Οδηγίες Α΄ , Β΄ Λυκείου 2020-21
Συντονιστής: spyros
- Al.Koutsouridis
- Δημοσιεύσεις: 1786
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 30, 2014 11:58 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Οδηγίες Α΄ , Β΄ Λυκείου 2020-21
Ποιό είναι το παιδαγωγικό, διδακτικό, εκπαιδευτικό νόημα μιας τέτοιας οδηγίας (και άλλων παρόμοιων);
Ρητορική η ερώτηση
5.2 Αριθμητική πρόοδος (εκτός της απόδειξης για το άθροισμα ν διαδοχικών όρων
αριθμητικής προόδου )
Ρητορική η ερώτηση
- Γιώργος Ρίζος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5283
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Οδηγίες Α΄ , Β΄ Λυκείου 2020-21
Επιτέλους! Έφτασε η ώρα να διορθωθούν ατοπήματα παλαιοτέρων σχολικών βιβλίων που δίδασκαν τέτοιες αποδείξεις από την τρυφερή ηλικία των ετών.Al.Koutsouridis έγραψε: ↑Παρ Σεπ 18, 2020 5:49 pmΠοιό είναι το παιδαγωγικό, διδακτικό, εκπαιδευτικό νόημα μιας τέτοιας οδηγίας (και άλλων παρόμοιων);
5.2 Αριθμητική πρόοδος (εκτός της απόδειξης για το άθροισμα ν διαδοχικών όρων
αριθμητικής προόδου )
Ρητορική η ερώτηση
Υπόδειγμα διόρθωσης:
Πάντως, θα δώσουμε προτεραιότητα στη μοντελοποίηση προβλημάτων με "αυθεντικά ρεαλιστικά" προβλήματα όπως "οι αϋπνίες της Ειρήνης".
Δείτε σχετικά σχόλια σε παλαιότερη ανάρτηση ΕΔΩ .
- george visvikis
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 13235
- Εγγραφή: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:35 am
Re: Οδηγίες Α΄ , Β΄ Λυκείου 2020-21
Καλό είναι στις Οδηγίες να αποφεύγονται τυπογραφικά λάθη του τύπου: ή
Και μία επιπλέον ερώτηση κρίσεως σ' αυτό το "αυθεντικό ρεαλιστικό πρόβλημα".Γιώργος Ρίζος έγραψε: ↑Σάβ Σεπ 19, 2020 12:18 pm
Πάντως, θα δώσουμε προτεραιότητα στη μοντελοποίηση προβλημάτων με "αυθεντικά ρεαλιστικά" προβλήματα όπως "οι αϋπνίες της Ειρήνης".
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες