Γενικευμένο ολοκλήρωμα

Συντονιστές: grigkost, Κοτρώνης Αναστάσιος

ttheodoros
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2010 4:28 pm
Τοποθεσία: Λευκωσία - Κύπρος

Γενικευμένο ολοκλήρωμα

#1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ttheodoros »

Για ποιες τιμές των \alpha και \beta το ολοκλήρωμα \displaystyle{\int_{0}^{1} x^{\alpha} (1-x)^{\beta} \log{(x)} dx} συγκλίνει;

Ετικέτες:
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3714
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 27, 2014 9:05 am
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ- ΑΘΗΝΑ-ΚΡΗΤΗ

Re: Γενικευμένο ολοκλήρωμα

#2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ »

Το ολοκλήρωμα έχει πρόβλημα στα 0,1

Στο 1 επειδή \lim_{x\rightarrow 1}\dfrac{lnx}{x-1}=1

πρέπει \beta +1> -1 δηλαδή \beta > -2.

Στο 0 επειδή \lim_{x\rightarrow 0^{+}}x^{\epsilon }lnx=0,\epsilon > 0

πρέπει \alpha > -1
Άβαταρ μέλους
Tolaso J Kos
Δημοσιεύσεις: 5562
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
Τοποθεσία: International
Επικοινωνία:

Re: Γενικευμένο ολοκλήρωμα

#3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Tolaso J Kos »

ttheodoros έγραψε:Για ποιες τιμές των \alpha και \beta το ολοκλήρωμα \displaystyle{\int_{0}^{1} x^{\alpha} (1-x)^{\beta} \log{(x)} dx} συγκλίνει;
Και φυσικά έχουμε και κλειστό τύπο για το ολοκλήρωμα. Αν δηλώσουμε με \mathcal{H}_x τον γενικευμένο αρμονικό όρο τότε
\displaystyle{\begin{aligned}  
\int_{0}^{1} x^\alpha \left ( 1-x \right )^\beta \log x \, {\rm d}x &= \frac{\partial }{\partial \alpha} {\rm B} \left ( \alpha+1 , \beta +1 \right ) \\ 
&= {\rm B}\left ( \alpha +1 , \beta +1 \right ) \bigg( \mathcal{H}_\alpha - \mathcal{H}_{\alpha+\beta+1} \bigg) \\ 
&=\frac{\Gamma(\alpha+1) \Gamma(\beta+1)}{\Gamma\left ( \alpha+\beta +2 \right )} \bigg( \psi^{(0)} \left ( \alpha+1 \right ) - \psi^{(0)} \left ( \alpha+\beta+2 \right ) \bigg)  
\end{aligned}} με \alpha>-1 και \beta>-2.
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !
\displaystyle{{\color{blue}\mathbf{Life=\int_{birth}^{death}\frac{happiness}{time}\Delta time} }}
Άβαταρ μέλους
Κοτρώνης Αναστάσιος
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 3203
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
Επικοινωνία:

Re: Γενικευμένο ολοκλήρωμα

#4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κοτρώνης Αναστάσιος »

Tolaso J Kos έγραψε:Και φυσικά έχουμε και κλειστό τύπο για το ολοκλήρωμα.
Πιο κλειστός κι από τα σούπερμάρκετς την Κυριακή το απόγευμα.
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
Mihalis_Lambrou
Επιμελητής
Δημοσιεύσεις: 18417
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 21, 2008 2:04 am

Re: Γενικευμένο ολοκλήρωμα

#5

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Mihalis_Lambrou »

Κοτρώνης Αναστάσιος έγραψε:
Tolaso J Kos έγραψε:Και φυσικά έχουμε και κλειστό τύπο για το ολοκλήρωμα.
Πιο κλειστός κι από τα σούπερμάρκετς την Κυριακή το απόγευμα.
Αναστάση, χαιρετίσματα.

Στο παραπάνω έχεις απόλυτο δίκιο. Ο Τόλης έχει γράψε άπειρες φορές την φράση
"κλειστός τύπος" για κάτι που απέχει χιλιόμετρα από το να είναι κλειστός τύπος. Όλο έλεγα
να του το πω, και όλο ξέχναγα.

Μ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΑΝΑΛΥΣΗ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες