 28, 2017 6:41 pm

Αιμιλία Καμ έγραψε:Πως σας φανηκαν τα θεματα ευκλειδη γ' λυκειου σημερα; Που κυμαινονται συνηθως οι βασεις;
Τα θέματα μπορώ να πω πως ηταν βατά για έναν προετοιμασμένο μαθητη. Δεν ήταν ούτε εύκολα ούτε και δύσκολα αντικειμενικά. Καλά αποτελέσματα, αν και σημασία δεν έχει αν περάσεις ή οχι, άλλα ή προσπάθεια σου.


Γιάννης Μπορμπαντωνάκης
Athena apo
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2016 7:41 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#93

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athena apo » Σάβ Ιαν 28, 2017 7:00 pm

Εγώ στο 3 πρόβλημα στο β ερώτημα κατάλαβα ότι έπρεπε να βάλουμε το πλήθος των αριθμών που είναι πολλαπλάσια του έξι ή του εννιά


Athena apo
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 04, 2016 7:41 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#94

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Athena apo » Σάβ Ιαν 28, 2017 8:57 pm

Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;


giannis_drav
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 10:36 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#95

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από giannis_drav » Σάβ Ιαν 28, 2017 10:46 pm

Καλησπέρα παιδιά,
Στην Α' Λυκείου τη Γεωμετρία, πώς τη λύσατε; Εγώ σύγκρινα τα τρία ισόπλευρα τρίγωνα που δημιουργούνταν εντός του τετραπλεύρου (τα οποία έβγαιναν ίσα) και κατέληξα στο ότι εφ όσον οι διχοτόμοι ήταν πλευρές ισοπλεύρου τριγώνου θα τέμνονταν στη μία κορυφή του (Ε), που ήταν κοινή με άλλου ισοπλεύρου που είχε πλευρά την ΑΕ (Ε σημείο τομής διχοτόμων στην ΑΔ) οπότε οι διχοτόμοι τέμνονταν στο Ε που ήταν και σημείο της ΑΔ.


Eleftheria
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#96

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eleftheria » Σάβ Ιαν 28, 2017 11:44 pm

Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;


giannis_drav
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 10:36 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#97

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από giannis_drav » Σάβ Ιαν 28, 2017 11:47 pm

Eleftheria έγραψε:Στην γ' γυμνασίου με 1ο και 3ο ολόσωστο και 2ο 2 ερωτήματα σωστά και το τρίτο με λάθος σε μια αριθμητική πράξη περνάω;
Απ' όσο ξέρω, χωρίς να είμαι σίγουρος, η βάση είναι το 10, άρα απ' τη στιγμή που έχεις 2 ολόσωστα (5 μονάδες το καθένα) λογικά περνάς. Ξαναλέω, αυτά χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος. Καλή επιτυχία ;)


Eleftheria
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#98

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Eleftheria » Κυρ Ιαν 29, 2017 12:16 am

Το 3 ο θέμα γ γυμνασίου εγώ το ελυσα με πληθος αριθμών που υπαρχουν σε ενα σύνολο. Δηλαδή το 1ο πολ. Του 9 είναι το 9 και το τελευταίο το 99999. 99999-9=99990:9=11110+1(για να υπολογίσουμε και τα άκρα)=11111. Το ίδιο και για το άλλο με πρωτο πολ το,18 που είναι κοινο πολ 9 και 6. Έχω βρει σωστο αποτέλεσμα. Είναι εντάξει ο τροπος;


Αιμιλία Καμ
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 28, 2017 5:11 pm

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#99

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αιμιλία Καμ » Κυρ Ιαν 29, 2017 2:39 am

Καλα σιγουρα, ομως τα αποτελεσματα βγαινουν καθε χρονο αργα για να προλαβεις να προετοιμαστεις για Αρχιμηδη και προσπαθω να δω τις πιθανοτητες μου. Ευχαριστω πολυ παντως!


Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017

#100

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Κυρ Ιαν 29, 2017 9:06 am

Athena apo έγραψε:Στην η γυμνάσιου αν στο πρώτοπξεκινησα σωστά να λύνω την παράσταση αλλά μάλλον έκανα κάποιο ή και θα λάθη είτε αριθμητικά είτε στην προτεραιότητα πράξεων Υπάρχει περίπτωση να πάρω κάνεις μονάδες;
Τα αριθμητικά λάθη που ναι μεν αλλάζουν το αποτέλεσμα, όχι όμως και την ουσία της άσκησης, έχουν μικρές βαθμολογικές απώλειες και για αυτό να

μην ανησυχείς.

Καλά αποτελέσματα σε όλους και ξεκινήστε τη μελέτη σας για τον Αρχιμήδη, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα !!!

Μπ


Απάντηση

Επιστροφή σε “Θέματα διαγωνισμών (ΕΜΕ, ΚΥΜΕ, BMO, JBMO, IMO, Kangaroo κλπ)”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες