Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

pana1333
Δημοσιεύσεις: 1047
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 8:46 pm
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pana1333 » Κυρ Ιουν 05, 2011 6:16 am

Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Θέμα Γ


Γ2) Εύκολα βρίσκουμε τις αθροιστικές σχετικές συχνότητες τοις εκατό,
\displaystyle{{F_1}\%  = 10,\,\,\,{F_2}\%  = 40,\,\,\,{F_3}\%  = 60,\,\,\,{F_4}\%  = 100}

Αν κάνουμε το πολύγωνο αθροιστικής σχετικής συχνότητας τοις εκατό βρίσκουμε (με όμοια τρίγωνα):
\displaystyle{\frac{{20}}{{10}} = \frac{c}{{50 - \left( {25 + 2c} \right)}} \Rightarrow 50 - 4c = c \Rightarrow c = 10}
Μάκη καλημέρα....Νομίζω ότι αυτό είναι ένα ερώτημα που χρήζει συζήτησης όταν το σχολικό βιβλίο περιέχει μόνο προσεγγιστική εύρεση διαμέσου σε ομαδοποιημένα....

Δίνω μια παρόμοια λύση όχι με όμοια τρίγωνα.

Έστω c το πλάτος οπότε οι κλάσεις έχουν ως εξής: [25,25+c),[25+c,25+2c),[25+2c,25+3c),[25+3c,25+4c).

Είναι F_{2}\%<50\%<F_{3}\% και 50=40+10. Το υπόλοιπο 10% δηλαδή θα ανήκει στο διάστημα [25+2c, \delta).

Επομένως θα ισχύει \frac{\delta -\left(25+2c \right)}{25+3c-25-2c}=\frac{10}{20}\Leftrightarrow c=10


Κανάβης Χρήστος
Μαθηματικός
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Κυρ Ιουν 05, 2011 8:06 am

pana1333 έγραψε:
Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Θέμα Γ


Γ2) Εύκολα βρίσκουμε τις αθροιστικές σχετικές συχνότητες τοις εκατό,
\displaystyle{{F_1}\%  = 10,\,\,\,{F_2}\%  = 40,\,\,\,{F_3}\%  = 60,\,\,\,{F_4}\%  = 100}

Αν κάνουμε το πολύγωνο αθροιστικής σχετικής συχνότητας τοις εκατό βρίσκουμε (με όμοια τρίγωνα):
\displaystyle{\frac{{20}}{{10}} = \frac{c}{{50 - \left( {25 + 2c} \right)}} \Rightarrow 50 - 4c = c \Rightarrow c = 10}
Μάκη καλημέρα....Νομίζω ότι αυτό είναι ένα ερώτημα που χρήζει συζήτησης όταν το σχολικό βιβλίο περιέχει μόνο προσεγγιστική εύρεση διαμέσου σε ομαδοποιημένα....

Δίνω μια παρόμοια λύση όχι με όμοια τρίγωνα.

Έστω c το πλάτος οπότε οι κλάσεις έχουν ως εξής: [25,25+c),[25+c,25+2c),[25+2c,25+3c),[25+3c,25+4c).

Είναι F_{2}\%<50\%<F_{3}\% και 50=40+10. Το υπόλοιπο 10% δηλαδή θα ανήκει στο διάστημα [25+2c, \delta).

Επομένως θα ισχύει \frac{\delta -\left(25+2c \right)}{25+3c-25-2c}=\frac{10}{20}\Leftrightarrow c=10
Χρήστο έχεις κάθε δίκιο να σου ξενίζει η λύση με όμοια τρίγωνα, Θαλή και τα σχετικά, αλλά δεν έχουν δώσει ολόκληρες τις μονάδες, από ότι λένε οι διορθωτές, όταν ο μαθητής υπολόγισε την διάμεσο μόνο προσεγγιστικά!!! Οπότε φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά!!

Όσο για την λύση σου είναι μια χαρά, την είχα σκεφτεί, λίγο πιο διαφορετικά,

H διάμεσος να ανήκει στο διάστημα [25+2c, 25+3c) αφού F_{2}\%<50\%<F_{3}\% και επειδή οι παρατηρήσεις είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες, η κεντρική τιμή της κλάσης τις χωρίζει σε 10% εκατέρωθεν, άρα η κεντρική τιμή της κλάσης [25+2c, 25+3c) είναι η διάμεσος αφού 40% + 20%/2=50%, οπότε έχουμε [25+2c, 50)που το υπολογίζουμε κατά τα γνωστά, δηλαδή 50 - (25+2c) = c/2 που προκύπτει c = 10.

αλλά θεώρησα πιο επίσημο τον τρόπο που παρουσίασα.


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Κυρ Ιουν 05, 2011 8:48 am

Χρήστο, αυτή την σκέψη, με την διάμεσο γνωστή και να ζητείται το πλάτος της κλάσης, την είχαμε δει στην συλλογή ασκήσεων από τον Κώστα Τηλέγραφο και με λύτες τον Γιώργο Ρίζο και Χρήστο Κανάβη!! Δεν σου θύμισε κάτι;

Δείτε εδώ, θέμα 2


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Κυρ Ιουν 05, 2011 9:05 am

Γιώργος Ρίζος έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.

Μόλις γύρισα και έριξα μια ματιά στα θέματα. Λεπτομέρειες αργότερα, έχω όμως μια παρατήρηση:

Στο Β5 των ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ:
(για κ = 3)
04-6-2011 Esperina.jpg
εφόσον η f ορίζεται σε ένωση διαστημάτων θα έπρεπε η εκφώνηση να λέει:

Να αποδείξετε ότι η f είναι γνησίως αύξουσα σε κάθε ένα από τα διαστήματα: \left(-\propto , 0 \right), \left(0, +\propto  \right)

Έτσι όπως είναι διατυπωμένο είναι λάθος.
Γιώργο εγώ θεωρώ ότι έχει πρόβλημα και το Β1, αφού ζητάει να αποδείξουμε ότι η συνάρτηση g με g(x) = xf΄(x) + f(x) είναι σταθερή.

Όμως η f έχει πεδίο ορισμού ένωση διαστημάτων το \displaystyle{\left( { - \infty ,0} \right)\bigcup {\left( {0, + \infty } \right)} }, άρα η g είναι σταθερή αλλά σε ποιο διάστημα; Της f; Στο θετικό διάστημα της f; Ή μήπως στο αρνητικό; Δεν έπρεπε να το διευκρινίζει;

Συγχωρέστε με για τρεις συνεχόμενες δημοσιεύσεις, απλά είναι τρία διαφορετικά θέματα...


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#25

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Κυρ Ιουν 05, 2011 1:21 pm

Το Δ3 είναι σωστό; Δείτε τι μου γράφει ένας συνάδελφος (Βασίλης) στο Blog και πολύ φοβάμαι ότι έχει δίκιο!!

Έστω
x ο αριθμός αυτών που βρήκαν εργασία έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα
y ο αριθμός αυτών που βρήκαν εργασία χωρίς να έχουν παρακολουθήσει το επιμορφωτικό πρόγραμμα
πρέπει

P(Δ/ με πρόγραμμα)=2P(Δ /χωρίς πρόγραμμα)

ή \displaystyle{\frac{x}{{300}} = 2\frac{y}{{300}}}

ή \displaystyle{x = 2y} με x,y θετικούς ακεραίους και \displaystyle{x + y \le 300}

\displaystyle{2y + y \le 300 \Rightarrow 3y \le 300 \Rightarrow 1 \le y \le 100}

άρα \displaystyle{2 \le x \le 200}

και έτσι παράγονται τα 100 ζευγάρια λύσεων

(x,y)=(2,1) άρα βρήκαν δουλειά 3,
(x,y)=(4,2) άρα βρήκαν δουλειά 6 κ.ο.κ.
………………………..
(x,y)=(200,100) άρα βρήκαν δουλειά 300

Ο Νίκος Ζανταρίδης έχει την εξής άποψη:

Έχουμε 300 άτομα, έστω α παρακολουθούν το πρόγραμμα και οι 300 - α όχι.

Επίσης από αυτούς τους α που παρακολουθούν το πρόγραμμα θα προσληφθούν οι χ και από αυτούς τους 300 - α που δεν παρακολούθησαν το πρόγραμμα y, άρα έχουμε:

\displaystyle{\frac{x}{\alpha } = 2 \cdot \frac{y}{{300 - \alpha }}}
άρα έχουμε 3 αγνώστους που τελικά δεν λύνεται.

Τελικά το θέμα ήταν πολύ κακά διατυπωμένο, που τελικά αν ακριβολογούσαμε δεν λυνόταν!!


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5285
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#26

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Κυρ Ιουν 05, 2011 11:37 pm

Μέσα στον χαμό των ημερών, κάποια σοβαρότατα θέματα περνούν απαρατήρητα ή είναι η ιδέα μου;

Υπάρχει σοβαρότατο λάθος στο ερώτημα Β5 των Εσπερινών.

Δεν μπορεί να μελετηθεί η μονοτονία σε ένωση διαστημάτων.

Έχει κάποιος τις προτεινόμενες απαντήσεις της ΚΕΓΕ; Τι θα γίνει με τη βαθμολόγηση;

Επίσης, στο Δ3 των Ημερησίων η εκφώνηση είναι ελλιπής. Δεν μπορεί να προκύψει αποτέλεσμα.

(Παραβλέπω το άκομψο περιεχόμενο του προβλήματος με τους άνεργους για τους οποίους η πρόσληψη είναι θέμα πιθανοτήτων (!)...)

Δίνω στο συνημμένο μια προσέγγιση. (Δείτε στα προηγούμενα μηνύματα αναλυτικότερα σχόλια).

edit: Συμπλήρωσα το αρχείο pdf με ένα σχόλιο, σύμφωνα με την παρακάτω ανάρτηση του Νίκου Ζανταρίδη.
Συνημμένα
ΘΕΜΑ Δ Επαν Γεν Παιδείας 2011.pdf
(118.53 KiB) Μεταφορτώθηκε 162 φορές
τελευταία επεξεργασία από Γιώργος Ρίζος σε Δευ Ιουν 06, 2011 5:12 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.


nikoszan
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 2:22 pm

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nikoszan » Δευ Ιουν 06, 2011 3:38 am

Θέλω να τονίσω
1) οι περιπτώσεις α) \alpha  = 0 , β) \alpha  = 300 απορρίπτονται γιατί πρέπει να έχουν νόημα οι πιθανότητες που αναφέρονται στην άσκηση
2) η προκύπτουσα εξίσωση με αγνώστους \alpha ,x,y με 0 \le x \le \alpha, 0 \le y \le 300 - \alpha, 0< \alpha < 300 και \alpha ,x,y ακέραιοι λύνεται παίρνοντας \displaystyle{299} περιπτώσεις για το \alpha και για κάθε περίπτωση του \alpha τις δυνατές τιμές των x,y. Δηλ. ο μαθητής έπρεπε να είχε ένα ηλ. υπολογιστή και κατάλληλο πρόγραμμα για να γράψει τις λυσεις. Πρακτικά η άσκηση δεν μπορούσε να απαντηθεί.
Μήπως κάποιος έχει τις προτεινόμενες απαντήσεις;

Ν.Ζ.
τελευταία επεξεργασία από Γενικοί Συντονιστές σε Δευ Ιουν 06, 2011 5:20 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
Λόγος: Τονισμός κειμένου και μετατροπή σε LaTex


ΛΕΥΤΕΡΗΣ
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ Ιουν 28, 2010 2:01 pm

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#28

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΛΕΥΤΕΡΗΣ » Δευ Ιουν 06, 2011 12:46 pm

ανεβάζω ξάνα τις απαντήσεις του θέματος Γ σε μορφή word 2003
Συνημμένα
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ03.doc
(61 KiB) Μεταφορτώθηκε 172 φορές


Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#29

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Δευ Ιουν 06, 2011 3:04 pm

Μήπως πρέπει να ακούσουμε και καμία άλλη άποψη για το θέμα Δ3;


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#30

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Δευ Ιουν 06, 2011 4:18 pm

Μετά από όλα αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου,υποψιάζομαι το εξής:
Μήπως τα θέματα μπήκαν ελλείψη μαθηματικού,από φιλόλογο που ήταν καλός στα μαθηματικά;
Πολύ τραγικά για να είναι αληθινά!!
:ugeek: :ugeek: :ugeek:

Υ.Γ:Η βαθμολόγηση είναι ένα θέμα...


Χρήστος Κυριαζής
billgpn
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 02, 2011 2:57 pm

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#31

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από billgpn » Δευ Ιουν 06, 2011 10:05 pm

Συνάδερφοι μήπως μπορούμε να μάθουμε αν δόθηκαν διευκρινήσεις στα θέματα Γ.Παιδείας;

Πρόταση μου είναι να σταλεί στο υπουργείο αίτημα να δημοσιεύει και τις διευκρινήσεις των θεμάτων όλων των μαθημάτων.

Υ.Γ.

Φίλοι των μαθηματικών καλώς σας βρίσκω στο "Mathematica" και σας ευχαριστώ για την εγγραφή.
Εύχομαι στο "Mathematica" να μεγαλώσει και να ωριμάσει όπως όλα τα μικρά καλά παιδιά!


BilL
Άβαταρ μέλους
Γιώργος Ρίζος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5285
Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#32

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γιώργος Ρίζος » Τρί Ιουν 07, 2011 1:15 pm

Δείτε και την ακοίνωση της Ε.Μ.Ε. για τα λάθη στα θέματα Γενικής Παιδείας εδώ

κι εδώ (γιατί στο site της Ε.Μ.Ε. δεν διακρίνονται τα σύμβολα).


Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#33

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Τρί Ιουν 07, 2011 2:00 pm

Τους πήρε λίγο χρόνο αλλά πάλι καλά!! Επιτέλους μαθαίνουμε ποια είναι η σωστή λύση που δίνει η ΕΜΕ
τελευταία επεξεργασία από Μάκης Χατζόπουλος σε Τρί Ιουν 07, 2011 2:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
chris_gatos
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 6962
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
Τοποθεσία: Ανθούπολη

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#34

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris_gatos » Τρί Ιουν 07, 2011 2:01 pm

Ορίστε!
Δεν ξέρω αν η μουρμούρα(**) εδώ στον ιστότοπο βοηθάει στην αφύπνιση των θεσμών και
γενικότερα των διαδικασιών,αλλά εγώ μόνο μπράβο μπορώ να πω γι'αυτήν την πρωτοβουλία της Ε.Μ.Ε.
Άντε κι ένα ''Επιτέλους''.

Υ.Γ:(**) Κάποιες φορές η μουρμούρα είναι απολύτως δικαιολογημένη(βλέπε μαθηματικά γενικής παιδείας 2011)
κάποιες αδικαιολόγητη εώς και ενοχλητική(βλέπε μαθηματικά κατεύθυνσης 2011).

Όλα τα παραπάνω είναι αυστηρά προσωπικές απόψεις,μη κατευθυνόμενες από κανέναν.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ


Χρήστος Κυριαζής
skious
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 5:44 pm
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αθήνα

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#35

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από skious » Τρί Ιουν 07, 2011 2:52 pm

Γιατί δεν μαθαίνουμε ποιοι ...λεβέντες είναι στην ΚΕΕ ώστε να τους ...φτύσουμε για να φύγει το κακό μάτι;


skious
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 5:44 pm
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αθήνα

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#36

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από skious » Τρί Ιουν 07, 2011 2:56 pm

Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Η δική μου άποψη,

α) Είναι τα πιο απλά επαναληπτικά θέματα που έχω δει, φυσικά και δεν το λαμβάνω ως αρνητικό,

β) Λείπουν ανακρίβειες και κακοδιατυπώσεις, είναι προσεγμένα και μαθηματικά ορθά (με την πρώτη ματιά), εξ' ου και τα πολλά λόγια

γ) Είναι πολύ καλύτερα από τα θέματα που προτάθηκαν στις κανονικές εξετάσεις τις 14 Μαΐου

δ) Τα θέματα δεν δείχνουν προτίμηση σε κανένα κεφάλαιο του βιβλίου και έχουν καλύψει όλη την ύλη

ε) Κάποια ερωτήματα δεν ξέρω ποιο λόγο ύπαρξης είχαν, όπως το Δ2β

στ) Ζητήθηκαν 2 ορισμοί, μία απόδειξη και 5 Σωστά λάθος, άρα αρκετά απαιτητικό το Α θέμα, οι 5 μονάδες τις έπαιρνες μόνο αν είχες διαβάσει πολύ καλά την θεωρία.

ζ) Πολλά ερωτήματα, χωρίς όμως να ξεφεύγουν οι μαθητές τον απαιτούμενο χρόνο τους.

η) Το υποερώτημα Γ2 ήταν το εμπνευσμένο θέμα της εξέτασης που ίσως δυσκολέψει τους διαγωνιζόμενους και τελικά συνολικά το θέμα Γ να ήταν το δύσκολο θέμα.

θ) Οι έννοιες, πρόσληψη, επιμορφωτικό πρόγραμμα και τα 100 άτομα από τα 600 που δεν θα προσληφθούν, κρίνεται προβοκατόρικο!! Επίσης τα 300 άτομα δηλώνουν τους 300 τους Λεωνίδα που δίνουν την μάχη τους για εύρεση εργασίας!

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να κάνουμε κρίσεις!


killbill
Δημοσιεύσεις: 230
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2009 1:34 pm

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#37

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από killbill » Τρί Ιουν 07, 2011 3:02 pm

Καταθέτω κάποιες απόψεις και παρατηρήσεις μου:

Στο Γ4: θα έπρεπε η εκφώνηση να λέει: "πόσοι επιπλέον εργαζόμενοι πρέπει να προσληφθούν...." ώστε να γίνει σαφές ότι δουλεύουμε στις ήδη υπάρχουσες τιμές

Στο θέμα Δ:
Για την πρόσληψη σε μια μόνο εταιρία, μπορεί πιο απλά να χρησιμοποιηθεί το P(A U B) - P(A Λ B) αντί του P(A-B) U P(B-A)

Μάκη, στο επισυναπτόμενο αρχείο σου στη σελίδα 6 είναι P(A-B) U P(B-A) αντί P(A-B) Λ P(B-A) (εκ παραδρομής...)

Το Δ3 θυμίζει κάτι από δεσμευμένη και υπο συνθήκη πιθανότητα δηλαδή ποιά η πιθανότητα να βρει εργασία δεδομένου ότι παρακολούθησε σεμινάριο. Η σωστή αντιμετώπισή του θα ηταν με υπο συνθήκη πιθανότητα αρκεί να δίνονται και άλλα δεδομένα βέβαια. Αλλά είναι εκτός εξεταστεας ύλης ούτως ή άλλως, απλά το αναφέρω ότι ενα τέτοιο σενάριο διαχειρίζεται με δεσμευμένες πιθανότητες...

Τέλος, θα διαφωνήσω με την άποψη ότι τα θέματα ήταν ότι πιο απλό έχει μπει ποτέ και ότι ήταν σαφέστατα και ότι δεν περιέχουν ανακρίβειες...


Άβαταρ μέλους
Μάκης Χατζόπουλος
Δημοσιεύσεις: 2456
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#38

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μάκης Χατζόπουλος » Τρί Ιουν 07, 2011 3:08 pm

skious έγραψε:
Μάκης Χατζόπουλος έγραψε:Η δική μου άποψη,

α) Είναι τα πιο απλά επαναληπτικά θέματα που έχω δει, φυσικά και δεν το λαμβάνω ως αρνητικό,

β) Λείπουν ανακρίβειες και κακοδιατυπώσεις, είναι προσεγμένα και μαθηματικά ορθά (με την πρώτη ματιά), εξ' ου και τα πολλά λόγια

γ) Είναι πολύ καλύτερα από τα θέματα που προτάθηκαν στις κανονικές εξετάσεις τις 14 Μαΐου

δ) Τα θέματα δεν δείχνουν προτίμηση σε κανένα κεφάλαιο του βιβλίου και έχουν καλύψει όλη την ύλη

ε) Κάποια ερωτήματα δεν ξέρω ποιο λόγο ύπαρξης είχαν, όπως το Δ2β

στ) Ζητήθηκαν 2 ορισμοί, μία απόδειξη και 5 Σωστά λάθος, άρα αρκετά απαιτητικό το Α θέμα, οι 5 μονάδες τις έπαιρνες μόνο αν είχες διαβάσει πολύ καλά την θεωρία.

ζ) Πολλά ερωτήματα, χωρίς όμως να ξεφεύγουν οι μαθητές τον απαιτούμενο χρόνο τους.

η) Το υποερώτημα Γ2 ήταν το εμπνευσμένο θέμα της εξέτασης που ίσως δυσκολέψει τους διαγωνιζόμενους και τελικά συνολικά το θέμα Γ να ήταν το δύσκολο θέμα.

θ) Οι έννοιες, πρόσληψη, επιμορφωτικό πρόγραμμα και τα 100 άτομα από τα 600 που δεν θα προσληφθούν, κρίνεται προβοκατόρικο!! Επίσης τα 300 άτομα δηλώνουν τους 300 τους Λεωνίδα που δίνουν την μάχη τους για εύρεση εργασίας!

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να κάνουμε κρίσεις!
Ανώνυμε φίλε δεν βιάστηκα! Επιμένω στις παραπάνω θέσεις μου όπως και για το ερώτημα Δ3 που υπερτόνισα μόλις έπεσε στην αντίληψή μου για το πρόβλημα που υπάρχει!


(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Εικόνα
skious
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 5:44 pm
Τοποθεσία: Περιστέρι - Αθήνα

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#39

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από skious » Τρί Ιουν 07, 2011 3:11 pm

Διεγράφη μήνυμα σε εφαρμογή του 'Αρθρου 11, I.
Δεν επιτρέπεται η χρήση ύβρεων, επιθετικών εκφράσεων και προσωπικών επιθέσεων από μέλος προς μέλος. Ειδικότερα, δεν επιτρέπεται η αξιοποίηση της ανωνυμίας για οποιαδήποτε αρνητική συμπεριφορά.
τελευταία επεξεργασία από Γενικοί Συντονιστές σε Τρί Ιουν 07, 2011 3:45 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Λόγος: Διαγραφή μηνύματος


cristsuk
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 12:48 am

Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2011-Eπαναληπτικές

#40

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από cristsuk » Τετ Ιουν 08, 2011 1:18 pm

Τα θέματα των Εσπερινών με το λάθος στο Β5 (ενώ η f ορίζεται σε ένωση διαστημάτων ζητούσαν να είναι αύξουσα σε όλο το πεδίο ορισμού) αποσύρθηκαν.
Το Β5 καταργήθηκε και οι μονάδες μοιράστηκαν στα άλλα υποερωτήματα.
Αθόρυβα χωρίς μια συγνώμη στους έστω και λίγους μαθητές των Εσπερινών!!!

Τα διορθωμένα θέματα
Συνημμένα
Μαθημ Γενικης_Εσπερ Επαναλ_Διορθωμενο.pdf
(263.91 KiB) Μεταφορτώθηκε 210 φορές


Απάντηση

Επιστροφή σε “Πανελλήνιες Εξετάσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης