Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
- mathematica
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 5:50 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Οι πιθανότητες των ενδεχομένων "ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ;" με το σύνολο λύσεων της εξίσωσης
τελευταία επεξεργασία από mathematica σε Τετ Μάιος 20, 2015 12:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία , είναι οικοδομή πάνω στην άμμο . (ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ)
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
rek2 έγραψε:Γνωρίζει κάποιος με ακρίβεια το περιεχόμενο της διευκρίνησης;;
To "ανήκουν στο σύνολο λύσεων" διευκρινησαν και ειπαν οτι ειναι το σύνολο των λύσεων
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Και ναι (φαντάζομαι χιλιοειπωμένη ερώτηση/απάντηση) πως διορθώνεται η απάντηση στο Δ3 αν γίνει με L'Hopital;
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13277
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Αν είναι αυτή η διευκρίνιση τότε συγκρίνουμε αριθμούς με σύνολο;(!!)math01141 έγραψε:rek2 έγραψε:Γνωρίζει κάποιος με ακρίβεια το περιεχόμενο της διευκρίνησης;;
To "ανήκουν στο σύνολο λύσεων" διευκρινησαν και ειπαν οτι ειναι το σύνολο των λύσεων
Νῆφε καί μέμνασο ἀπιστεῖν˙ ἄρθρα ταῦτα γάρ φρενῶν
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Νοῦς ὁρᾷ καί Νοῦς ἀκούει˙ τἆλλα κωφά καί τυφλά.
...
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Βγήκε και η ανακοίνωση της ΕΜΕ
http://www.hms.gr/node/958
http://www.hms.gr/node/958
Παντούλας Περικλής
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Καλησπέρα σε όλους .
Κατα την γνώμη μου ,ωραια θέματα , δύσκολα αλλα με την καλή έννοια ,οχι χαζοασκήσεις , έπρεπε να γνωρίζει κάποιος καλα τις βασικές μεθόδους και να τις αναπτυξει στα ζητούμενα , μου άρεσε που είχε ερωτήματα με 2 τρόπους λύσης , γρήγορο και απλό. (πχ Γ4 ,Δ3)
ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και καλή συνέχεια στα επόμενα!!!
Κατα την γνώμη μου ,ωραια θέματα , δύσκολα αλλα με την καλή έννοια ,οχι χαζοασκήσεις , έπρεπε να γνωρίζει κάποιος καλα τις βασικές μεθόδους και να τις αναπτυξει στα ζητούμενα , μου άρεσε που είχε ερωτήματα με 2 τρόπους λύσης , γρήγορο και απλό. (πχ Γ4 ,Δ3)
ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και καλή συνέχεια στα επόμενα!!!
τελευταία επεξεργασία από Xaris Sid σε Τετ Μάιος 20, 2015 2:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6962
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Θα συμφωνήσω με την Ε.Μ.Ε, απλά θα συμπληρώσω πως ακόμα και οι καλοί μαθητές στο Δ4 θα είχαν "θέμα"
αφού θέλει καλή δικαιολόγηση. Επιπροσθέτως δε θα επέλεγα τον υπολογισμό της όταν οι μαθητές
δουλεύουν αφηρημένα(καθαρά προσωπική άποψη αφού το βιβλίο υστερεί παραδειγματων).
Υπάρχει βέβαια σχολικότατη λύση που θα δείτε στο δελτίο λύσεων του φόρουμ.
Καλή συνέχεια σε όλους.
αφού θέλει καλή δικαιολόγηση. Επιπροσθέτως δε θα επέλεγα τον υπολογισμό της όταν οι μαθητές
δουλεύουν αφηρημένα(καθαρά προσωπική άποψη αφού το βιβλίο υστερεί παραδειγματων).
Υπάρχει βέβαια σχολικότατη λύση που θα δείτε στο δελτίο λύσεων του φόρουμ.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Χρήστος Κυριαζής
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Για άλλη μια χρονιά, θεωρώ πως με τα θέματα των Μαθηματικών, αδικούνται οι μαθητές της Θεωρητικής κατεύθυνσης που το επέλεξαν.
Μάλλον ο προσανατολισμός προς την Φυσική Γενικής Παιδείας έχει γερά θεμέλια. . .
Δεν εξηγείται αλλιώς, οι καλοί μαθητές που δίνουν Φυσική να βγαίνουν έξω από τα εξεταστικά κέντρα στα
πρώτα 45 λεπτά και οι αντίστοιχοι των Μαθηματικών να μην τους φτάνει ο χρόνος!!!
Ένας Προβληματισμός που θα ' πρεπε να μας απασχολήσει όλους...
Μάλλον ο προσανατολισμός προς την Φυσική Γενικής Παιδείας έχει γερά θεμέλια. . .
Δεν εξηγείται αλλιώς, οι καλοί μαθητές που δίνουν Φυσική να βγαίνουν έξω από τα εξεταστικά κέντρα στα
πρώτα 45 λεπτά και οι αντίστοιχοι των Μαθηματικών να μην τους φτάνει ο χρόνος!!!
Ένας Προβληματισμός που θα ' πρεπε να μας απασχολήσει όλους...
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Καλησπέρα σε όλους.Μία ερώτηση θα ήθελα να κάνω.Ένας πολύ καλός μαθητής μου Τεχνολογικής που έδινε σήμερα Μαθηματικά Γενικής έχει γράψει τα πάντα ολόσωστα με πολύ καλές αιτιολογήσεις εκτός από ένα ερώτημα, το Δ1.Σηγκεκριμένα δεν σκέφτηκε να κάνει Πυθαγόρειο Θεώρημα (ακόμα απορώ πως δεν το σκέφτηκε,μάλλον το σκέφτηκε αλλά μετά το μετάνιωσε) και έγραψε το εξής..
Επειδή η πλευρά ΒΓ είναι χορδή και το παραλληλόγραμμο είναι εγγεγραμμένο στον κύκλο τότε θα ισχύει ότι ΒΓ = τετραγ.ριζα[ (2ρ)^2 - χ^2] από όπου υπολογίζει το ΒΓ και έπειτα το εμβαδό του παραλληλογράμμου.
Πιστεύετε το σηγκεκριμένο θεωρείται σωστό;Είναι καμία πρόταση της Γεωμετρίας που μου ξεφεύγει;
Ευχαριστώ!!
Επειδή η πλευρά ΒΓ είναι χορδή και το παραλληλόγραμμο είναι εγγεγραμμένο στον κύκλο τότε θα ισχύει ότι ΒΓ = τετραγ.ριζα[ (2ρ)^2 - χ^2] από όπου υπολογίζει το ΒΓ και έπειτα το εμβαδό του παραλληλογράμμου.
Πιστεύετε το σηγκεκριμένο θεωρείται σωστό;Είναι καμία πρόταση της Γεωμετρίας που μου ξεφεύγει;
Ευχαριστώ!!
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
ελαφρώς διαφορετική διατύπωση για το Δ4 (στο οποίο δεν βλέπω την δυσκολία)
Ισχύει:
επομένως
ομοίως δείχνουμε
άρα ,
(*)
και
από το Δ2
Οπότε έχουμε:
, ισχύει.
Ισχύει:
επομένως
ομοίως δείχνουμε
άρα ,
(*)
και
από το Δ2
Οπότε έχουμε:
, ισχύει.
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Κώστα, καλώς τα δεχθήκαμε !!!rek2 έγραψε:Αν είναι αυτή η διευκρίνιση τότε συγκρίνουμε αριθμούς με σύνολο;(!!)math01141 έγραψε:rek2 έγραψε:Γνωρίζει κάποιος με ακρίβεια το περιεχόμενο της διευκρίνησης;;
To "ανήκουν στο σύνολο λύσεων" διευκρινησαν και ειπαν οτι ειναι το σύνολο των λύσεων
Μόλις το πρωί ήρθε η διευκρίνηση και πριν την δώσουμε στους μαθητές, είπα στο συνάδελφο που ήταν δίπλα μου :
Αντί να βελτιώσουν το κενό στη διατύπωση ,μέσα στην ταραχή της στιγμής που επέφερε το γεγονός ότι το ερώτημα έχει πρόβλημα, στη
διευκρίνηση το έκαναν χειρότερο. Αντί να χρησιμοποιήσουν το ρήμα ''.... αποτελούν '' ή να αλλάξουν τελείως την εκφώνηση , έβαλαν το ρήμα ''...είναι '' που είναι τελείως άστοχο .
Για τους μαθητές η διευκρίνηση θα μπορούσε και να μην γίνει. Κανένας δεν κατάλαβε μάλλον γιατί δόθηκε !!!
Από μαθηματικής πλευράς, ναι μεν έπρεπε να γίνει παρέμβαση , αλλά τελικά έγινε σημαντικότερο λάθος από αυτό που πήγαν να διορθώσουν !
Η διευκρίνηση για έναν μαθητή που ξέρει πιο πολλά μαθηματικά για την ηλικία του ήταν για μπέρδεμα( αλλά και για χαμό-γελα). Εμείς κατανοούμε
όμως την πίεση και την κούραση της επιτροπής και δεν ψέγουμε κανέναν, τη στιγμή μάλιστα που για τους διαγωνιζόμενους η διευκρίνηση μάλλον (?) βοήθησε .
Δικαιούμαστε όμως να σχολιάσουμε καλόβουλα .
Τώρα, για την αντικειμενική αξιολόγηση των θεμάτων, ας περιμένουμε να περάσουν οι πρώτες ώρες μετά το ...ατύχημα και το ξαναβλέπουμε .
Μπ
- ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 704
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 17, 2009 7:07 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Τα θέματα σε doc http://christoskardasis.blogspot.gr/
Χρήστος Καρδάσης
-
- Διευθύνον Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 519
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 01, 2009 11:56 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Σβήνω τη λύση , δεν ισχύει.
Μπεληγιάννης Αθ.
Μπεληγιάννης Αθ.
τελευταία επεξεργασία από mathfinder σε Τετ Μάιος 20, 2015 11:41 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Never stop learning , because life never stops teaching.
- chris_gatos
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 6962
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 9:03 pm
- Τοποθεσία: Ανθούπολη
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Για εσάς δεν ήταν καθόλου δύσκολο. (Πιθανολογώ πως είστε συνάδελφος και όχι μαθητής γιατί δε γνωρίζω.)AMD έγραψε:....(στο οποίο δεν βλέπω την δυσκολία)
Για τους μαθητές όμως; Η δικαιολόγηση που κάνατε σχετικά με το που ανήκουν οι τιμές
που συγκρίνατε θα την έχουν κάνει όπως πρέπει; Εκεί για εμένα είναι η δυσκολία του θέματος.
Χρήστος Κυριαζής
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Έλεγε αρχικα ότι οι πιθανότητες των ενδεχομένων ανήκουν στο σύνολο λύσεων της εξίσωσης
και αντικαταστάθηκε ότι οι πιθανότητες των ενδεχομένων είναι το σύνολο λύσεων
και αντικαταστάθηκε ότι οι πιθανότητες των ενδεχομένων είναι το σύνολο λύσεων
Γιατί πάντα αριθμόν έχοντι. Άνευ τούτου ουδέν νοητόν και γνωστόν.
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Γιατί πάντα αριθμόν έχοντι. Άνευ τούτου ουδέν νοητόν και γνωστόν.
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Καλησπέρα, είμαι μαθητής της Γ' και έγραφα σήμερα Μαθηματικά.
Να κάνω δύο ερωτήσεις:
1. Η διευκρίνιση και εμένα με μπέρδεψε, πολλοί συμμαθητές μου βέβαια δεν πήραν χαμπάρι. Κατάλαβα ότι είναι λάθος, αλλά αποφάσισα να γράψω την απάντησή μου όπως στη διατύπωση της διευκρίνισης, δηλαδή "επειδή οι πιθανότητες είναι το σύνολο των λύσεων, τότε οι τιμές τους είναι ". Θα ήταν καλύτερο να γράψω πώς θα ήταν μαθηματικά σωστό ή έκανα καλά που ακολούθησα τη διευκρίνιση;
2. Δεν θα έπρεπε ο μαθητής στο Γ4 να αποδείξει ότι , κατ' επέκτασιν ώστε να ορίζεται το νέο δείγμα;
Να κάνω δύο ερωτήσεις:
1. Η διευκρίνιση και εμένα με μπέρδεψε, πολλοί συμμαθητές μου βέβαια δεν πήραν χαμπάρι. Κατάλαβα ότι είναι λάθος, αλλά αποφάσισα να γράψω την απάντησή μου όπως στη διατύπωση της διευκρίνισης, δηλαδή "επειδή οι πιθανότητες είναι το σύνολο των λύσεων, τότε οι τιμές τους είναι ". Θα ήταν καλύτερο να γράψω πώς θα ήταν μαθηματικά σωστό ή έκανα καλά που ακολούθησα τη διευκρίνιση;
2. Δεν θα έπρεπε ο μαθητής στο Γ4 να αποδείξει ότι , κατ' επέκτασιν ώστε να ορίζεται το νέο δείγμα;
-
- Δημοσιεύσεις: 148
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 2:43 pm
Re: Μαθηματικά Γενικής Παιδείας 2015
Καλώς όρισες στο και καλή επιτυχία στις εξετάσεις.tdiam έγραψε:Καλησπέρα, είμαι μαθητής της Γ' και έγραφα σήμερα Μαθηματικά.
Να κάνω δύο ερωτήσεις:
....
2. Δεν θα έπρεπε ο μαθητής στο Γ4 να αποδείξει ότι , κατ' επέκτασιν ώστε να ορίζεται το νέο δείγμα;
Στην εκφώνιση έχει δοθεί οτι οι παρατηρήσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους οπότε θα είναι διαφορετικές
με την μέση τιμή τους άρα η διασπορά θα είναι διάφορη του μηδέν
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες