Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργείου
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργείου
Άρθρο από alfavita.gr: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19331
ΔΕΝ είναι επίσημο του υπουργείου, αλλά "διαρροή"...
ΔΕΝ θα το σχολιάσω, όπως ούτε και τους συντάκτες με τους τίτλους τους...
Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργείου για αποσύνδεση από τα ΑΕΙ
10/01/2011 - 10:41
Εξοστρακίζουν την Ιστορία. Υποχρεωτικά τα αγγλικά και ο χορός
Ηταν στραβό το Λύκειο...
Της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΛΙΑΤΣΟΥ
11 Οκτωβρίου 2010: «Στόχος του υπουργείου είναι η αναβάθμιση της διδασκαλίας της Ιστορίας». Υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.
14 Οκτωβρίου 2010: «Είμαστε περήφανοι για την Ιστορία μας και γι' αυτό θα παραμείνει κεντρικό αντικείμενο στην εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών». Υφυπουργός Παιδείας, Γιάννης Πανάρετος.
Ιανουάριος 2011: Το υπουργείο Παιδείας βγάζει την Ιστορία από τον κορμό της υποχρεωτικής διδασκαλίας στη Β' και στη Γ' Λυκείου και τη μετατρέπει σε μάθημα επιλογής. Την εντάσσει σε ομάδα μαθημάτων με τον τίτλο «Αρχαιογνωσία» και η διδασκαλία της περιορίζεται στην «Αρχαία Ιστορία» και την «Ιστορία των ιδεών». Η «Ευρωπαϊκή Ιστορία» εντάσσεται σε άλλη ομάδα, αυτή των Κοινωνικών Επιστημών. Η Νεότερη Ιστορία της Γ' Λυκείου δεν υπάρχει στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Στην πρώτη Λυκείου η Ιστορία παραμένει μάθημα υποχρεωτικό με 3 ώρες διδασκαλία την εβδομάδα.
Αυτό προβλέπει η τελική, μέχρι στιγμής, πρόταση του υπουργείου Παιδείας για τη δομή και τη μορφή του Νέου Λυκείου. Συντάκτες της πρότασης, που φέρνει στη δημοσιότητα η «Ε», είναι οι: Αλέξης Δημαράς, Βασ. Κουλαϊδής και Κ. Δημόπουλος.
Βαθιά γνώση της μητρικής γλώσσας, υψηλό επίπεδο της αγγλικής, με τα επιλεγόμενα μαθήματα να κυριαρχούν έναντι των υποχρεωτικών, εισαγωγή της τέχνης και του πολιτισμού στο ωρολόγιο πρόγραμμα και ριζική αλλαγή του μοντέλου διδασκαλίας είναι τα ζητούμενα που θέλει το υπουργείο Παιδείας για το Νέο Λύκειο.
Γύρω από τους άξονες αυτούς στρέφεται και η συγκεκριμένη πρόταση με την οποία μειώνεται ο αριθμός των γνωστικών αντικειμένων αλλά αυξάνονται ελαφρά οι διδακτικές ώρες. Στην Α' Λυκείου οι ώρες, από 32 που είναι σήμερα, γίνονται 34. Στη Β' Λυκείου από 34 και 35 που είναι σήμερα (ανάλογα με την κατεύθυνση) γίνονται 33. Στη Γ' Λυκείου από 31 ώρες που είναι σήμερα γίνονται 33.
Μάθημα επιλογής θα είναι και τα Θρησκευτικά και για τις 3 τάξεις του Λυκείου. Εντάσσονται στην ομάδα «Κοινωνικές Επιστήμες» με 2 ώρες διδασκαλία στην Α' Λυκείου και 3 ώρες στη Β' και στη Γ' Λυκείου.
Η Πληροφορική με τη σημερινή της μορφή ως αυτόνομο μάθημα δεν υπάρχει στο Νέο Λύκειο, αφού με τις επερχόμενες αλλαγές οι Νέες Τεχνολογίες θα διατρέχουν πλέον όλη τη σχολική ζωή του μαθητή.
Η Επιτροπή προτείνει:
1Την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας κατά δύο ώρες.
2Την ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας που θα διδάσκεται υποχρεωτικά και στις 3 τάξεις του Λυκείου, 3 ώρες την εβδομάδα.
3Τη μείωση του αριθμού των γνωστικών αντικειμένων, τα οποία εντάσσονται σε ομάδες μαθημάτων ως προς το περιεχόμενό τους (αρχαιογνωσία, μαθηματικά κ.λπ.).
4Την καθιέρωση περισσότερων μαθημάτων επιλογής και λιγότερων υποχρεωτικών στη Β' και στη Γ' Λυκείου και την ελευθερία επιλογής του μαθητή.
5Την εισαγωγή δύο επιπέδων στη διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων. Το βασικό και το υψηλό, ανάλογα με τις δυνατότητες του μαθητή.
6Την εισαγωγή νέων μαθημάτων, μέσω της ζώνης «Τέχνη και Πολιτισμός» και μέσω των «Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών» που εντάσσονται οργανικά στο πρόγραμμα σπουδών του Νέου Λυκείου.
7Την αύξηση των επιλογών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών.
8Την εισαγωγή νέων τεχνολογιών που διατρέχουν όλη τη μαθησιακή διδασκαλία.
9 Την αλλαγή ριζικά του μοντέλου διδασκαλίας και την εφαρμογή της συνεργατικής μεθόδου.
10Την εισαγωγή ερευνητικής εργασίας την οποία θα κάνει ο μαθητής με τη βοήθεια καθηγητή-συμβούλου. Θα εκπονείται μια εργασία τη χρονιά με ελεύθερη θεματική και για την υλοποίησή της θα ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία.
Τι προβλέπεται για την Α' Λυκείου
Το σύνολο των μαθημάτων είναι 11. Τα 7 είναι υποχρεωτικά και τα 4 επιλεγόμενα.
α) Τα υποχρεωτικά περιλαμβάνουν ένα φάσμα γνωστικών αντικειμένων το οποίο παρέχει τις βασικές γνώσεις για την αναγκαία γενική παιδεία με ικανοποιητικό αριθμό διδακτικών περιόδων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας.
β) Τα επιλεγόμενα μαθήματα εντάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες μαθημάτων. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα μάθημα από κάθε ομάδα.
γ) Οι διδακτικές ώρες είναι 34, οι 24 είναι για τα υποχρεωτικά μαθήματα και οι 10 για τα επιλεγόμενα.
δ) Οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά μια δραστηριότητα και μια ερευνητική εργασία.
Τι προβλέπεται για τη Β' και Γ' Λυκείου
Το σύνολο των μαθημάτων είναι 9, τα 3 υποχρεωτικά και τα 6 επιλεγόμενα.
α) Τα υποχρεωτικά μαθήματα αφορούν τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, την πρώτη ξένη γλώσσα που είναι τα αγγλικά και τη φυσική αγωγή.
β) Τα επιλεγόμενα μαθήματα εντάσσονται σε 6 ομάδες. Η κάθε ομάδα περιλαμβάνει ομοειδή γνωστικά αντικείμενα. Ορισμένα από αυτά προσφέρονται σε βασικό και σε υψηλό επίπεδο. Από τις ομάδες αυτές οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά ένα μάθημα από κάθε ομάδα. Επιλέγουν υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα εξάωρο μάθημα από τις ομάδες Α έως Ε.
γ) Οι διδακτικές ώρες που πρέπει να συμπληρώσουν είναι 33. Οι 12 ώρες είναι για τα υποχρεωτικά μαθήματα και οι 21 για τα επιλεγόμενα.
δ) Οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά μια δραστηριότητα και μία ερευνητική εργασία. *
Ποιοι είναι οι 3 της Επιτροπής
* Ο Αλέξης Δημαράς είναι ιστορικός της εκπαίδευσης, φιλόλογος. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο. Διετέλεσε πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας. Ηταν ο βασικός συντάκτης του «Εθνικού Απολυτηρίου» που παρουσίασε το 1996 ο Γ. Παπανδρέου ως υπουργός Παιδείας.
* Ο Βασίλης Κουλαϊδής είναι γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας. Καθηγητής Παιδαγωγικής του τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Πτυχιούχος του ΕΜΠ, με διδακτορικό στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Διετέλεσε αντιπρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας (2000-2004).
* Ο Κώστας Δημόπουλος, σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας. Σπούδασε φυσικός, απέκτησε μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο του Reading και διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής από το Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών. Σήμερα είναι αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Ο.ΛΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 10/1/2011
ΔΕΝ είναι επίσημο του υπουργείου, αλλά "διαρροή"...
ΔΕΝ θα το σχολιάσω, όπως ούτε και τους συντάκτες με τους τίτλους τους...
Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργείου για αποσύνδεση από τα ΑΕΙ
10/01/2011 - 10:41
Εξοστρακίζουν την Ιστορία. Υποχρεωτικά τα αγγλικά και ο χορός
Ηταν στραβό το Λύκειο...
Της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΛΙΑΤΣΟΥ
11 Οκτωβρίου 2010: «Στόχος του υπουργείου είναι η αναβάθμιση της διδασκαλίας της Ιστορίας». Υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου.
14 Οκτωβρίου 2010: «Είμαστε περήφανοι για την Ιστορία μας και γι' αυτό θα παραμείνει κεντρικό αντικείμενο στην εκπαίδευση των Ελλήνων μαθητών». Υφυπουργός Παιδείας, Γιάννης Πανάρετος.
Ιανουάριος 2011: Το υπουργείο Παιδείας βγάζει την Ιστορία από τον κορμό της υποχρεωτικής διδασκαλίας στη Β' και στη Γ' Λυκείου και τη μετατρέπει σε μάθημα επιλογής. Την εντάσσει σε ομάδα μαθημάτων με τον τίτλο «Αρχαιογνωσία» και η διδασκαλία της περιορίζεται στην «Αρχαία Ιστορία» και την «Ιστορία των ιδεών». Η «Ευρωπαϊκή Ιστορία» εντάσσεται σε άλλη ομάδα, αυτή των Κοινωνικών Επιστημών. Η Νεότερη Ιστορία της Γ' Λυκείου δεν υπάρχει στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Στην πρώτη Λυκείου η Ιστορία παραμένει μάθημα υποχρεωτικό με 3 ώρες διδασκαλία την εβδομάδα.
Αυτό προβλέπει η τελική, μέχρι στιγμής, πρόταση του υπουργείου Παιδείας για τη δομή και τη μορφή του Νέου Λυκείου. Συντάκτες της πρότασης, που φέρνει στη δημοσιότητα η «Ε», είναι οι: Αλέξης Δημαράς, Βασ. Κουλαϊδής και Κ. Δημόπουλος.
Βαθιά γνώση της μητρικής γλώσσας, υψηλό επίπεδο της αγγλικής, με τα επιλεγόμενα μαθήματα να κυριαρχούν έναντι των υποχρεωτικών, εισαγωγή της τέχνης και του πολιτισμού στο ωρολόγιο πρόγραμμα και ριζική αλλαγή του μοντέλου διδασκαλίας είναι τα ζητούμενα που θέλει το υπουργείο Παιδείας για το Νέο Λύκειο.
Γύρω από τους άξονες αυτούς στρέφεται και η συγκεκριμένη πρόταση με την οποία μειώνεται ο αριθμός των γνωστικών αντικειμένων αλλά αυξάνονται ελαφρά οι διδακτικές ώρες. Στην Α' Λυκείου οι ώρες, από 32 που είναι σήμερα, γίνονται 34. Στη Β' Λυκείου από 34 και 35 που είναι σήμερα (ανάλογα με την κατεύθυνση) γίνονται 33. Στη Γ' Λυκείου από 31 ώρες που είναι σήμερα γίνονται 33.
Μάθημα επιλογής θα είναι και τα Θρησκευτικά και για τις 3 τάξεις του Λυκείου. Εντάσσονται στην ομάδα «Κοινωνικές Επιστήμες» με 2 ώρες διδασκαλία στην Α' Λυκείου και 3 ώρες στη Β' και στη Γ' Λυκείου.
Η Πληροφορική με τη σημερινή της μορφή ως αυτόνομο μάθημα δεν υπάρχει στο Νέο Λύκειο, αφού με τις επερχόμενες αλλαγές οι Νέες Τεχνολογίες θα διατρέχουν πλέον όλη τη σχολική ζωή του μαθητή.
Η Επιτροπή προτείνει:
1Την αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας κατά δύο ώρες.
2Την ενίσχυση της αγγλικής γλώσσας που θα διδάσκεται υποχρεωτικά και στις 3 τάξεις του Λυκείου, 3 ώρες την εβδομάδα.
3Τη μείωση του αριθμού των γνωστικών αντικειμένων, τα οποία εντάσσονται σε ομάδες μαθημάτων ως προς το περιεχόμενό τους (αρχαιογνωσία, μαθηματικά κ.λπ.).
4Την καθιέρωση περισσότερων μαθημάτων επιλογής και λιγότερων υποχρεωτικών στη Β' και στη Γ' Λυκείου και την ελευθερία επιλογής του μαθητή.
5Την εισαγωγή δύο επιπέδων στη διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων. Το βασικό και το υψηλό, ανάλογα με τις δυνατότητες του μαθητή.
6Την εισαγωγή νέων μαθημάτων, μέσω της ζώνης «Τέχνη και Πολιτισμός» και μέσω των «Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών» που εντάσσονται οργανικά στο πρόγραμμα σπουδών του Νέου Λυκείου.
7Την αύξηση των επιλογών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών.
8Την εισαγωγή νέων τεχνολογιών που διατρέχουν όλη τη μαθησιακή διδασκαλία.
9 Την αλλαγή ριζικά του μοντέλου διδασκαλίας και την εφαρμογή της συνεργατικής μεθόδου.
10Την εισαγωγή ερευνητικής εργασίας την οποία θα κάνει ο μαθητής με τη βοήθεια καθηγητή-συμβούλου. Θα εκπονείται μια εργασία τη χρονιά με ελεύθερη θεματική και για την υλοποίησή της θα ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία.
Τι προβλέπεται για την Α' Λυκείου
Το σύνολο των μαθημάτων είναι 11. Τα 7 είναι υποχρεωτικά και τα 4 επιλεγόμενα.
α) Τα υποχρεωτικά περιλαμβάνουν ένα φάσμα γνωστικών αντικειμένων το οποίο παρέχει τις βασικές γνώσεις για την αναγκαία γενική παιδεία με ικανοποιητικό αριθμό διδακτικών περιόδων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας.
β) Τα επιλεγόμενα μαθήματα εντάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες μαθημάτων. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ένα μάθημα από κάθε ομάδα.
γ) Οι διδακτικές ώρες είναι 34, οι 24 είναι για τα υποχρεωτικά μαθήματα και οι 10 για τα επιλεγόμενα.
δ) Οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά μια δραστηριότητα και μια ερευνητική εργασία.
Τι προβλέπεται για τη Β' και Γ' Λυκείου
Το σύνολο των μαθημάτων είναι 9, τα 3 υποχρεωτικά και τα 6 επιλεγόμενα.
α) Τα υποχρεωτικά μαθήματα αφορούν τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, την πρώτη ξένη γλώσσα που είναι τα αγγλικά και τη φυσική αγωγή.
β) Τα επιλεγόμενα μαθήματα εντάσσονται σε 6 ομάδες. Η κάθε ομάδα περιλαμβάνει ομοειδή γνωστικά αντικείμενα. Ορισμένα από αυτά προσφέρονται σε βασικό και σε υψηλό επίπεδο. Από τις ομάδες αυτές οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά ένα μάθημα από κάθε ομάδα. Επιλέγουν υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα εξάωρο μάθημα από τις ομάδες Α έως Ε.
γ) Οι διδακτικές ώρες που πρέπει να συμπληρώσουν είναι 33. Οι 12 ώρες είναι για τα υποχρεωτικά μαθήματα και οι 21 για τα επιλεγόμενα.
δ) Οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά μια δραστηριότητα και μία ερευνητική εργασία. *
Ποιοι είναι οι 3 της Επιτροπής
* Ο Αλέξης Δημαράς είναι ιστορικός της εκπαίδευσης, φιλόλογος. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο. Διετέλεσε πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας. Ηταν ο βασικός συντάκτης του «Εθνικού Απολυτηρίου» που παρουσίασε το 1996 ο Γ. Παπανδρέου ως υπουργός Παιδείας.
* Ο Βασίλης Κουλαϊδής είναι γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας. Καθηγητής Παιδαγωγικής του τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Πτυχιούχος του ΕΜΠ, με διδακτορικό στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Διετέλεσε αντιπρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής Ερευνας (2000-2004).
* Ο Κώστας Δημόπουλος, σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας. Σπούδασε φυσικός, απέκτησε μεταπτυχιακό στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών από το Πανεπιστήμιο του Reading και διδακτορικό στις Επιστήμες της Αγωγής από το Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών. Σήμερα είναι αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Ο.ΛΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 10/1/2011
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
....άντε πάλι με τις κατευθυνόμενες ''διαρροές''.....
πάλι καλά που δεν μας λεει ότι αυτά αναφέρουν ''αξιόπιστες πηγές''.......
πάλι καλά που δεν μας λεει ότι αυτά αναφέρουν ''αξιόπιστες πηγές''.......
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:....άντε πάλι με τις κατευθυνόμενες ''διαρροές''.....
πάλι καλά που δεν μας λεει ότι αυτά αναφέρουν ''αξιόπιστες πηγές''.......
Αναφέρει όμως συγκεκριμένα ποια πρόσωπα απαρτίζουν την επιτροπή....
και κυρίως για αυτό το ανάρτησα...
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5577
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Πολύ πρόχειρα πράγματα, χωρίς ουσία, χωρίς όραμα, χωρίς σύνδεση με την τριτοβάθμια εκπαίδευση , χωρίς καμιά συνοχή !Τέτοια σχέδια μπορεί να εκδίδει καθημερινά και το κάθε καφενείο της γειτονιάς ! Απορώ πώς σοβαροί άνθρωποι επιτρέπουν να κυκλοφορεί το όνομά τους στις εφημερίδες και δεν τα βροντάνε φεύγοντας. Ίσως οι ομάδες εργασιών να αφήνουν σκόπιμα να διαρρέουν αυτά, διότι σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες κρυφές ομάδες που θα πούνε τελικά άλλα πράγματα.
Το σχέδιο αυτό πάντως το σχολιάσαμε στην πρώτη δημοσίευση και δείξαμε τα μεγάλα κενά του.Θέλω να περιμένω κάτι σαφώς καλύτερο .Ίδωμεν !
Μπάμπης
Το σχέδιο αυτό πάντως το σχολιάσαμε στην πρώτη δημοσίευση και δείξαμε τα μεγάλα κενά του.Θέλω να περιμένω κάτι σαφώς καλύτερο .Ίδωμεν !
Μπάμπης
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Μπάμπη, η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, αλλά δυστυχώς δε βλέπω πουθενά καμία συντεταγμένη λογική κατεύθυνση...παρά μόνο τη μείωση του κόστους της παιδείας...τέλος !!!Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Πολύ πρόχειρα πράγματα, χωρίς ουσία, χωρίς όραμα, χωρίς σύνδεση με την τριτοβάθμια εκπαίδευση , χωρίς καμιά συνοχή !Τέτοια σχέδια μπορεί να εκδίδει καθημερινά και το κάθε καφενείο της γειτονιάς ! Απορώ πώς σοβαροί άνθρωποι επιτρέπουν να κυκλοφορεί το όνομά τους στις εφημερίδες και δεν τα βροντάνε φεύγοντας. Ίσως οι ομάδες εργασιών να αφήνουν σκόπιμα να διαρρέουν αυτά, διότι σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες κρυφές ομάδες που θα πούνε τελικά άλλα πράγματα.
Το σχέδιο αυτό πάντως το σχολιάσαμε στην πρώτη δημοσίευση και δείξαμε τα μεγάλα κενά του.Θέλω να περιμένω κάτι σαφώς καλύτερο .Ίδωμεν !
Μπάμπης
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
άντε να ασχολούμαστε όλοι με τα σχέδια των αναλυτικών προγραμμάτων που τεχνητά διαρρέουν και να μην ασχοληθεί κανείς με τις συγχωνεύσεις των σχολείων που επίσημα πλέον προσδιορίστηκαν στο 30%......εκεί να δούμε ποιοί θα αποφασίσουν για το ποιά σχολεία θα συγχωνευθούν!!!!!
- bilstef
- Δημοσιεύσεις: 1391
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Χρήστο Ντροπή σου να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις:
τι θα πει "ποιοί θα αποφασίσουν" ,μα φυσικά η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση ,δεν κατάλαβα δηλ πρέπει να σε-μας ρωτήσουν ξανά ;
τι θα πει " ποιά σχολεία θα συγχωνευθούν" ,μα φυσικά όποια έχουν περίσσιες αποθήκες -υπόγεια για να μετατραπούν σε αίθουσες διδασκαλίας δια της "εμβαπτίσεως" .
Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει δηλ ότι :Εχουμε ΔΝΤ κύριοι-χρωστάτε πολλά κυρίες -φταίμε όλοι παιδιά -πάψτε να τρώτε άλλο ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!
που μου θέλετε πολλά σχολεία ,σ'αυτές τις δύσκολες εποχές πολλές εκκλησίες μόνο αρμόζουν για να .....προσεύχεστε όχι σχολεία
ΟΥΓΚ .......
τι θα πει "ποιοί θα αποφασίσουν" ,μα φυσικά η δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση ,δεν κατάλαβα δηλ πρέπει να σε-μας ρωτήσουν ξανά ;
τι θα πει " ποιά σχολεία θα συγχωνευθούν" ,μα φυσικά όποια έχουν περίσσιες αποθήκες -υπόγεια για να μετατραπούν σε αίθουσες διδασκαλίας δια της "εμβαπτίσεως" .
Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει δηλ ότι :Εχουμε ΔΝΤ κύριοι-χρωστάτε πολλά κυρίες -φταίμε όλοι παιδιά -πάψτε να τρώτε άλλο ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!
που μου θέλετε πολλά σχολεία ,σ'αυτές τις δύσκολες εποχές πολλές εκκλησίες μόνο αρμόζουν για να .....προσεύχεστε όχι σχολεία
ΟΥΓΚ .......
Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!! Εκκλησίες! Αυτό είναι πρωτογενές στοιχείο της κληρονομιάς του ελληνικού λαού πρέπει να καταργηθούν αμέσως διότι ενοχλούν τους γείτονες !!! Άκου εκεί !!!bilstef έγραψε:...
που μου θέλετε πολλά σχολεία ,σ'αυτές τις δύσκολες εποχές πολλές εκκλησίες μόνο αρμόζουν για να .....προσεύχεστε όχι σχολεία
ΟΥΓΚ .......
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- Ανδρέας Πούλος
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:47 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Μήπως πρέπει να δημοσιευθεί και αυτό;
Ανακοίνωση Τύπου του Υπουργείου Παιδείας Δ.Μ.Θ. 10/01/2011
Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για το Νέο Λύκειο, διευκρινίζουμε τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα «ρεπορτάζ» και πρωτοσέλιδα του Τύπου,
που δεν απηχούν την πραγματικότητα, πουλάνε φύλλα σε βάρος της αγωνίας των μαθητών,
της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων, αναφορικά με τις αλλαγές στο Λύκειο.
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο, για την οποία εργάζονται πολλοί και εντατικά,
λαμβάνοντας υπ’ όψιν επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια,
θα τεθεί με τον πλέον επίσημο τρόπο σε δημόσια διαβούλευση,
όπως έχει επανειλημμένως ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στη Βουλή.
Από το Γραφείο Τύπου του ΥΠ.Δ.Μ.Θ.
Φιλικά,
Ανδρέας Πούλος (εγγονός της γιαγιάς μου)
Ανακοίνωση Τύπου του Υπουργείου Παιδείας Δ.Μ.Θ. 10/01/2011
Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για το Νέο Λύκειο, διευκρινίζουμε τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα «ρεπορτάζ» και πρωτοσέλιδα του Τύπου,
που δεν απηχούν την πραγματικότητα, πουλάνε φύλλα σε βάρος της αγωνίας των μαθητών,
της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων, αναφορικά με τις αλλαγές στο Λύκειο.
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο, για την οποία εργάζονται πολλοί και εντατικά,
λαμβάνοντας υπ’ όψιν επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια,
θα τεθεί με τον πλέον επίσημο τρόπο σε δημόσια διαβούλευση,
όπως έχει επανειλημμένως ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στη Βουλή.
Από το Γραφείο Τύπου του ΥΠ.Δ.Μ.Θ.
Φιλικά,
Ανδρέας Πούλος (εγγονός της γιαγιάς μου)
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Ανδρέας Πούλος έγραψε:Μήπως πρέπει να δημοσιευθεί και αυτό;
Ανακοίνωση Τύπου του Υπουργείου Παιδείας Δ.Μ.Θ. 10/01/2011
Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου για το Νέο Λύκειο, διευκρινίζουμε τα εξής:
Το τελευταίο διάστημα «ρεπορτάζ» και πρωτοσέλιδα του Τύπου,
που δεν απηχούν την πραγματικότητα, πουλάνε φύλλα σε βάρος της αγωνίας των μαθητών,
της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονέων, αναφορικά με τις αλλαγές στο Λύκειο.
Η πρόταση για το Νέο Λύκειο, για την οποία εργάζονται πολλοί και εντατικά,
λαμβάνοντας υπ’ όψιν επιστημονικά και κοινωνικά κριτήρια,
θα τεθεί με τον πλέον επίσημο τρόπο σε δημόσια διαβούλευση,
όπως έχει επανειλημμένως ανακοινωθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου στη Βουλή.
Από το Γραφείο Τύπου του ΥΠ.Δ.Μ.Θ.
Φιλικά,
Ανδρέας Πούλος (εγγονός της γιαγιάς μου)
το άλλο με τον Τοτό θα μας το πουν;;;;;
ρε βρεγμένη σανίδα που θέλουν....δηλαδή ποιός δίνει τις πληροφορίες επιλεκτικά στους δημοσιογράφους-ρουφιάνους;;;;
ΕΜΕΙΣ;;;;
- Στέλιος Μαρίνης
- Δημοσιεύσεις: 536
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Ας είμαστε σε ετοιμότητα
Οι πληροφορίες διαρρέουν, άλλοτε σκόπιμα, άλλοτε ως αποτέλεσμα δημοσιογραφικής έρευνας (υπάρχει αυτό ακόμη στα έντυπα ΜΜΕ). Η "είδηση" που δημοσιεύεται στην εφημερίδα είναι μια από τις προτάσεις που έχουν κατατεθεί από μέλη των επιτροπών στις οποίες έχει ανατεθεί η τελική εισήγηση, άρα ούτε είναι επίσημη, αλλά ούτε άσχετη με την τελική πρόταση. Όμως εκείνο που πέτυχε το Υπουργείο με την πρώτη ανακίνηση του ζητήματος είναι να κηρυχτεί εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στους κλάδους, καθένας από τους οποίους διεκδικεί την αναβάθμιση ή τη μη υποβάθμιση του δικού του ρόλου. ΑΝ η δική μας κριτική περιοριστεί για παράδειγμα στο "γιατί τα μαθηματικά να διδάσκονται τόσο και όχι τόσο, σ΄εκείνους και όχι στους άλλους", το παιχνίδι μεταφέρεται στην έδρα της κυβέρνησης. Το ζήτημα είναι αν μας βρίσκει σύμφωνους ο κατατεμαχισμός του Λυκείου και η μετατροπή των μαθημάτων σε "πόντους" που πρέπει να μαζέψει καθε μαθητής. Για το ζήτημα αυτό χρειάζεται συντονισμένη δουλειά από τα συλλογικά όργανα του κλάδου που να τεκμηριώσει την άποψή του και η οποία θα πρέπει, κατά τη δική μου γνώμη, να είναι στην αντίθετη φιλοσοφία από την διάθεση πολλών επιλογών στους μαθητές. Επειδή η έννοια των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων και γενικότερα της πολλαπλότητας επιλογών είναι ελκυστική και υιοθετείται από πολλούς εκπαιδευτικούς και γενικότερα παιδαγωγούς, θα πρέπει προτού να δατυπωθεί η άποψή μας να λάβουμε υπόψη τη συγκυρία. Στις σημερινές συνθήκες, είναι ηλίου φαεινότερο ότι η όποια καινοτομία θα συνδυαστεί με προσπάθεια μείωσης των δαπανών. Πολλαπλότητα επιλογών και λιγότερα κονδύλια δημιουργούν σύστημα με περισσότερες εξισώσεις (απαιτήσεις) από αγνώστους (παραμέτρους με την καθημερινή έννοια) για να το πω στη γλώσσα μας.
Με την ευκαιρία θέλω να τοποθετηθώ και σε μια άποψη που έχει διατυπωθεί από μέλη του φόρουμ για ενίσχυση τη μαθηματικής εκπαίδευσης με ειδικά μαθηματικά σχολεία ή για καλύτερο εφοδιασμό των μαθητών μας που παίρουν μέρος σε διθνείς μαθηματικούς διαγωνισμούς. Θα εκφράσω την εξής ήπια ένσταση: Όπως στον αθλητισμό ο πρωταθλητισμός είναι υγιής και αποτελεσματικός όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μιας χώρας αθλείται μαζικά, έτσι και στα μαθηματικά θα βελτιωθεί το επίπεδο των "πρωταθλητών" όταν στο σύνολο των μαθητών η μαθηματική παιδεία αναβαθμιστεί.
Με την ευκαιρία θέλω να τοποθετηθώ και σε μια άποψη που έχει διατυπωθεί από μέλη του φόρουμ για ενίσχυση τη μαθηματικής εκπαίδευσης με ειδικά μαθηματικά σχολεία ή για καλύτερο εφοδιασμό των μαθητών μας που παίρουν μέρος σε διθνείς μαθηματικούς διαγωνισμούς. Θα εκφράσω την εξής ήπια ένσταση: Όπως στον αθλητισμό ο πρωταθλητισμός είναι υγιής και αποτελεσματικός όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μιας χώρας αθλείται μαζικά, έτσι και στα μαθηματικά θα βελτιωθεί το επίπεδο των "πρωταθλητών" όταν στο σύνολο των μαθητών η μαθηματική παιδεία αναβαθμιστεί.
Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Ας είμαστε σε ετοιμότητα
Στέλιο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω (ήπια και εγώ μαζί σου ) σε αυτό το σημείο ως προς το εξής σημείο :Στέλιος Μαρίνης έγραψε:....Θα εκφράσω την εξής ήπια ένσταση: Όπως στον αθλητισμό ο πρωταθλητισμός είναι υγιής και αποτελεσματικός όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μιας χώρας αθλείται μαζικά, έτσι και στα μαθηματικά θα βελτιωθεί το επίπεδο των "πρωταθλητών" όταν στο σύνολο των μαθητών η μαθηματική παιδεία αναβαθμιστεί.
Ναι στη "μαζική" άθληση, αλλά γιατί να μην αναγνωρίσουμε και κάποιους που ενδεχομένως έχουν περισσότερη αγάπη για κάτι, ώστε να μπορούν αποτελεσματικότερα να ασχοληθούν με αυτό. Έτσι, ενδεχομένως στο μέλλον θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μία κοινωνία βασισμένη αφενός στην καθολικότητα της γνώσης, αφετέρου στις ιδιαίτερες κλίσεις του καθενός από μας...Όταν κάποιος έχει και πολύπλευρη μόρφωση, αλλά ασχολείται και με ό,τι πραγματικά μπορεί να τον ενδιαφέρει γίνεται πιο ευτυχισμένος Άνθρωπος...
Φιλικά,
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- Ανδρέας Πούλος
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 10:47 pm
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Νομίζω ότι ο Στέλιος έχει δίκαιο.
Πρέπει η σχεδιαζόμενη αποκαλούμενη αναβάθμιση των "πρότυπων" σχολείων
να συνοδευτεί από την αναβάθμιση της ποιότητας όλων των σχολείων.
Πάντως, η στείρα "άρνηση σε όλα" που είναι της μόδας από "ορθόδοξα και ανορθόδοξα,
καθολικά διαμαρτυρόμενους, πιστούς και απίστους",
οδηγεί στην αύξηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων.
Βεβαίως, δεν θεωρώ ότι το Φόρουμ είναι κατάλληλο για γενικές συζητήσεις περί Παιδείας,
πρέπει να εστιαζόμαστε ειδικά στη μαθηματική Παιδεία και αυτό με μέτρο και εξυπνάδα.
Σκοπός είναι να αυξανόμαστε, το μειωθούμε είναι πολύ εύκολο.
Φιλικά,
Ανδρέας Πούλος
Πρέπει η σχεδιαζόμενη αποκαλούμενη αναβάθμιση των "πρότυπων" σχολείων
να συνοδευτεί από την αναβάθμιση της ποιότητας όλων των σχολείων.
Πάντως, η στείρα "άρνηση σε όλα" που είναι της μόδας από "ορθόδοξα και ανορθόδοξα,
καθολικά διαμαρτυρόμενους, πιστούς και απίστους",
οδηγεί στην αύξηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων.
Βεβαίως, δεν θεωρώ ότι το Φόρουμ είναι κατάλληλο για γενικές συζητήσεις περί Παιδείας,
πρέπει να εστιαζόμαστε ειδικά στη μαθηματική Παιδεία και αυτό με μέτρο και εξυπνάδα.
Σκοπός είναι να αυξανόμαστε, το μειωθούμε είναι πολύ εύκολο.
Φιλικά,
Ανδρέας Πούλος
- Στέλιος Μαρίνης
- Δημοσιεύσεις: 536
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 9:45 pm
- Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ας είμαστε σε ετοιμότητα
Καλημέρα. Το ήπια δεν δήλωνε διάθεση μη αντιπαράθεσης, αλλά διαφωνία όχι ριζική. Συμφωνώ σ' αυτό που λες. Στις προτεραιότητες βρίσκεται η ένστασή μου. Θεωρώ παγίδα την έμφαση, αυτή τη στιγμή, στην ενίσχυση των "πρωταθλητών", όταν η μεγάλη μάζα των παιδιών είναι σχεδόν μαθηματικοφοβικοί.polysot έγραψε:Στέλιο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω (ήπια και εγώ μαζί σου ) σε αυτό το σημείο ως προς το εξής σημείο :Στέλιος Μαρίνης έγραψε:....Θα εκφράσω την εξής ήπια ένσταση: Όπως στον αθλητισμό ο πρωταθλητισμός είναι υγιής και αποτελεσματικός όταν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού μιας χώρας αθλείται μαζικά, έτσι και στα μαθηματικά θα βελτιωθεί το επίπεδο των "πρωταθλητών" όταν στο σύνολο των μαθητών η μαθηματική παιδεία αναβαθμιστεί.
Ναι στη "μαζική" άθληση, αλλά γιατί να μην αναγνωρίσουμε και κάποιους που ενδεχομένως έχουν περισσότερη αγάπη για κάτι, ώστε να μπορούν αποτελεσματικότερα να ασχοληθούν με αυτό. Έτσι, ενδεχομένως στο μέλλον θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μία κοινωνία βασισμένη αφενός στην καθολικότητα της γνώσης, αφετέρου στις ιδιαίτερες κλίσεις του καθενός από μας...Όταν κάποιος έχει και πολύπλευρη μόρφωση, αλλά ασχολείται και με ό,τι πραγματικά μπορεί να τον ενδιαφέρει γίνεται πιο ευτυχισμένος Άνθρωπος...
Φιλικά,
Κάποτε οι καμπύλες των γραφικών παραστάσεων ζωντανεύουν, είναι διαφορίσιμες γιατί είναι λείες κι όμορφες, έχουν ακρότατες τιμές γιατί αρνούνται τη μονοτονία, δεν έχουν όριο πραγματικό, αλλά μπορείς και τις φαντάζεσαι στο άπειρο και η ασύμπτωτη ευθεία είναι το καράβι που σε ταξιδεύει πλάι τους.
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6970
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Στέλιο συμφωνώ μαζί σου κι επαυξάνω.
Έλεος πιά με τους πρωταθλητές...
Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε καλύτερα τα πράγματα για τους πολλούς και τότε σίγουρα θα ωφεληθούν και οι ''ξεχωριστοί''.
''Εδώ καίγονται τα σπίτια μας κι εμείς τραγουδάμε...''
Καλημέρα σας.
Έλεος πιά με τους πρωταθλητές...
Ας προσπαθήσουμε να κάνουμε καλύτερα τα πράγματα για τους πολλούς και τότε σίγουρα θα ωφεληθούν και οι ''ξεχωριστοί''.
''Εδώ καίγονται τα σπίτια μας κι εμείς τραγουδάμε...''
Καλημέρα σας.
Χρήστος Κυριαζής
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Στέλιο, Χρήστο αυτό το πλαίσιο είχα κι εγώ στο μυαλό μου...
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
εδώ ρε παιδιά καταργήθηκαν τα ΤΑΔ πάνε να καταργηθούν τα πειραματικά κι εμείς θέλουμε σχολεία μαθηματικά!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 10:12 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Ήθελα να το πω κάποτε αλλά μετά το ξέχασα.ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:εδώ ρε παιδιά καταργήθηκαν τα ΤΑΔ πάνε να καταργηθούν τα πειραματικά κι εμείς θέλουμε σχολεία μαθηματικά!!!!
Πήγαινα στο Μουσικό Σχολείο Βόλου και τυχαίνει να ξέρω πρόσωπα και καταστάσεις και ακούγεται ότι πάνε για κλείσιμο σιγά σιγά και τα Μουσικά. Στα αθλητικά έχουν ήδη αρχίσει να κλείνουν τμήματα από φέτος.
Όποτε όταν όλα κλείνουν, η δημιουργία Μαθηματικών Σχολείων μοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός.
"Το να έχεις συνείδηση της άγνοιάς σου, είναι ένα μεγάλο βήμα προς τη γνώση" , Benjamin Disraeli
"Η αλήθεια ενός θεωρήματος, βρίσκεται στο μυαλό σου, όχι στα μάτια σου" , Άλμπερτ Αϊνστάιν
"Η αλήθεια ενός θεωρήματος, βρίσκεται στο μυαλό σου, όχι στα μάτια σου" , Άλμπερτ Αϊνστάιν
- Μιχάλης Νάννος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3668
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 05, 2009 4:09 pm
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
«Δε θα αντικαταστήσει ο υπολογιστής τον καθηγητή...θα αντικατασταθεί ο καθηγητής που δεν ξέρει υπολογιστή...» - Arthur Clarke
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2600
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: Νέο Λύκειο με 10 αλλαγές: Ολόκληρη η πρόταση του υπουργε
Μιχάλης Νάννος έγραψε:http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=112214
Ανακοινώνονται συνεχώς τα ίδια και τα ίδια και τελικά - όπως και σε όλα τα υπόλοιπα - δε θα γίνει τίποτα το ουσιαστικό!!!
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης