Ορθόν. Σίγουρα καλύτερη ερμηνεία από την δική μου.Tolaso J Kos έγραψε: Εγώ διαβάζω,
I eight sum pi (πάι) .. δηλ. I ate some pie που όλο μαζί σημαίνει "Έφαγα πίτα και ήταν νόστιμη" .
Μαθηματικά, ας γελάσουμε λίγο...
Συντονιστής: Γιώργος Ρίζος
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 10910
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Re: Μαθηματικά, ας γελάσουμε λίγο...
- Γιώργος Ρίζος
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 4235
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 29, 2008 1:18 pm
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
Re: Μαθηματικά, ας γελάσουμε λίγο...
Δεν ξέρω αν το είδατε. Μόλις αναρτήθηκε ΕΔΩ. Νωρίς αρχίσαμε τις θεματικές εβδομάδες- μέρες κ.λπ.
Σκεπτόμενοι επαγωγικά θα μπορούσαμε να δούμε μελλοντικά και τις εξής δράσεις:
Δεν θα γίνουν μαθήματα σε όλα τα σχολεία 2 Οκτωβρίου. Μόνο μαθηματικές δράσεις.
Στην 1η Πανελλήνια Ημέρα σχολικού μαθηματικού εγγραμματισμού που φέτος έχει ως κεντρικό σύνθημα: «Μαθαίνω Μαθηματικά –χαράΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» οι μαθητές και μαθήτριες των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε οργανωμένες μαθηματικές δράσεις / δραστηριότητες εντός και εκτός των σχολικών μονάδων.
Ως Πανελλήνια εναρκτήρια δράση για όλες τις σχολικές μονάδες ορίζεται η παρακάτω :
Στις 8:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο κάθε σχολικής μονάδας ανά τάξεις και με τις αντίστοιχες προτεινόμενες πράξεις (Δημοτικό: Α΄& Β΄ τάξεις φυσικοί αριθμοί ως
, Γ΄& Δ΄ τάξεις φυσικοί και πάνω από
, Ε΄& ΣΤ΄ τάξεις ακέραιοι και κλάσματα, Γυμνάσιο & Λύκειο: δεκτοί και άρρητοι) καλούνται οι μαθητές/τριες κρατώντας τα τετράδιά τους ψηλά να βάζουν ασκήσεις ο ένας στον άλλον και να μετρούν τις επιτυχημένες προσπάθειες. Σε περίπτωση λάθους αρχίζει το μέτρημα από την αρχή. (Η διάρκεια της δράσης ορίζεται στα 15 λεπτά).
Στη συνέχεια κάθε σχολική μονάδα καλείται να αποφασίσει για τις δράσεις τις οποίες θα υλοποιήσει εντός του σχολικού ωραρίου.
Στόχος είναι η εξάσκηση πρωτίστως να αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της μαθησιακής κατάστασης των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού μαθηματικού τρόπου ζωής και στην ενήλικη ζωή τους.
Σκεπτόμενοι επαγωγικά θα μπορούσαμε να δούμε μελλοντικά και τις εξής δράσεις:
Δεν θα γίνουν μαθήματα σε όλα τα σχολεία 2 Οκτωβρίου. Μόνο μαθηματικές δράσεις.
Στην 1η Πανελλήνια Ημέρα σχολικού μαθηματικού εγγραμματισμού που φέτος έχει ως κεντρικό σύνθημα: «Μαθαίνω Μαθηματικά –χαράΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» οι μαθητές και μαθήτριες των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε οργανωμένες μαθηματικές δράσεις / δραστηριότητες εντός και εκτός των σχολικών μονάδων.
Ως Πανελλήνια εναρκτήρια δράση για όλες τις σχολικές μονάδες ορίζεται η παρακάτω :
Στις 8:30 π.μ. στον προαύλιο χώρο κάθε σχολικής μονάδας ανά τάξεις και με τις αντίστοιχες προτεινόμενες πράξεις (Δημοτικό: Α΄& Β΄ τάξεις φυσικοί αριθμοί ως


Στη συνέχεια κάθε σχολική μονάδα καλείται να αποφασίσει για τις δράσεις τις οποίες θα υλοποιήσει εντός του σχολικού ωραρίου.
Στόχος είναι η εξάσκηση πρωτίστως να αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της μαθησιακής κατάστασης των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού μαθηματικού τρόπου ζωής και στην ενήλικη ζωή τους.
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 3682
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 17, 2017 10:17 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μαθηματικά, ας γελάσουμε λίγο...
Τόλη καλησπέρα.
Αν δεν κάνω λάθος είναι ένα ωραίο παράδειγμα για το πως η ομοιόμορφη σύγκλιση συναρτήσεων δεν συνεπάγεται την
ομοιόμορφη σύγκλιση των παραγώγων τους.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες