Τέχνασμα
Συντονιστής: stranton
Τέχνασμα
Α) Με κατάλληλο τέχνασμα , παραγοντοποιήστε το πολυώνυμο :
Β) Λύστε - στο - την εξίσωση :
Δεινόσαυρε , σήμερα μείνε στο "Park" σου , είναι το ωρο των μαθητών
Β) Λύστε - στο - την εξίσωση :
Δεινόσαυρε , σήμερα μείνε στο "Park" σου , είναι το ωρο των μαθητών
Λέξεις Κλειδιά:
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13278
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Τέχνασμα
A) Δεν ξέρω ποιο τέχνασμα έχεις στο μυαλό σου Θανάση. Θα κάνω μια απλή παραγοντοποίηση.
Β) Μετά τις πράξεις η εξίσωση γράφεται:
-
- Δημοσιεύσεις: 3600
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
Re: Τέχνασμα
Πάντως για το Β το πιο ''φυσιολογικό'' είναι να θέσουμε
Τότε γίνεται
και μετά από πράξεις
Δοκιμάζοντας τα
βρίσκουμε ότι το είναι ρίζα.
Κάνοντας την διαίρεση βλέπουμε ότι οι αλλες είναι μιγαδικές
Τότε γίνεται
και μετά από πράξεις
Δοκιμάζοντας τα
βρίσκουμε ότι το είναι ρίζα.
Κάνοντας την διαίρεση βλέπουμε ότι οι αλλες είναι μιγαδικές
Re: Τέχνασμα
Σταύρο , ωραίο και το δικό σου τέχνασμα αλλά χρησιμοποιείς ύλη Β' Λυκείου . Το τέχνασμα που εννοούσα
ήταν ακριβώς αυτό που χρησιμοποίησε ο Γιώργος , το οποίο είναι πιστεύω προσιτό και στον "υποψιασμένο"
μαθητή της Α' Λυκείου και το οποίο δίνει την "κάτι σαν Φερματοπυθαγόρεια (!) " :
ήταν ακριβώς αυτό που χρησιμοποίησε ο Γιώργος , το οποίο είναι πιστεύω προσιτό και στον "υποψιασμένο"
μαθητή της Α' Λυκείου και το οποίο δίνει την "κάτι σαν Φερματοπυθαγόρεια (!) " :
Re: Τέχνασμα
Αυτά είχα γράψει σε κάποια κολλα.
α) Ας πούμε
Οπότε :
β)
Και με πρόσθεση έχω : με μοναδική πραγματική ρίζα,
α) Ας πούμε
Οπότε :
β)
Και με πρόσθεση έχω : με μοναδική πραγματική ρίζα,
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες