Ερώτηση για Θεωρία
Συντονιστές: m.pαpαgrigorakis, Καρδαμίτσης Σπύρος, Πρωτοπαπάς Λευτέρης, R BORIS, KAKABASBASILEIOS, Μπάμπης Στεργίου
Ερώτηση για Θεωρία
Καλησπέρα σας! Μπορεί κάποιος να διευκρινήσει αν οι αποδείξεις των τύπων των εμβαδών στα Ολοκληρώματα θα μπορούσαν να ζητηθούν στις Πανελλήνιες; Και το διερωτώμαι αυτό αφού παρατηρώ πολλοί συνάδελφοι αλλα και συγγραφείς να μην τις περιλαμβάνουν. Σίγουρα ο τρόπος του σχολικού βιβλίου ενέχει μια αοριστία, με την έννοια ότι στηρίζεται στις γραφικές παραστάσεις τυχαίων συναρτήσεων. Προφανώς είναι σημαντικό να ξέρει κάθε υποψήφιος ποιες είναι ακριβώς οι αποδείξεις που έχει να αντιμετωπίσει.
Λέξεις Κλειδιά:
Re: Ερώτηση για Θεωρία
Το φαντάζεσαι... απ' όλες τις προτάσεις του σχολικού βιβλίου να επιλεγεί για απόδειξη ο τύπος που δίνει το εμβαδόν του χωρίου που περικλείεται μεταξύ των γραφικών παραστάσεων δύο συναρτήσεων!!evitakron έγραψε: ↑Σάβ Απρ 02, 2022 2:33 pmΚαλησπέρα σας! Μπορεί κάποιος να διευκρινήσει αν οι αποδείξεις των τύπων των εμβαδών στα Ολοκληρώματα θα μπορούσαν να ζητηθούν στις Πανελλήνιες; Και το διερωτώμαι αυτό αφού παρατηρώ πολλοί συνάδελφοι αλλα και συγγραφείς να μην τις περιλαμβάνουν. Σίγουρα ο τρόπος του σχολικού βιβλίου ενέχει μια αοριστία, με την έννοια ότι στηρίζεται στις γραφικές παραστάσεις τυχαίων συναρτήσεων. Προφανώς είναι σημαντικό να ξέρει κάθε υποψήφιος ποιες είναι ακριβώς οι αποδείξεις που έχει να αντιμετωπίσει.
Γιατί; Για να δείξουμε στον μαθητή ότι πρέπει να προσέχει κάθε λεπτομέρεια της ύλης;
Το κάναμε, δυστυχώς, παλιότερα καταφεύγοντας σε πολύπλοκα θέματα με τη συνάρτηση ολοκλήρωμα. Χρειάστηκε μια οδηγία για να μας επαναφέρει στην "τάξη".
Θεωρώ ότι τα τελευταία χρόνια τα θέματα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και συνάδουν με το τι θέλουμε να πετύχουμε διδάσκοντας στο μαθητή της Γ΄ Λυκείου αυτά τα μαθηματικά.
Re: Ερώτηση για Θεωρία
Κώστα σε ευχαριστώ για την απάντηση..Καταλαβαίνω λοιπόν, έστω και συγκαλυμμένα κάπως, ότι είναι απίθανο κατά τη γνώμη σου να μπουν αυτές οι αποδείξεις και θα συμφωνήσω. Θα διαφωνήσω όμως στο " Γιατί; Για να δείξουμε στον μαθητή ότι πρέπει να προσέχει κάθε λεπτομέρεια της ύλης; " αφού ένας υποψήφιος, ειδικά χωρίς καθοδήγηση, δεν είναι σε θέση να αναγνωρίζει τι είναι λεπτομέρεια και τι είναι σημαντικό. Προφανώς και θα πρέπει όλα να θεωρούνται σημαντικά από τον ίδιο.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες