Δεν καταλαβαίνω γιατί μέσα σε τόσα λάθη δεν βγαίνει η ΕΜΕ και να πάρει τα λάθη πάνω της... Τα λάθη είναι ανθρώπινα, αλλά δεν μπορείς να τα ρίχνεις πάνω στους μαθητές και να τους κάνεις να νοιώθουν απαξίωση για τον διαγωνισμό αυτό!!!george visvikis έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 10:03 amΣτο Πρόβλημα 1 της Γ' Γυμνασίου, υπάρχει τυπογραφικό. Αυτό είναι σαφές!!! Το βροντοφωνάζουμε (σ' αυτό το φόρουμ) από την
αρχή. Μόνο η ΕΜΕ δεν το παραδέχεται και με αρκετή χρονοκαθυστέρηση (παραλίγο να πάμε για τον Ευκλείδη) έβγαλε αυτή την
επίσημη παρωδία λύσης. Δεν θα σταθώ στο τι σημαίνει αριθμητική τιμή μιας αλγεβρικής παράστασης, αυτό έχει ήδη ειπωθεί πιο
πάνω. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω τους θεματοδότες (αφού επιμένουν στην άποψή τους), με ποιο σκεπτικό και για ποιο σκοπό,
αποφάσισαν να υποβάλουν τους μαθητές στο διδακτικό καψώνι να υπολογίσουν το Ας σοβαρευτούμε λίγο!
ΘΑΛΗΣ 2017
Συντονιστές: cretanman, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, socrates
-
- Δημοσιεύσεις: 786
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 14, 2017 11:24 am
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Καλημερα σας,
Συγχαρητηρια για το site σας,σας ανακαλυψα χθες οταν αναζητουσα διακαως λυσεις στα θεματα του ''Θαλη''.
Δυστυχως,δεν εχω σχεση με τον χωρο των μαθηματικων,απλα ειμαι μητερα και παροτρυνω τον γιο μου να παιρνει μερος σε διαγωνισμους
προκειμενου ν'αποκτησει καποιες εμπειρειες. Δυστυχως,κακως εννοησε το θεμα 4 της β γυμν.,(θεωρησε πως ΟΛΟΙ οι αριθμοι ειναι 5 ή 8),
αλλα το παραπονο ειναι πως οταν ρωτησε σχετικες διευκρινισεις δεν του δοθηκε απολυτως καμμια (σε εξεταστικο κεντρο των Πατρων),
ενω,οπως εδω προαναφερθηκε,σε αλλα κεντρα δοθηκαν-διφορουμενες μεν,αλλα παντως δοθηκαν.Δεν θα επρεπε να ισχυει το ιδιο για ολα
τα κεντρα;
Επισης,επειδη τον παροτρυνω να προσπαθει και για τα προβληματα της γ γυμν,θα παρακαλουσα καποιο απο τα αξιοτιμα μελη σας να μου
απαντησει ως προς το παρακατω ερωτημα διοτι δεν εχω προσβαση σε καποιο φροντιστηριο ή καποιον μαθηματικο.
Στο προβλημα 4 της γ γυμν ως προς το ερωτημα για το εμβαδον του ΑΒΔ ,δεν ειναι απλουστερη η λυση της βασης ΒΔ επι το υψος που της
αντιστοιχει δια 2; (Αν προεκτεινουμε την ευθεια ΔΒ, και ονομασουμε Θ το σημειο τομης της με την παραλληλη ευθεια προς τη ΒΓ που διερχεται
απο την κορυφη Α,τοτε το ΘΑ δεν ειναι το υψος που αντιστοιχει στη ΒΔ,και που ισουται με α/2); Αρα ειναι εμβαδον ΑΒΔ = α/2 επι α/2 προς 2;
Αν ειναι ετσι,δεν πρεπει να προτεινεται η απλουστερη λυση; Αν τα εμπλεξα καπως,ζητω συγγνωμη και παρακαλω διορθωστε με.
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Με πολλη εκτιμηση,
Κατερινα Α.
Συγχαρητηρια για το site σας,σας ανακαλυψα χθες οταν αναζητουσα διακαως λυσεις στα θεματα του ''Θαλη''.
Δυστυχως,δεν εχω σχεση με τον χωρο των μαθηματικων,απλα ειμαι μητερα και παροτρυνω τον γιο μου να παιρνει μερος σε διαγωνισμους
προκειμενου ν'αποκτησει καποιες εμπειρειες. Δυστυχως,κακως εννοησε το θεμα 4 της β γυμν.,(θεωρησε πως ΟΛΟΙ οι αριθμοι ειναι 5 ή 8),
αλλα το παραπονο ειναι πως οταν ρωτησε σχετικες διευκρινισεις δεν του δοθηκε απολυτως καμμια (σε εξεταστικο κεντρο των Πατρων),
ενω,οπως εδω προαναφερθηκε,σε αλλα κεντρα δοθηκαν-διφορουμενες μεν,αλλα παντως δοθηκαν.Δεν θα επρεπε να ισχυει το ιδιο για ολα
τα κεντρα;
Επισης,επειδη τον παροτρυνω να προσπαθει και για τα προβληματα της γ γυμν,θα παρακαλουσα καποιο απο τα αξιοτιμα μελη σας να μου
απαντησει ως προς το παρακατω ερωτημα διοτι δεν εχω προσβαση σε καποιο φροντιστηριο ή καποιον μαθηματικο.
Στο προβλημα 4 της γ γυμν ως προς το ερωτημα για το εμβαδον του ΑΒΔ ,δεν ειναι απλουστερη η λυση της βασης ΒΔ επι το υψος που της
αντιστοιχει δια 2; (Αν προεκτεινουμε την ευθεια ΔΒ, και ονομασουμε Θ το σημειο τομης της με την παραλληλη ευθεια προς τη ΒΓ που διερχεται
απο την κορυφη Α,τοτε το ΘΑ δεν ειναι το υψος που αντιστοιχει στη ΒΔ,και που ισουται με α/2); Αρα ειναι εμβαδον ΑΒΔ = α/2 επι α/2 προς 2;
Αν ειναι ετσι,δεν πρεπει να προτεινεται η απλουστερη λυση; Αν τα εμπλεξα καπως,ζητω συγγνωμη και παρακαλω διορθωστε με.
Ευχαριστω για τον χρονο σας,
Με πολλη εκτιμηση,
Κατερινα Α.
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13232
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Καλημέρα,caterina a έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 12:07 pmΚαλημέρα σας,
...Στο πρόβλημα 4 της γ γυμν ως προς το ερώτημα για το εμβαδόν του ΑΒΔ ,δεν ειναι απλούστερη η λύση της βάσης ΒΔ επί το ύψος που της
αντιστοιχεί δια 2; (Αν προεκτείνουμε την ευθεία ΔΒ, και ονομάσουμε Θ το σημείο τομής της με την παραάλληλη ευθεία προς τη ΒΓ που διέρχεται
από την κορυφή Α,τότε το ΘΑ δεν είναι το ύψος που αντιστοιχεί στη ΒΔ,και που ισούται με α/2); Άρα είναι εμβαδόν ΑΒΔ = α/2 επί α/2 προς 2;...
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
Με πολλή εκτίμηση,
Κατερίνα Α.
Έτσι ακριβώς είναι. Αν πάτε στη δεύτερη σελίδα (στο ποστ #22), θα δείτε ότι εδώ έχει λυθεί με αυτό τον τρόπο.
Γιώργος Β.
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Ας καταθέσω και εγώ τα πράγματα από την άλλη πλευρά.
Θα μιλήσω για τις δύο αστοχίες που υπήρξαν στα θέματα.
1) Θα έπρεπε η εκφώνηση στα αριθμοθεωρητικά θέματα της Γ' Γυμνασίου και της Α' Λυκείου να είναι περισσότερο ακριβής (κυρίως διευκρινιστικά με το αν έχει νόημα το "χρησιμοποιώ 0 φορές"). Βέβαια για το ζήτημα αυτό δεν υπήρξε καμιά ερώτηση, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, απ' όσο γνωρίζω.
Βαθμολογικά πάντως, αυτοί που "ερμήνευσαν" ή "παρερμήνευσαν", αν κάνουν τη διαδικασία σωστά (η οποία είναι κοινή και χρειάζεται), δεν θα έχουν απόκλιση.
2) Με το θέμα 1 στην Γ' Γυμνασίου. Δεν θα μπω στη διαδικασία γιατί δεν άλλαξε η εκφώνηση. Βέβαια, γι' αυτό το θέμα ρώτησαν πολλοί τι πρέπει να κάνουν με το "ν".
Όσοι έχουν κάνει σωστά την απλοποίηση των δυνάμεων και την απαλοιφή των προσήμων, θα παίρνουν όλες τις μονάδες.
Το υπολογίζεται στη λύση ώστε για διευκόλυνση του βαθμολογητή, σε περίπτωση που ο μαθητής προχωράει τις πράξεις.
Δεν υπάρχει καμιά υποχρέωση του μαθητή ή καψώνι. Ούτε πρόκειται για μεταφορά του βάρους του λάθους από την επιτροπή στους μαθητές.
Οι μαθητές σε αυτά τα δύο θέματα θα βαθμολογηθούν δεδομένης της "ερμηνείας"-"παρερμηνείας" σε καθένα από τα δύο θέματα.
Θα μιλήσω για τις δύο αστοχίες που υπήρξαν στα θέματα.
1) Θα έπρεπε η εκφώνηση στα αριθμοθεωρητικά θέματα της Γ' Γυμνασίου και της Α' Λυκείου να είναι περισσότερο ακριβής (κυρίως διευκρινιστικά με το αν έχει νόημα το "χρησιμοποιώ 0 φορές"). Βέβαια για το ζήτημα αυτό δεν υπήρξε καμιά ερώτηση, κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, απ' όσο γνωρίζω.
Βαθμολογικά πάντως, αυτοί που "ερμήνευσαν" ή "παρερμήνευσαν", αν κάνουν τη διαδικασία σωστά (η οποία είναι κοινή και χρειάζεται), δεν θα έχουν απόκλιση.
2) Με το θέμα 1 στην Γ' Γυμνασίου. Δεν θα μπω στη διαδικασία γιατί δεν άλλαξε η εκφώνηση. Βέβαια, γι' αυτό το θέμα ρώτησαν πολλοί τι πρέπει να κάνουν με το "ν".
Όσοι έχουν κάνει σωστά την απλοποίηση των δυνάμεων και την απαλοιφή των προσήμων, θα παίρνουν όλες τις μονάδες.
Το υπολογίζεται στη λύση ώστε για διευκόλυνση του βαθμολογητή, σε περίπτωση που ο μαθητής προχωράει τις πράξεις.
Δεν υπάρχει καμιά υποχρέωση του μαθητή ή καψώνι. Ούτε πρόκειται για μεταφορά του βάρους του λάθους από την επιτροπή στους μαθητές.
Οι μαθητές σε αυτά τα δύο θέματα θα βαθμολογηθούν δεδομένης της "ερμηνείας"-"παρερμηνείας" σε καθένα από τα δύο θέματα.
Σιλουανός Μπραζιτίκος
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2017 4:30 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
τελευταία επεξεργασία από Γιαννης2003 σε Τρί Νοέμ 14, 2017 6:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 659
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 05, 2017 3:24 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα, Μεσσηνία
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Συγχαρητήρια στα παιδιά που συμμετείχαν στο Διαγωνισμό και εύχομαι όλοι να τα έχουν πάει καλά. Νομίζω ότι τα θέματα της Β' Γυμνασίου ήταν αρκετά εύκολα σε σχέση με τα προηγούμενα! Υποψιάζομαι ότι ο Ευκλείδης θα δυσκολέψει πολύ!
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2017 4:30 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
τελευταία επεξεργασία από Γιαννης2003 σε Τρί Νοέμ 14, 2017 6:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Γιάννη,Γιαννης2003 έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 4:24 pmΕίμαι μαθητής της Γ γυμνασίου και ''έλυσα'' το 1ο πρόβλημα (το απλοποίησα). Στο 2ο θέμα έγραψα μόνο ό,τι έλεγε η εκφώνηση σε τύπους. Στο 3ο θέμα βρήκα 6664 αλλά δεν μπόρεσα να το αιτιολογήσω καλά. Το 4ο το είχα όλο σωστό. Έχω πιθανότητες να περάσω;
Ευχαριστω
Δεν υπάρχει λόγος ανάρτησης του ίδιου μηνύματος 4 φορές.
Ο λόγος που δεν απάντησε κανείς, είναι διότι, ειλικρινά, δεν ξέρουμε αν έχειςπιθανότητες.
Συνέχισε να ασχολείσαι με τα μαθηματικά, σαν να έχεις περάσει, όμως!
Φιλικά,
Αχιλλέας
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2017 4:30 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
τελευταία επεξεργασία από Γιαννης2003 σε Τρί Νοέμ 14, 2017 6:28 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Απάντησα ήδη. Ξαναδιάβασε τι έγραψα και τι ρώτησες μετά και θα βρείς την απάντηση.Γιαννης2003 έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 6:16 pmΘελετε να πειτε οτι δεν εχω πιθανοτητες ή δεν ξερετε αν εχω;achilleas έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 6:08 pmΓιάννη,Γιαννης2003 έγραψε: ↑Τρί Νοέμ 14, 2017 4:24 pmΕίμαι μαθητής της Γ γυμνασίου και ''έλυσα'' το 1ο πρόβλημα (το απλοποίησα). Στο 2ο θέμα έγραψα μόνο ό,τι έλεγε η εκφώνηση σε τύπους. Στο 3ο θέμα βρήκα 6664 αλλά δεν μπόρεσα να το αιτιολογήσω καλά. Το 4ο το είχα όλο σωστό. Έχω πιθανότητες να περάσω;
Ευχαριστω
Δεν υπάρχει λόγος ανάρτησης του ίδιου μηνύματος 4 φορές.
Ο λόγος που δεν απάντησε κανείς, είναι διότι, ειλικρινά, δεν ξέρουμε αν έχειςπιθανότητες.
Συνέχισε να ασχολείσαι με τα μαθηματικά, σαν να έχεις περάσει, όμως!
Φιλικά,
Αχιλλέας
Ο δεύτερος λόγος που δεν απάντησε κανείς, είναι το ότι μετά το διαγωνισμό εμφανίζονται εδώ διαγωνιζόμενοι με τις ίδιες ερωτήσεις:
"Ποιες είναι οι βάσεις;"
"Περνάω αν έγραψα αυτό ή εκείνο;"
κτλ.
Καταλαβαίνουμε την αγωνία σας, αλλά στις ερωτήσεις αυτές δεν μπορούμε να απαντήσουμε. Όχι από αδιαφορία, αλλά από αδυναμία, διότι δεν ξέρουμε τι έγραψαν όλοι οι διαγωνιζόμενοι.
Αυτό το γνωρίζει η επιτροπή, και μόνο αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση.
Φιλικά,
Αχιλλέας
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Το πλήθος αυτών που περνάνε είναι ποσοστό του πλήθους των ατόμων που δίνουν!
Το ποσοστό είναι συνήθως γύρω στο 10% (ίσως και λίγο παραπάνω ορισμένες φορές).
Το ποσοστό είναι συνήθως γύρω στο 10% (ίσως και λίγο παραπάνω ορισμένες φορές).
Σιλουανός Μπραζιτίκος
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
γνωρίζει κανείς πότε πρόκειται να ανακοινωθούν οι επιτυχόντες;
τελευταία επεξεργασία από matha σε Παρ Δεκ 15, 2017 7:04 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου
Λόγος: Τονισμός κειμένου
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2017 4:30 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Γνωρίζει κανεις πότε θα αναρτήσουν τα αποτελέσματα με τους επιτυχόντες του Θαλή; Εχουν ανεβάσει στην επισημη σελίδα ενα site και λέει επιτυχόντες όμες δεν γράφει ονόματα.
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Πότε πρόκειται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα;
The road to success is always under construction
-
- Δημοσιεύσεις: 659
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 05, 2017 3:24 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα, Μεσσηνία
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Ναι μήπως γνωρίζετε πότε θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των επιτυχόντων μαθητών;
Έχω μια υποψία ότι αναμένονται του χρόνου! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Έχω μια υποψία ότι αναμένονται του χρόνου! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Τα αποτελέσματα του ΘΑΛΗ αναρτήθηκαν πριν από λίγο στην ιστοσελίδα της ΕΜΕ.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες και καλή συνέχεια στον "ΕΥΚΛΕΙΔΗ".
Φιλικά,
Αχιλλέας
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες και καλή συνέχεια στον "ΕΥΚΛΕΙΔΗ".
Φιλικά,
Αχιλλέας
-
- Δημοσιεύσεις: 786
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Η σελίδα έπεσε κατευθείαν!!!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!
υ.γ: Μήπως ξέρει κανείς που κυμάνθηκαν οι βάσεις?? 'Εχω την εντύπωση πως η βάση της Α' Λυκείου πρέπει να ήταν εξαιρετικά χαμηλή!!!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!
υ.γ: Μήπως ξέρει κανείς που κυμάνθηκαν οι βάσεις?? 'Εχω την εντύπωση πως η βάση της Α' Λυκείου πρέπει να ήταν εξαιρετικά χαμηλή!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2017 4:30 pm
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 15741
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Re: ΘΑΛΗΣ 2017
Ζητάμε αναβαθμολόγηση αν πιστεύουμε ΒΑΣΙΜΑ ότι γράψαμε παραπάνω αλλά αδικηθήκαμε.Γιαννης2003 έγραψε: ↑Τετ Ιαν 03, 2018 11:19 pmΕιμαι στην Γ' γυμνασίου και έγραψα περίπου 11-14.
Να ζητήσω αναβαθμολόγηση;
Το να ζητάμε αναβαθμολόγηση ρίχνοντας την άδεια μπας και πιάσουμε την γεμάτη, δεν είναι
ορθή τακτική. Φαντάσου να έκαναν το ίδιο άλλοι 1000, τι θα γινόταν.
Καλό είναι να αποκτήσουμε στην χώρα μας κάποια εμπιστοσύνη στις αξίες. Αλλοίμονο, λάθη
γίνονται και σωστό είναι να διεκδικούμε το δίκιο μας, αλλά παράλληλα καλό είναι να ξεφύγουμε
από την ιδέα ότι όλα είναι προχειρότητα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες