Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Είναι πραγματικά λυπηρό να διαπιστώνει κανείς κάθε χρόνο ότι υπάρχει ένα - έστω μικρό(;) - ποσοστό βαθμολογητών των πανελληνίων εξετάσεων, που είναι ανεπαρκείς και δεν έχουν επίγνωση της σοβαρής αποστολής τους. Και το χειρότερο: οι βαθμολογητές αυτοί δεν υφίστανται κανενός είδους έλεγχο ή αξιολόγηση.
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Καλημέρα νομίζω ότι αδικείται τους βαθμολογητές καλό είναι όποιος δεν εχει την εμπειρία απο Β.Κ πρώτα να ρωτάει και μετά να κρίνει
α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Το σύστημα των Πανελλαδικών όμως τυχαίνει να είναι από τα πιο οργανωμένα-άσχετα αν προκύπτουν τέτοιου είδους "αδικίες"
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Έτσι δεν πάμε μπροστά φίλε μου. Το εύκολο είναι 17χρονα σαν εσένα να εκφράζουν μηδενιστικές απόψεις που ακούν από τους γονείς τους. Πολλοί μπορούν να ψέξουν , λίγοι μπορούν να προσφέρουν εποικοδομητική κριτική για βελτίωση <3
-
- Δημοσιεύσεις: 789
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Φαντάζομαι οτι εσείς είστε στους λίγους, και μιας και προσφέρατε εποικοδομητική κριτική στην υπουργό σχετικά με την "μοριοδότηση" Των μαθηματικών διαγωνισμών, αυτή εισακούστηκε!!
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως εκλεκτό μέλος της κοινωνίας, ούτε ως ήρωα. Ωστόσο όπως έλεγε ο Κ.Π. Καβάφης στις "Θερμοπύλες" <<περισσότερη τιμή τους πρέπει>> όταν γνωρίζουν πως οι πράξεις τους δεν θα έχουν απόηχο και αυτο ποσως τους σταματά από το να πράττουν με βάση το κοινωνικο τους χρέος και υπέρ της κοινωνικής ευημερίας. Αυτά :3Τσιαλας Νικολαος έγραψε: ↑Τρί Ιούλ 21, 2020 2:37 pmΦαντάζομαι οτι εσείς είστε στους λίγους, και μιας και προσφέρατε εποικοδομητική κριτική στην υπουργό σχετικά με την "μοριοδότηση" Των μαθηματικών διαγωνισμών, αυτή εισακούστηκε!!
- Al.Koutsouridis
- Δημοσιεύσεις: 1816
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Η εικασία μου είναι ότι οι μονάδες κόπηκαν επειδή δεν αναφέρεται ότι δουλεύουμε για και ότι δεν δικαιολογείται πουθενά γιατί . Δηλαδή η αναφορά στην συνέχεια.margk έγραψε: ↑Δευ Ιούλ 20, 2020 11:43 pmΛοιπόν θα σας αναφέρω τις μονάδες που πήρε.
Για το Δ2 .1ος βαθμολογητής: 1/6 και 2ος βαθμολογητής :0/6
Για το Γ4.(το ερώτημα με το ρυθμό μεταβολής) 1ος βαθμολογητής: 5/8 και 2ος βαθμολογητής: 0/8.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Τα δικά μου θα αποφύγω να τα γράψω.
Ανάλογα τραγικες αποκλίσεις βαθμολογιας(μεχρι και 8 μονάδες) στο ίδιο ερώτημα είδα και στο μάθημα της Έκθεσης.
Επίσης μιλάει για μοναδικό το οποίο ισχύει για το διάστημα του προηγούμενου ερωτήματος, αλλά δεν ξέρουμε αν ισχύει γενικά στο . Ο μαθητής ξεκινάει με το "για κάθε ".
Προσωπική εκτίμηση σαν παρατηρητή: ανάλογα με τις οδηγίες, σχήμα βαθμολόγησης και αυστηρότητα που έχουν οι βαθμολογητές, δικαιολογείται και το και , αλλά και το . Δεν έχουμε όλη την πληροφορία για να αποφανθούμε...
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Η λύση όπως περιγράφηκε, δεν μπορεί να στερηθεί πάνω από 1-2 μονάδες.
Μαθηματικά διορθώνουμε και μια σωστή λύση δεν μπορεί ποτέ και δεν πρέπει να χάσει πάνω από το 1/4 των μονάδων(πολύ λέω).
Δείχνει το γραπτό αν ο μαθητής κατέχει.
Κάτι άλλο έχει γίνει. Δεν ξέρω αν είναι προς το συμφέρον του παιδιού να δει το γραπτό του και τι έχει κοκκινίσει ως λάθος ο συνάδελφος.
Μόνο έτσι θα λυθεί κάθε απορία.
Είναι όμως κρίμα.
Καλό καλοκαίρι.
Μαθηματικά διορθώνουμε και μια σωστή λύση δεν μπορεί ποτέ και δεν πρέπει να χάσει πάνω από το 1/4 των μονάδων(πολύ λέω).
Δείχνει το γραπτό αν ο μαθητής κατέχει.
Κάτι άλλο έχει γίνει. Δεν ξέρω αν είναι προς το συμφέρον του παιδιού να δει το γραπτό του και τι έχει κοκκινίσει ως λάθος ο συνάδελφος.
Μόνο έτσι θα λυθεί κάθε απορία.
Είναι όμως κρίμα.
Καλό καλοκαίρι.
Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020
Καλημέρα στο φόρουμ,
στις λύσεις των θεμάτων αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
Στις απαντήσεις του Θέματος Β δεν εμφανίζονται κάποια σύμβολα,π.χ. έστω
Δηλαδή μετά το "ανήκει" βλέπω ένα κενό τετράγωνο,ποια γραμματοσειρά μου λείπει...;
και πως μπορώ να δω πλήρως λειτουργικό το κείμενο;
ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
στις λύσεις των θεμάτων αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
Στις απαντήσεις του Θέματος Β δεν εμφανίζονται κάποια σύμβολα,π.χ. έστω
Δηλαδή μετά το "ανήκει" βλέπω ένα κενό τετράγωνο,ποια γραμματοσειρά μου λείπει...;
και πως μπορώ να δω πλήρως λειτουργικό το κείμενο;
ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες