Σελίδα 2 από 3

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 22, 2017 5:20 pm
από Καρδαμίτσης Σπύρος
Μεγάλη επιτυχία σε αντίξοες συνθήκες, ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά.

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 22, 2017 5:43 pm
από Μπάμπης Στεργίου
Πολλά συγχαρητήρια, στα παιδιά, στους συνοδούς (που δεν είναι μόνο συνοδοί !) και σε όλους , όσοι

συνέβαλαν σε αυτό τον άθλο !

Θερμά συγχαρητήρια επίσης στην Κυπριακή ομάδα, που όπως διαπίστωσα στο γενικό πίνακα κατέλαβε

πολύ καλή θέση !

Και του χρόνου !!!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 22, 2017 6:42 pm
από ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ
:clap: :clap: :first:

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 22, 2017 8:10 pm
από simantiris j.
Να δώσω και εγώ τα συγχαρητήρια μου σε αυτή τη ομάδα που μέσα σε μια μόνο χρονιά έσπασε όλα τα ρεκόρ στην ιστορία της παρουσίας της χώρας μας στην ΙΜΟ! :first:
Επίσης άξια συγχαρητηρίων είναι και η Κύπρος που πέτυχε πολύ καλή θέση στη γενική κατάταξη!
Μπράβο και πάλι μπράβο!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 22, 2017 9:47 pm
από ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗΣ
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της επιτυχίας αυτής...

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 3:01 am
από Γιάννης Μπόρμπας
Είναι ένα τεράστιο κατόρθωμα η επίδοση των διαγωνιζόμενων καθώς και η κατάταξη μας παγκοσμίως. Τα συγχαρητήρια είναι πραγματικά
τίποτα μπροστά σε αυτό που αξίζουν, οπότε θα ευχηθώ να έχουν ένα λαμπρό μέλλον (που θα έχουν) μαζί με πολλές επιτυχίες στα παιδιά!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 12:01 pm
από matha
Μια πολύ μεγάλη επιτυχία για την ελληνική ομάδα! Πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές και στους συνοδούς τους!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 1:20 pm
από Soteris
Πολλά συγχαρητήρια για την τεράστια επιτυχία τόσο της ελληνικής αποστολής, όσο και της κυπριακής.

Να πω με τη σειρά μου ότι τα 5 χάλκινα μετάλλια και η 1 εύφημος μνεία για την Κύπρο είναι η καλύτερη εμφάνιση στην IMO. Αξίζουν πολλά μπράβο σε όλους!!!
IMO_2017_Cyprus.jpg
IMO_2017_Cyprus.jpg (99.8 KiB) Προβλήθηκε 1472 φορές


Στη φωτογραφία πιο πάνω (από αριστερά προς τα δεξιά):

Καραντάνος Δημήτρης (Αρχηγός της αποστολής - Μέλος του ΔΣ της ΚΥΜΕ)

Θεοχάρους Ανδρέας :winner_third_h4h:

Οικονόμου Άννα (Εύφημος Μνεία)

Οικονόμου Ανδρέας :winner_third_h4h:

Στυλιανού Στέλιος :winner_third_h4h:

Σταύρου Ανδρέας ("Παλιός" Ολυμπιονίκης - Co-ordinator στην IMO 2017)

Άσσος Άγγελος :winner_third_h4h:

Πελεκάνος Άγγελος :winner_third_h4h:

Παραγυίου Θεόκλητος (Υπαρχηγός της αποστολής - Ταμίας της ΚΥΜΕ)

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 1:36 pm
από ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
Θερμά συγχαρητήρια σε ολα τα παιδιά της Ελλάδας και της Κύπρου επίσης!!! :first: :clap2:

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 23, 2017 8:03 pm
από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
:clap2: ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδιά , τους γονείς και τους εκπαιδευτές τους.

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 12:14 pm
από Al.Koutsouridis
Πολλά συγχαρητήρια :clap2: .

Ομολογώ ότι ήταν ευχάριστη «έκπληξη» . Δεν είχα πρόσβαση στο διαδίκτυο τις προηγούμενες μέρες παρά μόνο από το κινητό παροδικά. Παρακολουθούσα το τοπικ με τα αποτελέσματα στο AoPS τα ξημερώματα της παρασκευής και ήταν άκρως ενθαρρυντικά, δημιουργώντας ένα αίσθημα αγωνίας, σαν να έβλεπα παιχνίδι της εθνικής στο μπάσκετ :D . Ήρθε το Σάββατο και επιβεβαίωσε την μεγάλη εμφάνιση.

Αυτό που βλέπω είναι ότι υπάρχει πολύ ταλέντο απλά χρειάζεται λίγο θεσμική βοήθεια για να έρθουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Άλλωστε έτσι τα φέρουν και οι άλλες χώρες που είναι ψηλά στην κατάταξη.

Η ελληνική ομάδα είχε το απόλυτο στα προβλήματα θεωρίας αριθμών P1 και γεωμετρίας P4 . Γεγονός που δεν είναι τυχαίο και ας ήταν τα θεωρητικά πιο εύκολα. Είναι δυο τομείς που θεωρώ ότι έχουν υψηλή συσχέτιση με το ταλέντο αλλά και το επίπεδο που υπάρχει στην Ελλάδα σε αυτό το χώρο. Στο πρόβλημα P2 η Ελλάδα είχε την τρίτη καλύτερη επίδοση μεταξύ των χωρών που συμμετείχαν και αυτό δεν νομίζω να είναι τυχαίο. Πιστεύω γίνεται πολύ καλή προετοιμασία στο τομέα των συναρτησιακών εξισώσεων. Ήταν ένα δύσκολο πρόβλημα που καθόρισε και την τελική θέση της χώρας μας.

Το P3 ήταν δύσκολο, μόνο δυο διαγωνιζόμενοι αν δεν κάνω λάθος το έλυσαν. Για αυτά τα προβλήματα πέρα από το ταλέντο χρειάζεται και ένα είδος προσέγγισης από κατάλληλη σχολή (θεωρώ μη τυχαίο ότι ένας από τους λύτες ήταν από την Ρωσία).

Το δύσκολο πρόβλημα συνδυαστικής P5 που χάρισε και το χρυσό στην Ελλάδα αλλά περισσότερο το P6 είναι προβλήματα που θέλουν εντατική προετοιμασία, εξού και τα καλά αποτελέσματα των παραδοσιακών δυνάμεων σε αυτά. Επειδή είναι θεματολογία που είναι δύσκολο να καλυφθεί από καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε αυτό το επίπεδο, θα έπρεπε σιγά σιγά οι πανεπιστημιακού επιπέδου καθηγητές να ασχοληθούν περισσότερο με τις ολυμπιάδες και τις προετοιμασίες (καλοκαιρινά σχολεία κτλ.).

Τα παραπάνω είναι, έτσι μερικές πρώτες διαισθητικές σκέψεις χωρίς να έχω πλήρη γνώση ούτε και το επίπεδο να λύνω αυτά τα προβλήματα.

Επίσης θερμά συγχαρητήρια και στην Κυπριακή ομάδα, φαίνεται ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά και εκεί.

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 3:59 pm
από S.E.Louridas
matha έγραψε:Μια πολύ μεγάλη επιτυχία για την ελληνική ομάδα! Πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές και στους συνοδούς τους!
Θα ήθελα να συμπληρώσω, ότι ο Αρχηγός και Υπαρχηγός, δηλαδή οι κύριοι συνοδοί, κοιμούνται μετά και την κατοχύρωση και «καθαρογραφή» των αποτελεσμάτων. Είναι αυτό που λέμε: χαλαρώνουν τελευταίοι. Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί τι επίπονη διαδικασία είναι. Γενικά ο ρόλος του αρχηγού είναι (μέχρι του σημείου της συνάντησης με τον υπαρχηγό που μαζί πλέον διαπραγματεύονται την για τη τελική βαθμολογική αντιστοίχιση και κατοχύρωση) με τους άλλους αρχηγούς, ώστε να επιλεγούν τα κατάλληλα (και για το κάθε κράτος) θέματα με βάση πολυπαραμετρικά κριτήρια και σε τελευταία ανάλυση για να αποβούν τα θέματα υπερ μας. Ο ρόλος του ονομαζόμενου υπαρχηγού είναι ο καθοριστικός για τους υποψήφιους τροπαιούχους και την Μαθηματική τους απόδοση. Θα πρέπει με την αίγλη του και την αποδοχή από μέρους των διαγωνιζομένων ως προσωπικότητα να τους διατηρεί σε συνεχή ετοιμότητα, αλλά και να κατορθώσει αυτοί κατά την ώρα του γραψίματος να έχουν τη μέγιστη απόδοση. Κατά την άποψη μου είναι ο ουσιαστικότερος ρόλος από όλη τη χρονοβόρα διαδικασία από και τον Θαλή έως και εδώ. Δεν κρύβω τη χαρά μου όταν έμαθα ότι υπαρχηγός θα είναι ο Σιλουανός. Από πρόπερσι είχα εκφράσει προσωπικά, on air και όχι άπαξ, ότι θα πρέπει να αποτελεί τον επόμενο πρόεδρο της επιτροπής διαγωνισμών της Ε.Μ.Ε. και αυτό δεν είναι καλά λόγια, αλλά είναι η δική μου άποψη που την καταθέτω ευθέως με βάση τα δείγματα γραφής του. Στα Μαθηματικά ΔΕΝ ισχύει αυτό που ισχύει στην πολιτική: Πολλές φορές λέγονται πολλά και εννοούνται λίγα. Εδώ καλλίτερα να λέγονται λίγα, ουσιαστικά και προπάντων τεκμηριωμένα.
Η εδώ χρησιμοποιούμενη λέξη συνοδός σε επιστημονικές αποστολές, όπως αυτή, έχει τεράστια επιστημονική αξία. Δεν είναι οπως λέμε συνοδός σε πάρτι ή κάτι τέτοιο. Σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις ουσίας όπως οι επιστημονικές έχει η απόδοση των υποψηφίων την ώρα του διαγωνίσματος, ώστε να αποδώσουν το maximum, αφού είναι ήδη ταλέντα που η αριστεία τους οφείλεται κύρια σε αυτά και είναι διαδικασία κόπων από μέρους τους, συνεχούς προπόνησης από συναδέλφους (σε πολλές περιπτώσεις πατεράδων συναδέλφων ή ειδικών προγραμμάτων κάποιων σχολείων κτλ.) που πιθανόν να μη τους μάθουμε ευρέως ποτέ,προπόνησης μέσω έγκρυτων συγγραμμάτων, μέσω σοβαρής διαδυκτιακής περιδιάβασης, μέσω ειδικού προσανατολισμού από την ΕΜΕ και ουσιαστικής διδακτικής καθοδήγησης από την επιτροπή διαγωνισμών της, αλλά και χρόνου. Όλοι μας που έχουμε περάσει από αυτά τα μονοπάτια στόχο έχουμε να ειμαστε ορατοί και αποδεκτοί κύρια και μόνο στους διαγωνιζόμενους, με το μεγαλείο να πάρουν αυτοί τα εύσημα και αυτοί αργότερα θα αναγνωρίσουν ως επιστήμονες πλέον και εμπράκτως ποιόν θεωρούν ότι πραγματικά τους προσέφερε. Θεωρώ λοιπόν ο κορυφαίος ρόλος των εδώ συνοδών ότι δεν είναι ο ίδιος με τον αντίστοιχο ρόλο στον πρωταθλητισμό του σώματος γενικώτερα όπως στις μέρες μας εκδηλώνεται εκτός των άλλων και με ντόπιν, γνωριμίες ή είδους συσχετισμων κτλ. Είναι ανώτερος ρόλος αλλά ορατός επί της ουσίας στους διαγωνιζόμενους. Και πάλι λοιπόν Πολλά Ουσιαστικά μπράβο σε όλη την αποστολή για την επιτυχία αυτή αλλά κύρια στους διαγωνιζόμενους που μετουσίωσαν το Χάρισμα τους αυτό σε Αριστεία και δόξασαν την Πατρίδα στον δυσκολώτατο στίβο της επιστήμης.

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 5:46 pm
από ykerasar
Κάθε χρόνο τα παιδιά μας (σε επίπεδο διεθνούς στίβου), μας έκαναν περήφανους. Φέτος, πέτυχαν το ''απίστευτο'', δηλ. να ανεβάσουν τη χώρα μας στη 12η θέση, παγκόσμια (!!...). Αυτό δεν έχει προηγούμενο.
Συγχαρητήρια, λοιπόν,
α. στα άξια παιδιά μας
β. στους καθοδηγητές της προσπάθειας
γ. στους συνοδούς και εμψυχωτές, Αργύρη Φελλούρη και Σιλουανό Μπραζιτίκο


με εκτίμηση
Γιάννης Κερασαρίδης

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 8:19 pm
από Σταύρος Σταυρόπουλος
Και η ανακοίνωση της ΕΜΕ εδώ:
http://www.hms.gr/?q=node/1245

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 10:30 pm
από Τσιαλας Νικολαος
S.E.Louridas έγραψε:
matha έγραψε:Μια πολύ μεγάλη επιτυχία για την ελληνική ομάδα! Πολλά μπράβο σε όλους τους μαθητές και στους συνοδούς τους!
Θα ήθελα να συμπληρώσω, ότι ο Αρχηγός και Υπαρχηγός, δηλαδή οι κύριοι συνοδοί, κοιμούνται μετά και την κατοχύρωση και «καθαρογραφή» των αποτελεσμάτων. Είναι αυτό που λέμε: χαλαρώνουν τελευταίοι. Δεν μπορεί κανείς να φανταστεί τι επίπονη διαδικασία είναι. Γενικά ο ρόλος του αρχηγού είναι (μέχρι του σημείου της συνάντησης με τον υπαρχηγό που μαζί πλέον διαπραγματεύονται την για τη τελική βαθμολογική αντιστοίχιση και κατοχύρωση) με τους άλλους αρχηγούς, ώστε να επιλεγούν τα κατάλληλα (και για το κάθε κράτος) θέματα με βάση πολυπαραμετρικά κριτήρια και σε τελευταία ανάλυση για να αποβούν τα θέματα υπερ μας. Ο ρόλος του ονομαζόμενου υπαρχηγού είναι ο καθοριστικός για τους υποψήφιους τροπαιούχους και την Μαθηματική τους απόδοση. Θα πρέπει με την αίγλη του και την αποδοχή από μέρους των διαγωνιζομένων ως προσωπικότητα να τους διατηρεί σε συνεχή ετοιμότητα, αλλά και να κατορθώσει αυτοί κατά την ώρα του γραψίματος να έχουν τη μέγιστη απόδοση. Κατά την άποψη μου είναι ο ουσιαστικότερος ρόλος από όλη τη χρονοβόρα διαδικασία από και τον Θαλή έως και εδώ. Δεν κρύβω τη χαρά μου όταν έμαθα ότι υπαρχηγός θα είναι ο Σιλουανός. Από πρόπερσι είχα εκφράσει προσωπικά, on air και όχι άπαξ, ότι θα πρέπει να αποτελεί τον επόμενο πρόεδρο της επιτροπής διαγωνισμών της Ε.Μ.Ε. και αυτό δεν είναι καλά λόγια, αλλά είναι η δική μου άποψη που την καταθέτω ευθέως με βάση τα δείγματα γραφής του. Στα Μαθηματικά ΔΕΝ ισχύει αυτό που ισχύει στην πολιτική: Πολλές φορές λέγονται πολλά και εννοούνται λίγα. Εδώ καλλίτερα να λέγονται λίγα, ουσιαστικά και προπάντων τεκμηριωμένα.
Η εδώ χρησιμοποιούμενη λέξη συνοδός σε επιστημονικές αποστολές, όπως αυτή, έχει τεράστια επιστημονική αξία. Δεν είναι οπως λέμε συνοδός σε πάρτι ή κάτι τέτοιο. Σημασία σε τέτοιες περιπτώσεις ουσίας όπως οι επιστημονικές έχει η απόδοση των υποψηφίων την ώρα του διαγωνίσματος, ώστε να αποδώσουν το maximum, αφού είναι ήδη ταλέντα που η αριστεία τους οφείλεται κύρια σε αυτά και είναι διαδικασία κόπων από μέρους τους, συνεχούς προπόνησης από συναδέλφους (σε πολλές περιπτώσεις πατεράδων συναδέλφων ή ειδικών προγραμμάτων κάποιων σχολείων κτλ.) που πιθανόν να μη τους μάθουμε ευρέως ποτέ,προπόνησης μέσω έγκρυτων συγγραμμάτων, μέσω σοβαρής διαδυκτιακής περιδιάβασης, μέσω ειδικού προσανατολισμού από την ΕΜΕ και ουσιαστικής διδακτικής καθοδήγησης από την επιτροπή διαγωνισμών της, αλλά και χρόνου. Όλοι μας που έχουμε περάσει από αυτά τα μονοπάτια στόχο έχουμε να ειμαστε ορατοί και αποδεκτοί κύρια και μόνο στους διαγωνιζόμενους, με το μεγαλείο να πάρουν αυτοί τα εύσημα και αυτοί αργότερα θα αναγνωρίσουν ως επιστήμονες πλέον και εμπράκτως ποιόν θεωρούν ότι πραγματικά τους προσέφερε. Θεωρώ λοιπόν ο κορυφαίος ρόλος των εδώ συνοδών ότι δεν είναι ο ίδιος με τον αντίστοιχο ρόλο στον πρωταθλητισμό του σώματος γενικώτερα όπως στις μέρες μας εκδηλώνεται εκτός των άλλων και με ντόπιν, γνωριμίες ή είδους συσχετισμων κτλ. Είναι ανώτερος ρόλος αλλά ορατός επί της ουσίας στους διαγωνιζόμενους. Και πάλι λοιπόν Πολλά Ουσιαστικά μπράβο σε όλη την αποστολή για την επιτυχία αυτή αλλά κύρια στους διαγωνιζόμενους που μετουσίωσαν το Χάρισμα τους αυτό σε Αριστεία και δόξασαν την Πατρίδα στον δυσκολώτατο στίβο της επιστήμης.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και θα ήθελα να προσθέσω πως ο Σιλουανός βοήθησε και με άλλο τρόπο να έρθει αυτό το αποτέλεσμα, κατ'εμέ πολύ πιο σημαντικό!!! Η σεμνότητα του χαρακτήρα του όμως δεν "άφησε" να γίνει γνωστό παρά το "υπονοούμενο" του κύριου Μπάμπη... :clap2: :clap2: :clap2:

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 24, 2017 10:40 pm
από S.E.Louridas
Τσιαλας Νικολαος έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και θα ήθελα να προσθέσω πως ο Σιλουανός βοήθησε και με άλλο τρόπο να έρθει αυτό το αποτέλεσμα, κατ'εμέ πολύ πιο σημαντικό!!! Η σεμνότητα του χαρακτήρα του όμως δεν "άφησε" να γίνει γνωστό παρά το "υπονοούμενο" του κύριου Μπάμπη... :clap2: :clap2: :clap2:
... Μήπως κάποιο από τα προβλήματα ήταν δικής του κατασκευής; Και το λέω αυτό καθότι είναι πλέον συνηθισμένο φαινόμενο για τον Σιλουανό ...

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 25, 2017 10:23 am
από christodoulos703
Εύγε προς αυτά τα παιδιά για τους κόπους τους!Ζητώ το Ελληνικό μεγαλείο!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 25, 2017 12:37 pm
από Λάμπρος Μπαλός
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ σε όλη την ομάδα. Μας έκαναν υπερήφανους, ως ανθρώπους που αγαπούμε τα Μαθηματικά και ως Έλληνες!
Να είστε πάντα καλά, σας ευχόμαστε ό,τι καλύτερο από βάθους καρδιάς!

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 25, 2017 12:46 pm
από Ανδρέας Πούλος
Είναι προφανές ότι οι μαθητές της Εθνικής μας ομάδας για την Ι.Μ.Ο. με τη σημαντική τους επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο τυγχάνουν της καθολικής αναγνώρισης, της εκτίμησης και του σεβασμού και είναι άξιοι των θερμότερων συγχαρητηρίων από τη μαθηματική και γενικότερα την εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Διεθνούς Μαθηματικής Ολυμπιάδας αναδεικνύει μια σειρά θεμάτων και προβλημάτων τα οποία η μαθηματική κοινότητα και οι επίσημοι θεσμοί στη χώρα μας είτε παραβλέπουν είτε αγνοούν είτε παραπέμπουν τη λύση τους στο μέλλον.
Χωρίς κάποια πρόθεση αξιολογικής καταγραφής των ζητημάτων παραθέτουμε ορισμένα από αυτά που αναδεικνύουν ένα γενικότερο πρόβλημα παιδείας στη χώρα μας.
1. Έχει η ελληνική κοινωνία την ανάγκη των ταλαντούχων νέων στα Μαθηματικά; Αν ναι, πώς το αποδεικνύει αυτό; Μόνο με μια βράβευση έστω και σε ανώτατο θεσμικό επίπεδο;
2. Αναγνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας την ελάχιστη υποχρέωσή του για τα έξοδα προετοιμασίας, μετακίνησης και διαμονής των διαγωνιζόμενων μαθητών στις διεθνείς διοργανώσεις όπως είναι οι Βαλκανιάδες και Ολυμπιάδες Μαθηματικών;
3. Απαιτείται ειδική εκπαίδευση (βιβλία, σημειώσεις, διδάσκοντες, Αναλυτικά προγράμματα, χώροι διδασκαλίας) μιας ευρύτερης ομάδας μαθητών οι οποίοι έμπρακτα διαθέτουν αυξημένα προσόντα και ικανότητες στα Μαθηματικά;
4. Μπορεί να πραγματοποιηθεί από τη μαθηματική κοινότητα (διδάσκοντες και ερευνητές σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι., διδάσκοντες και θεσμικοί παράγοντες στη Μέση εκπαίδευση, Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Μ.Ε. και των Παραρτημάτων της, υπεύθυνοι των μαθηματικών Φόρουμ, παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας) μια σειρά συσκέψεων, ημερίδων και ενός μόνιμου διαλόγου κατάθεσης προτάσεων που να αφορούν την εκπαίδευση των νέων με αυξημένα προσόντα και ικανότητες στα Μαθηματικά και των τρόπων ανάδειξης και αξιοποίησης αυτών των ταλέντων προς όφελος της μαθηματικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας;

Re: Τεράστια Επιτυχία! 12η η Ελλάδα στην 58η ΙΜΟ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 25, 2017 2:44 pm
από S.E.Louridas
Κατά την άποψη μου, λιτά και άμεσα, και επειδή το χρονοβόρο στην γαλάζια αυτή πατρίδα ατονεί, θα πρέπει να έχουμε υλοποίηση των:
1. Τάχιστη αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης με πιστοποίηση ΟΥΣΙΑΣ μέσω του απολυτηρίου για να απορροφήσουν τα τεχνικά αυτά σχολεία τους μαθητές εκείνους που έχουν το χάρισμα προς τη κατεύθυνση αυτή προφανώς με τη δυνατότητα πρόσβασης στη τριτοβάθμια εκπαίδευση, ώστε οι τελειόφοιτοι της τεχνικής εκπαίδευσης, αν το θέλουν, να εισέλθουν στην παραγωγή και να ζήσουν αξιοπρεπώς οι ίδιοι και οι οικογένειες τους. Ας παρακαμφθεί έστω και μία φορά το under the table επιχείρημα μεταξύ των επαϊόντων που είναι ένα και είναι το εξής: Δεν θέλουν να ξοδευτούν για την εκπαίδευση και στη προκειμένη περίπτωση δεν θέλουν να δώσουν χρήματα για τα εργαστήρια στην τεχνική εκπαίδευση.
2. Τάχιστη επαναφορά των θεσμών Πρακτικά Λύκεια (με στόχο και τη δημιουργία εδώ ενός υποσυνόλου που θα αποτελείται από Μαθηματικά Λύκεια, αφού τα μαθηματικά έγιναν επιστήμη εδώ σε αυτή τη γαλάζια Πατρίδα) και Κλασικά Λύκεια, που θα εισέρχονται σε αυτά με πανελλήνιες εξετάσεις που θα εξετάζουν στα ελάχιστα αναγκαία τους μαθητές, άλλως θα εισέρχονται στην τεχνική εκπαίδευση με το δικαίωμα να επιχειρούν και πάλι την εισαγωγή τους στα Πρακτικά ή Κλασικά Λύκεια.
3. Τάχιστη Αναβάθμιση των συγγραμμάτων από το Δημοτικό έως και το Λύκειο και βέβαια δημιουργία επιπλέον εξειδικευμένων βιβλίων άλλου επιπέδου αντίστοιχα για τα Λύκεια που ήδη αναφέραμε.

Καλό θα είναι οι αντιπρόσωποι μας στο κοινοβούλιο να μην «βάλουν την υπογραφή τους» στην διαδικασία απώλειας των Ελληνόπουλων, αλλά εν γένει και όλων των παιδιών του κόσμου που τυγχάνει η μοίρα να τα έφερε να ζουν εδώ, με το να θέλουν να βρούν τρόπους να τα στοιβάζουν όλα στα Πανεπιστήμια.

Υ.Γ. Θεωρώ ότι η εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να γίνεται μόνο μέσω εξετάσεων. Εξαίρεση θα πρέπει να αποτελούν οι τροπαιούχοι των Επιστημονικών Διαγωνισμών σίγουρα ως κάτοχοι διεθνών μεταλλίων, αλλά προσωπικά θα έλεγα και μεταλλίων όπως του Διαγωνισμού "Αρχιμήδης", που θα πρέπει να εισάγονται καθ' υπέρβαση και χωρίς εξετάσεις στη θετική σχολή (Φυσικομαθηματική, Πολυτεχνείο, Ιατρική, Οικονομικά κτλ.) της προτίμησης τους. Καλό θα είναι επίσης όσοι από αυτούς τους τροπαιούχους έχουν προτιμήσει σπουδές σε Μαθηματικό τμήμα και θέλουν, να μπορούν αν το επιθυμούν να διορίζονται καθ' υπέρβαση στη Δημόσια εκπαίδευση. Τέλος θεωρώ πολύ σημαντικό, η Ευκλείδεια Γεωμετρία να εξετάζεται ως μάθημα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στα θετικά τμήματα των Πανεπιστημίων μας (αυτό σύμφωνα με συνέντευξη του Καθηγητή και Ακαδημαϊκού κ. Δάσιου στο "σοβαρό εξωτερικό" γίνεται), για πάρα πολλούς ουσιαστικούς λόγους.