Ερώτηση Για Προβλήματα Γεωμετρίας

Συντονιστής: spyros

Απάντηση
pythagoras3.14

Ερώτηση Για Προβλήματα Γεωμετρίας

Δημοσίευση από pythagoras3.14 » Σάβ Νοέμ 29, 2025 2:33 pm

Είμαι μαθητής της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και πρίν περίπου 3 μέρες ήρθε στο σπίτι μου το βιβλίο της Ε.Μ.Ε. "ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ για μαθηματικούς διαγωνισμούς". Και αποφάσισα λοιπόν να μάθω την απαραίτητη θεωρία από το βιβλίο αυτό, για να μπορώ να λύνω προβλήματα γεωμετρίας της ΒΜΟΝ, ΒΜΟ και (ελπίζω) της ΔΜΟ. Όμως επείδη εδώ και κάποιον καιρό δεν έχω ασχοληθεί πολύ με μαθηματικούς διαγωνισμούς, δυσκολεύομαι κάποιες φορές να λύσω προβλήματα των διαγωνισμών Θαλής και Ευκλείδης της Ε.Μ.Ε. του Γυμνασίου(το οποίο βρίσκω κάπως εξευτελιστικό για τον εαυτό μου). Απευθύνομαι σε όλα τα μέλη του mathematica που θα δουν αυτήν μου την ανάρτηση και θέλω να ρωτήσω αν θα ήταν καλύτερο να προσπαθώ ακόμα να λύσω τα προβλήματα του Θαλή και Ευκλείδη ή να παρατήσω αυτά το προβλήματα και να ασχοληθώ με τα πιο όμορφα(όμως πολύ πιο δύσκολα) προβλήματα της ΒΜΟΝ, ΒΜΟ, ΔΜΟ αλλά και του Αρχιμήδη μεγάλων και Προκριματικού διαγωνισμού;
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν ασχολούμαι με την γεωμετρία διαγωνισμών γιατί κάνω προετιμασία για κάποιον διαγωνισμό. Το κάνω γιατί κάποια προβλήματα είναι αρκετά όμορφα οπότε δεν με ενδιαφέρει και πάρα πολύ πόσο χρόνο θα χρειαστεί να λύσω σωστά ένα πρόβλημα.

Λέξεις Κλειδιά:
Άβαταρ μέλους
mick7

Re: Ερώτηση Για Προβλήματα Γεωμετρίας

Δημοσίευση από mick7 » Σάβ Νοέμ 29, 2025 3:07 pm

Να ρωτήσω κάτι ποιο είναι το κίνητρο να συμμετάσχεις σε μαθηματικούς διαγωνισμούς ;

pythagoras3.14

Δημοσίευση από pythagoras3.14 » Σάβ Νοέμ 29, 2025 3:56 pm

Δεν ασχολούμαι με προβλήματα γεωμετρίας από διαγωνισμούς και γενικότερα με την ευκλείδεια γεωμετρία των διαγωνισμών γιατί κάνω προετοιμασία για κάποιον διαγωνισμό. Απλά τα προβλήματα γεωμετρίας διαγωνισμών όπως της ΒΜΟΝ, ΒΜΟ, ΔΜΟ κλπ. μου φαίνονται όμορφα. Ελπίζω να έλυσα την απορία σας mick7.

Άβαταρ μέλους
mick7

Δημοσίευση από mick7 » Σάβ Νοέμ 29, 2025 7:23 pm