, γράφω κύκλο ο οποίος διέρχεται από την κορυφή
, και εφάπτεται στις πλευρές
και
. Συγκρίνατε τις "περιμέτρους" και τα "εμβαδά" των δύο σχημάτων .Συντονιστής: ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ
, γράφω κύκλο ο οποίος διέρχεται από την κορυφή
, και εφάπτεται
και
. Συγκρίνατε τις "περιμέτρους" και τα "εμβαδά" των δύο σχημάτων .
o κύκλος και
η πλευρά του τετραγώνου. Θεωρώ τη διαγώνιο
και τις ακτίνες
στα σημεία επαφής.
διέρχεται από το
αφού το
είναι τετράγωνο άρα
. Έστω, επιπλέον ότι η
τέμνει την
στο
.
είναι ορθογώνιο, άρα
(1). Στο ορθογώνιο τρίγωνο
έχουμε
άρα
και από το Π.Θ.
.
και
γράφουμε κύκλο με ακτίνα
που είναι κορυφές τετραγώνου πλευράς
, ώστε το
να ανήκει στον κύκλο
.
και
στα σημεία
αντίστοιχα.
ανήκει στη
, αφού ισαπέχει από τις
.
, οπότε 
. Να κατασκευαστεί κύκλος
ώστε να διέρχεται από την κορυφή
και να εφάπτεται στις πλευρές
και
".
του κύκλου αυτού ανήκει στη διαγώνιο
.
είναι διχοτόμος της γωνίας
.
θα είναι
(γιατί
ως ακτίνες του ίδιου κύκλου)
είναι όμοια θα είναι ακόμα:

είναι διχοτόμος της γωνίας
.
και τη διχοτόμο της γωνίας
που τέμνει την
στο σημείο
.
η οποία ορίζει στη διαγώνιο
το σημείο
.
, δηλαδή
παίρνω ότι :
.
, και πάρω επί της
τμήμα
, τότε
, κ.λ.π.Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες