Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 12, 2016 9:41 am
Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Σε αυτήν την συζήτηση μπορούμε να σχολιάσουμε τα φετινά θέματα μαθηματικών προσανατολισμού 2019 για τα ημερήσια Γ.Ε.Λ.Παρακαλείσθε όπως ο σχολιασμός -κριτική να βασίζεται σε επιστημονικά επιχειρήματα, να είναι ευπρεπής και να μην δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις.
Τα θέματα ανακοινώθηκαν (10:07 π.μ.)
Τα θέματα ανακοινώθηκαν (10:07 π.μ.)
- Συνημμένα
-
- them_math_c_hmer_190610.pdf
- (295.08 KiB) Μεταφορτώθηκε 345 φορές
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Συγχαρητήρια στην επιτροπή για τα θέματα.
Το θέμα Α.: ακριβώς έτσι πρέπει να είναι ένα θέμα που εξετάζει την συγκεκριμένη θεωρία στην οποία διαγωνίζονται οι υποψήφιοι.
Τα υπόλοιπα έχουν δύσκολα σημεία, δεν έχουν την πολυπλοκότητα των θεμάτων προηγούμενων χρόνων, προσφέροντας στον καλό μαθητή την ευκαιρία να ξεχωρίσει.
Το θέμα Α.: ακριβώς έτσι πρέπει να είναι ένα θέμα που εξετάζει την συγκεκριμένη θεωρία στην οποία διαγωνίζονται οι υποψήφιοι.
Τα υπόλοιπα έχουν δύσκολα σημεία, δεν έχουν την πολυπλοκότητα των θεμάτων προηγούμενων χρόνων, προσφέροντας στον καλό μαθητή την ευκαιρία να ξεχωρίσει.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Επιτέλους έγινε το βήμα της κατάργησης των χωρίς δικαιολόγηση Σ-Λ , τα οποία
έδιναν 10/100 στον "πονηρό" που αντέγραφε !
Εκτός αυτού , έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για εξαιρετική επιλογή θεμάτων .
έδιναν 10/100 στον "πονηρό" που αντέγραφε !
Εκτός αυτού , έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για εξαιρετική επιλογή θεμάτων .
- cretanman
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 4100
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Και μένα μου άρεσαν τα θέματα. Ειδικότερα στο θέμα Α χαίρομαι υπήρχαν μόνο 2 μονάδες που απλά σου τις σφυρίζει ο διπλανός σου ή απλά ήσουν τυχερός. Για τις υπόλοιπες 23 μονάδες θα πρέπει να είσαι διαβασμένος!
Η γραφική παράσταση στο Β4 είναι θέμα που ενδεχομένως να έχουν επεξεργαστεί οι μαθητές με χρήση της Άλγεβρας της Β Λυκείου. Βασικές συναρτήσεις, βασικοί μετασχηματισμοί. Όμορφο θέμα που εξετάζει βασικές γνώσεις και συγκεκριμένες στάνταρ διαδικασίες που μαθαίνει ένας μαθητής κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Το θέμα Γ επίσης βασικό θέμα κλιμακούμενης δυσκολίας. Πιστεύω ότι το Γ3ii θα δυσκολέψει τους μαθητές αν δεν τη μετασχηματίσουν. Μου άρεσε πολύ και αυτό.
Οι μέτριοι μαθητές θεωρώ ότι μέχρι εδώ έχουν πάρει αρκετές μονάδες αναλογικά με το διάβασμά τους.
Στο Θέμα Δ τώρα. Το Δ1 βασικό και απλό ερώτημα. Στάνταρ διαδικασία και δύσκολα θα χαθεί ως ερώτημα.
Από εδώ και πέρα αρχίζει η σταδιακή αύξηση της δυσκολίας. Στο Δ2 πρέπει ο μαθητής να θεωρήσει τη διαφορά των 2 συναρτήσεων και να μελετήσει το πρόσημό της. Κλασικό ερώτημα εύρεσης εμβαδού μεταξύ 2 συναρτήσεων. Μια χαρά... Στο Δ3 ο μαθητής έχει επιλογή για το πως θα δουλέψει. Είτε με την (με αρκετές πράξεις) είτε με την . Σε κάθε περίπτωση ο μαθητής πρέπει να διαθέτει αλγεβρική επιδεξιότητα. Στο Δ3ii και στο Δ4 ένας μέτριος μαθητής δύσκολα θα ανταποκριθεί και ο καλός θα πρέπει να έχει κριτική σκέψη και να έχει κατανοήσει σε βάθος μαθηματικές έννοιες.
Σε γενικές γραμμές τα θέματα μου άρεσαν ΠΟΛΥ και δίνω τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου στην επιτροπή!
Αλέξανδρος
Η γραφική παράσταση στο Β4 είναι θέμα που ενδεχομένως να έχουν επεξεργαστεί οι μαθητές με χρήση της Άλγεβρας της Β Λυκείου. Βασικές συναρτήσεις, βασικοί μετασχηματισμοί. Όμορφο θέμα που εξετάζει βασικές γνώσεις και συγκεκριμένες στάνταρ διαδικασίες που μαθαίνει ένας μαθητής κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Το θέμα Γ επίσης βασικό θέμα κλιμακούμενης δυσκολίας. Πιστεύω ότι το Γ3ii θα δυσκολέψει τους μαθητές αν δεν τη μετασχηματίσουν. Μου άρεσε πολύ και αυτό.
Οι μέτριοι μαθητές θεωρώ ότι μέχρι εδώ έχουν πάρει αρκετές μονάδες αναλογικά με το διάβασμά τους.
Στο Θέμα Δ τώρα. Το Δ1 βασικό και απλό ερώτημα. Στάνταρ διαδικασία και δύσκολα θα χαθεί ως ερώτημα.
Από εδώ και πέρα αρχίζει η σταδιακή αύξηση της δυσκολίας. Στο Δ2 πρέπει ο μαθητής να θεωρήσει τη διαφορά των 2 συναρτήσεων και να μελετήσει το πρόσημό της. Κλασικό ερώτημα εύρεσης εμβαδού μεταξύ 2 συναρτήσεων. Μια χαρά... Στο Δ3 ο μαθητής έχει επιλογή για το πως θα δουλέψει. Είτε με την (με αρκετές πράξεις) είτε με την . Σε κάθε περίπτωση ο μαθητής πρέπει να διαθέτει αλγεβρική επιδεξιότητα. Στο Δ3ii και στο Δ4 ένας μέτριος μαθητής δύσκολα θα ανταποκριθεί και ο καλός θα πρέπει να έχει κριτική σκέψη και να έχει κατανοήσει σε βάθος μαθηματικές έννοιες.
Σε γενικές γραμμές τα θέματα μου άρεσαν ΠΟΛΥ και δίνω τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ μου στην επιτροπή!
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
πολύ παράμετρο ρε παιδιά και ακρότατα.......
Γιατί πάντα αριθμόν έχοντι. Άνευ τούτου ουδέν νοητόν και γνωστόν.
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 08, 2015 3:29 pm
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Διαβάζω για απαιτητική θεωρία και διαβαθμισμένης κλίμακας θέματα.
Δηλαδή που φτάσαμε και το λέμε αυτό απαιτητική θεωρία? Μια χαρά μέτριας δυσκολίας θεωρία ηταν. Τι θέματα θέλουν να δειχτεί οτι το 6/5 ειναι ρητός? Και άλλη υποβάθμιση πια?
ΘΕΜΑ Α, φυσιολογικότατο και μέτριας δυσκολίας.
ΘΕΜΑ Β, φυσιολογικότατο επίσης και σχετικά εύκολο αφού δεν θέλει πολλές πραξεις κιόλας.
ΘΕΜΑ Γ, Καλό για Γ θέμα, καλύπτει αρκετά πράγματα και έχει και δυσκολίες και είναι και μεγάλο, γενικά ψιλο-απαιτητικό(λόγω του οτι έχει πολλά πραγματα να κάνεις και όχι τετριμμένα).
ΘΕΜΑ Δ, Περίεργη κατανομή δυσκολίας, τα Δ1/Δ2 πολυ/αρκετα εύκολα, το Δ3 καλούτσικο και έξυπνο και το Δ4 καλο για δύσκολο υποερώτημα Δ θέματος.
Όσο για το διαβαθμισμένα, ήταν σε κάποιο βαθμό αλλά όχι τοσο πόλυ, πιο πολυ για άσπρο-μαύρο θα τα έλεγα παρά για διαβαθμισμένης δυσκολίας αλλά ίσως υπερβάλλω και λίγο.
Γενικά μια χαρά θέματα αν και έλειψε ενα πολύ δυσκολο υποερώτημα που κατά τη γνώμη μου πάντα πρεπει να μπαίνει.
Δηλαδή που φτάσαμε και το λέμε αυτό απαιτητική θεωρία? Μια χαρά μέτριας δυσκολίας θεωρία ηταν. Τι θέματα θέλουν να δειχτεί οτι το 6/5 ειναι ρητός? Και άλλη υποβάθμιση πια?
ΘΕΜΑ Α, φυσιολογικότατο και μέτριας δυσκολίας.
ΘΕΜΑ Β, φυσιολογικότατο επίσης και σχετικά εύκολο αφού δεν θέλει πολλές πραξεις κιόλας.
ΘΕΜΑ Γ, Καλό για Γ θέμα, καλύπτει αρκετά πράγματα και έχει και δυσκολίες και είναι και μεγάλο, γενικά ψιλο-απαιτητικό(λόγω του οτι έχει πολλά πραγματα να κάνεις και όχι τετριμμένα).
ΘΕΜΑ Δ, Περίεργη κατανομή δυσκολίας, τα Δ1/Δ2 πολυ/αρκετα εύκολα, το Δ3 καλούτσικο και έξυπνο και το Δ4 καλο για δύσκολο υποερώτημα Δ θέματος.
Όσο για το διαβαθμισμένα, ήταν σε κάποιο βαθμό αλλά όχι τοσο πόλυ, πιο πολυ για άσπρο-μαύρο θα τα έλεγα παρά για διαβαθμισμένης δυσκολίας αλλά ίσως υπερβάλλω και λίγο.
Γενικά μια χαρά θέματα αν και έλειψε ενα πολύ δυσκολο υποερώτημα που κατά τη γνώμη μου πάντα πρεπει να μπαίνει.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Καλημέρα, η άποψή μου είναι ότι τα θέματα πρέπει να κρίνονται με βάση το σχολικό βιβλίο και όχι με την βιβλιογραφία που κυκλοφορεί στα βοηθήματα. Η κοινή εφαπτομενη σε διαφορετικά σημεία είναι πολύ απαιτητικό θέμα κ νομίζω ότι απουσιάζει εντελώς από το σχολικό. με αυτή τη σκέψη ως βάση το δ4 είναι ένα πολύ δύσκολο θέμα. Οι καλοί μαθητές που είχαν και την τύχη να πηγαίνουν φροντιστήριο Ναι το είχαν σίγουρα δουλέψει. Αυτό όμως δεν αποτελεί κριτήριο.GeorgeTS23 έγραψε: ↑Δευ Ιουν 10, 2019 11:33 am
Γενικά μια χαρά θέματα αν και έλειψε ενα πολύ δυσκολο υποερώτημα που κατά τη γνώμη μου πάντα πρεπει να μπαίνει.
Γενικα συμφωνω και εγω ότι τα θέματα φέτος ήταν πετυχημένα.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Τα θέματα τα βρήκα καλά, αν εξαιρέσεις:
- το Α1βi, όπου ο μαθητής έχει να διαλέξει ανάμεσα στο «μια συνάρτηση έχει αντίστροφη, όταν είναι 1-1» και στο «μια συνάρτηση έχει αντίστροφη όταν για οποιαδήποτε ...»,
- το Α1βii όπου δεν είναι σαφώς διατυπωμένο στο σχολικό βιβλίο (περιμένουν να γράψει όλη την ενότητα «αντίστροφη συνάρτηση» ο μαθητής;) και
- το Δ4, όπου, εφόσον δεν υπάρχει αντίστοιχη άσκηση στο σχολικό βιβλίο, ο μαθητής εύλογα μπορεί να ψάχνει κοινή εφαπτομένη σε κοινό σημείο (αρκούσε μια διευκρίνιση).
- το Α1βi, όπου ο μαθητής έχει να διαλέξει ανάμεσα στο «μια συνάρτηση έχει αντίστροφη, όταν είναι 1-1» και στο «μια συνάρτηση έχει αντίστροφη όταν για οποιαδήποτε ...»,
- το Α1βii όπου δεν είναι σαφώς διατυπωμένο στο σχολικό βιβλίο (περιμένουν να γράψει όλη την ενότητα «αντίστροφη συνάρτηση» ο μαθητής;) και
- το Δ4, όπου, εφόσον δεν υπάρχει αντίστοιχη άσκηση στο σχολικό βιβλίο, ο μαθητής εύλογα μπορεί να ψάχνει κοινή εφαπτομένη σε κοινό σημείο (αρκούσε μια διευκρίνιση).
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Ωραία θέματα! Το μόνο που μπορώ να σχολιάσω είναι ότι είχε πολλά υποερωτήματα που λυνόντουσαν με σύνολο τιμών και
το Δ.3 II. μπορεί να δυσκόλεψε κάποιους πολύ καλούς μαθητές. . .
Θέματα για μαθητές με κρίση!!!
το Δ.3 II. μπορεί να δυσκόλεψε κάποιους πολύ καλούς μαθητές. . .
Θέματα για μαθητές με κρίση!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 277
- Εγγραφή: Δευ Φεβ 14, 2011 11:44 pm
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Πολύ καλά τα φετινά θέματα με λογικό βαθμό δυσκολίας!
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5248
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα, Βαρκελώνη
- Επικοινωνία:
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Μου άρεσαν αρκετά τα φετινά θέματα! Λογικά και με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας! Συγχαρητήρια στην επιτροπή.!
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
-
- Δημοσιεύσεις: 1293
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 28, 2009 11:41 pm
- Τοποθεσία: Kάπου στο πιο μεγάλο νησί του Ιονίου
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Για το Δ4
Πάνω στην ένταση που βρίσκομαι , παρατηρώ ότι η εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο ,η οποία δίδεται ,
ταυτίζεται με την εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο
Αυτό όμως είναι μια πετυχημένη έμπνευση που δεν εξασφαλίζει την μοναδικότητα που απαιτείται στην διατύπωση.
Πάνω στην ένταση που βρίσκομαι , παρατηρώ ότι η εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο ,η οποία δίδεται ,
ταυτίζεται με την εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο
Αυτό όμως είναι μια πετυχημένη έμπνευση που δεν εξασφαλίζει την μοναδικότητα που απαιτείται στην διατύπωση.
τελευταία επεξεργασία από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ σε Δευ Ιουν 10, 2019 2:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 08, 2019 3:36 pm
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Τα θέματα δεν μου φάνηκαν δύσκολα. Το ερώτημα που μου άρεσε ήταν το Δ4 γιατί έπρεπε να σκεφτείς λίγο διαφορετικά και τελικά λυνόταν αρκετά εύκολα.
τελευταία επεξεργασία από georgenik8 σε Κυρ Ιουν 23, 2019 6:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Συμφωνώ 'οτι η εφατπομένη της g στο Σ.Κ. Β(0, 2) ταυτίζεται με την εφαπτομένη της f στο A(1, 1) που δίνεται στην εκφώνηση και έχουμε άμεσα μια κοινή εφατπομένη, αλλά δεν έχουμε δείξει την μοναδικότητά τηςΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ έγραψε: ↑Δευ Ιουν 10, 2019 1:45 pmΓια το Δ4
Πάνω στην ένταση που βρίσκομαι , παρατηρώ ότι η εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο ,η οποία δίδεται ,
ταυτίζεται με την εφαπτομένη της γραφικής παράστασης της στο
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Ας πω κι εγώ ένα μεγάλο μπράβο στην επιτροπή για τα ωραία θέματα .
Νομίζω ότι θα έχουμε καλύτερη κλιμάκωση βαθμολογίας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ...
Και αυτό είναι το ζητούμενο νομίζω σε αυτές τις εξετάσεις ....
Ακόμα και σε αυτούς που είναι κάτω από 10 πρέπει τα θέματα να ξεχωρίσουν το 5 από το 1 και το 9 από το 5 ....
Οπότε φέτος εγώ βάζω στην επιτροπή άριστα
Και επειδή σήμερα ήταν 1 μόνο μάθημα , καλή συνέχεια στους μαθητές ανεξάρτητα του πως τα πήγαν σήμερα ....
Νομίζω ότι θα έχουμε καλύτερη κλιμάκωση βαθμολογίας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια ...
Και αυτό είναι το ζητούμενο νομίζω σε αυτές τις εξετάσεις ....
Ακόμα και σε αυτούς που είναι κάτω από 10 πρέπει τα θέματα να ξεχωρίσουν το 5 από το 1 και το 9 από το 5 ....
Οπότε φέτος εγώ βάζω στην επιτροπή άριστα
Και επειδή σήμερα ήταν 1 μόνο μάθημα , καλή συνέχεια στους μαθητές ανεξάρτητα του πως τα πήγαν σήμερα ....
-
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 4:16 pm
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Κατά την γνώμη μου σαφώς ποιοτικότερα από τα περσινά αλλά με πιο πολλές δυσκολίες σε επιμέρους ερωτήματα και στην θεωρία, με ερωτήματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σε κάθε θέμα, κάλυπταν ένα μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης.
Εν κατακλείδι, μου άφησαν θετικές εντυπώσεις..
Εν κατακλείδι, μου άφησαν θετικές εντυπώσεις..
Αντώνης Λουτράρης
- Al.Koutsouridis
- Δημοσιεύσεις: 1816
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Θα κάνω την αρνητική φωνή στα πλαίσια άστοχου ερωτήματος. Δεν μου άρεσαν και τόσο τα θέματα, είναι κάπως αδιάφορα και ξεχνιούνται εύκολα. Και τα τρία θέματα κινούνται γύρο από την ίδια ιδέα. Η τριγωνομετρίκη συνάρτηση ήταν εκτός ύλης φέτος;
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13332
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Πολλά συγχαρητήρια διαβάζω και δεν συμφωνώ. Δεν μου άρεσε η μονοτονία των θεμάτων Β, Γ, Δ (όχι με την μαθηματική, αλλά με την γλωσσική έννοια). Δεν υπήρχε καμία πρωτοτυπία ως προς τις ασκήσεις και ξεκαθαρίζω τι εννοώ.
Και στα τρία θέματα Β, Γ, Δ, το πρώτο ερώτημα ζητούσε την τιμή μιας παραμέτρου.
Στα θέματα Β, Γ υπήρχε το ίδιο υποερώτημα για τη μοναδικότητα της ρίζας μιας εξίσωσης.
Και στα τρία θέματα Β, Γ, Δ , εξεταζόταν η ίδια συνάρτηση ή η αντίστροφή της (εκθετική, λογαριθμική), λες και ξεμείναμε από συναρτήσεις.
Δεν θα τα έλεγα λοιπόν, πετυχημένα θέματα.
ΥΓ. Και μία ερώτηση. Τι σημαίνει πρόχειρη γραφική παράσταση; Ποια κριτήρια πρέπει να ικανοποιεί η πρόχειρη γραφική παράσταση για να πάρει 6 μονάδες;
Και στα τρία θέματα Β, Γ, Δ, το πρώτο ερώτημα ζητούσε την τιμή μιας παραμέτρου.
Στα θέματα Β, Γ υπήρχε το ίδιο υποερώτημα για τη μοναδικότητα της ρίζας μιας εξίσωσης.
Και στα τρία θέματα Β, Γ, Δ , εξεταζόταν η ίδια συνάρτηση ή η αντίστροφή της (εκθετική, λογαριθμική), λες και ξεμείναμε από συναρτήσεις.
Δεν θα τα έλεγα λοιπόν, πετυχημένα θέματα.
ΥΓ. Και μία ερώτηση. Τι σημαίνει πρόχειρη γραφική παράσταση; Ποια κριτήρια πρέπει να ικανοποιεί η πρόχειρη γραφική παράσταση για να πάρει 6 μονάδες;
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2019
Συγχαρητήρια στην επιτροπή
Προσεγμένα θέματα με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας.
ΘΕΜΑ Α, Το καλύτερο θέμα θεωρίας μέχρι τώρα .
ΘΕΜΑ Β, Καλό για Β θέμα
Συμφωνώ με τον Αλέξανδρο για τη γραφική παράσταση στο Β4 είναι θέμα που έχουν επεξεργαστεί οι μαθητές από την Άλγεβρας της Β Λυκείου.
ΘΕΜΑ Γ . Αρκετά καλό θέμα με έξυπνες και στοχευμένες ερωτήσεις για να εξετάσουν γνώσεις και σκέψη .
ΘΕΜΑ Δ, Εξαιρετικό θέμα , απαιτητικό και με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολία καλύπτει αρκετά μεγάλο μέρος της ύλης
Προσεγμένα θέματα με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας.
ΘΕΜΑ Α, Το καλύτερο θέμα θεωρίας μέχρι τώρα .
ΘΕΜΑ Β, Καλό για Β θέμα
Συμφωνώ με τον Αλέξανδρο για τη γραφική παράσταση στο Β4 είναι θέμα που έχουν επεξεργαστεί οι μαθητές από την Άλγεβρας της Β Λυκείου.
ΘΕΜΑ Γ . Αρκετά καλό θέμα με έξυπνες και στοχευμένες ερωτήσεις για να εξετάσουν γνώσεις και σκέψη .
ΘΕΜΑ Δ, Εξαιρετικό θέμα , απαιτητικό και με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολία καλύπτει αρκετά μεγάλο μέρος της ύλης
Χρήστος Λώλης
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης