Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
Συντονιστής: spyros
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 15741
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am
Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
Άρθρο στην Καθημερινή εδώ με θέμα Ταλέντα που αναδύονται μέσα από τα ελληνικά Πανεπιστήμια
Λέξεις Κλειδιά:
-
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 5561
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 2:16 pm
- Τοποθεσία: Χαλκίδα - Καρδίτσα
Re: Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
Μιχάλη, χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη !
Τα πανεπιστήμιά μας και οι φοιτητές έχουν ενεξάντλητες δυνατότητες και αυτό εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
Αυτό που δεν γίνεται, είναι η πολύπλευρη και αποφασιστική επίθεση της κρατικής μηχανής, ώστε σε συνδυασμό με τον επιχειρηματικό κόσμο αυτό το σπάνιο ανθρώπινο δυναμικό να βρει το δρόμο του και να συμβάλει μόνιμα και δυναμικά στην ανόρθωση της οικονομίας και την πρόοδο της χώρας.
Απλά πράγματα που η Ελληνική αστική τάξη δεν επέβαλε ποτέ αλλά και που η ελληνική αριστερά δεν τα συμπεριέλαβε στο ολπλοστάσιο της ανάπτυξης και της προόδου.
Μπ
Τα πανεπιστήμιά μας και οι φοιτητές έχουν ενεξάντλητες δυνατότητες και αυτό εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
Αυτό που δεν γίνεται, είναι η πολύπλευρη και αποφασιστική επίθεση της κρατικής μηχανής, ώστε σε συνδυασμό με τον επιχειρηματικό κόσμο αυτό το σπάνιο ανθρώπινο δυναμικό να βρει το δρόμο του και να συμβάλει μόνιμα και δυναμικά στην ανόρθωση της οικονομίας και την πρόοδο της χώρας.
Απλά πράγματα που η Ελληνική αστική τάξη δεν επέβαλε ποτέ αλλά και που η ελληνική αριστερά δεν τα συμπεριέλαβε στο ολπλοστάσιο της ανάπτυξης και της προόδου.
Μπ
- Ορέστης Λιγνός
- Δημοσιεύσεις: 1835
- Εγγραφή: Κυρ Μάιος 08, 2016 7:19 pm
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι Αττικής
- Επικοινωνία:
Re: Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
''Τούτη η παιδεία, που όχι μόνο παιδεία δεν είναι αλλ' ούτε καν εκπαίδευση. O θεσμός της παπαγαλίας και η νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, με το πρόσχημα να μην τα κουράσομε, τους αφαιρεί την αυτενέργεια, την πρωτοβουλία, τη φαντασία και την πρωτοτυπία. Το σχολείο, αντί να μαθαίνει τα παιδιά πώς να μαθαίνουν, τα νεκρώνει πνευματικά.Μπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Σάβ Απρ 14, 2018 9:14 pm
Απλά πράγματα που η Ελληνική αστική τάξη δεν επέβαλε ποτέ αλλά και που η ελληνική αριστερά δεν τα συμπεριέλαβε στο ολπλοστάσιο της ανάπτυξης και της προόδου.
Δεν τα μαθαίνει πώς να σκέπτονται αλλά με τι να σκέπτονται. Έτσι τα κάνει πτυχιούχους βλάκες. Βάζει όρια στον ορίζοντα της σκέψης και των ενδιαφερόντων. Τα χαμηλοποιεί. Τα κάνει να βλέπουν σαν τα σκαθάρια κοντά, κι όχι να θρώσκουν άνω, να έχουν έφεση για κάτι πιο πέρα, πιο τρανό και πιο μεγάλο. Το έμβλημα πια του ελληνικού σχολείου δεν είναι η γλαυξ, είναι ο παπαγάλος, ο μαθητής-βλαξ που καταπίνει σελίδες σαν χάπια και που θεωρεί ως σωστό ό,τι γράφει το σχολικό. ''
Σαράντης Καργάκος - Εκπαιδευτικός, ιστορικός, συγγραφέας
Κερδίζουμε ό,τι τολμούμε!
- gbaloglou
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3331
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 27, 2009 10:24 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
Στην χώρα μας η επιχειρηματικότητα -- και η όποια επιρροή της στον πανεπιστημιακό χώρο -- διώκεται όχι μόνο από την 'Αριστερά' (κάτι κατανοητό ως ένα σημείο) αλλά, κρυφά ή φανερά, και από ένα σημαντικό τμήμα της 'Δεξιάς'.Μπάμπης Στεργίου έγραψε: ↑Σάβ Απρ 14, 2018 9:14 pmΜιχάλη, χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη !
Τα πανεπιστήμιά μας και οι φοιτητές έχουν ενεξάντλητες δυνατότητες και αυτό εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους μας.
Αυτό που δεν γίνεται, είναι η πολύπλευρη και αποφασιστική επίθεση της κρατικής μηχανής, ώστε σε συνδυασμό με τον επιχειρηματικό κόσμο αυτό το σπάνιο ανθρώπινο δυναμικό να βρει το δρόμο του και να συμβάλει μόνιμα και δυναμικά στην ανόρθωση της οικονομίας και την πρόοδο της χώρας.
Απλά πράγματα που η Ελληνική αστική τάξη δεν επέβαλε ποτέ αλλά και που η ελληνική αριστερά δεν τα συμπεριέλαβε στο ολπλοστάσιο της ανάπτυξης και της προόδου.
Μπ
Γιώργος Μπαλόγλου -- κρυσταλλογράφω άρα υπάρχω
Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
Ὁρᾷς, τὸ κάλλος ὅσσον ἐστὶ τῆς λίθου, ἐν ταῖς ἀτάκτοις τῶν φλεβῶν εὐταξίαις. -- Παλατινή Ανθολογία 9.695 -- Ιδού του πετραδιού η άμετρη ομορφιά, μεσ' των φλεβών τις άναρχες πειθαρχίες.
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: Ταλέντα στα ελληνικά Πανεπιστήμια
Τα Ταλέντα υπάρχουν αλλά με το ισχύον σύστημα εκπαίδευσης ( και μάλλον παγκοσμίως) όχι μόνο είναι δύσκολο να ανιχνευτούν αλλά και σε πολλές περιπτώσεις να οδεύουν προς τα αζήτητα. Θα μου πείς βέβαια ότι όσο πιό καλό είναι ένα χωράφι τόσο πιό πολύ υπάρχει χώρος για ανάπτυξη ισχυρών ζιζανίων, αλλά να εδώ ο ρόλος του καλού και σοφού γεωργού να τα ξεριζώνει προς όφελος της αγνής και άριστης παραγωγής. Όμως το πρώτο μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας είναι ότι η «αρρώστια» έχει πλέον μολύνει τον άνθρωπο άτομο, με το να έχει ατονήσει το συνειδησιακό του περιβάλλον και επομένως να μην αγωνιά για το αν θα κάνει ο ίδιος το μη πρέπον, αλλά για το πώς δεν θα αποκαλυφθεί το γενόμενο μη πρέπον. Δηλαδή ο άνθρωπος-άτομο ζεί στις μέρες μας σε βαθύ περιβάλλον ατομικού φόβου. Αποτέλεσμα αυτού είναι η κατάχρηση της Δημοκρατίας, η ατιμωρησία η πνευματική ανέχεια και βέβαια η κατάργηση της αριστείας ως συντελεστή αξιοποίησης του χαρίσματος που όλοι οι άνθρωποι έχουν αλλά που δεν είναι για όλους το ίδιο. Προσωπικά έχω τύχει σε ομιλίες που ο Άριστος τίτλοις ομιλητής να μην μπορεί να υποστηρίξει σημεία από τη θεματολογία π.χ. του δικού του διδακτορικού, λες και είναι αλλου. Όσο η διάβρωση προχωρεί, τόσο το παιχνίδι του «κρυφτού» ανθεί. Και ερχόμαστε τώρα στο δράμα των κυκλικών μεταθέσεων. Δηλαδή να αυξάνεται επικίνδυνα το είδος των ατόμων που δίνουν στον εαυτό τους το δικαίωμα της ευρύτερης παραβατικότητας αλλά να απαιτούν από τους άλλους να μην έχουν το δικαίωμα αυτό. Ναι αλλά αν η πλειονότητα σκεφτεί έτσι, τότε αυτόματα η παραβατικότητα γίνεται μαζική. Τι σημαίνει ταλέντο στο Πανεπιστήμιο π.χ. στα Μαθηματικά, από μία εκπαίδευση που δεν εμπνέει και δεν δίνει τις βάσεις για να πατήσει ο Μαθητής; Σημαίνει ότι ο Μαθητής έτυχε να πηγαίνει σε ένα καλό σχολείο που έπεσαν πάνω του όλοι οι συντελεστές για τον σκοπό αυτό ή ότι έτυχε να έχει ένα γονιό Μαθηματικό που από μικρό τον μυούσε προς την κατεύθυνση αυτή; Ή είναι αποτέλεσμα τίτλων μέσα από άβατες διαδικασίες που λόγω του άβατου δεν τις παρακολουθούν και οι κάμερες της τηλεόρασης; Θεωρώ ότι καταρχάς και καταρχήν θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε εμείς οι ίδιοι ότι άλλο πράγμα είναι το π.χ. Μαθηματικό ταλέντο και άλλο πράγμα αυτός που έχει υψηλή απόδοση στα Μαθηματικά λόγω άλλων καλών μόνο καταστάσεων όπως εργατοώρες διαβάσματος και συστηματικής καθοδήγησης με τη συνύπαρξη να είναι ευτυχές γεγονός. Σε ένα κόσμο που το διάλλειμα μεταξύ των διδακτικών ωρών δεν είναι πιά εκτός της αίθουσας στο προαύλιο αλλά εντός της αίθουσας με εξαγωγή των κινητών επί των θρανίων, είτε των τάμπλετ, είναι θεωρώ δύσκολο να βρίσκονται οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των μεν και των δε. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι το όλο σύστημα έχει να κάνει με αριστερούς δεξιούς ή κεντρώους αφού άλλο το τι δηλώνουν ότι οραματίζονται (εδώ έχουμε ταύτιση των προθέσεων) και άλλο αν ανοίγουν πραγματικούς δρόμους για υλοποίηση αυτού που πρέπει. Εύχομαι και ελπίζω να μην έρθει ως αναγκαιότητα μία εποχή επανεκκίνησης μέσω κακών καταστάσεων.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες