ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Συντονιστές: cretanman, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ, socrates
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Καλημερα! Στον Ευκλειδη της Γ γυμν εχω λυσει σωστα το 1ο,2ο (με ενα αριθμητικο λαθος στο γ ερωτημα)και απο το τριτο το α ερ. και στο β) βασικα αρχισα μια χαρα( βρηκα τα πολ 6 κλπ) αλλα μετα ειχα την "φαεινη" ιδεα να διαιρεσω τα πολ του 6 με το 9 χωρις να κανω το ιδιο και για τα πολ του 9. Εχω πιθανοτητες να περασω στον Αρχιμηδη;
Αναστάσιος Μπατατέγας
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:38 am
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Καλημέρα ! Μήπως ξέρει κανείς πού μπορώ να βρω σχέδιο βαθμολόγησης Ευκλείδη 2017 για όλες τις τάξεις ;
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:38 am
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 10:38 am
ευκλειδης γ γυμνασιου 3ο θεμα
Καλημέρα! Αυτο το είτε είτε στο 2ο Ερ. Του 3ου θέματος γ γυμνασίου ειναι
ασαφές. Έλυσα την άσκηση έχοντας βρει τα πολ. Του 9, στη συνέχεια του 6 ,
τα πρόσθεσα και μετα αφαίρεσα τα κοινά τους, δηλ. Τα πολ. Του 18. Στη
συνέχεια επειδή δεν καταλάβαινα το είτε, σβήνω τα προηγούμενα και βρίσκω τα
κοινά πολ του 6 και του 9. Τελικά ποιο ειναι το σωστό και γιατί να μην
πάρουν ως σωστές και τις 2 λύσεις που έχω γράψει! Παρακαλώ πολύ ας μου απαντήσει κάποιος.
ασαφές. Έλυσα την άσκηση έχοντας βρει τα πολ. Του 9, στη συνέχεια του 6 ,
τα πρόσθεσα και μετα αφαίρεσα τα κοινά τους, δηλ. Τα πολ. Του 18. Στη
συνέχεια επειδή δεν καταλάβαινα το είτε, σβήνω τα προηγούμενα και βρίσκω τα
κοινά πολ του 6 και του 9. Τελικά ποιο ειναι το σωστό και γιατί να μην
πάρουν ως σωστές και τις 2 λύσεις που έχω γράψει! Παρακαλώ πολύ ας μου απαντήσει κάποιος.
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2016 2:14 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Γεια σας ! Πηγαίνω Γ΄ Γυμνασιου και συμμετείχα στον Ευκλείδη. Στο 1ο θέμα βρήκα σωστά τα α,β,γ, έλυσα την παράσταση Α μέχρι ενός σημείου, αλλά δεν μπόρεσα να τη συνεχίσω, επειδή δεν ήξερα την ταυτότητα Euler. Στο 2ο θέμα (γεωμετρία) έλυσα σωστά και τα τρία μέρη με μικρές παραλείψεις, το 3ο θέμα το έλυσα ολόσωστα, δηλαδή σύμφωνα με τη λύση της μαθηματικής εταιρείας, ενώ στο τέταρτο θέμα πήρα τυχαίες τιμές (δηλαδή αν α=50%, α=40%) και κατέληξα στο ότι α μικρότερο του 30%, αφού όσο μειώνεται το α, μειώνεται και ο χρόνος εφόσον χρησιμοποιήσει ποδήλατο (αναλογία). Πώς το βλέπετε ; Έχω πιθανότητες να περάσω στον Αρχιμήδη ; Εγώ υπολογίζω πως έγραψα γύρω στο 15-16.
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Προφανώς και το πρώτο θέμα λυνόταν χωρίς Euler. Δες την λύση του κύριου Γιώργου πιο πάνω αλλά και τις επίσημες λύσεις.Ολυμπιακος ideye έγραψε: . . . Στο 1ο θέμα βρήκα σωστά τα α,β,γ, έλυσα την παράσταση Α μέχρι ενός σημείου, αλλά δεν μπόρεσα να τη συνεχίσω, επειδή δεν ήξερα την ταυτότητα Euler.
Οσον αφορά τις βάσεις δεν μπορούμε να έχουμε σαφή εικόνα μία ημέρα μετά τον διαγωνισμό.
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Δεν δίνεται κάπου ότι ο ακέραιος συνεπώς η χρήση δοκιμών είναι ουσιαστικά σαν να πηγαίνεις στα τυφλά. Δηλαδή γιατί επέλεξες το και όχι τον περιοδικό αριθμό ;Ολυμπιακος ideye έγραψε:...... ενώ στο τέταρτο θέμα πήρα τυχαίες τιμές (δηλαδή αν α=50%, α=40%) και κατέληξα στο ότι α μικρότερο του 30%, αφού όσο μειώνεται το α, μειώνεται και ο χρόνος εφόσον χρησιμοποιήσει ποδήλατο (αναλογία)...
Bye :')
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
ΑΚΡΙΒΩΣ!JimNt. έγραψε:Δεν δίνεται κάπου ότι ο ακέραιος συνεπώς η χρήση δοκιμών είναι ουσιαστικά σαν να πηγαίνεις στα τυφλά. Δηλαδή γιατί επέλεξες το και όχι τον περιοδικό αριθμό ;Ολυμπιακος ideye έγραψε:...... ενώ στο τέταρτο θέμα πήρα τυχαίες τιμές (δηλαδή αν α=50%, α=40%) και κατέληξα στο ότι α μικρότερο του 30%, αφού όσο μειώνεται το α, μειώνεται και ο χρόνος εφόσον χρησιμοποιήσει ποδήλατο (αναλογία)...
- DimitraAng1
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 29, 2017 2:29 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Κι εγώ έγραψα τα 3 θέματα. Το τέταρτο δεν το κατάφερα. Θα ήθελα κι εγώ να μάθω αν με αυτό το ποσοστό περνάω Αρχιμήδη. ΕυχαριστώΑλέξανδρος.Θ έγραψε:Με 3 θέματα στην β γυμνασίου μπορώ να περάσω στον Αρχιμήδη?
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2016 2:14 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Δεν μπορώ να κρίνω. Αλλά δες το αντικειμενικά. Ο τρόπος κατά την γνώμη μου είναι εντελώς τυχαίος και δεν μπορεί να χρακτηριστεί ως μαθηματικού επιπέδου. Τι θα γινόταν π.χ ανΟλυμπιακος ideye έγραψε:Δηλαδή δεν πρόκειται να πάρω κανένα μόριο στο πρόβλημα 4 ;
Bye :')
-
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2016 2:14 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
"]Δηλαδή δεν πρόκειται να πάρω κανένα μόριο στο πρόβλημα ; Θα ήταν άδικο σε σχέση με αυτούς που δεν την έλυσαν καθόλου ! Καλά δε λέω ?
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Ας περιμένουμε το σχέδιο βαθμολόγησης...Ολυμπιακος ideye έγραψε:"]Δηλαδή δεν πρόκειται να πάρω κανένα μόριο στο πρόβλημα ; Θα ήταν άδικο σε σχέση με αυτούς που δεν την έλυσαν καθόλου ! Καλά δε λέω ?
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 25, 2009 5:00 pm
- Τοποθεσία: Σπάρτη
- Επικοινωνία:
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Για το Γ1.
Έχουμε την εξίσωση:
Έστω και με .
Είναι από τον πίνακα μονοτονίας της βρίσκουμε ότι έχει ελάχιστη τιμή στις
θέσεις την .
Η συνάρτηση έχει .
Βρίσκουμε εύκολα ότι έχει μέγιστη τιμή για την .
Η συνάρτηση έχει μέγιστη τιμή για την .
Η γραφική παράσταση της συνάρτησης είναι μετατοπισμένη προς τα αριστερά κατά δύο μονάδες, άρα έχει
μέγιστη τιμή για την .
Άρα και η ισότητα ισχύει μόνο όταν .
Έχουμε την εξίσωση:
Έστω και με .
Είναι από τον πίνακα μονοτονίας της βρίσκουμε ότι έχει ελάχιστη τιμή στις
θέσεις την .
Η συνάρτηση έχει .
Βρίσκουμε εύκολα ότι έχει μέγιστη τιμή για την .
Η συνάρτηση έχει μέγιστη τιμή για την .
Η γραφική παράσταση της συνάρτησης είναι μετατοπισμένη προς τα αριστερά κατά δύο μονάδες, άρα έχει
μέγιστη τιμή για την .
Άρα και η ισότητα ισχύει μόνο όταν .
Στράτης Αντωνέας
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Αν ξέρει κάποιος ας πει το σχεδιο βαθμολόγησης και τη βαση για να περασεις στην γ γυμνασιου.Επίσης το 3ο θέμα είναι σωστο να λυθεί έτσι; πρωτο πολ το 9 τελευταίο του συνόλου 99999.Αναμεσα υπαρχουν 99999-9=,99990:9=11110+1=11111. Το ίδιο και το β ερώτημα. Το πρωτο κοινο πολ είναι το 18 και ούτω ο κάθε εξης. Σαν αποτελεσματα είναι σωστα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 08, 2015 7:22 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Πηγαίνω α λυκείου και ελυσα τα 2 πρώτα θεματα ολόσωστα. Στην γεωμετρία εκανα μονο το σχήμα και είπα έστω ότι η διχοτόμος της Β τεμνει την ΑΔ στο Κ τοτε αρκει νδο ΓΚ διχοτόμος της Γ. Απ'το τελευταίο έκανα μερικούς συλλογισμούς σωστα χωρίς ωστόσο να λύσω το πρόβλημα. Συγκεκριμενα έθεσα οτι ο ενας κανει χ/20 του έργου σε 1 ώρα ο άλλος ψ/20 και κατέληξα στη σχεση3 χ + 2ψ=11και μετά έθεσα οτι τελειώνουν το έργο σε α ωρες εργασίας του ενός και α-1 του αλλου καταλήγοντας σε 2βάθμια μη βρισκοντας ομως ακέραιες λύσεις. Απ'οτι είδα απ'τις λύσεις όμως ειχα κανει σωστο συλλογισμο. Πάντως τα θέματα μου φανηκαν πολύ δυσκολα και υπολογίζω οτι πήρα γυρω στο 13. Περναω λέτε με βάση τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων της Α λυκείου;;;
-
- Δημοσιεύσεις: 28
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2016 3:07 pm
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Στο δικό μας εξεταστικό είπαν ότι έπρεπε να βρούμε τα κοινά του 9 και του 6 από το 1 μέχρι το 100000. Αυτό και έκανα. Είναι δηλαδή λάθος;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( ), θα σου πω την άποψή μου :JimNt. έγραψε:Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους
συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.
Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του .
To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα
του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν
ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
Σύμφωνα με τις "λύσεις της Εμέ" ναι είναι. Πιστεύω πάντως ότι αφού όπως αποδείχθηκε το ο ήταν το πιο σύνηθες θέμα , η βαρύτητα θα δοθεί στο ο θέμα.Eleftheria έγραψε:Στο δικό μας εξεταστικό είπαν ότι έπρεπε να βρούμε τα κοινά του 9 και του 6 από το 1 μέχρι το 100000. Αυτό και έκανα. Είναι δηλαδή λάθος;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( ), θα σου πω την άποψή μου :JimNt. έγραψε:Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους
συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.
Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του .
To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα
του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν
ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Bye :')
Re: ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ 2017
JimNt. έγραψε:Eleftheria έγραψε:Στο δικό μας εξεταστικό είπαν ότι έπρεπε να βρούμε τα κοινά του 9 και του 6 από το 1 μέχρι το 100000. Αυτό και έκανα. Είναι δηλαδή λάθος;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Κύριε Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα. Πολύ περίεργη διατύπωση . . .Μπάμπης Στεργίου έγραψε:Χωρίς να είμαι ''μεγάλος '' , αν και συμμαθητής του Καραϊσκάκη ( ), θα σου πω την άποψή μου :JimNt. έγραψε:Ακόμα δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτό από την φράση: "Να βρείτε πόσα πολλαπλάσια του είτε του υπάρχουν μεταξύ των αριθμών , . Μπορεί κάποιος μεγάλος να μας διαφωτίσει;ΧΑΡΗΣ ΤΙΟΥΡΙΝΓΚ έγραψε:Ακριβώς μόνο που έπρεπε να αφαιρέσουμε τα πολ. του 18 γιατί τα διπλομετρήσαμε.WLOG έγραψε:Νομιζω ζητουσε να βρεθουν ολα τα πολ6 και του 9 στο [1,]JimNt. έγραψε:Τελικά το ο πρόβλημα της Γ΄Γυμνασιου τι ζητούσε; . Να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και το αντίθετο ή να βρούμε όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του και όλα τα πολλαπλάσια του που δεν είναι πολλαπλάσια του ;
Προφανώς έχεις δίκαιο. Στο δικό μας Εξ.Κ ρώτησε ένας μαθητής τι εννοεί η φράση. Με ενημέρωσαν οι επιτηρητές και μετά από συννενόηση με τους
συναδέλφους τους είπαμε , χωρίς ακόμα να έχει έρθει κάποια διευκρίνηση , να το εκλάβουν ως '' ...... τα πολ του 6 ή του 9 ''.
Η άσκηση πρέπει να διορθωθεί παίρνοντας υπόψιν το τι κατάλαβε ο μαθητής. Αυτό φαίνεται από τη λύση του.Το ''είτε - είτε'' αποκλείει και τα δύο, δηλαδή τα πολλαπλάσια του .
To ένα ''είτε '' δεν είναι νέα Ελληνική γλώσσα και ο μαθητής μπορεί να καταλάβει ό,τι θέλει. Όλες οι λύσεις πρέπει να ληφθούν ως σωστές, διότι δεν είναι παράλλειψη ή υπαιτιότητα
του μαθητή, αλλά αποτέλεσμα άστοχης διατύπωσης. Δεν πρόκειται άλλωστε για πρωτότυπο ερώτημα και όλοι οι μαθητές αυτής της φάσης ξέρουν
ότι τα κοινά πολλαπλάσια πρέπει να αφαιρεθούν μία φορά.
Ποιά ήταν η τελική σου απάντηση;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες