Επίλυση και Κατασκευή Προβλήματος - Αντιλήψεις και Διδακτικές Πρακτικές (ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ)

Συντονιστής: Καρδαμίτσης Σπύρος

christosz
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Ιουν 13, 2022 7:46 pm

Επίλυση και Κατασκευή Προβλήματος - Αντιλήψεις και Διδακτικές Πρακτικές (ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ)

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από christosz » Δευ Ιουν 13, 2022 8:26 pm

Καλησπέρα σας.

Το παρακάτω ερωτηματολόγιο διερευνά τις αντιλήψεις και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με: α) την επίλυση μαθηματικού προβλήματος (δηλαδή, την επίλυση ενός δοθέντος, "έτοιμου" προβλήματος) και β) την κατασκευή προβλήματος (δηλαδή, τη δημιουργία και διατύπωση ενός μαθηματικού προβλήματος, είτε από εκπαιδευτικούς είτε από μαθητές/τριες για το μάθημα στην τάξη).
Η έρευνα διεξάγεται στο πλαίσιο εκπόνησης διπλωματικής εργασίας για την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στα Μαθηματικά της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου.
Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί περίπου 20 λεπτά από το χρόνο σας.
Σας επισημαίνω ότι το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και ότι δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις.
Επίσης σημειώνεται ότι για τη συμπλήρωση αυτού δεν απαιτείται κάποιος/α να είναι απόφοιτος/η τμήματος Μαθηματικών. Το μόνο που αρκεί είναι να διδάσκει Μαθηματικά στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είτε σε δημόσιο φορέα είτε σε ιδιωτικό.
Τέλος η προώθηση αυτού πέρα από θεμιτή θα ήταν και ιδιαίτερα χρήσιμη για τη συνέχεια της έρευνας μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

Για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο επισκεφτείτε τον εξής σύνδεσμο:

https://forms.gle/LLJPgfiJR8JhLgXx5



Λέξεις Κλειδιά:
Απάντηση

Επιστροφή σε “Διδακτική των Μαθηματικών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες