

της οποίας η γραφική παράσταση είναι το πολύγωνο των αθροιστικών συχνοτήτων της βαθμολογίας
των μαθητών μιας τάξης σ’ένα διαγώνισμα.(Υποθέτουμε ότι η βαθμολογία ξεκινά με το βαθμό 2)
1)Να γίνει η γραφική παράσταση της συνάρτησης f.
2) Να κατασκευαστεί ο πίνακας κατανομής συχνοτήτων,σχετικών συχνοτήτων, αθροιστικών συχνοτήτων και αθροιστικών σχετικών συχνοτήτων.
3)Υποθέτοντας ότι ο αριθμός των μαθητών κατανέμεται ομοιόμορφα μέσα στις κλάσεις να βρεθεί το πλήθος των μαθητών που πήραν βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 10.
4)Να υπολογιστεί η μέση τιμή.
5)Να εξεταστεί το δείγμα ως προς την ομοιογένεια.