ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
-
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 12:00 pm
ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Άρχισαν τα γνωστά παπαγαλάκια (δημοσιογράφοι της συμφοράς) να αναφέρουν νούμερα που στο κοινό φαντάζουν ιλλιγιώδη....λένε λοιπόν ότι με τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση εκταμιεύονται.....6,5 μύρια ευρώ!!!!!!!!
ας βρεθεί ένας χριστιανός να μου εξηγήσει πως βγαίνει αυτό το νούμερο.....
η λογική μου, λέει ότι με τις συγχωνεύσεις γλιτώνει το κράτος το επίδομα θέσης διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων που σταματούν να λειτουργούν....τίποτα λιγότερο...τίποτα περισσότερο....άντε και τους μισθούς κάποιων αναπληρωτών που πιθανόν να μην χρειαστούν την επόμενη χρονιά......
ξεχνάω κάτι;;;;ή μήπως δεν κάνω καλά την πρόσθεση;;;;
ας βοηθήσει κάποιος.....
ας βρεθεί ένας χριστιανός να μου εξηγήσει πως βγαίνει αυτό το νούμερο.....
η λογική μου, λέει ότι με τις συγχωνεύσεις γλιτώνει το κράτος το επίδομα θέσης διευθυντών και υποδιευθυντών των σχολικών μονάδων που σταματούν να λειτουργούν....τίποτα λιγότερο...τίποτα περισσότερο....άντε και τους μισθούς κάποιων αναπληρωτών που πιθανόν να μην χρειαστούν την επόμενη χρονιά......
ξεχνάω κάτι;;;;ή μήπως δεν κάνω καλά την πρόσθεση;;;;
ας βοηθήσει κάποιος.....
Re: ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Γλυτώνει και το λειτουργικό κόστος (ρεύμα ύδρευση κτλ) καθώς και τις καθαρίστριες. Εκτός βέβαια αν αξιοποιήσει τις κτιριακές εγκαταστάσεις για κάποιο άλλο κρατικό ίδρυμα;?!
Επίσης οι οργανικά τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί αν περισσεύουν στο σχολείο που τοποθετούνται οι μαθητές τους φαντάζομαι θα διατίθενται για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλο σχολείο που θα έχει ανάγκες...έτσι πχ αν και οι κοντινές περιοχές είναι γεμάτες γιατί να μην διατεθεί σε άλλη περιφέρεια...λέω εγώ...
Ένας ωραίος τρόπος να χάσεις οργανική που έκανες καμιά 15 χρόνια να αποκτήσεις και να βρεθείς σε νησί λολ! Το πρακτικό μέρος είναι η μείωση αναγκών πρόσληψης ΄συναδέλφων μιας και οι υπάρχοντες θα εξυπηρετούν τις ανάγκες.
Το νούμερο λοιπόν ίσως εμπεριέχει και μισθούς μη προσληφθέντων που είχαν προσμετρηθεί σε προυπολογισμό;;!!! δεν ξέρω...και μένα μου φαίνεται υπερβολικό
Επίσης οι οργανικά τοποθετημένοι εκπαιδευτικοί αν περισσεύουν στο σχολείο που τοποθετούνται οι μαθητές τους φαντάζομαι θα διατίθενται για τις ανάγκες της υπηρεσίας σε άλλο σχολείο που θα έχει ανάγκες...έτσι πχ αν και οι κοντινές περιοχές είναι γεμάτες γιατί να μην διατεθεί σε άλλη περιφέρεια...λέω εγώ...
Ένας ωραίος τρόπος να χάσεις οργανική που έκανες καμιά 15 χρόνια να αποκτήσεις και να βρεθείς σε νησί λολ! Το πρακτικό μέρος είναι η μείωση αναγκών πρόσληψης ΄συναδέλφων μιας και οι υπάρχοντες θα εξυπηρετούν τις ανάγκες.
Το νούμερο λοιπόν ίσως εμπεριέχει και μισθούς μη προσληφθέντων που είχαν προσμετρηθεί σε προυπολογισμό;;!!! δεν ξέρω...και μένα μου φαίνεται υπερβολικό
Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος
Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος
Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
- Μιχάλης Νάννος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3537
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 05, 2009 4:09 pm
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
- Επικοινωνία:
Re: ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Υπάρχει και αυτή η πρόταση.
«Δε θα αντικαταστήσει ο υπολογιστής τον καθηγητή...θα αντικατασταθεί ο καθηγητής που δεν ξέρει υπολογιστή...» - Arthur Clarke
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 1513
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 1:45 pm
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Όταν κλείνει ένα σχολείο σε κάποιο χωριό, εκείνη την ώρα σημαίνει η πρώτη σάλπιγγα. Η πρώτη σάλπιγγα πριν την ερήμωση του χωριού.
Το σχολείο του χωριού μου στην Κρήτη, το σχολειό όπου έμαθε γράμματα ο πατέρας μου, έχει κλείσει εδώ και χρόνια. Το χωριό μου το χειμώνα γράφει ''ΚΛΕΙΣΤΟΝ''. Μαζί με την κυρά δασκάλα έφυγαν και τα λίγα παιδάκια που είχαν απομείνει. Πήγαν στη Χώρα. Πήραν το μήνυμα της Πολιτείας. Για να προκόψεις πρέπει να φύγεις από το χωριό σου.
Κάποια άλλα σχολεία κράτησαν. Τώρα κάποιοι αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα τους. Δεν έχω άλλο βήμα να βγω και να φωνάξω ότι διαφωνώ. Πιστεύω ότι είναι ένα μεγάλο λάθος.
Συναισθηματισμοί θα μου πείτε. Ή ότι δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς. Αυτό δεν είναι αλήθεια.
Ακούστε τη φωνή από την Κύπρο που αναφέρει ο Μιχάλης Νάννος παραπάνω.
Το σχολείο του χωριού μου στην Κρήτη, το σχολειό όπου έμαθε γράμματα ο πατέρας μου, έχει κλείσει εδώ και χρόνια. Το χωριό μου το χειμώνα γράφει ''ΚΛΕΙΣΤΟΝ''. Μαζί με την κυρά δασκάλα έφυγαν και τα λίγα παιδάκια που είχαν απομείνει. Πήγαν στη Χώρα. Πήραν το μήνυμα της Πολιτείας. Για να προκόψεις πρέπει να φύγεις από το χωριό σου.
Κάποια άλλα σχολεία κράτησαν. Τώρα κάποιοι αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα τους. Δεν έχω άλλο βήμα να βγω και να φωνάξω ότι διαφωνώ. Πιστεύω ότι είναι ένα μεγάλο λάθος.
Συναισθηματισμοί θα μου πείτε. Ή ότι δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς. Αυτό δεν είναι αλήθεια.
Ακούστε τη φωνή από την Κύπρο που αναφέρει ο Μιχάλης Νάννος παραπάνω.
Στάλα τη στάλα το νερό το μάρμαρο τρυπά το,
εκείνο που μισεί κανείς γυρίζει κι αγαπά το.
εκείνο που μισεί κανείς γυρίζει κι αγαπά το.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι, αλλά μετά και το μήνυμα του Παύλου, θέλω να προσθέσω κάτι,παιδικές αναμνήσεις δηλαδή , ειδικά για τα Δημοτικά :
Μεγάλωσα σε ένα χωριό των 30 κατοίκων, χωρίς σχολείο. Στο Δημοτικό , πήγαινα στο διπλανό χωριό, όπου ερχόταν ένας δάσκαλος(παλιότερα δύο) και μας έκανε όλους μαζί. Γλώσσα και Αριθμητική έκανε σε όλες τις τάξεις χωριστά. Την ώρα αυτή τα άλλα παιδιά μελετούσαν ό,τι ήθελαν.Τα άλλα μαθήματα τα έκανε ανά δύο τάξεις : την τρίτη και την τετάρτη μαζί, καθώς και την πέμτη με την έκτη.
Στην Τετάρτη δεν πήγα καθόλου σχολείο, διότι περιμέναμε όλη τη χρονιά δάσκαλο σε ένα πιο κοντινό σχολείο , αλλά ακομα και όταν ήρθε δεν έκανε ούτε μια ώρα μάθημα.
Ωστόσο, παρακολουθώντας το δάσκαλο να δείχνει την αριθμητική και τους δεκαδικούς στην κανονική τετάρτη, πήρα αυτά που έπρεπε για να μπω στο πνεύμα της πέμπτης. Τέτοια σχολεία μπορεί να μην προσφέρουν το καλύτερο, αλλά για τα μέτρα και σταθμά της στοιχειώδους παιδείας , αυτό που προσφέρουν δεν είναι καθόλου ασήμαντο.
Φεύγοντας από το Δημοτικό, έφυγε μετά από λίγα χρόνια και ο δάσκαλος , διότι έφευγαν οι κάτοικοι, αλλά τελικά έφυγαν και όσοι είχαν σκοπό να μείνουν, αφού εφυγε ο δάσκαλος.Είναι κρίμα να υπάρχουν χωριά χωρίς δημοτικό σχολείο.Το σχολειό είναι η καρδιά της υπαίθρου. Τόπος τελικά χωρίς σχολείο , είναι καταδικασμένος να πεθάνει.
Συμπέρασμα :
Τα δημοτικά είναι καλό να λειτουργούν ακόμα και με λίγα παιδιά, έστω και με έναν δάσκαλο.Δεν νομίζω να είναι δυσβάσταχτο το κόστος.Μπορεί το σχολείο να μην κάνει μουσική, ξένες γλώσσες και θέατρο, αλλά τα παιδιά της υπαίθρου που θέλουν να μάθουν, θα αναπληρώσουν αυτά τα κενά αργότερα και μάλιστα με μεγάλη ευκολία.Έχει όμως σημασία να έχεις καλούς δασκάλους και αυτό είναι το ζητούμενο: ''πρώτα ο δάσκαλος'', αυτό θα έπρεπε να είναι το σύνθημα, αν είναι να έχουμε κάποιο σύνθημα.
Στα γυμνάσια και τα Λύκεια, τα πράγματα είναι διαφορετικά και κάθε απόφαση για συγχωνεύσεις έχει τα υπέρ και τα κατά.Εκεί τα παιδιά είναι μεγαλύτερα και μπαίνουν και άλλα στοιχεία.
Γενικά, είναι κακό να κλείνουν σχολεία και σε αυτό κανένας δεν διαφωνεί.
Μπάμπης
Μεγάλωσα σε ένα χωριό των 30 κατοίκων, χωρίς σχολείο. Στο Δημοτικό , πήγαινα στο διπλανό χωριό, όπου ερχόταν ένας δάσκαλος(παλιότερα δύο) και μας έκανε όλους μαζί. Γλώσσα και Αριθμητική έκανε σε όλες τις τάξεις χωριστά. Την ώρα αυτή τα άλλα παιδιά μελετούσαν ό,τι ήθελαν.Τα άλλα μαθήματα τα έκανε ανά δύο τάξεις : την τρίτη και την τετάρτη μαζί, καθώς και την πέμτη με την έκτη.
Στην Τετάρτη δεν πήγα καθόλου σχολείο, διότι περιμέναμε όλη τη χρονιά δάσκαλο σε ένα πιο κοντινό σχολείο , αλλά ακομα και όταν ήρθε δεν έκανε ούτε μια ώρα μάθημα.
Ωστόσο, παρακολουθώντας το δάσκαλο να δείχνει την αριθμητική και τους δεκαδικούς στην κανονική τετάρτη, πήρα αυτά που έπρεπε για να μπω στο πνεύμα της πέμπτης. Τέτοια σχολεία μπορεί να μην προσφέρουν το καλύτερο, αλλά για τα μέτρα και σταθμά της στοιχειώδους παιδείας , αυτό που προσφέρουν δεν είναι καθόλου ασήμαντο.
Φεύγοντας από το Δημοτικό, έφυγε μετά από λίγα χρόνια και ο δάσκαλος , διότι έφευγαν οι κάτοικοι, αλλά τελικά έφυγαν και όσοι είχαν σκοπό να μείνουν, αφού εφυγε ο δάσκαλος.Είναι κρίμα να υπάρχουν χωριά χωρίς δημοτικό σχολείο.Το σχολειό είναι η καρδιά της υπαίθρου. Τόπος τελικά χωρίς σχολείο , είναι καταδικασμένος να πεθάνει.
Συμπέρασμα :
Τα δημοτικά είναι καλό να λειτουργούν ακόμα και με λίγα παιδιά, έστω και με έναν δάσκαλο.Δεν νομίζω να είναι δυσβάσταχτο το κόστος.Μπορεί το σχολείο να μην κάνει μουσική, ξένες γλώσσες και θέατρο, αλλά τα παιδιά της υπαίθρου που θέλουν να μάθουν, θα αναπληρώσουν αυτά τα κενά αργότερα και μάλιστα με μεγάλη ευκολία.Έχει όμως σημασία να έχεις καλούς δασκάλους και αυτό είναι το ζητούμενο: ''πρώτα ο δάσκαλος'', αυτό θα έπρεπε να είναι το σύνθημα, αν είναι να έχουμε κάποιο σύνθημα.
Στα γυμνάσια και τα Λύκεια, τα πράγματα είναι διαφορετικά και κάθε απόφαση για συγχωνεύσεις έχει τα υπέρ και τα κατά.Εκεί τα παιδιά είναι μεγαλύτερα και μπαίνουν και άλλα στοιχεία.
Γενικά, είναι κακό να κλείνουν σχολεία και σε αυτό κανένας δεν διαφωνεί.
Μπάμπης
Re: ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Μα γιατί; Στη δημοκρατία όλοι έχουμε το δικαίωμα ,άρα και τη δυνατότητα, να πούμε αυτό που θέλουμε.Παύλος Μαραγκουδάκης έγραψε: Δεν έχω άλλο βήμα να βγω και να φωνάξω ότι διαφωνώ.
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2937
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες