Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
-
- Δημοσιεύσεις: 277
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 14, 2011 11:44 pm
Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Τα θέματα Μαθηματικών Ι της Γ' τάξης ΕΠΑΛ:
http://www.minedu.gov.gr/publications/d ... o_1405.pdf
Κάπως πιο σύνθετα από προηγούμενες χρονιές, ειδικά το Β1, το Γ4 και όλο το Δ, που χωρίς να είναι πολύ δύσκολα, εκτιμώ οτι θα δυσκολέψουν τους υποψηφίους, εκτός βέβαια από αυτους που έχουν προετοιμαστεί καλά.
http://www.minedu.gov.gr/publications/d ... o_1405.pdf
Κάπως πιο σύνθετα από προηγούμενες χρονιές, ειδικά το Β1, το Γ4 και όλο το Δ, που χωρίς να είναι πολύ δύσκολα, εκτιμώ οτι θα δυσκολέψουν τους υποψηφίους, εκτός βέβαια από αυτους που έχουν προετοιμαστεί καλά.
- Christos75
- Δημοσιεύσεις: 422
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 02, 2009 9:41 pm
- Τοποθεσία: Athens
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Κι εμένα μου φάνηκαν λίγο πιο απαιτητικά δίχως ωστόσο να ξεφεύγουν από τα όρια που θέτει η συγκεκριμένη εξέταση.
Χρήστος Λοΐζος
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Πολύ καλά θέματα
Πολλά τέτοια μπορεί μα βρει κάποιος στις σημειώσεις του Μάκη Χατζόπουλου ,όπως βρήκα και εγώ στη φετινή χρονιά.
Αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω δημόσια για αυτό το υπέροχο υλικό που χρησιμοποίησα φέτος.
Όσο για το βιβλίο …απλά απαράδεκτο.
Σπύρος
Πολλά τέτοια μπορεί μα βρει κάποιος στις σημειώσεις του Μάκη Χατζόπουλου ,όπως βρήκα και εγώ στη φετινή χρονιά.
Αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω δημόσια για αυτό το υπέροχο υλικό που χρησιμοποίησα φέτος.
Όσο για το βιβλίο …απλά απαράδεκτο.
Σπύρος
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Πολύ πιο απαιτητικά από άλλες χρονιές. Αδικία να μην διατηρείται το ίδιο επίπεδο δυσκολίας όλες τις χρονιές.
Αυτό το τελευταίο ισχύει και για τα μαθηματικά γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης κατά τη γνώμη μου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.
Αυτό το τελευταίο ισχύει και για τα μαθηματικά γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης κατά τη γνώμη μου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Για καθηγητές τα θέματα είναι πολύ όμορφα, εύκολα, αλλά τα παιδιά και δη των ΕΠΑΛ δυσκολεύτηκαν απλά και μόνο που δεν ήταν τα αναμενόμενα θέματα. Από όσο ξέρω, μια μεγάλη μερίδα παιδιών που προσπάθησαν φέτος , με όσες αδυναμίες είχαν προφανώς, δεν γράψαν καλά. Και από feedback από σχολεία δεν είχαν διδαχτεί και τέτοιο είδος θεμάτων,(μερικοί δεν είχαν δεί ούτε ραβδογράμματα για παράδειγμα.)
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Λαμβάνοντας υπ'όψη:
1) ότι η δυσκολία των θεμάτων κρίνεται από το κοινό στο οποίο αυτά απευθύνονται και
2) τα στατιστικά βαθμολογιών τα 2 τελευταία χρόνια (75% κάτω από τη βάση)
θεωρώ ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν αρκετά φέτος την πλειοψηφία των μαθητών, περισσότερο από τα τελευταία χρόνια, κυρίως ως προς τον τρόπο διατύπωσής τους, με ανάλογο αντίκρυσμα στις βαθμολογίες τους.
Εύχομαι στα παιδιά καλή συνέχεια στα επόμενα μαθήματα.
1) ότι η δυσκολία των θεμάτων κρίνεται από το κοινό στο οποίο αυτά απευθύνονται και
2) τα στατιστικά βαθμολογιών τα 2 τελευταία χρόνια (75% κάτω από τη βάση)
θεωρώ ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν αρκετά φέτος την πλειοψηφία των μαθητών, περισσότερο από τα τελευταία χρόνια, κυρίως ως προς τον τρόπο διατύπωσής τους, με ανάλογο αντίκρυσμα στις βαθμολογίες τους.
Εύχομαι στα παιδιά καλή συνέχεια στα επόμενα μαθήματα.
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Όποιος κάνει μάθημα σε επαλ καταλαβαίνει ότι τα θέματα είναι δύσκολα. οι επιτροπές τις προηγούμενες μέρες έβαλαν εύκολα και σήμερα στα παιδιά των επαλ φερθηκαν άδικα. Για το επίπεδο των παιδιών καθώς και για τις δύσκολες συνθήκες που γίνονται τα μαθηματα ειναι απαραδεκτα. όποιος πεί το αντίθετο δεν έχει κανει επαλ. Κρίμα γιατί κάτι παιδιά πραγματικά προσπάθησαν
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
drakpap έγραψε:Όποιος κάνει μάθημα σε επαλ καταλαβαίνει ότι τα θέματα είναι δύσκολα. οι επιτροπές τις προηγούμενες μέρες έβαλαν εύκολα και σήμερα στα παιδιά των επαλ φερθηκαν άδικα. Για το επίπεδο των παιδιών καθώς και για τις δύσκολες συνθήκες που γίνονται τα μαθηματα ειναι απαραδεκτα. όποιος πεί το αντίθετο δεν έχει κανει επαλ. Κρίμα γιατί κάτι παιδιά πραγματικά προσπάθησαν
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας!
1. Δεν διδάσκουμε με αυτό που λέμε και κάνουμε. Διδάσκουμε με αυτό που είμαστε.
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
2. Ο μέτριος δάσκαλος περιγράφει. Ο καλός δάσκαλος εξηγεί. Ο σωστός δάσκαλος αποδεικνύει. Ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει. ( Γουίλιαμ Γουάρντ)
- Μάκης Χατζόπουλος
- Δημοσιεύσεις: 2456
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 4:13 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Σπύρο σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, μου βάζεις καύσιμο στις μηχανές να μην σταματήσω ποτέ, ιδίως όταν ακούω τέτοια λόγια από τέτοιους Μαθηματικούς.spege έγραψε:Πολύ καλά θέματα
Πολλά τέτοια μπορεί μα βρει κάποιος στις σημειώσεις του Μάκη Χατζόπουλου ,όπως βρήκα και εγώ στη φετινή χρονιά.
Αισθάνομαι την ανάγκη να τον ευχαριστήσω δημόσια για αυτό το υπέροχο υλικό που χρησιμοποίησα φέτος.
Όσο για το βιβλίο …απλά απαράδεκτο.
Σπύρος
Ειλικρινά σε ευχαριστώ!
Όσο για τα θέματα ενώ μου άρεσαν πολύ και εγώ τα θεωρώ αρκετά απαιτητικά και περίεργα για τους μαθητές του ΕΠΑΛ... έβαλαν δύσκολα στα παιδιά που θέλουν εισαχθούν στα ΤΕΙ και απλά στους μαθητές που θέλουν Πολυτεχνείο... περίεργα πράγματα!
Αυτό το ΕΠΑΛ δεν το πάει καθόλου τον τελευταίο καιρό, από παντού βάλλεται.. τι να πει κανείς;
(1) verba volant, scripta manent = τα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν
Re: Μαθηματικά ΕΠΑΛ 2014
Όλοι μας έχουμε να θυμηθούμε ένα μαθητή του ΕΠΑΛ σπουδαστή σε ένα ΤΕΙ π.χ. πληροφορικής τι δυσκολίες συναντά.
Το πρόβλημα δεν είναι αν τα θέματα είναι δύσκολα αλλά τι πρέπει να γνωρίζουν αυτά αυτά παιδιά για να συνεχίσουν στο ΤΕΙ
τουλάχιστον και να τελειώσουν με αξιοπρέπεια
Αν η δουλειά μέσα στα σχολεία ήταν διαφορετική και τα θέματα αντίστοιχα δεν θα γκρίνιαζαν οι πανεπιστημιακοί ,όσοι από αυτούς είναι καλοί δάσκαλοι.
Σπύρος
Το πρόβλημα δεν είναι αν τα θέματα είναι δύσκολα αλλά τι πρέπει να γνωρίζουν αυτά αυτά παιδιά για να συνεχίσουν στο ΤΕΙ
τουλάχιστον και να τελειώσουν με αξιοπρέπεια
Αν η δουλειά μέσα στα σχολεία ήταν διαφορετική και τα θέματα αντίστοιχα δεν θα γκρίνιαζαν οι πανεπιστημιακοί ,όσοι από αυτούς είναι καλοί δάσκαλοι.
Σπύρος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες