Σελίδα 1 από 1

Στατιστική έρευνα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 20, 2016 9:12 pm
από chris_gatos
Γειά σας.
Ασχολούμενοι με τη βαθμολόγηση γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων θελήσαμε να κάνουμε μια στατιστική έρευνα
σχετική με τον τρόπο βαθμολόγησης και με αυτά που ζητάμε από τους μαθητές μας.
Θα παραθέσουμε δύο λύσεις για τα θέματα Β, Γ, Δ των πανελληνίων εξετάσεων που θα μπορούσαμε να δούμε από δύο υποθετικούς μαθητές, τον μαθητή Α' και τον μαθητή Β΄.
Εδώ θα μας ήταν πολυτιμότατη η βοήθεια σας αφού ζητάμε από εσάς στην ουσία να βαθμολογήσετε τις δύο λύσεις
που θα δείτε όσο πιο σοβαρά και συνετά μπορείτε.
Γι' αυτό θα δώσουμε ξεχωριστά δύο βαθμολόγια που θα αναφέρονται στο μαθητή Α' και στο μαθητή Β' αντίστοιχα.
Τα αποτελέσματα θα επεξεργαστούν στατιστικά και θα παρουσιαστούν σε επερχόμενο συνέδριο.

Θα παρακαλούσαμε να στείλετε τα βαθμολόγια συμπληρωμένα στο παρακάτω mail

ergasies.xrhstos.lefteris@gmail.com


ή αφού θα τα δώσουμε και στο facebook μπορείτε να μας τα στείλετε με επισύναψη στους προσωπικούς μας λογαριασμούς εκεί.

Για να γίνουν δεκτά θα πρέπει να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας , την ιδιότητα σας (καθηγητής δημοσίου ή φροντιστηρίου ή ότι είστε τέλος πάντων!) και φυσικά αν είστε καθηγητής δημοσίου αν εκτελείτε χρέη βαθμολογητή ή όχι. Όλα αυτά υπάρχουν μέσα στα αρχεία excel που παραθέτουμε παρακάτω.

Παραθέτουμε εδώ τη λύση του μαθητή Α'. (και εδώ σε μορφή pdf )

Παραθέτουμε εδώ το βαθμολόγιο για τον μαθητή Α'. (και εδώ σε μορφή pdf, προσοχή το θέμα Δ στη δεύτερη σελίδα του αρχείου!)

Παραθέτουμε εδώ τη λύση του μαθητή Β'. (και εδώ σε μορφή pdf)

Παραθέτουμε εδώ το βαθμολόγιο για τον μαθητή Β. ( και εδώ σε μορφή pdf, προσοχή το θέμα Δ στη δεύτερη σελίδα του αρχείου!)

Η βοήθεια σας επαναλαμβάνουμε θα μας είναι πολύτιμη.
Σας ευχαριστούμε θερμά, εκ των προτέρων.

Χρήστος Κυριαζής
Ελευθέριος Πρωτοπαπάς

Υ.Γ: ΠΡΟΣΟΧΗ!! Δόθηκε καινούργιο mail και ανέβηκαν και αρχεία pdf προς διευκόλυνση όσων το ζήτησαν!

Υ.Γ 2: Έγινε επικαιροποίηση των λύσεων αφού παρατηρήθηκαν ορισμένες ασάφειες και τυπογραφικά λάθη. Συνεχίζουμε!