Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

Κυκλάμινο
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2014 4:30 pm

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#61

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κυκλάμινο » Τρί Ιούλ 21, 2020 4:10 am

Είναι πραγματικά λυπηρό να διαπιστώνει κανείς κάθε χρόνο ότι υπάρχει ένα - έστω μικρό(;) - ποσοστό βαθμολογητών των πανελληνίων εξετάσεων, που είναι ανεπαρκείς και δεν έχουν επίγνωση της σοβαρής αποστολής τους. Και το χειρότερο: οι βαθμολογητές αυτοί δεν υφίστανται κανενός είδους έλεγχο ή αξιολόγηση.



Λέξεις Κλειδιά:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#62

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ » Τρί Ιούλ 21, 2020 5:51 am

Ελλάδα είναι εδώ. Ανοργάνωτη χώρα.


STOPJOHN
Δημοσιεύσεις: 2481
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 7:08 pm
Τοποθεσία: Δροσιά, Αττικής

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#63

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από STOPJOHN » Τρί Ιούλ 21, 2020 12:45 pm

Καλημέρα νομίζω ότι αδικείται τους βαθμολογητές καλό είναι όποιος δεν εχει την εμπειρία απο Β.Κ πρώτα να ρωτάει και μετά να κρίνει


α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
min##
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: Τρί Απρ 18, 2017 3:40 pm

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#64

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από min## » Τρί Ιούλ 21, 2020 1:19 pm

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 5:51 am
Ελλάδα είναι εδώ. Ανοργάνωτη χώρα.
Το σύστημα των Πανελλαδικών όμως τυχαίνει να είναι από τα πιο οργανωμένα-άσχετα αν προκύπτουν τέτοιου είδους "αδικίες"


DrStrange
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ Μάιος 08, 2019 8:30 pm

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#65

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DrStrange » Τρί Ιούλ 21, 2020 1:52 pm

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 5:51 am
Ελλάδα είναι εδώ. Ανοργάνωτη χώρα.
Έτσι δεν πάμε μπροστά φίλε μου. Το εύκολο είναι 17χρονα σαν εσένα να εκφράζουν μηδενιστικές απόψεις που ακούν από τους γονείς τους. Πολλοί μπορούν να ψέξουν , λίγοι μπορούν να προσφέρουν εποικοδομητική κριτική για βελτίωση <3


Τσιαλας Νικολαος
Δημοσιεύσεις: 789
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 17, 2015 1:04 pm

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#66

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Τσιαλας Νικολαος » Τρί Ιούλ 21, 2020 2:37 pm

DrStrange έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 1:52 pm
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 5:51 am
Ελλάδα είναι εδώ. Ανοργάνωτη χώρα.
Έτσι δεν πάμε μπροστά φίλε μου. Το εύκολο είναι 17χρονα σαν εσένα να εκφράζουν μηδενιστικές απόψεις που ακούν από τους γονείς τους. Πολλοί μπορούν να ψέξουν , λίγοι μπορούν να προσφέρουν εποικοδομητική κριτική για βελτίωση <3
Φαντάζομαι οτι εσείς είστε στους λίγους, και μιας και προσφέρατε εποικοδομητική κριτική στην υπουργό σχετικά με την "μοριοδότηση" Των μαθηματικών διαγωνισμών, αυτή εισακούστηκε!!


DrStrange
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ Μάιος 08, 2019 8:30 pm

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#67

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από DrStrange » Τρί Ιούλ 21, 2020 3:10 pm

Τσιαλας Νικολαος έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 2:37 pm
DrStrange έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 1:52 pm
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Τρί Ιούλ 21, 2020 5:51 am
Ελλάδα είναι εδώ. Ανοργάνωτη χώρα.
Έτσι δεν πάμε μπροστά φίλε μου. Το εύκολο είναι 17χρονα σαν εσένα να εκφράζουν μηδενιστικές απόψεις που ακούν από τους γονείς τους. Πολλοί μπορούν να ψέξουν , λίγοι μπορούν να προσφέρουν εποικοδομητική κριτική για βελτίωση <3
Φαντάζομαι οτι εσείς είστε στους λίγους, και μιας και προσφέρατε εποικοδομητική κριτική στην υπουργό σχετικά με την "μοριοδότηση" Των μαθηματικών διαγωνισμών, αυτή εισακούστηκε!!
Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως εκλεκτό μέλος της κοινωνίας, ούτε ως ήρωα. Ωστόσο όπως έλεγε ο Κ.Π. Καβάφης στις "Θερμοπύλες" <<περισσότερη τιμή τους πρέπει>> όταν γνωρίζουν πως οι πράξεις τους δεν θα έχουν απόηχο και αυτο ποσως τους σταματά από το να πράττουν με βάση το κοινωνικο τους χρέος και υπέρ της κοινωνικής ευημερίας. Αυτά :3


Άβαταρ μέλους
Al.Koutsouridis
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#68

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al.Koutsouridis » Τρί Ιούλ 21, 2020 3:19 pm

margk έγραψε:
Δευ Ιούλ 20, 2020 11:43 pm
Λοιπόν θα σας αναφέρω τις μονάδες που πήρε.
Για το Δ2 .1ος βαθμολογητής: 1/6 και 2ος βαθμολογητής :0/6
Για το Γ4.(το ερώτημα με το ρυθμό μεταβολής) 1ος βαθμολογητής: 5/8 και 2ος βαθμολογητής: 0/8.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Τα δικά μου θα αποφύγω να τα γράψω.
Ανάλογα τραγικες αποκλίσεις βαθμολογιας(μεχρι και 8 μονάδες) στο ίδιο ερώτημα είδα και στο μάθημα της Έκθεσης.
Η εικασία μου είναι ότι οι μονάδες κόπηκαν επειδή δεν αναφέρεται ότι δουλεύουμε για x \neq x_{0} και ότι δεν δικαιολογείται πουθενά γιατί \displaystyle{ \lim_{x \to x_{0}} f(x)-f(x_{0}) = 0}. Δηλαδή η αναφορά στην συνέχεια.

Επίσης μιλάει για μοναδικό x_{0} το οποίο ισχύει για το διάστημα (0,1) του προηγούμενου ερωτήματος, αλλά δεν ξέρουμε αν ισχύει γενικά στο \mathbb{R}. Ο μαθητής ξεκινάει με το "για κάθε x \in \mathbb{R}".

Προσωπική εκτίμηση σαν παρατηρητή: ανάλογα με τις οδηγίες, σχήμα βαθμολόγησης και αυστηρότητα που έχουν οι βαθμολογητές, δικαιολογείται και το 0/6 και 1/6, αλλά και το 3/6. Δεν έχουμε όλη την πληροφορία για να αποφανθούμε...


Μπάμπης Στεργίου
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 5561
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#69

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μπάμπης Στεργίου » Τρί Ιούλ 21, 2020 8:04 pm

Η λύση όπως περιγράφηκε, δεν μπορεί να στερηθεί πάνω από 1-2 μονάδες.

Μαθηματικά διορθώνουμε και μια σωστή λύση δεν μπορεί ποτέ και δεν πρέπει να χάσει πάνω από το 1/4 των μονάδων(πολύ λέω).

Δείχνει το γραπτό αν ο μαθητής κατέχει.

Κάτι άλλο έχει γίνει. Δεν ξέρω αν είναι προς το συμφέρον του παιδιού να δει το γραπτό του και τι έχει κοκκινίσει ως λάθος ο συνάδελφος.
Μόνο έτσι θα λυθεί κάθε απορία.

Είναι όμως κρίμα.

Καλό καλοκαίρι.


dpa2007
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Τρί Σεπ 24, 2013 11:23 am

Re: Σχόλια στα Μαθηματικά προσανατολισμού 2020

#70

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dpa2007 » Κυρ Αύγ 09, 2020 8:34 am

Καλημέρα στο φόρουμ,
στις λύσεις των θεμάτων αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
Στις απαντήσεις του Θέματος Β δεν εμφανίζονται κάποια σύμβολα,π.χ. έστω x_1,x_2\epsilon -{3}
Δηλαδή μετά το "ανήκει" βλέπω ένα κενό τετράγωνο,ποια γραμματοσειρά μου λείπει...;
και πως μπορώ να δω πλήρως λειτουργικό το κείμενο;
ευχαριστώ εκ' των προτέρων.


Απάντηση

Επιστροφή σε “Πανελλήνιες Εξετάσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες