Εισήγηση στo 38o συνέδριο της ΕΜΕ
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2937
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Εισήγηση στo 38o συνέδριο της ΕΜΕ
Σήμερα στις Σέρρες παρουσιάσαμε στο 38ο συνέδριο της ΕΜΕ στις Σέρρες την εργασία μας με τίτλο:
"Αξιοποίηση εσκεμμένων διδακτικών λαθών στα Μαθηματικά
προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου".
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους παραβρέθηκαν.
Στο συνημμένο αρχείο είναι το πλήρες κείμενο της εργασίας μας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και αναμένουμε τις παρατηρήσεις σας.
Η ομιλία είναι αναρτημένη στο YouTube στον σύνδεσμο:
https://youtu.be/8Qo_Q1_PNxs
Οι συγγραφείς
Κυριαζής Χρήστος
Πρωτοπαπάς Ελευθέριος
Σαμπάνη Μαρία
"Αξιοποίηση εσκεμμένων διδακτικών λαθών στα Μαθηματικά
προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου".
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους παραβρέθηκαν.
Στο συνημμένο αρχείο είναι το πλήρες κείμενο της εργασίας μας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την προσοχή σας και αναμένουμε τις παρατηρήσεις σας.
Η ομιλία είναι αναρτημένη στο YouTube στον σύνδεσμο:
https://youtu.be/8Qo_Q1_PNxs
Οι συγγραφείς
Κυριαζής Χρήστος
Πρωτοπαπάς Ελευθέριος
Σαμπάνη Μαρία
- Συνημμένα
-
- 394-404.pdf
- (232.38 KiB) Μεταφορτώθηκε 343 φορές
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Εισήγηση στo 38o συνέδριο της ΕΜΕ
Ενδιαφέρουσα η εργασία σας. Η διδακτική χρήση των non-examples, όπως εδώ, έχει μεγάλη αξία στην συνολική διαδικασία κατανόησης των μαθηματικών εννοιών από τους μαθητές. Όποιος θέλει να διαβάσει μερικά πράγματα για generic examples, non-examples, counter examples και την σημασία τους στην μαθηματική κατανόηση ένα βασικό άρθρο είναι των Dreyfus, Zaslavsky et. al 2006 με τίτλο Exemplification in Mathematics Education.
Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε και την εφαρμογή (εμπειρικά δεδομένα) των non-examples που παραθέσατε στην εργασία σας και στην τάξη, με συζητήσεις μαθητών και πως αυτά λειτούργησαν θετικά στην κατανόηση των επιμέρους μαθηματικών εννοιών.
Εύχομαι καλή συνέχεια της έρευνας σας.
Φιλικά,
Μάριος
Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε και την εφαρμογή (εμπειρικά δεδομένα) των non-examples που παραθέσατε στην εργασία σας και στην τάξη, με συζητήσεις μαθητών και πως αυτά λειτούργησαν θετικά στην κατανόηση των επιμέρους μαθηματικών εννοιών.
Εύχομαι καλή συνέχεια της έρευνας σας.
Φιλικά,
Μάριος
Είναι αυταπάτη ότι η νεότητα είναι ευτυχισμένη, μια αυταπάτη αυτών που την έχουν χάσει. W. Somerset Maugham
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες