Αλλαγές στο λύκειο;

Θέματα για την Εκπαίδευση και τους Εκπαιδευτικούς
Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#21

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Κυρ Αύγ 11, 2013 4:51 pm

chris έγραψε:
mathxl έγραψε:Κάτι που δεν καταλαβαίνω είναι στις επιστήμες υγείας γιατί δεν υπάρχουν μαθηματικά γενικής. Εκεί δεν είναι χρήσιμη η στατιστική ή οι πιθανότητες;; Γιατί είναι πιο χρήσιμη η φυσική απότι τα μαθηματικά γενικής;;
Μόνο σε αυτό να απαντήσω μιας και έχω μια ιδέα.
Η φυσική είναι γενικά πολύ χρήσιμη λόγω πυρηνικής ιατρικής ,ακτινολογίας,ακτινοδιαγνωστικής και όλα αυτά. Υπάρχει μάθημα πυρηνική φυσική από το 1ο έτος και επιπλέον πολλές φυσικές έννοιες και νόμοι χρησιμοποιούνται και σε διάφορες συσκευές που πρέπει να μάθεις τη λειτουργία τους(υπέρηχοι πχ) αλλά και στη φυσιολογία του ανθρώπου. Στον τρόπο λειτουργίας του ματιού,του αυτιού ακόμα και στη ροή του αίματος κτλ. Γενικά υπάρχει μεγάλη χρήση τύπων από το "παρελθόν". Φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με τη φυσική της γ λυκείου (εκτός φαινομένου doppler). Πιο πολύ σχετίζονται με αυτή της β...

Στατιστική επίσης διδάσκεται σε ανώτερο επίπεδο και δε βλέπω πως ο μέσος μαθητής που δεν έχει διδαχτεί τα βασικά του λυκείου μπορεί να αντιληφθεί κατανομές. Αλλά γενικά πιο πολύ εμπλέκεται η φυσική από τη στατιστική όπου αρκεί κάποιος να έχει τη γνώση να διαβάζει απλά διαγράμματα.
Χρήστο ευχαριστώ, δεν το γνώριζα. Τότε δικαίως έχει κυριότερο ρόλο η φυσική.
kleovoulos έγραψε:
mathxl έγραψε:Μια ανακοινοποίηση στο ορθό(ξεκαθαρίζει αρκετά τους προσανατολισμούς) http://www.esos.gr/uploads/dthmia/Nomos ... AITH_1.pdf.
Κάτι που δεν καταλαβαίνω είναι στις επιστήμες υγείας γιατί δεν υπάρχουν μαθηματικά γενικής. Εκεί δεν είναι χρήσιμη η στατιστική ή οι πιθανότητες;; Γιατί είναι πιο χρήσιμη η φυσική απότι τα μαθηματικά γενικής;;

Επίσης η ερευνητική @@@@@@α διδάσκεται σωστά; Μπορεί ένας καθηγητής να επιβλέπει και να καθοδηγεί όλες τις ομάδες; Έχουν τα σχολεία μας τις υποδομές (αίθουσες και υπολογιστές που δουλεύουν) για αυτό το "πράγμα" ή απλά εξυπηρετεί ως συμπλήρωση ωραρίου στην (χ) ειδικότητα ;; Γιατί δεν το κάνουν μάθημα επιλογής;
Δεν καταλαβαίνω την επιθετικότητά σας ως προς την Ερευνητική εργασία. Τώρα θα πάω στην Α' Λυκείου και θεωρώ ότι αν ένας καθηγητής είναι αρκετά καλός και ξέρει πώς να χειριστεί το μάθημα, πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Εξάλλου, αν κάποιος δουλέψει σε μία επιχείρηση, το να μπορεί να παρουσιάζει εργασίες θα του είναι πολύ χρήσιμο. Προσωπικά ξέρω καθηγητές οι οποίοι δούλεψαν τόσο καλά το Project που κατάφεραν να στείλουν παιδιά σε θερινό σχολείο του εξωτερικού μετά από κριτήρια επιλογής των καλύτερων. Το γεγονός ότι κάποιοι καθηγητές το χρησιμοποιούν για συμπλήρωση ωραρίου δεν το καθιστά κακό μάθημα. Εξάλλου και σε γυμνάσια μαθηματικοί διδάσκουν φυσική και το αντίστροφο. Γιατί αυτό να είναι σωστότερο; (Χωρίς καμία επίθεση στους μαθηματικούς, εξάλλου κι εγώ μαθηματικός θέλω να γίνω). Σε πολλά σχολεία επίσης, η ερευνητική εργασία γίνεται με 2+ καθηγητές μέσα στην τάξη για καλύτερη καθοδήγηση. Συνεπώς δεν βλέπω πού υπάρχει το πρόβλημα. Όσο για τα Μαθηματικά/Φυσική στις Επιστήμες Υγείας, συμφωνώ απόλυτα ότι τα μαθηματικά θα έπρεπε να υπάρχουνε, αλλά όχι με προϋπόθεση της κατάργησης της Φυσικής, της οποίας τις εφαρμογές ανέφερε ο chris. Ίσως με ίση κατανομή μεταξύ Μαθηματικών/Φυσικής να λυνόταν το πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές είμαι υπέρ των αλλαγών αν και τα πράγματα φαίνεται να έχουνε δυσκολέψει.
Κλεόβουλε, του χρόνου τέτοια εποχή θα έχεις βγάλεις την α, σου συνιστώ να ξαναδιάβασεις αυτά που έγραψες. Η επιθετικότητα δεν είναι αναίτια. Πρόσεξε ότι δεν αμφισβητώ καθηγητές. Μιλάω για υλικοτεχνική υποδομή και τονίζω το τι συμβαίνει μέχρι τώρα. Σχεδόν σε όλα τα σχολεία που ξέρω οι μισοί υπολογιστές είναι χαλασμένοι και αρχαίοι. Δημιουργούνται προβλήματα από έλλειψη αιθουσών και ανωμαλίες στα προγράμματα σας!!Επίσης οι περισσότεροι συνάδελφοι που το διδάσκουν το κάνουν για συμπλήρωση ωραρίου και όχι γιατί το επιθυμούν Επίσης η διδασκαλία από έναν μόνο καθηγητή δημιουργεί πολλά προβλήματα (το έχω διδάξει το μάθημα την πρώτη του χρονιά...και χρειάστηκε να κάνω τρία πράγματα ταυτόχρονα ...πραγματικά αδύνατο!! Δες το αυτό το περιστατικό (φήμες θέλουν το Μέγα Αλέξανδρο να τσατάρει με τον Δαρείο...και πάνω στην κουβέντα που είχαν στο φου μπου την ώρα του πρότζεκτ...έγινε το κακό..και να ο πόλεμος), βέβαια ο Αριστοτέλης μέγας δάσκαλος αλλά ...


Σαν κατακλείδα λέω ότι καλό είναι να αντιγράφουμε τις καλές ιδέες από άλλες χώρες...αλλά όταν είμαστε έτοιμοι σαν κράτος!!!


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
giorgos spyropoulos
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 02, 2012 4:58 pm

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#22

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από giorgos spyropoulos » Κυρ Αύγ 11, 2013 5:09 pm

Αγαπητοί συνάδελφοι, το ν/σ για το Νέο Λύκειο εμπεριέχει πολλά στοιχεία που απαιτούν, αν όχι διόρθωση σίγουρα, διευκρίνιση.

Π.χ.: Η Β' Λυκείου αριθμεί 36 ώρες μαθημάτων! Άρα, σε κάποιο μάθημα χρειάζεται να μειωθεί μία ώρα.

Άλλο: Η στάθμιση των βαθμών Α' - Β' & Γ' τάξης πάει "περίπατο" με την διαίρεση με τον αριθμό 3 [έτσι ακόμα και με Μ.Ο. 20 και στις 3 τάξεις ο 5ος βαθμός του μαθητή στις Εξετάσεις θα είναι μόλις το 14!]. Εξηγώ: αφού οι συντελεστές είναι 0,5-0,7-0,9 η στάθμιση επιβάλει τη διαίρεση με το 2,1 [εκτός και αν ο ..ποιητής = νομοθέτης άλλα έχει στο μυαλό του, π.χ. τον συντελεστή βαρύτητας που κάθε Τμήμα ΑΕΙ-ΤΕΙ θα θέτει σε 1 μάθημα βαρύτητάς! αν έχει έτσι, θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να υπάρχει 1 μάθημα βαρύτητας από τα ΑΕΙ (πράγμα που το θεωρώ σχεδόν αδύνατο για τα περισσότερα Τμήματα / Σχολές)].

Όλες οι εφημερίδες αναφέρουν 4 Επιστημονικά Πεδία, ενώ το ν/σ αναφέρει και το 5ο, αυτό της πρώην κοινής ομάδας των Δεσμών [Παιδαγωγικά], επίσης οι εφημερίδες και τα sites αναφέρουν [κάτι που στο ν/σ δεν το είδα πουθενά!] ότι οι μαθητές θα επιλέγουν 2 Επιστ. Πεδία - αυτό πώς μπορεί να γίνει, αφού το κάθε πεδίο διαφοροποιείται σε τουλάχιστον 1 μάθημα από τα υπόλοιπα?

Πού είναι το ¨ανεξάρτητο Πεδίο Στρατιωτικών & Αστυνομικών Σχολών", που διαβεβαίωνε ο Υπουργός? Αν δεν υπάρξει τέτοιο, τότε πού θα ενταχθούν αυτές οι Σχολές?

Έχω σημειώσει και άλλα "φάουλ" του ν/σ αλλά δεν θέλω να σας κουράσω γράφοντάς σας έκθεση ιδεών.

Καλό σας απόγευμα!


orestisgotsis
Δημοσιεύσεις: 1322
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 25, 2012 10:19 pm

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#23

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από orestisgotsis » Κυρ Αύγ 11, 2013 5:46 pm

chris έγραψε:Μόνο σε αυτό να απαντήσω μιας και έχω μια ιδέα.
Η φυσική είναι γενικά πολύ χρήσιμη λόγω πυρηνικής ιατρικής ,ακτινολογίας,ακτινοδιαγνωστικής και όλα αυτά. Υπάρχει μάθημα πυρηνική φυσική από το 1ο έτος και επιπλέον πολλές φυσικές έννοιες και νόμοι χρησιμοποιούνται και σε διάφορες συσκευές που πρέπει να μάθεις τη λειτουργία τους(υπέρηχοι πχ) αλλά και στη φυσιολογία του ανθρώπου. Στον τρόπο λειτουργίας του ματιού,του αυτιού ακόμα και στη ροή του αίματος κτλ. Γενικά υπάρχει μεγάλη χρήση τύπων από το "παρελθόν". Φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με τη φυσική της γ λυκείου (εκτός φαινομένου doppler). Πιο πολύ σχετίζονται με αυτή της β...

Στατιστική επίσης διδάσκεται σε ανώτερο επίπεδο και δε βλέπω πως ο μέσος μαθητής που δεν έχει διδαχτεί τα βασικά του λυκείου μπορεί να αντιληφθεί κατανομές. Αλλά γενικά πιο πολύ εμπλέκεται η φυσική από τη στατιστική όπου αρκεί κάποιος να έχει τη γνώση να διαβάζει απλά διαγράμματα.
kleovoulos έγραψε:Δεν καταλαβαίνω την επιθετικότητά σας ως προς την Ερευνητική εργασία. Τώρα θα πάω στην Α' Λυκείου και θεωρώ ότι αν ένας καθηγητής είναι αρκετά καλός και ξέρει πώς να χειριστεί το μάθημα, πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Εξάλλου, αν κάποιος δουλέψει σε μία επιχείρηση, το να μπορεί να παρουσιάζει εργασίες θα του είναι πολύ χρήσιμο. Προσωπικά ξέρω καθηγητές οι οποίοι δούλεψαν τόσο καλά το Project που κατάφεραν να στείλουν παιδιά σε θερινό σχολείο του εξωτερικού μετά από κριτήρια επιλογής των καλύτερων. Το γεγονός ότι κάποιοι καθηγητές το χρησιμοποιούν για συμπλήρωση ωραρίου δεν το καθιστά κακό μάθημα. Εξάλλου και σε γυμνάσια μαθηματικοί διδάσκουν φυσική και το αντίστροφο. Γιατί αυτό να είναι σωστότερο; (Χωρίς καμία επίθεση στους μαθηματικούς, εξάλλου κι εγώ μαθηματικός θέλω να γίνω). Σε πολλά σχολεία επίσης, η ερευνητική εργασία γίνεται με 2+ καθηγητές μέσα στην τάξη για καλύτερη καθοδήγηση. Συνεπώς δεν βλέπω πού υπάρχει το πρόβλημα. Όσο για τα Μαθηματικά/Φυσική στις Επιστήμες Υγείας, συμφωνώ απόλυτα ότι τα μαθηματικά θα έπρεπε να υπάρχουνε, αλλά όχι με προϋπόθεση της κατάργησης της Φυσικής, της οποίας τις εφαρμογές ανέφερε ο chris. Ίσως με ίση κατανομή μεταξύ Μαθηματικών/Φυσικής να λυνόταν το πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές είμαι υπέρ των αλλαγών αν και τα πράγματα φαίνεται να έχουνε δυσκολέψει.
Ίσως να είναι αγγελικά πλασμένος!!!


Άβαταρ μέλους
chris
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 11, 2010 9:39 pm
Τοποθεσία: Τρίκαλα - Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#24

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από chris » Κυρ Αύγ 11, 2013 5:52 pm

orestisgotsis έγραψε: Ίσως να είναι αγγελικά πλασμένος!!!
Ή ίσως να μην κατάλαβες καν το ότι καμία εκ των δύο παραθέσεων δεν έκριναν θετικά ή αρνητικά τις τωρινές αλλαγές!


Στραγάλης Χρήστος
kleovoulos
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 02, 2012 3:12 pm
Τοποθεσία: Κολινδρός Πιερίας
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#25

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kleovoulos » Κυρ Αύγ 11, 2013 6:00 pm

mathxl έγραψε: Σαν κατακλείδα λέω ότι καλό είναι να αντιγράφουμε τις καλές ιδέες από άλλες χώρες...αλλά όταν είμαστε έτοιμοι σαν κράτος!!!
Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο.
orestisgotsis έγραψε: Ίσως να είναι αγγελικά πλασμένος!!!
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο. :?:


Κλεόβουλος Κοφονικόλας
ArgirisM
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Απρ 16, 2012 10:38 pm

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#26

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ArgirisM » Κυρ Αύγ 11, 2013 7:54 pm

Παρότι δεν είμαι από αυτούς που "πιάνονται" από το νέο σύστημα, ασχολήθηκα με αυτό λιγάκι αυτές τις μέρες, θέλοντας να δω σε τι είχε εξελιχθεί το διαβόητο νέο λύκειο της Διαμαντοπούλου, από το οποίο γλύτωσα παρά τρίχα. Να σημειώσω πως δεν πρόκειται να σταθώ στην α' λυκείου, καθώς εκεί, με μια πρώτη ματιά, το πρόγραμμα φαίνεται καλό.
Σε πρώτη φάση παρατηρώ ότι δεν γίνεται η απαράδεκτη κίνηση της υποβάθμισης των μαθημάτων γενικής παιδείας από τη δευτέρα λυκείου, που ήταν και ένα από τα μεγάλα λάθη της προηγούμενης εκδοχής του συστήματος. Είναι βέβαια λίγο περίεργη η κατάσταση στην κατεύθυνση στη συγκεκριμένη τάξη. Είδα περισσότερες ώρες φυσικής παρά μαθηματικών. Παρότι κατανοώ πως η κατεύθυνση απεύθυνεται και σε μαθητές που ενδιαφέρονται για ιατρική, οι οποίοι μετά θα επιλέξουν βιολογία, δεν νομίζω πως αυτό αποτελεί λόγος να μειωθούν οι ώρες των μαθηματικών της κατεύθυνσης. Αντιθέτως οι ώρες της γενικής έχουν αυξηθεί κατά μία. Αυτό αφήνει περισσότερα περιθώρια για εμβάθυνση στην άλγεβρα, αλλά και για μία, έστω επιφανειακή, προσέγγιση των κεφαλαίων της στερεομετρίας. Σε κάθε περίπτωση, τίποτα από αυτά δεν θα φέρει αποτέλεσμα αν δεν γραφτούν καινούρια βιβλία, τα οποία να μπορούν να αξιοποιηθούν καλύτερα στα πλαίσια του προγράμματος. Και τέλος πάντων στη γενική παιδεία ας πούμε ότι κάπως γίνεται δουλειά, στην κατεύθυνση όμως τι γίνεται; Είναι ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται η ύλη να περιλαμβάνει αναλυτική γεωμετρία, αλλά ούτε και ανάλυση, καθώς η ύλη αυτή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί με δυο ώρες τη βδομάδα. Άρα η μόνη προφανής επιλογή είναι τα πιο αλγεβρικά κομμάτια της κατεύθυνσης, δηλαδή πίνακες- ορίζουσες και μιγαδικοί, που συνολικά έχουν έκταση κατά κάτι μικρότερη αν δεν απατώμαι από την αναλυτική. Πάλι όμως με πρόχειρες αναμορφώσεις θα γίνεται η δουλειά, σαν τις τωρινές και χειρότερες; Αν ναι, λυπάμαι μαθητές και καθηγητές που θα πρέπει να δουλέψουν με αυτά τα βιβλία... Επίσης, οι ώρες στις φυσικές επιστήμες έχουν αυξηθεί κατά μία. Αυτή σε πιο από τα τρία μαθήματα θα πάει; Αυτά για τη β' λυκείου.
Στη γ' τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, αφού εφαρμόζεται το μοντέλο των δεσμών. Παρατηρώ ότι φεύγουν μαθήματα όπως το Α.Ε.Π.Π. και η λογοτεχνία, ώστε να βγαίνουν οι ώρες. Κρίμα γιατί προσωπικά θεωρώ ότι ήταν ενδιαφέροντα μαθήματα, αν και απευθύνονταν σε κάπως περιορισμένο κοινό. Όσον αφορά τώρα στα μαθηματικά, οι ώρες για όσους πάνε για φυσικομαθηματικές και πολυτεχνία είναι εντάξει. Λίγο περίεργα είναι τα πράγματα με τις υπόλοιπες κατηγορίες. Γιατί να μην κάνουν μαθηματικά οι υποψήφιοι της ιατρικής; Το θέμα είναι να μην εξετάζονται, όχι να μην τα παρακαλοθούν. Προσεγγίζοντάς τα, έστω και επιφανειακά, αποκομίζουν σημαντικό όφελος. Ακόμη, στο οχτάωρο που θα κάνουν μαθηματικά όσοι πηγαίνουν για οικονομικά ποια θα είναι η ύλη; Φαντάζομαι πως θα περιλαμβάνει και αρκετά από το τωρινό βιβλίο της κατεύθυνσης...
Πάμε τώρα στα θέματα που αφορούν καθαρά στο εξεταστικό σύστημα, όπου τα προβλήματα είναι τεράστια. Το θέμα έχει να κάνει κυρίως με το χαρακτήρα του εθνικού οργανισμού εξετάσεων. Ειλικρινά απορώ πώς σκέφτηκαν τα μισά θέματα των εξετάσεων να προτείνονται από καθηγητές και τα άλλα μισά να μπαίνουν με ... κλήρωση! Πέρα από το ότι το σύστημα των εξετάσεων θα είναι διαβλητό, αφού θα μπορεί εύκολα ένας χακεράς να εισβάλλει στις βάσεις δεδομένων του οργανισμού εξετάσεων και να δει τα υποψήφια θέματα, ενώ στις ενδοσχολικές εξετάσεις οι μαθητές δεν θα διαγωνίζονται επί ίσοις όροις, είναι τελείως αδύνατο να γίνεται με τέτοιο τρόπο η επιλογή των θεμάτων. Στα μεν θετικά μαθήματα δεν θα υπάρχει συνοχή, ενώ είναι αμφίβολο κατά πόσο θα εξετάζεται η ύλη σε όλη της την έκταση. Στα δε θεωρητικά είναι που θα γελάσει και το ποικιλόχρωμον ερείφιον. Πώς ακριβώς γίνεται να μπουν οι ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού στα αρχαία, ή το θέμα της έκθεσης στην τύχη;! Τα θέματα για τις προαγωγικές θα έπρεπε να είναι είτε όλα σε πανελλαδικό επίπεδο, πράγμα το οποίο νομίζω πως είναι αδύνατο να γίνει τώρα, καθώς οι μαθητές θα αναγκάζονται να στραφούν στα φροντιστήρια από την γ' γυμνασίου, είτε σε καθαρά ενδοσχολικό επίπεδο. Όσο για τις πανελλαδικές, είναι σαφές ότι η επιτροπή θα έπρεπε να είναι υπεύθυνη και μόνο αυτή. Μάλιστα, πιστεύω πως από τη μια μεριά το τέταρτο θέμα θα έπρεπε να το προτείνει πανεπιστημιακός, προκειμένου να ξεφεύγει από τις φροντιστηριακές μεθοδολογίες, ώστε να απευθύνεται μόνο στους πραγματικά άριστους, ενώ οι απλώς καλοί να πιάνουν στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα δεκαέξι. Μια χαρά βαθμός είναι στα μαθηματικά κατεύθυνσης, γιατί δηλαδή στις εξετάσεις ξένων γλωσσών θεωρείται άριστα το 80/100 ενώ στο (άθλιο) ελληνικό εξεταστικό σύστημα έχαναν μέχρι πρότεινος μαθητές τη σχολή πρώτης επιλογής για μισή μονάδα;! Ακόμη θα έπρεπε να υπάρχουν και επιτροπές λυτών που να αξιολογούν τα θέματα πριν αυτά τεθούν και να ελέγχεται τόσο το ζήτημα του χρόνου, όσο και αυτό της ορθής διατύπωσης των θεμάτων.
Γενικά πιστεύω πως το υψηλό επίπεδο γνώσεων στους απόφοιτους του λυκείου δεν επιτυγχάνεται κάνοντας όλη τη ζωή των μαθητών εξετάσεις, όπου ο καθηγητής δεν αποτελεί παρά εργαλείο του συστήματος, που οφείλει να βοηθήσει τους μαθητές τους να κάνουν ένα πασάλειμα ώστε να περάσουν, έστω και οριακά, την τάξη. Η τωρινή κατάσταση είναι σαφώς απαράδεκτη, μόνο που η μόνη λύση σε αυτήν είναι η αξιολόγηση του έργου των καθηγητών και όχι ο μπαμπούλας των εξετάσεων. Όσον αφορά τώρα στο εξεταστικό σύστημα, είτε να επαναφέρουν τις δέσμες, όπως αυτές ήταν τις δεκαετίες ογδόντα και ενενήντα, χωρίς όμως το ελεϊνό μέτρο περί βελτίωσης βαθμολογίας, είτε να κρατήσουν το τωρινό, που παρότι μη λειτουργικό, είναι βιώσιμο, σε αντίθεση με τις εξετάσεις σε όλο το λύκειο. Μπορεί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να μη σωθεί, τουλάχιστον όμως θα μπορούσε να γίνει κάτι με την τριτοβάθμια, εφόσον το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων είναι υψηλό...


Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει!
Νόμος του Μέρφυ
kleovoulos
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 02, 2012 3:12 pm
Τοποθεσία: Κολινδρός Πιερίας
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από kleovoulos » Κυρ Αύγ 11, 2013 8:07 pm

ArgirisM έγραψε:Παρότι δεν είμαι από αυτούς που "πιάνονται" από το νέο σύστημα, ασχολήθηκα με αυτό λιγάκι αυτές τις μέρες, θέλοντας να δω σε τι είχε εξελιχθεί το διαβόητο νέο λύκειο της Διαμαντοπούλου, από το οποίο γλύτωσα παρά τρίχα. Να σημειώσω πως δεν πρόκειται να σταθώ στην α' λυκείου, καθώς εκεί, με μια πρώτη ματιά, το πρόγραμμα φαίνεται καλό.
Σε πρώτη φάση παρατηρώ ότι δεν γίνεται η απαράδεκτη κίνηση της υποβάθμισης των μαθημάτων γενικής παιδείας από τη δευτέρα λυκείου, που ήταν και ένα από τα μεγάλα λάθη της προηγούμενης εκδοχής του συστήματος. Είναι βέβαια λίγο περίεργη η κατάσταση στην κατεύθυνση στη συγκεκριμένη τάξη. Είδα περισσότερες ώρες φυσικής παρά μαθηματικών. Παρότι κατανοώ πως η κατεύθυνση απεύθυνεται και σε μαθητές που ενδιαφέρονται για ιατρική, οι οποίοι μετά θα επιλέξουν βιολογία, δεν νομίζω πως αυτό αποτελεί λόγος να μειωθούν οι ώρες των μαθηματικών της κατεύθυνσης. Αντιθέτως οι ώρες της γενικής έχουν αυξηθεί κατά μία. Αυτό αφήνει περισσότερα περιθώρια για εμβάθυνση στην άλγεβρα, αλλά και για μία, έστω επιφανειακή, προσέγγιση των κεφαλαίων της στερεομετρίας. Σε κάθε περίπτωση, τίποτα από αυτά δεν θα φέρει αποτέλεσμα αν δεν γραφτούν καινούρια βιβλία, τα οποία να μπορούν να αξιοποιηθούν καλύτερα στα πλαίσια του προγράμματος. Και τέλος πάντων στη γενική παιδεία ας πούμε ότι κάπως γίνεται δουλειά, στην κατεύθυνση όμως τι γίνεται; Είναι ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται η ύλη να περιλαμβάνει αναλυτική γεωμετρία, αλλά ούτε και ανάλυση, καθώς η ύλη αυτή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί με δυο ώρες τη βδομάδα. Άρα η μόνη προφανής επιλογή είναι τα πιο αλγεβρικά κομμάτια της κατεύθυνσης, δηλαδή πίνακες- ορίζουσες και μιγαδικοί, που συνολικά έχουν έκταση κατά κάτι μικρότερη αν δεν απατώμαι από την αναλυτική. Πάλι όμως με πρόχειρες αναμορφώσεις θα γίνεται η δουλειά, σαν τις τωρινές και χειρότερες; Αν ναι, λυπάμαι μαθητές και καθηγητές που θα πρέπει να δουλέψουν με αυτά τα βιβλία... Επίσης, οι ώρες στις φυσικές επιστήμες έχουν αυξηθεί κατά μία. Αυτή σε πιο από τα τρία μαθήματα θα πάει; Αυτά για τη β' λυκείου.
Στη γ' τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, αφού εφαρμόζεται το μοντέλο των δεσμών. Παρατηρώ ότι φεύγουν μαθήματα όπως το Α.Ε.Π.Π. και η λογοτεχνία, ώστε να βγαίνουν οι ώρες. Κρίμα γιατί προσωπικά θεωρώ ότι ήταν ενδιαφέροντα μαθήματα, αν και απευθύνονταν σε κάπως περιορισμένο κοινό. Όσον αφορά τώρα στα μαθηματικά, οι ώρες για όσους πάνε για φυσικομαθηματικές και πολυτεχνία είναι εντάξει. Λίγο περίεργα είναι τα πράγματα με τις υπόλοιπες κατηγορίες. Γιατί να μην κάνουν μαθηματικά οι υποψήφιοι της ιατρικής; Το θέμα είναι να μην εξετάζονται, όχι να μην τα παρακαλοθούν. Προσεγγίζοντάς τα, έστω και επιφανειακά, αποκομίζουν σημαντικό όφελος. Ακόμη, στο οχτάωρο που θα κάνουν μαθηματικά όσοι πηγαίνουν για οικονομικά ποια θα είναι η ύλη; Φαντάζομαι πως θα περιλαμβάνει και αρκετά από το τωρινό βιβλίο της κατεύθυνσης...
Πάμε τώρα στα θέματα που αφορούν καθαρά στο εξεταστικό σύστημα, όπου τα προβλήματα είναι τεράστια. Το θέμα έχει να κάνει κυρίως με το χαρακτήρα του εθνικού οργανισμού εξετάσεων. Ειλικρινά απορώ πώς σκέφτηκαν τα μισά θέματα των εξετάσεων να προτείνονται από καθηγητές και τα άλλα μισά να μπαίνουν με ... κλήρωση! Πέρα από το ότι το σύστημα των εξετάσεων θα είναι διαβλητό, αφού θα μπορεί εύκολα ένας χακεράς να εισβάλλει στις βάσεις δεδομένων του οργανισμού εξετάσεων και να δει τα υποψήφια θέματα, ενώ στις ενδοσχολικές εξετάσεις οι μαθητές δεν θα διαγωνίζονται επί ίσοις όροις, είναι τελείως αδύνατο να γίνεται με τέτοιο τρόπο η επιλογή των θεμάτων. Στα μεν θετικά μαθήματα δεν θα υπάρχει συνοχή, ενώ είναι αμφίβολο κατά πόσο θα εξετάζεται η ύλη σε όλη της την έκταση. Στα δε θεωρητικά είναι που θα γελάσει και το ποικιλόχρωμον ερείφιον. Πώς ακριβώς γίνεται να μπουν οι ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού στα αρχαία, ή το θέμα της έκθεσης στην τύχη;! Τα θέματα για τις προαγωγικές θα έπρεπε να είναι είτε όλα σε πανελλαδικό επίπεδο, πράγμα το οποίο νομίζω πως είναι αδύνατο να γίνει τώρα, καθώς οι μαθητές θα αναγκάζονται να στραφούν στα φροντιστήρια από την γ' γυμνασίου, είτε σε καθαρά ενδοσχολικό επίπεδο. Όσο για τις πανελλαδικές, είναι σαφές ότι η επιτροπή θα έπρεπε να είναι υπεύθυνη και μόνο αυτή. Μάλιστα, πιστεύω πως από τη μια μεριά το τέταρτο θέμα θα έπρεπε να το προτείνει πανεπιστημιακός, προκειμένου να ξεφεύγει από τις φροντιστηριακές μεθοδολογίες, ώστε να απευθύνεται μόνο στους πραγματικά άριστους, ενώ οι απλώς καλοί να πιάνουν στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα δεκαέξι. Μια χαρά βαθμός είναι στα μαθηματικά κατεύθυνσης, γιατί δηλαδή στις εξετάσεις ξένων γλωσσών θεωρείται άριστα το 80/100 ενώ στο (άθλιο) ελληνικό εξεταστικό σύστημα έχαναν μέχρι πρότεινος μαθητές τη σχολή πρώτης επιλογής για μισή μονάδα;! Ακόμη θα έπρεπε να υπάρχουν και επιτροπές λυτών που να αξιολογούν τα θέματα πριν αυτά τεθούν και να ελέγχεται τόσο το ζήτημα του χρόνου, όσο και αυτό της ορθής διατύπωσης των θεμάτων.
Γενικά πιστεύω πως το υψηλό επίπεδο γνώσεων στους απόφοιτους του λυκείου δεν επιτυγχάνεται κάνοντας όλη τη ζωή των μαθητών εξετάσεις, όπου ο καθηγητής δεν αποτελεί παρά εργαλείο του συστήματος, που οφείλει να βοηθήσει τους μαθητές τους να κάνουν ένα πασάλειμα ώστε να περάσουν, έστω και οριακά, την τάξη. Η τωρινή κατάσταση είναι σαφώς απαράδεκτη, μόνο που η μόνη λύση σε αυτήν είναι η αξιολόγηση του έργου των καθηγητών και όχι ο μπαμπούλας των εξετάσεων. Όσον αφορά τώρα στο εξεταστικό σύστημα, είτε να επαναφέρουν τις δέσμες, όπως αυτές ήταν τις δεκαετίες ογδόντα και ενενήντα, χωρίς όμως το ελεϊνό μέτρο περί βελτίωσης βαθμολογίας, είτε να κρατήσουν το τωρινό, που παρότι μη λειτουργικό, είναι βιώσιμο, σε αντίθεση με τις εξετάσεις σε όλο το λύκειο. Μπορεί η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να μη σωθεί, τουλάχιστον όμως θα μπορούσε να γίνει κάτι με την τριτοβάθμια, εφόσον το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων είναι υψηλό...

Το νέο σύστημα με αγγίζει (τώρα θα πάω Α' Λυκείου) οπότε προσπαθώ να είμαι ενεργός σε αυτό το θέμα. Συμφωνώ με όλα όσα είπες εκτός από το κόκκινο. Έχει ξανασυζητηθεί στο :logo: . Τα μαθηματικά στα οποία εξεταζόμαστε μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δεν είναι για την χάρη της γνώσης, δηλαδή δεν είναι καθαρά για την αγάπη για τα μαθηματικά, αλλά για τη σχολή, όπου πηγαίνουμε καθαρά και μόνο γιατί μας αρέσουνε τα μαθηματικά. Όπως όλοι ξέρουνε, τα μαθηματικά στα οποία θα εξετάζονται μέχρι και το 2015 τα παιδιά είναι εντελώς τυποποιημένα, και είναι ήδη δύσκολα (βλ. ποσοστά άριστων γραπτών). Με το σύστημα που προτείνεις, σε διαβεβαιώ ότι ούτε 15 δεν γράφει κανείς. Τέλος, αν το δεις αναλογικά, θα έπρεπε για όλα τα μαθήματα κατεύθυνσης να γίνεται το ίδιο πράγμα. Παράδειγμα θες να σπουδάσεις Ιατρική αλλά δεν σ'αρέσει η Φυσική όπως και να το κάνουμε, και ενώ με τα τωρινά δεδομένα θα μπορούσες με προσπάθεια να γράψεις 20 αν δεις εκείνο το θέμα δε θα γράψεις τίποτα με αποτέλεσμα να χαλάσει ο Γ.Μ.Ο. σου. Συνεπώς παρόλο που συμφωνώ με όσα λες, διαφωνώ με αυτό το μικρό κομμάτι. Η Αγγλία, η Γαλλία, η Σουηδία, η Φινλανδία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν τόσο καλά συστήματα. Γιατί δεν αντιγράφουμε και πρωτοτυπούμε;;


Κλεόβουλος Κοφονικόλας
ArgirisM
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Απρ 16, 2012 10:38 pm

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#28

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ArgirisM » Κυρ Αύγ 11, 2013 9:37 pm

Κλεόβουλε, παρότι γνωρίζω ότι οι τελευταίες χρονιές των δεσμών δεν είναι και οι αντιπροσωπευτικότερες, δεδομένου ότι ο Αρσένης ανέβασε το επίπεδο δυσκολίας προκειμένου να απαξιώσει τις δέσμες, σε παραπέμπω στον ακόλουθο σύνδεσμο (η πηγή δεν παίζει ρόλο ;) ): http://www2.rizospastis.gr/story.do?id= ... &publDate=. Γενικά, η άποψη ότι τα μεν ποσοστά αποτυχίας δεν θα έπρεπε να υπερβαίνουν το 50 % ενώ τα ποσοστά αριστούχων να μην είναι κάτω από 10 % είναι της τελευταίας δεκαετίας. Προσωπικά είμαι υπέρ των προ 1980 εξεταστικών συστημάτων, επειδή όμως αναγνωρίζω πως μόνο ένα 5 % των μαθητών (και πολύ λέω ίσως) έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί σε εξετάσεις εφ' όλης της ύλης του λυκείου, γι' αυτό και παραπάνω δήλωσα υπέρ των δεσμών. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον τα θέματα είναι προσεγμένα και υπάρχει διαβάθμιση ώστε οπωσδήποτε ένα 30 % να πιάνει τη βάση (λες κι όσοι δεν την πιάνουν δεν μπαίνουν σε κάποια σχολή) και να υπάρχει ένα 1 - 2 % ποσοστό αριστούχων στα μαθηματικά είμαστε μια χαρά. Τώρα, όσον αφορά στα άλλα μαθήματα, το 5% είναι μια χαρά για τη φυσική (περίπου τόσο βγαίνει ο μέσος όρος θετικής και τεχνολογικής στους αριστούχους), ενώ αναλόγως αυξάνονται τα ποσοστά αριστούχων όσο πάμε σε μαθήματα με μικρότερο συντελεστή βαρύτητας.

Σημ.: Το project είναι αντιγραφή από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κι όμως συνιστά καθολική αποτυχία. Και στη Φινλανδία αν δεν απατώμαι έχουν κάθε μήνα εξετάσεις. Τόσο το ένα μέτρο όσο και το άλλο είναι απόλυτα λογικά, παρ' όλα αυτά στην ελληνική σχολική πραγματικότητα δεν υπάρχει δυνατότητα εφαρμογής τους. Είναι πρόβλημα νοοτροπίας, και δυστυχώς μία μεταρρύθμιση που εφαρμόζεται αποσπασματικά και μόνο στον τομέα της παιδείας δεν είναι αρκετή για να αλλάξει τα πράγματα. Όταν η Ελλάδα πάψει να είναι η Λαϊκή Δημοκρατία της Μπανανίας και εμείς οι Έλληνες έχουμε ωριμάσει σαν λαός, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε για κράτος στα πρότυπα αυτών του δυτικού κόσμου...


Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει!
Νόμος του Μέρφυ
Άβαταρ μέλους
Πρωτοπαπάς Λευτέρης
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 2825
Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#29

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πρωτοπαπάς Λευτέρης » Σάβ Αύγ 31, 2013 3:51 pm

Γνωρίζει κανείς αν η διδακτέα ύλη στα ενδοσχολικά εξεταζόμενα θα είναι και η εξεταστέα;


Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5386
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#30

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Σάβ Αύγ 31, 2013 11:01 pm

Έριξα ματιά σε πολλά σημεία από τα μηνύματα αναγνωστών στο χώρο της δημόσιας διαβούλευσης, στο σχετικό χώρο της ιστοσελίδας του Υπουργείου .

Θεωρώ πως εκεί τα σημαντικότερα σημεία του σχεδίου , υπέρ και κατά, έχουν εντοπιστεί από τους αναγνώστες . Υπάρχουν και αρκετές προτάσεις για αλλαγές. Αν ο νομοθέτης θέλει πραγματικά να προσφέρει στην πατρίδα του, έχει πολλές δυνατότητες να το πετύχει. Διαφορετικά θα μείνουμε μετέωροι πηγαίνοντας από τη μία σκέψη στην άλλη(δες τις δύο σκέψεις στη συνέχεια) , χωρίς να μπορούμε να αποφασίσουμε !

-ΣΚΕΨΗ 1η : Αν είναι να κάνουμε κάτι με άσχημο τρόπο , καλύτερα να μην το αρχίσουμε μέχρι να το ξανασκεφτούμε !

- ΣΚΕΨΗ 2η : Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Αν κάτι δεν αρχίσει, ποτέ δεν τελειώνει !

Μπάμπης


Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#31

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Πέμ Σεπ 05, 2013 12:21 am

Τελικά ακόμη και το υπουργείο αντιμετωπίζει το πρότζεκτ ως "παρακατιανό" μάθημα αφού αποκλείει τις ειδικότητες ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04. για φέτος και το χρησιμοποιεί ως "γέμισμα ωραρίου" για τις υπόλοιπες ειδικότητες. Σου λέει, "δεν είναι δυνατόν φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί να κάνουν πρότζεκτ" και όχι τα μαθήματα που "πρώτιστα" έχει ανάγκη κάθε σχολείο...άσε που δεν κάνω προσλήψεις και άρχισαν να μου τελειώνουν αυτοί οπότε...
Αυτοί οι οποίοι είχαν κατά προτεραιότητα 1η ανάθεση σε ερευνητική εργασία (σύμφωνα με την αρχική στοχοθεσία) τώρα αποκλείονται !!!

Πηγή : http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%C ... 80%CE%B504


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5386
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#32

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Πέμ Σεπ 05, 2013 9:51 am

Όπως είναι διατυπωμένο το κείμενο, προκύπτει ότι οι ειδικότητες ΠΕ2,3,4 δικαιούνται το πολύ ένα project (αφού οι άλλες δικαιούνται το πολύ μέχρι 2 )όχι κανένα. Αλλά μετά από τηλέφωνο προς το Υπουργείο, διευκρινίστηκε : Καμία ανάθεση !

Δε μένει παρά του χρόνου να κάνουν Project μόνο τα σχολεία και οι ειδικότητες που δεν έχουν να κάνουν κάτι καλύτερο !


Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#33

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Παρ Σεπ 06, 2013 3:21 pm

Διαβάζω εδώ http://www.esos.gr/article/eidisis-deft ... pimorfotes ότι
"Οι εκπαιδευτικοί στη συντριπτική πλειοψηφία τους αποδέχτηκαν με μεγάλη ικανοποίηση την εισαγωγή των ΕρΕρ στο σχολείο,..." κτλ


Το παραπάνω είναι ψευδές!!! Δεν γνωρίζω ούτε έναν εκπαιδευτικό που το αποδέχτηκε με ικανοποίηση και μάλιστα μεγάλη...Ίσα ίσα...το μάθημα είχε προκαλέσει αναστάτωση και δυσαρέσκεια με την εξαγγελία του αφού ο τρόπος με τον οποίο θα διεξαγόταν (ομαδοσυνεργατική) χωρίς να είναι αντικείμενο σπουδής κάποιας ειδικότητας προκαλούσε αναστάτωση στα γνώριμα "νερά" ...για αυτό το απέφευγαν και οι "παλιοί"...

Μπάμπη ελπίζω του χρόνου να μας αδειάζει την γωνιά!


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#34

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Παρ Σεπ 06, 2013 10:16 pm

Πωω...τελικά η συζήτηση του θέματος έκανε το κακό...επαναφορά....με τροποποίηση http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%C ... E%B1%CF%83


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5386
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#35

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Παρ Σεπ 06, 2013 10:30 pm

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Όπως είναι διατυπωμένο το κείμενο, προκύπτει ότι οι ειδικότητες ΠΕ2,3,4 δικαιούνται το πολύ ένα project (αφού οι άλλες δικαιούνται το πολύ μέχρι 2 )όχι κανένα. Αλλά μετά από τηλέφωνο προς το Υπουργείο, διευκρινίστηκε : Καμία ανάθεση !

Δε μένει παρά του χρόνου να κάνουν Project μόνο τα σχολεία και οι ειδικότητες που δεν έχουν να κάνουν κάτι καλύτερο !

Και του έλεγα του Διευθυντή :

'' Να δεις που θα τη ξαναγράψουν την απόφαση ! Άλλα εννοεί αυτός που έγραψε το κείμενο, άλλα ο υπάλληλος που απαντάει στο κοινό ! ''

Τα ίδια και χειρότερα έγιναν πέρυσι με τη '' ...συνδιδασκαλία ''.Άντε τώρα πάλι τη Δευτέρα να κάνουμε νέα κατανομή !


Άβαταρ μέλους
bilstef
Δημοσιεύσεις: 1391
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 11:45 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Κομοτηνή
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#36

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bilstef » Σάβ Σεπ 07, 2013 2:41 am

Μπάμπης Στεργίου έγραψε:
Μπάμπης Στεργίου έγραψε:.Άντε τώρα πάλι τη Δευτέρα να κάνουμε νέα κατανομή !
Είστε τυχεροί που μπορείτε να κάνετε κατανομή .
Εμείς ΔΕΝ μπορούμε μια και ακόμη περιμένουμε το νέο πρόγραμμα μαθημάτων από το υπουργείο για τα μουσικά σχολεία .
Ούτε και για τα καλλιτεχνικά ανακοινώθηκε.
Υπουργείο μπαχαλοπαιδείας


Η ζωή είναι Ωραία,ας την χαρούμε.Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!Γηράσκω αεί διδασκόμενος!
Η γη δεν μας ανήκει της ανήκουμε !
Βασίλης Στεφανίδης
gavrilos
Δημοσιεύσεις: 1032
Εγγραφή: Παρ Δεκ 07, 2012 4:11 pm

Re: Αλλαγές στο λύκειο;

#37

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gavrilos » Σάβ Σεπ 07, 2013 5:42 pm

giorgos spyropoulos έγραψε:
Άλλο: Η στάθμιση των βαθμών Α' - Β' & Γ' τάξης πάει "περίπατο" με την διαίρεση με τον αριθμό 3 [έτσι ακόμα και με Μ.Ο. 20 και στις 3 τάξεις ο 5ος βαθμός του μαθητή στις Εξετάσεις θα είναι μόλις το 14!]. Εξηγώ: αφού οι συντελεστές είναι 0,5-0,7-0,9 η στάθμιση επιβάλει τη διαίρεση με το 2,1 [εκτός και αν ο ..ποιητής = νομοθέτης άλλα έχει στο μυαλό του, π.χ. τον συντελεστή βαρύτητας που κάθε Τμήμα ΑΕΙ-ΤΕΙ θα θέτει σε 1 μάθημα βαρύτητάς! αν έχει έτσι, θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να υπάρχει 1 μάθημα βαρύτητας από τα ΑΕΙ (πράγμα που το θεωρώ σχεδόν αδύνατο για τα περισσότερα Τμήματα / Σχολές)].
Είναι 0,4-0,7-0,9.Όντως όμως κάποια site το έχουν,λανθασμένα,ως 0,5-0,7-0,9.Κι εγώ στην αρχή εξεπλάγην που είδα να υπάρχει ένα τόσο μεγάλο κενό.


Αν τα γεγονότα δεν συμφωνούν με τη θεωρία, τότε αλίμονο στα γεγονότα.

Albert Einstein
Απάντηση

Επιστροφή σε “Εκπαιδευτικά Θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης