Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Συντονιστής: chris_gatos
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Εδώ μια χαρά τα λέτε! Συμφωνώ απολύτως! Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη...
έχω να εκφράσω την εξής ανησυχία: άκουσα ότι όπου πάει το δντ βάζει στο μάτι την εκπαίδευση την οποία υποβιβάζει άμεσα. Λογικό εκ' μέρους τους να μας θέλουν χαζούς, εμείς όμως δε πρέπει κάπως να αντιδράσουμε;
έχω να εκφράσω την εξής ανησυχία: άκουσα ότι όπου πάει το δντ βάζει στο μάτι την εκπαίδευση την οποία υποβιβάζει άμεσα. Λογικό εκ' μέρους τους να μας θέλουν χαζούς, εμείς όμως δε πρέπει κάπως να αντιδράσουμε;
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Σχετικά με το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών
Απαντώντας στους παραπλανημένους από αλλότρια δημοσιεύματα αναγνώστες μας σχετικά με το αν θα γίνει εντός του 2010 ο διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία και αν οι θέσεις θα είναι δραματικά μειωμένες, έχουμε να πούμε τα εξής:
- Τίποτα δεν δείχνει ότι ο διαγωνισμός θα μεταφερθεί σε επόμενο έτος. Αντίθετα, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη συνεργασία του προέδρου του ΑΣΕΠ Γιώργου Βέη με την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου με θέμα τον διαγωνισμό, οι διεργασίες για την διεξαγωγή του έχουν ήδη ξεκινήσει.
- Η συχνότητα της διεξαγωγής του διαγωνισμού κάθε δύο έτη προβλέπεται από το νόμο. Για να αλλάξει απαιτείται νέα νομοθετική ρύθμιση, η οποία μέχρι στιγμής δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
- Ουδείς στο υπουργείο Παιδείας είναι σε θέση να κάνει έστω εκτιμήσεις για τον αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν. Ευελπισθούν όμως ότι το τοπίο θα ξεκαθαρίσει τις προσεχείς εβδομάδες.
- Τέλος, όπως και παλαιότερα έχουμε γράψει, αυτή η εδώ η εφημερίδα δηλώνει αδυναμία στην μαντεία, στην αριθμολογία και σε άλλα παρόμοια... σπορ, στα οποία άλλοι επιδίδονται με θαυμαστή, ομολογουμένως, δεινότητα. Γι' αυτό και χωρίς ίχνος μετριοφροσύνης καυχάται ότι από το 2004 που ιδρύθηκε μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευσθεί ούτε ένα δημοσίευμά της.
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd. ... prdid=9831
Απαντώντας στους παραπλανημένους από αλλότρια δημοσιεύματα αναγνώστες μας σχετικά με το αν θα γίνει εντός του 2010 ο διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία και αν οι θέσεις θα είναι δραματικά μειωμένες, έχουμε να πούμε τα εξής:
- Τίποτα δεν δείχνει ότι ο διαγωνισμός θα μεταφερθεί σε επόμενο έτος. Αντίθετα, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη συνεργασία του προέδρου του ΑΣΕΠ Γιώργου Βέη με την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου με θέμα τον διαγωνισμό, οι διεργασίες για την διεξαγωγή του έχουν ήδη ξεκινήσει.
- Η συχνότητα της διεξαγωγής του διαγωνισμού κάθε δύο έτη προβλέπεται από το νόμο. Για να αλλάξει απαιτείται νέα νομοθετική ρύθμιση, η οποία μέχρι στιγμής δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
- Ουδείς στο υπουργείο Παιδείας είναι σε θέση να κάνει έστω εκτιμήσεις για τον αριθμό των θέσεων που θα προκηρυχθούν. Ευελπισθούν όμως ότι το τοπίο θα ξεκαθαρίσει τις προσεχείς εβδομάδες.
- Τέλος, όπως και παλαιότερα έχουμε γράψει, αυτή η εδώ η εφημερίδα δηλώνει αδυναμία στην μαντεία, στην αριθμολογία και σε άλλα παρόμοια... σπορ, στα οποία άλλοι επιδίδονται με θαυμαστή, ομολογουμένως, δεινότητα. Γι' αυτό και χωρίς ίχνος μετριοφροσύνης καυχάται ότι από το 2004 που ιδρύθηκε μέχρι σήμερα δεν έχει διαψευσθεί ούτε ένα δημοσίευμά της.
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd. ... prdid=9831
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
http://www.proslipsis.gr/cmCat_treePrd. ... prdid=9865
Τα πάντα για το νέο νομοσχέδιο.
Είδα και ένα απόσπασμα της συνέντευξης χτες βράδυ.
Αυτό που δε κατάλαβα είναι αν του χρόνου θα πάρουν παραπάνω άτομα από όσους θα έπαιρναν μέχρι φέτος. Δηλαδή οι επιπλέον επιτυχόντες του ασεπ έχουμε καμιά ελπίδα;;;;;;;;;;;
Τα πάντα για το νέο νομοσχέδιο.
Είδα και ένα απόσπασμα της συνέντευξης χτες βράδυ.
Αυτό που δε κατάλαβα είναι αν του χρόνου θα πάρουν παραπάνω άτομα από όσους θα έπαιρναν μέχρι φέτος. Δηλαδή οι επιπλέον επιτυχόντες του ασεπ έχουμε καμιά ελπίδα;;;;;;;;;;;
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Εγω έτσι όπως το κατάλαβα είναι ότι αυτοί που θα προσληφθούν ως αναπληρωτές ή σαν ωρομίσθιοι θα μειωθούν κατά πολύ αφού με το νέο νομοσχέδιο θα καλυφθούν πολλές ώρες από τις υπερωρίες των μόνιμων και, ειδικά για τους ωρομισθίους, το λέει ξεκάθαρα ότι θα προσλαμβάνονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
Τώρα όσον αφορά την πρόσθετη, η μόνη νύξη που είδα να γίνεται στις "λεπτομέρειες" του νομοσχεδίου είναι στο σημείο που γράφει ότι : "υπ' ευθύνη του διευθυντή της κάθε σχολικής μονάδας θα καταγράφονται οι ώρες που είναι αναγκαίες για τη λειτουργεία της πρόσθετης..."
Δεν υπάρχει καμμία λεπτομέρεια για το καθεστώς λειτουργίας του θεσμού...
Από ότι φαίνεται πάντως θα συνεχίσει να λειτουργεί.
Τώρα όσον αφορά την πρόσθετη, η μόνη νύξη που είδα να γίνεται στις "λεπτομέρειες" του νομοσχεδίου είναι στο σημείο που γράφει ότι : "υπ' ευθύνη του διευθυντή της κάθε σχολικής μονάδας θα καταγράφονται οι ώρες που είναι αναγκαίες για τη λειτουργεία της πρόσθετης..."
Δεν υπάρχει καμμία λεπτομέρεια για το καθεστώς λειτουργίας του θεσμού...
Από ότι φαίνεται πάντως θα συνεχίσει να λειτουργεί.
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Μια άλλη ένδειξη ή καλύτερα απόδειξη για την τάση απομάκρυνσης από την ειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο και την έμφαση στην απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής ειίδκευσης (ή καλύτερα(?) "επάρκειας") είναι η σχετική μοριοδότηση:
τα μόρια για PhD στο γνωστικό αντικείμενο θα είναι 3 (κρατιέμαι να μην κάνω σχετικό λογοπαίγνιο..) και για PhD στη διδακτική θα είναι 5! (όχι παραγοντικό, σκέτο 5).
Δείτε το σχετικό πίνακα στο άρθρο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4572056
Φιλικά,
Αχιλλέας
τα μόρια για PhD στο γνωστικό αντικείμενο θα είναι 3 (κρατιέμαι να μην κάνω σχετικό λογοπαίγνιο..) και για PhD στη διδακτική θα είναι 5! (όχι παραγοντικό, σκέτο 5).
Δείτε το σχετικό πίνακα στο άρθρο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4572056
Φιλικά,
Αχιλλέας
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
achilleas έγραψε:Μια άλλη ένδειξη ή καλύτερα απόδειξη για την τάση απομάκρυνσης από την ειδίκευση στο γνωστικό αντικείμενο και την έμφαση στην απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής ειίδκευσης (ή καλύτερα(?) "επάρκειας") είναι η σχετική μοριοδότηση:
τα μόρια για PhD στο γνωστικό αντικείμενο θα είναι 3 (κρατιέμαι να μην κάνω σχετικό λογοπαίγνιο..) και για PhD στη διδακτική θα είναι 5! (όχι παραγοντικό, σκέτο 5).
Δείτε το σχετικό πίνακα στο άρθρο http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4572056
Φιλικά,
Αχιλλέας
Αχιλλεα νομιζω οτι εμεις που εχουμε μεταπτυχιακα η (PhD ελαχιστοι ευτυχως ) αισθανομαστε αδικημενοι με τα 2 η 3 μορια που δινονται.Ουσιαστικα ενα θεμα πολλαπλης επιλογης στο γνωστικο.Αλλα η ολη φιλοσοφια του νομοσχεδιου κινειται προς την σωστη κατευθυνση . Και αυτο ειναι η προταξη του διαγωνισμου και σταματω εδω για μη με κανουν ban oι διαχειριστες.Προφανως εγω αποδεχομαι οτι ειναι το μονο που εξασφαλιζει την μεγιστη αξιοκρατια. Δεν διαφωνω ουτε με την εισαγωγη ξενης γλωσσας και Η/Υ . Ποιος απο εμας δεν τα χρησιμοποιει στην δουλεια του σημερα.
"There are two types of people in this world, those who divide the world into two types and those who do not."
Jeremy Bentham
Jeremy Bentham
- Ραϊκόφτσαλης Θωμάς
- Δημοσιεύσεις: 1112
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:01 am
- Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
[/quote]
Αχιλλεα νομιζω οτι εμεις που εχουμε μεταπτυχιακα η (PhD ελαχιστοι ευτυχως ) αισθανομαστε αδικημενοι με τα 2 η 3 μορια που δινονται.Ουσιαστικα ενα θεμα πολλαπλης επιλογης στο γνωστικο.Αλλα η ολη φιλοσοφια του νομοσχεδιου κινειται προς την σωστη κατευθυνση . Και αυτο ειναι η προταξη του διαγωνισμου και σταματω εδω για μη με κανουν ban oι διαχειριστες.Προφανως εγω αποδεχομαι οτι ειναι το μονο που εξασφαλιζει την μεγιστη αξιοκρατια. Δεν διαφωνω ουτε με την εισαγωγη ξενης γλωσσας και Η/Υ . Ποιος απο εμας δεν τα χρησιμοποιει στην δουλεια του σημερα.[/quote]
Καλημέρα papel,
δεν είχα σκοπό να συμμετασχω στη συζήτηση αλλά η φράση σου με άγγιξε.
Θα ρωτήσω λοιπόν και αν κάποιος θιχτεί του ζητώ προκαταβολικά συγνώμη γιατί δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου, μιας και άλλο θέλω να επισημάνω
Όταν λοιπόν κάποιος έχει 3 μεταπτυχιακά και 1 διδακτορικό πόσα μόρια θα έπρεπε να πάρει και πόσο αδικημένος μπορεί να αισθάνεται;
Αλήθεια πόσοι απο όσους κατά καιρούς είναι βαθμολογητές των γραπτών έχουν τυπικά αλλά και ουσιαστικά προσόντα περισσότερα από αυτά που έχουν μερικοί από τους υποψήφιους αυτής της κατηγορίας;
Και πως το επιτρέπει η επιστημονική δεοντολογία να είναι διορθωτές των γραπτών αυτών;
Και δίνω την απάντηση στο ερώτημά μου με το ακόλουθο ανέκδοτο που μου το είπε φίλος αλλοδαπός
Ρωτάει ο πρωθυπουργός της Γαλλίας τον Θεό;
Θεέ μου πες μου "Θα γίνει ποτέ η Γαλλία μια ευνομούμενη χώρα που δεν θα αδικείται κανένας πολίτης και θα υπάρχει ισοτιμία κ.λ.π"
και του απαντά ο Θεός,
βέβαια δεν θα ζεις αλλά αν συνεχίσετε έτσι σε 150 χρόνια υπολογίζω ότι θα γίνει.
Ρωτάει και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας τον Θεό θέττοντας την αντίστοπιχη ερώτηση για την Ελλάδα,
και του απαντά ο Θεός,
Πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα ζήσω παιδάκι μου και μου κάνεις τέτοιες αφελείς ερωτήσεις;
Θ.Ρ
Αχιλλεα νομιζω οτι εμεις που εχουμε μεταπτυχιακα η (PhD ελαχιστοι ευτυχως ) αισθανομαστε αδικημενοι με τα 2 η 3 μορια που δινονται.Ουσιαστικα ενα θεμα πολλαπλης επιλογης στο γνωστικο.Αλλα η ολη φιλοσοφια του νομοσχεδιου κινειται προς την σωστη κατευθυνση . Και αυτο ειναι η προταξη του διαγωνισμου και σταματω εδω για μη με κανουν ban oι διαχειριστες.Προφανως εγω αποδεχομαι οτι ειναι το μονο που εξασφαλιζει την μεγιστη αξιοκρατια. Δεν διαφωνω ουτε με την εισαγωγη ξενης γλωσσας και Η/Υ . Ποιος απο εμας δεν τα χρησιμοποιει στην δουλεια του σημερα.[/quote]
Καλημέρα papel,
δεν είχα σκοπό να συμμετασχω στη συζήτηση αλλά η φράση σου με άγγιξε.
Θα ρωτήσω λοιπόν και αν κάποιος θιχτεί του ζητώ προκαταβολικά συγνώμη γιατί δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου, μιας και άλλο θέλω να επισημάνω
Όταν λοιπόν κάποιος έχει 3 μεταπτυχιακά και 1 διδακτορικό πόσα μόρια θα έπρεπε να πάρει και πόσο αδικημένος μπορεί να αισθάνεται;
Αλήθεια πόσοι απο όσους κατά καιρούς είναι βαθμολογητές των γραπτών έχουν τυπικά αλλά και ουσιαστικά προσόντα περισσότερα από αυτά που έχουν μερικοί από τους υποψήφιους αυτής της κατηγορίας;
Και πως το επιτρέπει η επιστημονική δεοντολογία να είναι διορθωτές των γραπτών αυτών;
Και δίνω την απάντηση στο ερώτημά μου με το ακόλουθο ανέκδοτο που μου το είπε φίλος αλλοδαπός
Ρωτάει ο πρωθυπουργός της Γαλλίας τον Θεό;
Θεέ μου πες μου "Θα γίνει ποτέ η Γαλλία μια ευνομούμενη χώρα που δεν θα αδικείται κανένας πολίτης και θα υπάρχει ισοτιμία κ.λ.π"
και του απαντά ο Θεός,
βέβαια δεν θα ζεις αλλά αν συνεχίσετε έτσι σε 150 χρόνια υπολογίζω ότι θα γίνει.
Ρωτάει και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας τον Θεό θέττοντας την αντίστοπιχη ερώτηση για την Ελλάδα,
και του απαντά ο Θεός,
Πόσα χρόνια νομίζεις ότι θα ζήσω παιδάκι μου και μου κάνεις τέτοιες αφελείς ερωτήσεις;
Θ.Ρ
Η γνώση μας κάνει περήφανους, η σοφία ταπεινούς.
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Τρομερή παρατήρηση!Αλήθεια πόσοι απο όσους κατά καιρούς είναι βαθμολογητές των γραπτών έχουν τυπικά αλλά και ουσιαστικά προσόντα περισσότερα από αυτά που έχουν μερικοί από τους υποψήφιους αυτής της κατηγορίας;
Και πως το επιτρέπει η επιστημονική δεοντολογία να είναι διορθωτές των γραπτών αυτών;
What's wrong with a Greek in Hamburg?
- Ραϊκόφτσαλης Θωμάς
- Δημοσιεύσεις: 1112
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 12:01 am
- Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Γιώργο δεςΩmega Man έγραψε:Τρομερή παρατήρηση!Αλήθεια πόσοι απο όσους κατά καιρούς είναι βαθμολογητές των γραπτών έχουν τυπικά αλλά και ουσιαστικά προσόντα περισσότερα από αυτά που έχουν μερικοί από τους υποψήφιους αυτής της κατηγορίας;
Και πως το επιτρέπει η επιστημονική δεοντολογία να είναι διορθωτές των γραπτών αυτών;
Ό κ. Γιώργος Βέης (πρόεδρος του ΑΣΕΠ) πρότεινε .... να γίνονται δεκτοί ως διορθωτές καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σημαντική εμπειρία, ώστε να επισπευσθεί η εξέταση των γραπτών.
Η υπογράμμιση δική μου
Η γνώση μας κάνει περήφανους, η σοφία ταπεινούς.
- Demetres
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8989
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
- Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Έχω επισημάνει ήδη (στην ίδια συζήτηση) πως υπάρχουν και χειρότερα. Συμφωνώ λοιπόν ότι η ύπαρξη του διαγωνισμού είναι επιθυμητή. Κατά την άποψή μου όμως υπάρχει ένα τεράστιο πισωγύρισμα.papel έγραψε:Αλλα η ολη φιλοσοφια του νομοσχεδιου κινειται προς την σωστη κατευθυνση .
Η φιλοσοφία του σχεδίου λέει ότι η γνώση της διδακτικής είναι ανώτερη της γνώσης του αντικειμένου. Εγώ θεωρώ πως η φιλοσοφία αυτή, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα μαθηματικά, κινείται σε τελείως λάθος κατεύθυνση. Εμένα πάντως προσωπικά με θίγει.
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5956
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Εγώ ξέρω ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ότι κάποιοι από τους συναδέλφους μας είδαν να γκρεμίζεται σε μία νύκτα ενας προγραμματισμός ζωής και ελπίδας. Και να θέλουμε να πούμε ΝΑΙ στίς αλλαγές ΔΕΝ είναι δυνατόν να πούμε ναι στίς Βίαιες Αλλαγές.Το βίαιο δεν συνάδει με την Δημοκρατία, τί να κάνουμε δηλαδή; Τώρα ή ΔΕΝ κάνουμε εξετάσεις ή τίς κάνουμε σωστά.
Λαικισμός + εξετάσεις, αν συνυπάρχουν σημαίνει κατάφορη κοροιδία.Είναι δυνατόν αν κάποιος που δέν γνωρίζει ένα αντικείμενο έστω και επειδή το έχει ξεχάσει λόγω του ότι κυνηγούσε το μεροκάματο με άλλους τρόπους γιά τούς οποίους ο ίδιος πιθανόν να μήν ευθύνεται,να βρεθεί τρόπος να το διδάξει σωστά;
Σωτήρης
Λαικισμός + εξετάσεις, αν συνυπάρχουν σημαίνει κατάφορη κοροιδία.Είναι δυνατόν αν κάποιος που δέν γνωρίζει ένα αντικείμενο έστω και επειδή το έχει ξεχάσει λόγω του ότι κυνηγούσε το μεροκάματο με άλλους τρόπους γιά τούς οποίους ο ίδιος πιθανόν να μήν ευθύνεται,να βρεθεί τρόπος να το διδάξει σωστά;
Σωτήρης
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Εγώ από την άλλη πιστεύω το εξής "μια φορά μαθηματικός , για πάντα μαθηματικός". Θέλετε να πείτε δηλαδή ότι οι παλιότεροι νεοδιόριστοι μαθηματικοί ΜΕ ήταν εξαρχής γνώστες και δεν έκαναν λάθη; Με την τριβή και τα χρόνια μάθανε..Είναι δυνατόν αν κάποιος που δέν γνωρίζει ένα αντικείμενο έστω και επειδή το έχει ξεχάσει λόγω του ότι κυνηγούσε το μεροκάματο με άλλους τρόπους γιά τούς οποίους ο ίδιος δεν ευθύνεται,να βρεθεί τρόπος να το διδάξει σωστά;
τελευταία επεξεργασία από Ωmega Man σε Τετ Απρ 28, 2010 12:31 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
What's wrong with a Greek in Hamburg?
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Διαφωνώ καθέτως...Ας ενταχθεί και η εξοικείωση με τον Η/Υ στα πλαίσια της επιμόρφωσης κατόπιν του διορισμού.papel έγραψε:Δεν διαφωνω ουτε με την εισαγωγη ξενης γλωσσας και Η/Υ . Ποιος απο εμας δεν τα χρησιμοποιει στην δουλεια του σημερα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τεθεί ως επιπλέον προσόν. Για να δίνει ο κόσμος από εδώ και από εκεί τα λεφτά του; Είναι λογικό το ECDL να δίνει την ίδια μοριοδότηση με δυο βαθμούς πάνω από τη βάση στο βαθμό πτυχίου ;
Πόσα λεφτά πρέπει δηλαδή να σκάσει ακόμα ο κοσμάκης στο κυνήγι του πολυπόθητου διορισμού...
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Το οποίο ECDL σε εξετάζει μόνο σε προγράμματα της microsoft. Δηλαδή με λίγα λόγια ένα πτυχίο εφεύρεση. Οι περισσότεροι σημερινοί απόφοιτοι έχουν κάνει προγραμματισμό σε C++ matlab και άλλα προγράμματα, ακόμη και latex μερικοί και απαιτείται ένα πτυχίο αμφιβόλου ποιότητας να "πιστοποιήσει" γνώσεις σε υπολογιστές. Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται άμεσα με το πτυχίο.Είναι λογικό το ECDL να δίνει την ίδια μοριοδότηση με δυο βαθμούς πάνω από τη βάση στο βαθμό πτυχίου ;
What's wrong with a Greek in Hamburg?
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5956
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Άρα προτείνεται να μήν γίνεται διαγωνισμός.Προσωπικά ¨εχω απόλυτη εμπιστοσύνη στούς Έλληνες Μαθηματικούς.
Απλά και φταίω εγώ που δεν το κατανοήσατε μιλώ με βάση τίς σκέψεις των αμειβωμένων από εμας ειδικών σχεδιαστών παιδείας.Το διαζευτικό ή της άποψής μου ......
Σωτήρης
Απλά και φταίω εγώ που δεν το κατανοήσατε μιλώ με βάση τίς σκέψεις των αμειβωμένων από εμας ειδικών σχεδιαστών παιδείας.Το διαζευτικό ή της άποψής μου ......
Σωτήρης
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Exω ξεκινησει μια συστηματικη προσπαθεια απο την αρχη της σχολικης χρονιας με σκοπο να προετοιμαστω για τον ΑΣΕΠ 2010 σε γνωστικο-ειδικη-παιδαγωγικα με αρκετο χρονο κλεμενο απο την προσωπικη μου ζωη αφου τα φροντιστηρια δ δεν αφηνουν καθολου ελευθερο χρονο.Και ξαφνικα παμε για αναβολη του διαγωνισμου ,πρεπει να αποκτησουμε <<πιστοποιητικα>> ο θεος ξερει απο που και πως,οι θεσεις δραματικα μειωμενες και οι φραγμοι που (πιθανως) να μπουν απομακρυνουν το ονειρο.Ειμαι απογοητευμενος και αισθανομαι οτι μας κοροιδευουν ΟΛΟΙ,και δυστυχως η υποβαθμιση της παιδειας ειναι προ των πυλων!!
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Εγώ πάντως το έχω ρίξει πυρετωδώς στο πλέξιμο γιατί κάπου διάβασα ότι από τον επόμενο ΑΣΕΠ θα δίνει 7 μόρια η πιστοποίηση στη σταυροβελονιάnassou13 έγραψε:Exω ξεκινησει μια συστηματικη προσπαθεια απο την αρχη της σχολικης χρονιας με σκοπο να προετοιμαστω για τον ΑΣΕΠ 2010 σε γνωστικο-ειδικη-παιδαγωγικα με αρκετο χρονο κλεμενο απο την προσωπικη μου ζωη αφου τα φροντιστηρια δ δεν αφηνουν καθολου ελευθερο χρονο.Και ξαφνικα παμε για αναβολη του διαγωνισμου ,πρεπει να αποκτησουμε <<πιστοποιητικα>> ο θεος ξερει απο που και πως,οι θεσεις δραματικα μειωμενες και οι φραγμοι που (πιθανως) να μπουν απομακρυνουν το ονειρο.Ειμαι απογοητευμενος και αισθανομαι οτι μας κοροιδευουν ΟΛΟΙ,και δυστυχως η υποβαθμιση της παιδειας ειναι προ των πυλων!!
Τι να πω. Πραγματικά δεν ξέρω...
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Σε λίγο θα ζητάνε ECDL από απόφοιτους πληροφορικής όπως πάει το πράμα.
What's wrong with a Greek in Hamburg?
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
ΚορυφαίοΚοτρώνης Αναστάσιος έγραψε: Εγώ πάντως το έχω ρίξει πυρετωδώς στο πλέξιμο γιατί κάπου διάβασα ότι από τον επόμενο ΑΣΕΠ θα δίνει 7 μόρια η πιστοποίηση στη σταυροβελονιά
Η γνώση χειρισμού στοιχειωδών εργαλειών σε Η/Υ όπως π.χ. ενός κειμενογράφου, νομίζω ότι είναι "γελοία" ως ζητούμενο, αφού σχεδόν όλοι οι εκπαιδευτικοί (προσωπικά πιστεύω όλοι) υπερκαλύπτουν αυτά που πρέπει να γνωρίζουν. Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι η χρήση ειδικών πακέτων software στην ειδικότητα τους. Π.χ χρήση geogebra cabri sketchpad mathematica κτλ
Ποτε δεν κάνω λάθος! Μια φορά νομιζα πως είχα κάνει, αλλά τελικά έκανα λάθος!
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος
Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
Απ' τα τσακάλια δεν γλυτώνεις μ' ευχές η παρακάλια. Κ. Βάρναλης
Aπέναντι στις αξίες σου να είσαι ανυποχώρητος
Ενεργό μέλος από 23-12-2008 ως και 17-8-2014 (δεν θα απαντήσω σε πμ)
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5956
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Φίλοι
Επειδή το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό,πρόκειται γιά την παρέμβαση της παιδείας στην διαμόρφωση επιστημόνων αλλά και ανθρώπων και γιά να μήν πέσουμε θύματα του διαίρειν και βασίλευε δηλαδή να μπεί έχθρα μεταξύ των καθηγητών,μεταξύ των των μαθητών και των καθηγητών και άρα αντί να δημιουργούνται δυνάμεις έλξης να δημιουργούνται δυνάμεις αμιβαίας καχυποψίας κ.τ.λ. θα ήθελα να πληροφορηθώ το εξής:
Μεταξύ ποιών μάχημων παραγώντων της εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια και του καθ' ύλην αρμόδιου Υπουργείου έγινε ο οφειλόμενος διάλογος ώστε να γίνει σύνθεση γιά την δημιουργία συνισταμένης πρός υλοποίηση πορείας γιά τον εκσυγχρονισμό γιά θετικά αποτελέσματα της εκπαίδευσής μας; Πώς αποφασίστηκε ο τρόπος πρόσληψης τών εκπαιδευτικών που θα διδάξουν την νεολαία που επιλέγει και εμπιστεύεται το Δημόσιο σχολείο;
Τόσο σοφοί είναι οι υπεύθυνοι ώστε να έχουν ανακαλύψει ότι το πρόβλημα στην εκπαίδευση να είναι η χρήση του Υ/Η;
Μπορούμε να ξέρουμε πώς διαμορφώνονται οι αντικειμενικά αποδεκτές απόψεις τών επιστημονικών θέσεων της διδακτικής των Μαθηματικών εννοιών στην Ελλάδα και όχι την Δανία ή την Γερμανία ή την Πορτογαλία κ.τ.λ.(εννοώ τα προγράμματα σπουδών των χωρών από το νήπιαγωγείο έως τις μεταπτυχιακές σπουδές).
Οι δάσκαλοι έχουν την απαραίτητη φαρέτρα γιά να δημιουργήσουν τον πρόλογο γιά τα θεμέλια του Μαθηματικού και θετικού οικοδομήματος; Η προσωπική προσπάθεια των ανθρώπων αυτών είναι τιτάνια, όπως και των συναδέλφων Μαθηματικών και όχι μόνο στην ευρύτερη περιφέρεια.Αυτές είναι απλά κάποιες σκέψεις με την ελπίδα να μή σκεφτεί κανείς '' Τί ψάχνεις να βρείς καμένε''.
Σωτήρης
Επειδή το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρό,πρόκειται γιά την παρέμβαση της παιδείας στην διαμόρφωση επιστημόνων αλλά και ανθρώπων και γιά να μήν πέσουμε θύματα του διαίρειν και βασίλευε δηλαδή να μπεί έχθρα μεταξύ των καθηγητών,μεταξύ των των μαθητών και των καθηγητών και άρα αντί να δημιουργούνται δυνάμεις έλξης να δημιουργούνται δυνάμεις αμιβαίας καχυποψίας κ.τ.λ. θα ήθελα να πληροφορηθώ το εξής:
Μεταξύ ποιών μάχημων παραγώντων της εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια και του καθ' ύλην αρμόδιου Υπουργείου έγινε ο οφειλόμενος διάλογος ώστε να γίνει σύνθεση γιά την δημιουργία συνισταμένης πρός υλοποίηση πορείας γιά τον εκσυγχρονισμό γιά θετικά αποτελέσματα της εκπαίδευσής μας; Πώς αποφασίστηκε ο τρόπος πρόσληψης τών εκπαιδευτικών που θα διδάξουν την νεολαία που επιλέγει και εμπιστεύεται το Δημόσιο σχολείο;
Τόσο σοφοί είναι οι υπεύθυνοι ώστε να έχουν ανακαλύψει ότι το πρόβλημα στην εκπαίδευση να είναι η χρήση του Υ/Η;
Μπορούμε να ξέρουμε πώς διαμορφώνονται οι αντικειμενικά αποδεκτές απόψεις τών επιστημονικών θέσεων της διδακτικής των Μαθηματικών εννοιών στην Ελλάδα και όχι την Δανία ή την Γερμανία ή την Πορτογαλία κ.τ.λ.(εννοώ τα προγράμματα σπουδών των χωρών από το νήπιαγωγείο έως τις μεταπτυχιακές σπουδές).
Οι δάσκαλοι έχουν την απαραίτητη φαρέτρα γιά να δημιουργήσουν τον πρόλογο γιά τα θεμέλια του Μαθηματικού και θετικού οικοδομήματος; Η προσωπική προσπάθεια των ανθρώπων αυτών είναι τιτάνια, όπως και των συναδέλφων Μαθηματικών και όχι μόνο στην ευρύτερη περιφέρεια.Αυτές είναι απλά κάποιες σκέψεις με την ελπίδα να μή σκεφτεί κανείς '' Τί ψάχνεις να βρείς καμένε''.
Σωτήρης
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες