Εμβαδόν και ποσοστό !
Συντονιστής: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Εμβαδόν και ποσοστό !
Ένας μαθητής παίζοντας με το εμβαδόν τριγώνου έκανε την εξής σκέψη:
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
Μπάμπης
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
Μπάμπης
Re: Εμβαδόν και ποσοστό !
Εεεεεεε πονηρέ Κε Μπάμπη Γίνεται αν η βάση είναι και την κάνω και το ύψος και το κάνω και όταν είναι η διαφορά και το ένα παίρνει τη θέση του άλλου
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Εμβαδόν και ποσοστό !
Δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν μου βγήκε στην παραπάνω διατύπβωση το σύμβολο του ποσοστού. Έτσι, η άσκηση, για να έχει πιο πολύ ενδιαφέρον, στην σωστή της διατύπωση είναι η εξής :Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Ένας μαθητής παίζοντας με το εμβαδόν τριγώνου έκανε την εξής σκέψη:
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
Μπάμπης
Ένας μαθητής παίζοντας με το εμβαδόν τριγώνου έκανε την εξής σκέψη:
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Εμβαδόν και ποσοστό !
Μπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Δευ Οκτ 13, 2014 9:18 pmΈνας μαθητής παίζοντας με το εμβαδόν τριγώνου έκανε την εξής σκέψη:
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά % και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά % το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
Μπάμπης
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13275
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Εμβαδόν και ποσοστό !
Καλημέρα Μπάμπη!Μπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Τρί Ιούλ 16, 2019 8:03 amΜπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Δευ Οκτ 13, 2014 9:18 pmΈνας μαθητής παίζοντας με το εμβαδόν τριγώνου έκανε την εξής σκέψη:
'' Αν μεγαλώσω τη βάση ενός τριγώνου και θέλω να μην μεταβληθεί το εμβαδόν, αρκεί να μικρύνω κατάλληλα το αντίστοιχο ύψος. Για παράδειγμα αν μεγαλώσω τη βάση 3 φορές και πάρω το ένα τρίτο του αντίστοιχου ύψους , το εμβαδόν δεν αλλάζει. Άρα, αν αυξήσω τη βάση κατά % και μικρύνω το αντίστοιχο ύψος κατά % το εμβαδόν θα παραμείνει το ίδιο !''
Είναι σωστή η σκέψη του μαθητή αυτού ; Αν όχι, τότε κατά πόσο (ποσοστό) πρέπει να μειώσει το ύψος για να μην αλλάξει το εμβαδόν ;
Μπάμπης
Όχι, δεν είναι σωστή η σκέψη του μαθητή. Αν είναι η βάση και το αντίστοιχο ύψος του τριγώνου,
τότε η νέα βάση θα γίνει και το νέο ύψος
Άρα, το νέο εμβαδόν θα είναι
Για να μην αλλάξει τίποτα το νέο ύψος πρέπει να γίνει δηλαδή να μειωθεί κατά %
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης