Η ανακοίνωση κινείται σε τέσσερις κύριους άξονες/προτάσεις:
• Οι Υποψήφιοι που εξετάζονται στα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ' Λυκείου να τα διδάσκονται για τον ίδιο αριθμό ωρών (7) σε αμιγή τμήματα και όχι σε συνδιδασκαλία με υποψήφιους που δεν θα εξεταστούν το μάθημα για την εισαγωγή τους. Σε αντίθετη περίπτωση η μαθηματική παιδεία θα έχει υποστεί σοβαρό τραυματισμό και ο ρόλος της σε μια δύσκολη περίοδο για την ανόρθωση της οικονομίας της χώρας θα έχει μηδενιστεί.
• Στον επόμενο, ήδη αναγκαίο σχεδιασμό για την πρόσβαση στη Γ/βάθμια εκπαίδευση, πρέπει ο αριθμός των εξεταζόμενων μαθημάτων να αυξηθεί στα 5 και τα μαθηματικά, με βάρος στις ενότητες κυρίως από το στοχαστικό χώρο, να εξετάζονται υποχρεωτικά για την εισαγωγή των Υποψηφίων στις Σχολές Επιστημών Υγείας.
• Οι προαγωγικές εξετάσεις πρέπει να επανέλθουν στην Άλγεβρα της Β' Λυκείου για όλους τους μαθητές και στα μαθηματικά Προσανατολισμού της Β' Λυκείου οι ώρες πρέπει να αυξηθούν από δύο (2) σε τρεις (3) όπως ήταν και παλαιότερα, με ταυτόχρονη αύξηση της διδακτέας ύλης.
• Η εξεταστέα ύλη στη Γ' Λυκείου πρέπει προσεκτικά και μεθοδικά να διευρυνθεί και να εμπλουτιστεί με εδάφια και από άλλους χώρους των μαθηματικών, παράλληλα με την συγγραφή νέου σχολικού βιβλίου.
Καλούμε τα μέλη του mathematica.gr και οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο(*) να ενώσει, αν συμφωνεί, τη φωνή του με τη δική μας με τις εξής δύο (2) ενέργειες:
α) Καταθέτοντας την άποψή του στη Δημόσια Διαβούλευση είτε στο άρθρο 7 ( στη διεύθυνση http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5126 ) στο οποίο υπάρχει το σχόλιο του mathematica, ή/και σε οποιοδήποτε άλλο άρθρο ώστε να φαίνονται ότι η φωνή μας είναι δυνατή.
β) Υπογράφοντας την παραπάνω ανακοίνωση στην παρούσα δημοσίευση. Αρκεί να το κάνει επώνυμα αναφέροντας την ιδιότητά του και μία σύντομη πρόταση: "Υπογράφω την παραπάνω ανακοίνωση. Γεώργιος Δασκαλόπουλος, Μαθηματικός"
Α ξ ί ζ ε ι να αφιερώσετε χρόνο για την υποστήριξη της αναβάθμισης των μαθηματικών και της μαθηματικής παιδείας στη χώρα μας. Τώρα δίνεται η ευκαιρία σε όλους να εκφράσουν τις απόψεις τους δημόσια και με τον πλέον έγκυρο τρόπο στη Δημόσια Διαβούλευση! Ακόμη και αν δε συμφωνείτε με την πρότασή μας μπορείτε να καταθέσετε τη δική σας.
Η ανακοίνωση και η παρούσα δημοσίευση θα κοινοποιηθούν σε όλα τα μέλη του mathematica.gr, στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, στην Υπουργό και Υφυπουργούς Παιδείας, στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, στις Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας, στους σχολικούς συμβούλους Μαθηματικών καθώς επίσης και σε Ιστοσελίδες Εκπαιδευτικού Περιεχομένου.
Φυσικά η ανακοίνωση μπορεί να αναδημοσιευθεί σε οποιοδήποτε άλλη ιστοσελίδα, blog, έντυπο/ηλεκτρονικό μέσο κτλ προκειμένου να λάβουν γνώση για αυτή όσο το δυνατόν περισσότεροι.
Το παραπάνω κείμενο παραπέμπει και σε παλαιότερες παρεμβάσεις για τα Μαθηματικά οι οποίες βρίσκονται συγκεντρωμένες στη σελίδα: https://mathematica.gr/forum/viewtopic. ... 07&t=67005
(*) Όποιος συνάδελφος επιθυμεί να το υπογράψει και δε γνωρίζει τον τρόπο, μπορεί εναλλακτικά να στέλνει τα απαραίτητα στοιχεία (Ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, ηλεκτρονική διεύθυνση, δήλωση) με mail στο info@mathematica.gr (
