Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

Συντονιστής: stranton

dimitra_gi
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 11, 2011 7:18 pm

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#141

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dimitra_gi » Κυρ Ιουν 08, 2014 4:12 pm

-4,-3,-2,-1,0,1,2


batmsup1
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 3:10 pm

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#142

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από batmsup1 » Κυρ Ιουν 08, 2014 4:44 pm

Καταρχήν το μηδέν είναι ακέραιος οπότε το θεωρούμε κι αυτό υποψήφιο για ρίζα. Θα το κοιτάξω να σου πω για τα περαιτέρω πώς λύνεται.


dimitra_gi
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 11, 2011 7:18 pm

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#143

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dimitra_gi » Κυρ Ιουν 08, 2014 5:04 pm

Επειδή ζητείται το τριώνυμο να έχει θετική τιμή για κάθε χ μικρότερο ή ισο του μηδενός ,για αυτό ρώτησα αν μπορεί να θεωρηθεί λύση το μηδέν.Αλλιώς η μοναδική περίπτωση είναι οι λύσεις 1,2. Και η επόμενη ερώτηση μου αφορούσε την περίπτωση να είναι διπλή η λύση 1 ή διπλή η λύση 2; Δεν είναι σαφές από την εκφώνηση αν οι λύσεις πρέπει να είναι άνισες ή υπάρχει και η περίπτωση να είναι ίσες.


batmsup1
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 3:10 pm

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#144

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από batmsup1 » Κυρ Ιουν 08, 2014 5:15 pm

Είναι σωστές οι σκέψεις σου, αλλα επειδή δε το ξεκαθαρίζει ας θεωρήσουμε ολες τις περιπτώσεις και βλέπουμε. Μάλλον εννοεί να είναι διακριτές αλλα ας δούμε και την περίπτωση να ναι διπλή.


nik21
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 29, 2010 2:31 am
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#145

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nik21 » Κυρ Ιουν 08, 2014 5:31 pm

dimitra_gi έγραψε:Στο τέταρτο θέμα 7677 στο γ) υποερώτημα το μηδέν μπορεί να θεωρηθεί ως η μία λύση από τις 2 που ψάχνουμε ή η μοναδική περίπτωση είναι οι λύσεις 1 και 2;Επίσης μπορεί και σαν περίπτωση να υπάρχει διπλή λύση η 1 ή διπλή λύση η 2;
Καλησπέρα. Είναι από το ζόρικα τέταρτα θέματα, αφού ο μαθητής πρέπει να έχει κατανοήσει πολύ καλά τα περί προσήμου τριωνύμου για να κάνει σωστά τη διερεύνηση.

Για τις ερωτήσεις της Δήμητρας:
οι ρίζες είναι αναγκαστικά 1 και 2. Το 0 δεν μπορεί να είναι ρίζα, αφού τότε το τριώνυμο δεν θα ήταν θετικό στο 0, όπως απαιτεί η εκφώνηση, αλλά θα μηδενιζόταν. Επίσης δεν μπορεί να έχω διπλή λύση, αφού και πάλι από εκφώνηση το τριώνυμο θέλουμε να έχει ρίζες δύο από τις ακέραιες λύσεις.


Άβαταρ μέλους
Doloros
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 9856
Εγγραφή: Τρί Αύγ 07, 2012 4:09 am
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρήτης

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#146

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Doloros » Κυρ Ιουν 08, 2014 10:19 pm

Άσκηση 4_7677
Λύση

α) |x + 1| < 4 \Leftrightarrow  - 4 < x + 1 < 4 \Leftrightarrow \boxed{ - 5 < x < 3}
oxonas.png
oxonas.png (13.01 KiB) Προβλήθηκε 4091 φορές
β) Προφανώς οι ακέραιες λύσεις είναι το σύνολο \boxed{L = \left\{ { - 4, - 3, - 2, - 1,0,1,2} \right\}}

γ) το τριώνυμο f(x) = {x^2} + \beta x + \gamma είναι θετικό για κάθε x \leqslant 0 και άρα f(0) = \gamma  > 0\,\,(1) .

Αλλά από τους τύπους του Vieta για τις ρίζες του τριωνύμου {x_1}\,\,,{x_2} είναι για το δεδομένο τριώνυμο \boxed{{x_1}{x_2} = \gamma } συνεπώς οι ρίζες που θα επιλέξουμε από το L θα πρέπει να είναι ομόσημες

( αυτόματα αποκλείεται η τιμή 0).

Δεν γίνεται να είναι οι ρίζες ίσες και αρνητικές γιατί τότε το τριώνυμο θα γίνεται μηδέν όταν η τιμή του x συμπέσει με την ρίζα αυτή.

Εξετάζουμε τώρα αν γίνεται να είναι ρίζες δύο διακεκριμένες αρνητικές τιμές του L.

Σε τέτοια περίπτωση, ισχύει ότι και προηγουμένως δηλαδή το τριώνυμο θα μηδενίζεται όταν η τιμή του x συμπέσει με μια από τις ρίζες ( Σωστή παρέμβαση του Κ. Κυριαζή)

(Επί πλέον δε οι τιμές του τριωνύμου ανάμεσα στις ρίζες αυτές θα είναι ετερόσημες του \alpha  = 1 > 0 που πάλι έρχεται σε αντίφαση με τις προϋποθέσεις της άσκησης).

Μετά από τα παραπάνω το τριώνυμο θα έχει για ρίζες είτε τις δύο διακεκριμένες θετικές τιμές του συνόλου L , δηλαδή τις {x_1} = 1,\,\,{x_2} = 2 και \boxed{f(x) = {x^2} - 3x + 2}

είτε διπλή κάθε μια απ’ αυτές και πράγματι τότε \boxed{f(x) = {{(x - 1)}^2}}\,\, ή \boxed{f(x) = {{(x - 2)}^2}}\,\, που είναι θετικό για κάθε x \leqslant 0.

Αυτό το τελευταίο με τις διπλές ρίζες που γράφω ελέγχετε. Όμως ο θεματοδότης έπρεπε ρητά να αποκλείει τέτοιο ενδεχόμενο με τη φράση διακεκριμένες
Νίκος
τελευταία επεξεργασία από Doloros σε Δευ Ιουν 09, 2014 12:50 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#147

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Τρί Ιουν 10, 2014 6:52 pm

GI_A_ALG_4_1868

Σε ένα τμήμα της Α’ Λυκείου κάποιοι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα Αγγλικών και κάποιοι Γαλλικών.
Η πιθανότητα ένας μαθητής να μην παρακολουθεί Γαλλικά είναι \displaystyle{0,8}.
Η πιθανότητα ένας μαθητής να παρακολουθεί Αγγλικά είναι τετραπλάσια από την πιθανότητα να παρακολουθεί Γαλλικά.
Τέλος, η πιθανότητα ένας μαθητής να παρακολουθεί μαθήματα τουλάχιστον μιας από τις δύο γλώσσες είναι \displaystyle{0,9} .
α) Επιλέγουμε ένα μαθητή στην τύχη.
i) Ποια είναι η πιθανότητα αυτός να παρακολουθεί μαθήματα και των δύο γλωσσών;
ii) Ποια είναι η πιθανότητα αυτός να παρακολουθεί μαθήματα μόνο μιας από τις δύο γλώσσες;
β) Αν \displaystyle{14} μαθητές παρακολουθούν μόνο Αγγλικά, πόσοι είναι οι μαθητές του τμήματος ;

Λύση

α) Ορίζουμε τα ενδεχόμενα :
\displaystyle{{\rm A}} : Ο μαθητής παρακολουθεί Αγγλικά , \displaystyle{{\rm{\Gamma }}} : Ο μαθητής παρακολουθεί Γαλλικά ,
οπότε το ενδεχόμενο : \displaystyle{A \cup {\rm{\Gamma }}}είναι ο μαθητής να παρακολουθεί μαθήματα τουλάχιστον μιας από τις δύο γλώσσες .
Δίνεται ότι
\displaystyle{{\rm P}(\Gamma ') = 0,8 \Rightarrow {\rm P}(\Gamma ) = 1 - {\rm P}(\Gamma ') = 1 - 0,8 = 0,2} και \displaystyle{{\rm P}({\rm A}) = 4{\rm P}(\Gamma ) = 4 \cdot 0,2 = 0,8}
Ακόμα \displaystyle{{\rm P}(A \cup {\rm{\Gamma ) = 0}}{\rm{,9}}}
ι ) Ζητούμε την πιθανότητα
\displaystyle{{\rm P}({\rm A} \cap \Gamma ) = {\rm P}({\rm A}) + {\rm P}(\Gamma ) - {\rm P}({\rm A} \cup \Gamma ) = 0,8 + 0,2 - 0,9 = 0,1}
ιι) Ζητούμε την πιθανότητα \displaystyle{{\rm P}\left[ {({\rm A} - \Gamma ) \cup (\Gamma  - {\rm A})} \right]} και επειδή τα ενδεχόμενα \displaystyle{{\rm A} - \Gamma ,\Gamma  - {\rm A}} είναι ασυμβίβαστα , έχουμε :
\displaystyle{\begin{array}{l} 
 {\rm P}\left[ {({\rm A} - \Gamma ) \cup (\Gamma  - {\rm A})} \right] = {\rm P}(\Gamma  - {\rm A}) + {\rm P}({\rm A} - \Gamma ) = {\rm P}(\Gamma ) - {\rm P}({\rm A} \cap \Gamma ) + {\rm P}({\rm A}) - {\rm P}({\rm A} \cap \Gamma ) =  \\  
 \,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\, = 0,2 + 0,8 - 2 \cdot 0,1 = 0,8 \\  
 \end{array}}
β) Είναι : \displaystyle{{\rm P}({\rm A} - \Gamma ) = {\rm P}({\rm A}) - {\rm P}({\rm A} \cap \Gamma ) = 0,8 - 0,1 = 0,7}
και \displaystyle{{\rm P}({\rm A} - \Gamma ) = \frac{{{\rm N}({\rm A} - \Gamma )}}{{{\rm N}(\Omega )}} \Leftrightarrow 0,7 = \frac{{14}}{{{\rm N}(\Omega )}} \Leftrightarrow {\rm N}(\Omega ) = \frac{{14}}{{0,7}} = 20}


Kαλαθάκης Γιώργης
Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#148

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Τρί Ιουν 10, 2014 7:09 pm

GI_A_ALG_4_1874

Δίνεται η εξίσωση: \displaystyle{{x^2} - 2(\lambda  - 1)x + {\rm{\lambda  + 5 = 0}}\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,(1)} , με παράμετρο \displaystyle{{\rm{\lambda }} \in R} .
α) Να δείξετε ότι η διακρίνουσα της εξίσωσης \displaystyle{\,\,{\rm{(1)}}} είναι: \displaystyle{\,\,\,\,{\rm{\Delta  = 4}}{{\rm{\lambda }}^2} - 12\lambda  - 16\,\,}
β) Να βρείτε τις τιμές του \displaystyle{{\rm{\lambda }} \in R}, ώστε η εξίσωση να έχει δύο ρίζες πραγματικές και άνισες.
γ) Αν η εξίσωση έχει ρίζες τους αριθμούς \displaystyle{\,{x_1},{x_2}\,\,} και \displaystyle{\,\,\,\,d({x_1},{x_2})} είναι η απόσταση των \displaystyle{\,{x_1},{x_2}\,\,} στον άξονα των πραγματικών αριθμών, να βρείτε για ποιες τιμές του ισχύει: \displaystyle{d({x_1},{x_2}) = \sqrt {24} }

Λύση

α) Είναι : \displaystyle{{\rm{\Delta  = 4(\lambda  - 1}}{{\rm{)}}^2} - 4(\lambda  + 5) = 4{\lambda ^2} - 8\lambda  + 4 - 4\lambda  - 20 = 4{\lambda ^2} - 12\lambda  - 16}
β) Η εξίσωση θα έχει δύο ρίζες πραγματικές και άνισες αν και μόνο αν :
\displaystyle{{\rm{\Delta  > 0}} \Leftrightarrow 4{\lambda ^2} - 12\lambda  - 16 > 0 \Leftrightarrow {\lambda ^2} - 3\lambda  - 4 > 0} .
Το τριώνυμο \displaystyle{\,\,{\lambda ^2} - 3\lambda  - 4\,\,\,\,\,\,\,} έχει : \displaystyle{\Delta ' = 25}, ρίζες τις \displaystyle{{{\rm{\lambda }}_1} =  - 1,\,\,\,\,{\lambda _2} = 4} και \displaystyle{{\rm{\alpha  = 1 > 0}}} .
Επομένως : \displaystyle{{\rm{\Delta  > }}\,\,{\rm{0}} \Leftrightarrow {\lambda ^2} - 3\lambda  - 4 > 0 \Leftrightarrow \lambda  <  - 1\,\,\,\,\,\,\lambda  > 4}

γ) Εφόσον η εξίσωση έχει δυο ρίζες , έχουμε ότι : \displaystyle{\lambda  <  - 1\,} ή \displaystyle{\,\,\,\lambda  > 4}. Τότε :
\displaystyle{\begin{array}{l} 
 d({x_1},{x_2}) = \sqrt {24}  \Leftrightarrow \,\,|{x_1} - {x_2}| = \sqrt {24}  \Leftrightarrow {({x_1} - {x_2})^2} = 24 \Leftrightarrow x_1^2 - 2{x_2}{x_1} + x_2^2 = 24 \Leftrightarrow  \\  
  \Leftrightarrow {({x_1} + {x_2})^2} - 2{x_2}{x_1} - 2{x_2}{x_1} = 24 \Leftrightarrow {({x_1} + {x_2})^2} - 4{x_2}{x_1} = 24\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,(2) \\  
 \end{array}}

Από τους τύπους Vieta και από την \displaystyle{(1)} έχουμε ότι :
\displaystyle{{x_1} + {x_2} = S = 2({\rm{\lambda  - 1)}}{\rm{,}}\,\,\,\,\,{x_1}{x_2} = P = {\rm{\lambda }} + 5} , οπότε η \displaystyle{\,\,\,(2)\,\,\,} γίνεται :

\displaystyle{\begin{array}{l} 
 4{(\lambda  - 1)^2} - 4(\lambda  + 5) = 24 \Leftrightarrow 4{\lambda ^2} - 8\lambda  + 4 - 4\lambda  - 20 = 24 \Leftrightarrow 4{\lambda ^2} - 12\lambda  - 40 = 0 \Leftrightarrow  \\  
 \,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\,\, \Leftrightarrow {\lambda ^2} - 3\lambda  - 10 = 0 \Leftrightarrow \lambda  =  - 2\,\,\, \vee \,\,\lambda  = 5 \\  
 \end{array}}
Οι ρίζες αυτές είναι και οι δύο δεκτές .

Εdit : Μετά την παρέμβαση του Stopjohn (παρακάτω στην ίδια σελίδα ) και μόνο για να καλύψω την παράλειψη του θεματοδότη συμπληρώνω το (γ) ερώτημα :

Στην περίπτωση που οι ρίζες είναι ίσες τότε \displaystyle{d({x_1},{x_2}) = 0 \ne \sqrt {24} ,} άτοπο.
Επίσης \displaystyle{{x_1} = {x_2} \Leftrightarrow {\rm{\Delta  = 0}} \Leftrightarrow \lambda  =  - 1 \vee \lambda  = 4}
Επομένως οι τιμές που βρέθηκαν στο (γ) ερώτημα εξακολουθούν να είναι δεκτές .
ΥΓ : Όπως λέει κι ο Γιάννης παρακάτω , δεν απαιτούμε τέτοια διερεύνηση από τους μαθητές
τελευταία επεξεργασία από exdx σε Τετ Ιουν 11, 2014 9:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Kαλαθάκης Γιώργης
Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#149

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Τρί Ιουν 10, 2014 7:16 pm

GI_A_ALG_4_1880

Δίνεται η συνάρτηση \displaystyle{f} , με \displaystyle{\,\,\,\,\,\,\,f(x) = \frac{{x + 2}}{{\sqrt {9 - {x^2}} }}}
α) Να βρείτε το πεδίο ορισμού της συνάρτησης \displaystyle{\,\,\,\,f} .
β) Να βρείτε τα σημεία τομής της γραφικής παράστασης της συνάρτησης με τους άξονες.
γ) Αν είναι τα σημεία τομής της γραφικής παράστασης της συνάρτησης με τους άξονες \displaystyle{\,\,\,x'x,y'y} αντίστοιχα,
να βρείτε την εξίσωση της ευθείας που ορίζεται από τα \displaystyle{\,\,\,A,B}

Λύση

α) Η \displaystyle{\,\,\,f} ορίζεται αν και μόνο αν : \displaystyle{9 - {x^2} > 0 \Leftrightarrow {x^2} < 9 \Leftrightarrow \sqrt {{x^2}}  < \sqrt 9  \Leftrightarrow |x| < 3 \Leftrightarrow  - 3 < x < 3},
επομένως είναι : \displaystyle{\,\,\,\,\,\,\,\,\,{A_f} = ( - 3,3)}

β) Για \displaystyle{\,\,\,x = 0}, είναι \displaystyle{\,\,\,f(0) = \frac{{0 + 2}}{{\sqrt {9 - 0} }} = \frac{2}{3}} , επομένως τέμνει τον \displaystyle{y'y} στο \displaystyle{B\left( {0,\frac{2}{3}} \right)}
Για \displaystyle{y = 0}, είναι \displaystyle{0 = \frac{{x + 2}}{{\sqrt {9 - {x^2}} }} \Leftrightarrow x + 2 = 0 \Leftrightarrow x =  - 2} , επομένως τέμνει τον \displaystyle{x'x} στο \displaystyle{A\left( { - 2,0} \right)}

γ) Έστω \displaystyle{y = kx + m} η εξίσωση της ευθείας (ε) . Τα σημεία \displaystyle{A,B} , ανήκουν στην ευθεία , οπότε αντικαθιστώντας τις συντεταγμένες τους σχηματίζουμε το σύστημα :
\displaystyle{\left. \begin{array}{l} 
 0 = k( - 2) + m \\  
 \frac{2}{3} = k \cdot 0 + m \\  
 \end{array} \right\} \Leftrightarrow \left. {\begin{array}{*{20}{c}} 
   {2k = \frac{2}{3}}  \\ 
   {m = \frac{2}{3}}  \\ 
\end{array}} \right\} \Leftrightarrow \left. {\begin{array}{*{20}{c}} 
   {k = \frac{1}{3}}  \\ 
   {m = \frac{2}{3}}  \\ 
\end{array}} \right\}}
Επομένως είναι η \displaystyle{({\rm{\varepsilon }}):y = \frac{1}{3}x + \frac{2}{3}}


Kαλαθάκης Γιώργης
pap65
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Παρ Δεκ 14, 2012 11:27 pm
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#150

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pap65 » Τρί Ιουν 10, 2014 10:02 pm

Άσκηση 4542

α) Να λύσετε την ανίσωση: \displaystyle{{{x}^{2}}<x} στο σύνολο των πραγματικών αριθμών.
(Μονάδες 8)
β) Δίνεται ένας πραγματικός αριθμός \alpha με \displaystyle{0<\alpha <1.}

i) Να βάλετε στη σειρά, από τον μικρότερο στον μεγαλύτερο και να τοποθετήσετε
πάνω στον άξονα των πραγματικών αριθμών, τους αριθμούς:
\displaystyle{0,\text{ }1,\,\alpha ,\,{{\alpha }^{2}},\,\sqrt{a}} Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας με τη βοήθεια και του ερωτήματος α). (Mονάδες 10)

ii) Να αποδείξετε ότι ισχύει η ανισότητα: \displaystyle{\sqrt{1+a}<1+\sqrt{a}} (Mονάδες 7)

Λύση
α) \displaystyle{{{x}^{2}}<x\Leftrightarrow {{x}^{2}}-x<0} (1)

θα βρούμε τις ρίζες της εξίσωσης \displaystyle{{{x}^{2}}-x=0\Leftrightarrow \chi \left( \chi -1 \right)=0\Leftrightarrow \chi =0\text{  }\chi =1}
Όταν έχουμε ανίσωση 2ου βαθμού κάνουμε το πινακάκι:
4542.png
4542.png (2.25 KiB) Προβλήθηκε 3764 φορές
Άρα η (1) \Leftrightarrow 0<\chi <1 .

β) i. Από το α) αφού \displaystyle{0<\alpha <1\Leftrightarrow {{\alpha }^{2}}<\alpha }

Σύμφωνα με εφαρμογή του βιβλίου

\displaystyle{0<{{\alpha }^{2}}<\alpha \Leftrightarrow \sqrt{{{\alpha }^{2}}}<\sqrt{\alpha }\Leftrightarrow \left| \alpha  \right|<\sqrt{\alpha }} ( και αφού \alpha >0 ) \Leftrightarrow \alpha <\sqrt{\alpha }

Επίσης \displaystyle{0<\alpha <1\Leftrightarrow \sqrt{\alpha }<\sqrt{1}\Leftrightarrow \sqrt{\alpha }<1}
Επομένως \displaystyle{0<{{\alpha }^{2}}<\alpha <\sqrt{\alpha }<1}


ii. Αφού \displaystyle{\sqrt{1+a},\quad 1+\sqrt{a}} θετικοί αριθμοί

\displaystyle{\sqrt{1+a}<1+\sqrt{a}\Leftrightarrow }

\displaystyle{{{\left( \sqrt{1+a} \right)}^{2}}<{{\left( 1+\sqrt{a} \right)}^{2}}\Leftrightarrow }
\displaystyle{1+a<1+2\cdot 1\cdot \sqrt{\alpha }+{{\left( \sqrt{a} \right)}^{2}}\Leftrightarrow }
\displaystyle{0<2\sqrt{\alpha }} που ισχύει για κάθε \alpha >0 .



Άσκηση 4545

Δίνεται η συνάρτησηf\left( x \right)=\frac{{{x}^{2}}-5\left| x \right|+6}{\left| x \right|-3}
α) Να βρείτε το πεδίο ορισμού Α της συνάρτησηςf . (Μονάδες 6)
β) Να αποδείξετε ότι για κάθε \displaystyle{x\in A} ισχύει: \displaystyle{f\left( x \right)=\left| x \right|-2} (Μονάδες 9)
γ) Για \displaystyle{x\in A}, να λύσετε την εξίσωση: \displaystyle{{{\left( f\left( x \right)+2 \right)}^{2}}-4f\left( x \right)-5=0~}
(Μονάδες 10)

Λύση
α) Θα πρέπει \left| x \right|-3\ne 0\Leftrightarrow \left| x \right|\ne 3\Leftrightarrow x\ne \pm 3

Αρα το πεδίο ορισμού A=\mathbb{R}-\left\{ -3,+3 \right\}

β) f\left( x \right)=\frac{{{x}^{2}}-5\left| x \right|+6}{\left| x \right|-3}\Leftrightarrow \frac{{{\left| x \right|}^{2}}-5\left| x \right|+6}{\left| x \right|-3}

Αν στον αριθμητή θέσουμε \left| x \right|=\omega τότε προκύπτει το τριώνυμο {{\omega }^{2}}-5\omega +6
με \Delta ={{\left( -5 \right)}^{2}}-4\cdot 1\cdot 6=1 και ρίζες που δίνονται από τον τύπο\omega =\frac{-\left( -5 \right)\pm \sqrt{1}}{2\cdot 1}=\frac{5\pm 1}{2}=3\text{   }\mathrm{2}

Άρα {{\omega }^{2}}-5\omega +6=\left( \omega -3 \right)\left( \omega -2 \right)\overset{\left| x \right|=\omega }{\mathop{\Leftrightarrow }}\,\left( \left| x \right|-3 \right)\left( \left| x \right|-2 \right)

Επομένως f\left( x \right)=\frac{\left( \left| x \right|-3 \right)\left( \left| x \right|-2 \right)}{\left| x \right|-3}=\left| x \right|-2

Η εξίσωση \displaystyle{{{\left( f\left( x \right)+2 \right)}^{2}}-4f\left( x \right)-5=0~} με την βοήθεια της σχέσης \displaystyle{f\left( x \right)=\left| x \right|-2} γράφεται \displaystyle{{{\left( \left| x \right|-2+2 \right)}^{2}}-4\left( \left| x \right|-2 \right)-5=0\Leftrightarrow ~{{\left| \chi  \right|}^{2}}-4\left| \chi  \right|+3=0}

Αν θέσουμε \left| x \right|=\omega τότε προκύπτει η εξίσωση {{\omega }^{2}}-4\omega +3=0
με \Delta ={{\left( -4 \right)}^{2}}-4\cdot 1\cdot 3=4 και ρίζες που δίνονται από τον τύπο\omega =\frac{-\left( -4 \right)\pm \sqrt{4}}{2\cdot 1}=\frac{4\pm 2}{2}=3\text{   1}

Επομένως \left| x \right|=3 ( που απορρίπτεται λόγω του πεδίου ορισμού της f )

ή \left| x \right|=1\Leftrightarrow x=\pm 1 που αποτελούν τις ρίζες της εξίσωσης.
Συνημμένα
4542-4545.doc
(161.5 KiB) Μεταφορτώθηκε 153 φορές


ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
pap65
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Παρ Δεκ 14, 2012 11:27 pm
Τοποθεσία: ΞΑΝΘΗ

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#151

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από pap65 » Τρί Ιουν 10, 2014 10:26 pm

Άσκηση491

Δίνονται οι ανισώσεις: \displaystyle{3x-1<x+9} και2-\frac{x}{2}\le x+\frac{1}{2}

α) Να βρείτε τις λύσεις τους. (Μονάδες 15)
β) Να βρείτε το σύνολο των κοινών τους λύσεων. (Μονάδες 10)

Λύση
α) • \displaystyle{3x-1<x+9\Leftrightarrow 3x-x<9+1\Leftrightarrow 2x<10\Leftrightarrow x<5}

\displaystyle{2-\frac{x}{2}\le x+\frac{1}{2}\Leftrightarrow 2\cdot 2-2\cdot \frac{x}{2}\le 2\cdot x+2\cdot \frac{1}{2}\Leftrightarrow 4-x\le 2x+1\Leftrightarrow }
\displaystyle{4-1\le 2x+x\Leftrightarrow 3\le 3x\Leftrightarrow x\ge 1}

β) Άρα οι κοινές τους λύσεις είναι 1\le x<5 ή x\in \left[ 1,5 \right) .


Άσκηση 492

Δίνεται η συνάρτηση \displaystyle{f\left( x \right)={{x}^{2}}+2\text{ }x-15,\text{ }x\in \mathbb{R}} .
α) Να υπολογίσετε το άθροισμα \displaystyle{f\text{ }\left( -1 \right)+f\left( 0 \right)+f\left( 1 \right)} . (Μονάδες 10)
β) Να βρείτε τα κοινά σημεία της γραφικής της παράστασης της f με τους άξονες.
(Μονάδες 15)

Λύση

α) \displaystyle{f\text{ }\left( -1 \right)+f\left( 0 \right)+f\left( 1 \right)=\left[ {{\left( -1 \right)}^{2}}+2\left( -1 \right)-15 \right]+\left[ {{0}^{2}}+2\cdot 0-15  
\right]+\left[ {{1}^{2}}+2\cdot 1-15 \right]} 
=\left\left[ 1+2\left( -1 \right)-15 \right]+\left( -15 \right)+\left[ 1+2\cdot 1-15 \right]\ 
=\left( 1-2-15 \right)-15+\left( 1+2-15 \right)=
-14-15-12=-41

Για να βρούμε τα κοινά σημεία της γραφικής της παράστασης της f με τον άξονα{y}'y βάζουμε όπου x=0 .
f\left( 0 \right)={{0}^{2}}+2\cdot 0-15=-15

Επομένως το κοινό σημείο είναι το \left( 0,-15 \right)

Για να βρούμε τα κοινά σημεία της γραφικής της παράστασης της f με τον άξονα{x}'x βάζουμε όπου y=f\left( x \right)=0 δηλαδή:

\displaystyle{{{x}^{2}}+2\text{ }x-15=0\Leftrightarrow x=-5\text{  }\chi =3}

αφού \displaystyle{\mathrm{ }\!\!\Delta\!\!\text{ =}{{\mathrm{2}}^{\mathrm{2}}}-\mathrm{4}\cdot \mathrm{1}\cdot \left( -15 \right)=64}

και οι ρίζες \displaystyle{x=\frac{-2\pm \sqrt{64}}{2\cdot 1}=\frac{-2\pm 8}{2}=\left\{ \begin{matrix} 
   \frac{-2+8}{2}=3  \\ 
   \frac{-2-8}{2}=-5  \\ 
\end{matrix} \right.},

Επμένως τα κοινά σημεία είναι τα \left( 3,0 \right) και \left( -5,0 \right)


Άσκηση 493

α) Να λύσετε την εξίσωση \displaystyle{|\text{ }x-2\text{ }|=\sqrt{3}} . (Μονάδες 10)
β) Να σχηματίσετε εξίσωση δευτέρου βαθμού με ρίζες, τις ρίζες της εξίσωσης του α)
ερωτήματος. (Μονάδες 15)

Λύση

α) \displaystyle{|\text{ }x-2\text{ }|=\sqrt{3}\Leftrightarrow \chi -2=\sqrt{3}\text{    }\chi -2=-\sqrt{3}\Leftrightarrow \chi =2+\sqrt{3}\text{    }\chi =2-\sqrt{3}}

β) Για να βρούμε μια δευτεροβάβμια αεξίσωση ενώ ξέρουμε τις ρίζες της χρησιμοποιούμε τον τύπο {{\chi }^{2}}-S\chi +P=0

όπου S={{\chi }_{1}}+{{\chi }_{2}}=2-\sqrt{3}+2+\sqrt{3}=4

καιP={{\chi }_{1}}\cdot {{\chi }_{2}}=\left( 2-\sqrt{3} \right)\left( 2+\sqrt{3} \right)={{2}^{2}}-{{\left( \sqrt{3} \right)}^{2}}=4-3=1

Άρα {{\chi }^{2}}-S\chi +P=0\Rightarrow {{\chi }^{2}}-4\chi +1=0.


Άσκηση 494

Οι διαστάσεις (σε m) του πατώματος του εργαστήριου της πληροφορικής ενός
σχολείου είναι \displaystyle{\left( \chi +1 \right)} και \chi , με \displaystyle{\chi >0}.
α) Να γράψετε με τη βοήθεια του \chi την περίμετρο και το εμβαδόν του πατώματος. (Μονάδες 10)
β) Αν το εμβαδόν του πατώματος του εργαστηρίου είναι \displaystyle{90{{m}^{2}}} , να βρείτε τις
διαστάσεις του. (Μονάδες 15)

Λύση

Προφανώς το πάτωμα του εργαστηρίου είναι Ορθογώνιο Παραλληλόγραμμο.
α) Η περίμετρος \Pi =2\left( \chi +1 \right)+2\chi =4\chi +2,\quad \chi >0
Το Εμβαδόν: Ε =\chi \left( \chi +1 \right)={{\chi }^{2}}+\chi ,\quad \chi >0

β) Ε =90\Leftrightarrow {{\chi }^{2}}+\chi =90\Leftrightarrow {{\chi }^{2}}+\chi -90=0\Leftrightarrow \chi =9\text{  } ή \text{  }\chi =-10



αφού \displaystyle{\mathrm{ }\!\!\Delta\!\!\text{ =}{{\mathrm{1}}^{\mathrm{2}}}- 
\mathrm{4}\cdot \mathrm{1}\cdot \left( -90 \right)=361} και ρίζες \displaystyle{x=\frac{-1\pm \sqrt{361}}{2\cdot 1}=\frac{-1\pm 19}{2}=\left\{ \begin{matrix} 
 
   \frac{-1+19}{2}=9  \\ 
   \frac{-1-19}{2}=-10  \\ 
\end{matrix} \right.},

Όμως \chi >0 άρα \chi =9 . Επομένως διαστάσεις του πατώματος του εργαστηρίου είναι \displaystyle{9~} και\displaystyle{\text{ }10} .
Συνημμένα
491 -494.doc
(195 KiB) Μεταφορτώθηκε 168 φορές


ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#152

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Τετ Ιουν 11, 2014 6:48 pm

Άσκηση 485
Δίνεται η εξίσωση \displaystyle{\lambda  \cdot x = x + {\lambda ^2} - 1} , με παράμετρο \lambda  \in R .

α) Να αποδείξετε ότι η παραπάνω εξίσωση γράφεται ισοδύναμα:
\displaystyle{(\lambda  - 1)x = (\lambda  - 1)\left( {\lambda  + 1} \right),\lambda  \in R} (Μονάδες 8)
β) Να βρείτε τις τιμές του λ για τις οποίες η παραπάνω εξίσωση έχει ακριβώς μία λύση την οποία και να βρείτε. (Μονάδες 8)
γ) Για ποια τιμή του η παραπάνω εξίσωση είναι ταυτότητα στο σύνολο των πραγματικών αριθμών; Να αιτιολογήσετε την απάντησή σας. (Μονάδες 9)


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ
α)
\displaystyle{\lambda  \cdot x = x + {\lambda ^2} - 1 \Leftrightarrow }
\displaystyle{\lambda  \cdot x - x = {\lambda ^2} - 1 \Leftrightarrow }
\displaystyle{\left( {\lambda  - 1} \right)x = \left( {\lambda  - 1} \right)\left( {\lambda  + 1} \right),\lambda  \in R:\left( 1 \right)}
β)
Για να έχει η εξίσωση (1) ακριβώς μία λύση πρέπει και αρκεί: \lambda  - 1 \ne 0 \Leftrightarrow \lambda  \ne 1

Για την μοναδική λύση, έχουμε: \displaystyle{\frac{{(\lambda  - 1)x}}{{\lambda  - 1}} = \frac{{(\lambda  - 1)\left( {\lambda  + 1} \right)}}{{\lambda  - 1}} \Leftrightarrow x = \lambda  + 1}
γ) Για να είναι η εξίσωση (1) ταυτότητα στο σύνολο των πραγματικών αριθμών πρέπει και αρκεί :
\left\{ {\begin{array}{*{20}{c}} 
{\lambda  - 1 = 0}\\ 
{\left( {\lambda  - 1} \right)\left( {\lambda  + 1} \right) = 0} 
\end{array}} \right. \Leftrightarrow \left\{ {\begin{array}{*{20}{c}} 
{\lambda  = 1}\\ 
{\lambda  = 1{\rm{  }}\lambda  =  - 1} 
\end{array}} \right. \Leftrightarrow \lambda  = 1


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#153

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Τετ Ιουν 11, 2014 7:57 pm

Άσκηση 486
Αν 0 < \alpha  < 1 , τότε
α) να αποδείξετε ότι: {\alpha ^3} < \alpha (Μονάδες 13)
β) να διατάξετε από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο τους αριθμούς : 0,{\alpha ^3},1,\alpha ,\frac{1}{\alpha }
(Μονάδες 12)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ

α) Είναι 0 < \alpha  < 1 \Rightarrow \alpha  < 1\mathop  \Rightarrow \limits^{\alpha  > 0} \alpha  \cdot \alpha  < \alpha  \cdot 1 \Rightarrow {\alpha ^2} < \alpha
Άρα: \left\{ {\begin{array}{*{20}{c}} 
{{\alpha ^2} < \alpha }\\ 
{\kappa \alpha \iota }\\ 
{\alpha  < 1} 
\end{array}} \right.\mathop  \Rightarrow \limits_{\theta \varepsilon \tau \iota \kappa \alpha }^{\mu \varepsilon \lambda \eta } {\alpha ^2} \cdot \alpha  < \alpha  \cdot 1 \Rightarrow {\alpha ^3} < \alpha
β) Είναι 0 < \alpha άρα 0 < {\alpha ^3} και από το προηγούμενο ερώτημα έχουμε ότι {\alpha ^3} < \alpha , επομένως 0 < {\alpha ^3} < \alpha . Από την υπόθεση ισχύει \alpha  < 1 και τα μέλη της ανισότητας είναι θετικά, άρα \frac{1}{\alpha } > 1 .
Συνεπώς: 0 < {\alpha ^3} < \alpha  < 1 < \frac{1}{\alpha }


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Άβαταρ μέλους
mathxl
Δημοσιεύσεις: 6736
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 3:49 pm
Τοποθεσία: Σιδηρόκαστρο
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#154

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από mathxl » Τετ Ιουν 11, 2014 8:10 pm

Άσκηση 487

α) Να αποδείξετε ότι για οποιουσδήποτε πραγματικούς αριθμούς x,y ισχύει:
{\left( {x - 1} \right)^2} + {\left( {y + 3} \right)^2} = {x^2} + {y^2} - 2x + 6y + 10 (Μονάδες 12)
β) Να βρείτε τους αριθμούς x,y ώστε: {x^2} + {y^2} - 2x + 6y + 10 = 0 (Μονάδες 13)


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΥΣΗ
α) Για οποιουσδήποτε πραγματικούς αριθμούς x,y έχουμε:
{\left( {x - 1} \right)^2} + {\left( {y + 3} \right)^2} =

{x^2} - 2 \cdot x \cdot 1 + {1^2} + {y^2} + 2 \cdot y \cdot 3 + {3^2} =

{x^2} + {y^2} - 2x + 6y + 10


β) Είναι

{x^2} + {y^2} - 2x + 6y + 10 = 0\mathop  \Leftrightarrow \limits^{\left( \alpha  \right)}

{\left( {x - 1} \right)^2} + {\left( {y + 3} \right)^2} = 0 \Leftrightarrow

x - 1 = 0{\rm{ \kappa \alpha \iota  }}y + 3 = 0 \Leftrightarrow

x = 1{\rm{ \kappa \alpha \iota  }}y =  - 3


Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος

Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
STOPJOHN
Δημοσιεύσεις: 2476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 7:08 pm
Τοποθεσία: Δροσιά, Αττικής

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#155

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από STOPJOHN » Τετ Ιουν 11, 2014 8:19 pm

Kαλησπέρα σε όλους
Το ΘΕΜΑ 1874 που κληρώθηκε σήμερα στο σχολείο μου μας δημιουργησε μια απορία στη λύση στο τελευταίο ερώτημα :
Χρειάζεται η μελέτη της απόστασης των ριζών όταν είναι ίσες ; Δηλαδή μηδενική απόσταση ; εννοείται ότι οι ρίζες μπορεί να είναι άνισες η να είναι ίσες

Γιάννης
ΥΓ Η λύση έχει γραφτεί παραπάνω χωρίς διερεύνηση......


α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#156

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Τετ Ιουν 11, 2014 8:26 pm

STOPJOHN έγραψε:Kαλησπέρα σε όλους
Το ΘΕΜΑ 1874 που κληρώθηκε σήμερα στο σχολείο μου μας δημιουργησε μια απορία στη λύση στο τελευταίο ερώτημα :
Χρειάζεται η μελέτη της απόστασης των ριζών όταν είναι ίσες ; Δηλαδή μηδενική απόσταση ; εννοείται ότι οι ρίζες μπορεί να είναι άνισες η να είναι ίσες

Γιάννης
ΥΓ Η λύση έχει γραφτεί παραπάνω χωρίς διερεύνηση......
Αφού ορίζεται ξεκάθαρα ότι οι ρίζες είναι άνισες, η απόσταση είναι μη μηδενική.


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
STOPJOHN
Δημοσιεύσεις: 2476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 7:08 pm
Τοποθεσία: Δροσιά, Αττικής

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#157

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από STOPJOHN » Τετ Ιουν 11, 2014 8:29 pm

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΔΗΛΑΔΉ Ο ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ
Γιάννης


α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Άβαταρ μέλους
Christos.N
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
Τοποθεσία: Ίλιον

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#158

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Christos.N » Τετ Ιουν 11, 2014 8:34 pm

exdx έγραψε:GI_A_ALG_4_1874


γ) Αν η εξίσωση έχει ρίζες τους αριθμούς \displaystyle{\,{x_1},{x_2}\,\,} και \displaystyle{\,\,\,\,d({x_1},{x_2})} είναι η απόσταση των \displaystyle{\,{x_1},{x_2}\,\,} στον άξονα των πραγματικών αριθμών, να βρείτε για ποιες τιμές του ισχύει: \displaystyle{d({x_1},{x_2}) = \sqrt {24} }
Αφού το ερώτημα υποθέτει ξεκάθαρα ότι \displaystyle{d({x_1},{x_2}) = \sqrt {24} }, προφανώς αν είχαμε μια ρίζα διπλή δεν καλύπτεται η υπόθεση του ερωτήματος και απορρίπτεται ως λύση, αφού έχουμε μη μηδενική απόσταση.

Εννοείς ότι πρέπει να γίνει διερεύνηση για να απορριφθεί η περίπτωση αυτή;


Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Άβαταρ μέλους
exdx
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 6:00 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Επικοινωνία:

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#159

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από exdx » Τετ Ιουν 11, 2014 8:36 pm

Εύλογη η απορία σου (και δική μου)
Υπέθεσα ότι είναι άνισες λόγω του προηγούμενου ερωτήματος
Πιστεύω ότι είναι άλλη μια ασάφεια - παράλειψη του θεματοδότη
Θα το δώ πάλι .


Kαλαθάκης Γιώργης
STOPJOHN
Δημοσιεύσεις: 2476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 05, 2011 7:08 pm
Τοποθεσία: Δροσιά, Αττικής

Re: Λύσεις τράπεζας θεμάτων άλγεβρας σε latex

#160

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από STOPJOHN » Τετ Ιουν 11, 2014 8:42 pm

Εννοώ για τη διερεύνηση και δεν είχαμε την απαίτηση οι μαθητές να το μελετήσουν
Γιάννης


α. Η δυσκολία με κάνει δυνατότερο.
β. Όταν πέφτεις να έχεις τη δύναμη να σηκώνεσαι.
Απάντηση

Επιστροφή σε “Τράπεζα Θεμάτων, Άλγεβρα A”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες