ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Συντονιστής: m.pαpαgrigorakis
ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Να αποδείξετε ότι δεν υπάρχουν συναρτήσεις ώστε για κάθε να ισχύει η σχέση .
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 3600
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ
Re: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Εστω ότι υπάρχουν
Για γίνεται .
Δηλαδή
Για παίρνουμε ότι
Αντικαθιστώντας στην αρχική παίρνουμε
Στην τελευταία για παίρνουμε
για παίρνουμε
Αρα έχουμε ΑΤΟΠΟ
-
- Δημοσιεύσεις: 838
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 17, 2017 10:17 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Για και παίρνουμε δηλαδή σταθερή.
Όμοια για και έχουμε ότι η σταθερή.
Άρα για κάθε ισχύει σταθερό που προφανώς είναι άτοπο.
Re: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Θεωρείτε ότι τέτοιας λογικής ασκήσεις έχει πλέον νόημα να διδάσκονται;
Εφόσον το πνεύμα των Πανελληνίων έχει αλλάξει...
Πάντως είναι αντιπαιδαγωγικό να βάλεις το μαθητή να μαντεύει ή από το πουθενά να του λές αν θέσω αυτό....τότε προκύπτει εκείνο άρα ΑΤΟΠΟ ή ΔΕΚΤΟ!
Ο μαθητής εύλογα θα σκεφτεί: "...και εγώ δάσκαλε πως να το σκεφτώ αυτό σύμφωνα με τη θεωρία και τις ασκήσεις του βιβλίου που μου δώσανε;"
Ο μαθηματικός μπορεί να ξέρει από πριν τη λύση ή να το βρει εκείνη την ώρα...αλλά ο μαθητής;
Πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι παιδιά χωρίς ιδιαίτερο μαθηματικό υπόβαθρο δίνουν πανελλήνιες και όχι μαθηματικοί. Όταν στα περισσότερα εξωσχολικά συγγράμματα υπάρχουν μεθοδολογίες και ασκήσεις από μαθηματικούς διαγωνισμούς ή όταν οι ασκήσεις είναι "γελοίες" από μαθηματικής σκοπιάς και παιδείας τότε τι προσφέρω στο μαθητή; Μετά λογικό είναι να γράφουν 85% κάτω από τη βάση στα μαθηματικά.
Εφόσον το πνεύμα των Πανελληνίων έχει αλλάξει...
Πάντως είναι αντιπαιδαγωγικό να βάλεις το μαθητή να μαντεύει ή από το πουθενά να του λές αν θέσω αυτό....τότε προκύπτει εκείνο άρα ΑΤΟΠΟ ή ΔΕΚΤΟ!
Ο μαθητής εύλογα θα σκεφτεί: "...και εγώ δάσκαλε πως να το σκεφτώ αυτό σύμφωνα με τη θεωρία και τις ασκήσεις του βιβλίου που μου δώσανε;"
Ο μαθηματικός μπορεί να ξέρει από πριν τη λύση ή να το βρει εκείνη την ώρα...αλλά ο μαθητής;
Πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι παιδιά χωρίς ιδιαίτερο μαθηματικό υπόβαθρο δίνουν πανελλήνιες και όχι μαθηματικοί. Όταν στα περισσότερα εξωσχολικά συγγράμματα υπάρχουν μεθοδολογίες και ασκήσεις από μαθηματικούς διαγωνισμούς ή όταν οι ασκήσεις είναι "γελοίες" από μαθηματικής σκοπιάς και παιδείας τότε τι προσφέρω στο μαθητή; Μετά λογικό είναι να γράφουν 85% κάτω από τη βάση στα μαθηματικά.
-
- Δημοσιεύσεις: 838
- Εγγραφή: Σάβ Ιουν 17, 2017 10:17 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Όχι απαραίτητα.
Σωστά.ZF1986 έγραψε: ↑Δευ Σεπ 03, 2018 9:02 pmΠάντως είναι αντιπαιδαγωγικό να βάλεις το μαθητή να μαντεύει ή από το πουθενά να του λές αν θέσω αυτό....τότε προκύπτει εκείνο άρα ΑΤΟΠΟ ή ΔΕΚΤΟ!
Ο μαθητής εύλογα θα σκεφτεί: "...και εγώ δάσκαλε πως να το σκεφτώ αυτό σύμφωνα με τη θεωρία και τις ασκήσεις του βιβλίου που μου δώσανε;"
Συμφωνώ με αυτά που λέτε. Αλλά έχω μια απορία. Εσείς θέσατε την άσκηση αυτή. Εμείς απλά μια λύση κάναμε. ΠραγματικάZF1986 έγραψε: ↑Δευ Σεπ 03, 2018 9:02 pmΟ μαθηματικός μπορεί να ξέρει από πριν τη λύση ή να το βρει εκείνη την ώρα...αλλά ο μαθητής;
Πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι παιδιά χωρίς ιδιαίτερο μαθηματικό υπόβαθρο δίνουν πανελλήνιες και όχι μαθηματικοί. Όταν στα περισσότερα εξωσχολικά συγγράμματα υπάρχουν μεθοδολογίες και ασκήσεις από μαθηματικούς διαγωνισμούς ή όταν οι ασκήσεις είναι "γελοίες" από μαθηματικής σκοπιάς και παιδείας τότε τι προσφέρω στο μαθητή; Μετά λογικό είναι να γράφουν 85% κάτω από τη βάση στα μαθηματικά.
δεν καταλαβαίνω τον σκοπό της ανάρτησής σας.
Re: ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ
Ναι βέβαια εγώ έθεσα την άσκηση και ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Απλά εξέφρασα τη γνώμη μου πάνω στη συγκεκριμένη ομάδα ασκήσεων με παρόμοιες λύσεις.
Δεν έχει να κάνει με την επίλυση της άσκησης απλά πήρα την ευκαιρία να τοποθετηθώ και να ζητήσω τη γνώμη σας. Την άσκηση την ξέθαψα από παλιότερα έτη όταν οι εξετάσεις ήταν διαφορετικές από ότι σήμερα.
Απλά εξέφρασα τη γνώμη μου πάνω στη συγκεκριμένη ομάδα ασκήσεων με παρόμοιες λύσεις.
Δεν έχει να κάνει με την επίλυση της άσκησης απλά πήρα την ευκαιρία να τοποθετηθώ και να ζητήσω τη γνώμη σας. Την άσκηση την ξέθαψα από παλιότερα έτη όταν οι εξετάσεις ήταν διαφορετικές από ότι σήμερα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες