Πότε πήρα υπόψην μου τη διάταξη παραγόντων;JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Συντονιστές: Demetres, socrates, silouan
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Αυτό σημαίνει η φράση "ότι το γινόμενο είναι διατεταγμένο, δηλαδή έχει σημασία η σειρά των παραγόντων"HerrGauss έγραψε:Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Bye :')
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Oops. Εγώ διάβασα ότι το γινόμενο δεν είναι διατεταγμένο. Καθαρά δικό μου λάθος.JimNt. έγραψε:Αυτό σημαίνει η φράση "ότι το γινόμενο είναι διατεταγμένο, δηλαδή έχει σημασία η σειρά των παραγόντων"HerrGauss έγραψε:Πότε πήρα υπόψην μου την διάταξη των παραγόντων;JimNt. έγραψε:Νομίζω λοιπόν ότι όλες οι λύσεις που πρωτάθηκαν είναι λάθος, αφού λες ότι παίρνεις και υπόψην την διάταξη των παραγόντων...
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Δεύτερη επεξεργασία:HerrGauss έγραψε:Διευκρίνηση: στην συγκεκριμένη περίπτωση το 'διαφορετικούς τρόπους' ταυτίζεται με το 'διαφορετικά πολυώνυμα'. Π.χ P τότε ένας τρόπος θα ήταν .
Επεξεργασία:
Και αυτό που είπε ο χρήστης dement.
Καταλάθως διάβασα πως το γινόμενο δεν είναι διατεταγμένο. Οπότε το αντίθετο από αυτό που είπε ο χρήστης dement.
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Ο χρήστης dement τελεί υπό σύγχυση...
Αν δεν λαμβάνεται υπόψη η διάταξη, πώς είναι οι τρόποι;;; Το πρέπει να διαιρεθεί με το και οι τρόποι είναι .
Αν δεν λαμβάνεται υπόψη η διάταξη, πώς είναι οι τρόποι;;; Το πρέπει να διαιρεθεί με το και οι τρόποι είναι .
Δημήτρης Σκουτέρης
Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Διαγραφή λάθους. Δείτε πιο κάτωdement έγραψε:Ο χρήστης dement τελεί υπό σύγχυση...
Αν δεν λαμβάνεται υπόψη η διάταξη, πώς είναι οι τρόποι;;; Το πρέπει να διαιρεθεί με το και οι τρόποι είναι .
τελευταία επεξεργασία από JimNt. σε Σάβ Φεβ 04, 2017 11:21 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Bye :')
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Προφανώς δε μιλάω για τη διάταξη των ριζών μέσα στα τριτοβάθμια αλλά για τη διάταξη των τριτοβάθμιων μέσα στο εξαβάθμιο.
Το ερώτημα είναι με πόσους τρόπους μπορεί να γραφεί ένα εξαβάθμιο πολυώνυμο με διακριτές ρίζες ως γινόμενο τριτοβάθμιων.
Το και το στη λίστα σου αντιστοιχούν στα ίδια δύο τριτοβάθμια, γραμμένα απλώς με άλλη διάταξη.
Το ερώτημα είναι με πόσους τρόπους μπορεί να γραφεί ένα εξαβάθμιο πολυώνυμο με διακριτές ρίζες ως γινόμενο τριτοβάθμιων.
Το και το στη λίστα σου αντιστοιχούν στα ίδια δύο τριτοβάθμια, γραμμένα απλώς με άλλη διάταξη.
Δημήτρης Σκουτέρης
Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Τα μαθηματικά είναι η μοναδική επιστήμη που θα μπορούσε κανείς να εξακολουθήσει να ασκεί αν κάποτε ξυπνούσε και το σύμπαν δεν υπήρχε πλέον.
Re: Συνδυαστική άσκηση με πολυώνυμα.
Ναι σωστά, ευχαριστώ για την διευκρίνιση.dement έγραψε:Προφανώς δε μιλάω για τη διάταξη των ριζών μέσα στα τριτοβάθμια αλλά για τη διάταξη των τριτοβάθμιων μέσα στο εξαβάθμιο.
Το ερώτημα είναι με πόσους τρόπους μπορεί να γραφεί ένα εξαβάθμιο πολυώνυμο με διακριτές ρίζες ως γινόμενο τριτοβάθμιων.
Το και το στη λίστα σου αντιστοιχούν στα ίδια δύο τριτοβάθμια, γραμμένα απλώς με άλλη διάταξη.
Bye :')
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες