ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Συντονιστής: xr.tsif
ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Γεια στη μαθηματική παρέα...
Ο τύπος της εξίσωσης εφαπτομένης που υπάρχει στα μαθ κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιείται
σε ασκήσεις της γενικής παιδείας μαθηματικών.?Υπάρχει περίπτωση βαθμοληγητής μαθηματικός να μην
τον θεωρήσει σωστό.
Ακόμη κάτι.Το βιβλίο Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής μήπως είναι άθλιο?Κακογραμμένο με άχρηστα
παραδείγματα και ασκήσεις.Δεν εκπληρώνει το στόχο του νομίζω.
Ο τύπος της εξίσωσης εφαπτομένης που υπάρχει στα μαθ κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιείται
σε ασκήσεις της γενικής παιδείας μαθηματικών.?Υπάρχει περίπτωση βαθμοληγητής μαθηματικός να μην
τον θεωρήσει σωστό.
Ακόμη κάτι.Το βιβλίο Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής μήπως είναι άθλιο?Κακογραμμένο με άχρηστα
παραδείγματα και ασκήσεις.Δεν εκπληρώνει το στόχο του νομίζω.
- grigkost
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3025
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:54 pm
- Τοποθεσία: Ιωάννινα
- Επικοινωνία:
Re: ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Από όσα γνωρίζω, ναί μπορεί.Tkostas έγραψε:Ο τύπος της εξίσωσης εφαπτομένης που υπάρχει στα μαθ κατεύθυνσης μπορεί να χρησιμοποιείται σε ασκήσεις της γενικής παιδείας μαθηματικών.?
Αγαπητέ, αυτή ακριβώς είναι η λέξη: "άθλιο".Tkostas έγραψε:...Ακόμη κάτι.Το βιβλίο Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής μήπως είναι άθλιο?...
Μνημείο κάκιστης παρουσίασης Μαθηματικών τό εγχείρημα "στριμώγματος" τής Ανάλυσης ( πραγματικές συναρτήσεις πραγματικής μεταβλητής) μέσα σέ 50 σελίδες.
Γιά νά αναφερθώ μόνο σ' αυτό...

Re: ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Πραγματικά...Δεν έχω μεγάλη πείρα διδασκαλίας αλλά νομίζω οι μαθητές δεν βγάζουν άκρη εκεί μέσα.
Το άλλο μπέρδεμα είναι με τον ορισμό της παραγώγου σε σημέιο.Δεν είναι πιο εύχρηστος ο τύπος που είναι στο βιβλίο της κατεύθυνσης??Γιατί ταλαιπωρούν έτσι τα υπόλοιπα παιδιά που δεν είναι και τόσο δυνατοί με τα μαθηματικά>?
Τρία χρονια κάνω μαθήματα σε φροντηστήρια και ήδη έχω αγανακτήσει με το εκπαιδευτικό σύστημα.
Μάλλον 8α τα παρατήσω...
Παράδειγμα καθηγητικής αδιαφορίας.Αρρωστός καθηγητής στη πρώτη λυκείου πριν μπει στις απόλυτες τιμές.
Με το που επιστρέφει στο σχολείο παραδίδει όλη τη παραγραφο σε 2 ώρες.Είναι δυνατόν?Την έννοια της απολυτης τιμής καλα καλα δεν την έχουν εμπεδώσει μαθητές της 3ης λυκείου.
Με ποιο τρόπο μπορείς να ενοχλήσεις αυτόν τον καθηγητή.Που πρέπει να απευθυνθείς?
Το άλλο μπέρδεμα είναι με τον ορισμό της παραγώγου σε σημέιο.Δεν είναι πιο εύχρηστος ο τύπος που είναι στο βιβλίο της κατεύθυνσης??Γιατί ταλαιπωρούν έτσι τα υπόλοιπα παιδιά που δεν είναι και τόσο δυνατοί με τα μαθηματικά>?
Τρία χρονια κάνω μαθήματα σε φροντηστήρια και ήδη έχω αγανακτήσει με το εκπαιδευτικό σύστημα.
Μάλλον 8α τα παρατήσω...
Παράδειγμα καθηγητικής αδιαφορίας.Αρρωστός καθηγητής στη πρώτη λυκείου πριν μπει στις απόλυτες τιμές.
Με το που επιστρέφει στο σχολείο παραδίδει όλη τη παραγραφο σε 2 ώρες.Είναι δυνατόν?Την έννοια της απολυτης τιμής καλα καλα δεν την έχουν εμπεδώσει μαθητές της 3ης λυκείου.
Με ποιο τρόπο μπορείς να ενοχλήσεις αυτόν τον καθηγητή.Που πρέπει να απευθυνθείς?
-
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 20, 2008 10:22 am
- Τοποθεσία: Μουζάκι Καρδίτσας
- Επικοινωνία:
Re: ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Αγαπητέ συνάδελφε "Tkostas".
Ας μην είμαστε τόσο αρνητικοί με τα λάθη του κόσμου μας στα οποία σκοντάφτουμε.
Δεν γεννηθήκαμε σ' έναν τέλειο κόσμο και, πίστεψέ με, δεν θα το θέλαμε.
Όλοι μας και όλα έχουν δικαίωμα στο λάθος, όπως λέει πολύ εύστοχα και ο φίλος Θωμάς Ρ.
Από 'κει και πέρα... το παλεύουμε -δεν παραιτούμαστε!
Παλεύουμε γιατί;
Για να διορθώσουμε το άθλιο σχολικό βιβλίο,
Για να συνετίσουμε τον κακό εκπαιδευτικό,
Για να γίνουμε καλύτεροι,
.............................................
Πρέπει να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν καλύτερο κόσμο,
κι αν παραιτηθούμε... δεν υπάρχει καμιά ελπίδα!
Φιλικά.
Ας μην είμαστε τόσο αρνητικοί με τα λάθη του κόσμου μας στα οποία σκοντάφτουμε.
Δεν γεννηθήκαμε σ' έναν τέλειο κόσμο και, πίστεψέ με, δεν θα το θέλαμε.
Όλοι μας και όλα έχουν δικαίωμα στο λάθος, όπως λέει πολύ εύστοχα και ο φίλος Θωμάς Ρ.
Από 'κει και πέρα... το παλεύουμε -δεν παραιτούμαστε!
Παλεύουμε γιατί;
Για να διορθώσουμε το άθλιο σχολικό βιβλίο,
Για να συνετίσουμε τον κακό εκπαιδευτικό,
Για να γίνουμε καλύτεροι,
.............................................
Πρέπει να παραδώσουμε στα παιδιά μας έναν καλύτερο κόσμο,
κι αν παραιτηθούμε... δεν υπάρχει καμιά ελπίδα!
Φιλικά.
Κώστας Σερίφης
Re: ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Eπανερχομαι στο ίδιο ερώτημα. Επιτρέπεται η εφαρμογή του τύπου στις πανελλαδικές του ΕΠΑΛ;
- Christos.N
- Δημοσιεύσεις: 2105
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2009 2:28 pm
- Τοποθεσία: Ίλιον
Re: ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΠΤΟΜΕΝΗΣ
Η απάντηση είναι ξεκάθαρη, ναι.smathss έγραψε:Eπανερχομαι στο ίδιο ερώτημα. Επιτρέπεται η εφαρμογή του τύπου στις πανελλαδικές του ΕΠΑΛ;
Στο βιβλίο αναπτύσσεται η εύρεση της εξίσωσης της εφαπτόμενης ευθείας ως εφαρμογή με διαφορετικό τρόπο-οπτική γωνία, όμως ο συγκεκριμένος τύπος βρίσκεται σε άλλο σχολικό βιβλίο , άρα είναι επιστημονικά τεκμηριωμένος χωρίς άλλες απαιτήσεις.
Στην ευχέρεια του διδάσκοντα να τον διδάξει και να χρησιμοποιηθεί από τον μαθητή.
Χρήστος Ντάβας
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Wir müssen wissen — wir werden wissen! D.Hilbert
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης