ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
- cretanman
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 4097
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 18, 2008 12:35 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
- Επικοινωνία:
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Με ενημέρωσαν μόλις ότι τη Μ. Δευτέρα 25 Απριλίου στις 17:00 έχει κανονιστεί συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας με τον Υπουργό Παιδείας για το θέμα που έχει προκύψει σχετικά με την πρόταση διδασκαλίας των μαθηματικών από ΜΗ μαθηματικούς (σχετικά βλέπε την Ανακοίνωση των Διευθυνόντων Μελών του mathematica.gr εδώ και το Δελτίο Τύπου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας εδώ).
Πιστεύω ότι η (απαράδεκτη αυτή) πρόταση θα αποσυρθεί μετά από τη συνάντηση αυτή!
Αλέξανδρος
Πιστεύω ότι η (απαράδεκτη αυτή) πρόταση θα αποσυρθεί μετά από τη συνάντηση αυτή!
Αλέξανδρος
Αλέξανδρος Συγκελάκης
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
συνάδελφοι,
από το προεδρείο της ΕΜΕ έλαβα το παρακάτω μήνυμα:
«Σήμερα Παρασκευή 2016-04-22, στις 10:49 μ.μ.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ο Υπουργός Παιδείας έχει καλέσει το Δ.Σ. της ΕΜΕ σε συνάντηση στο Υπουργείο
τη Μεγάλη Δευτέρα στις 17.00.
Καλό Σαββατοκύριακο
Γιάννης Τυρλής»
Μετά απ’ αυτό δήλωσα στον γεν. γραμματέα της ΕΜΕ πως δεν πρέπει να αποδεχθούμε αυτό το "διάλογο" και ότι προσωπικά δεν θα παραστώ, γιατί:
α) το υπουργείο, μας καλεί να "συζητήσουμε" με βάση τις προτάσεις (αποφάσεις) του
β) ο "διάλογός" του είναι προσχηματικός αφού, γνωρίζοντας, τις προτάσεις της ΕΜΕ, αλλά προπάντων την πλημμυρίδα των δηλώσεων των "ζωντανών"
μαθηματικών [βλέπε ιστοσελίδα mathematica.gr], προσποιείται πως δεν τα γνωρίζει
με εκτίμηση
Γιάννης Κερασαρίδης
από το προεδρείο της ΕΜΕ έλαβα το παρακάτω μήνυμα:
«Σήμερα Παρασκευή 2016-04-22, στις 10:49 μ.μ.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ο Υπουργός Παιδείας έχει καλέσει το Δ.Σ. της ΕΜΕ σε συνάντηση στο Υπουργείο
τη Μεγάλη Δευτέρα στις 17.00.
Καλό Σαββατοκύριακο
Γιάννης Τυρλής»
Μετά απ’ αυτό δήλωσα στον γεν. γραμματέα της ΕΜΕ πως δεν πρέπει να αποδεχθούμε αυτό το "διάλογο" και ότι προσωπικά δεν θα παραστώ, γιατί:
α) το υπουργείο, μας καλεί να "συζητήσουμε" με βάση τις προτάσεις (αποφάσεις) του
β) ο "διάλογός" του είναι προσχηματικός αφού, γνωρίζοντας, τις προτάσεις της ΕΜΕ, αλλά προπάντων την πλημμυρίδα των δηλώσεων των "ζωντανών"
μαθηματικών [βλέπε ιστοσελίδα mathematica.gr], προσποιείται πως δεν τα γνωρίζει
με εκτίμηση
Γιάννης Κερασαρίδης
- Demetres
- Γενικός Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 8989
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 19, 2009 5:16 pm
- Τοποθεσία: Λεμεσός/Πύλα
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Γιάννη, διαφωνώ.
Ακόμη και αν είναι πεπεισμένη η ΕΜΕ ότι ο διάλογος είναι εντελώς προσχηματικός οφείλει να παραστεί. Αν αποφύγει τον διάλογο τότε σίγουρα οι θέσεις της δεν θα ληφθούν καθόλου υπόψη. Δεν μπορείς να λες του άλλου «Δεν μιλάω μαζί σου, δεν σε εμπιστεύομαι, αλλά θέλω να κάνεις το δικό μου». Όσα δίκαια και να έχεις δεν πρόκειται να τα κερδίσεις.
Ακόμη και αν είναι πεπεισμένη η ΕΜΕ ότι ο διάλογος είναι εντελώς προσχηματικός οφείλει να παραστεί. Αν αποφύγει τον διάλογο τότε σίγουρα οι θέσεις της δεν θα ληφθούν καθόλου υπόψη. Δεν μπορείς να λες του άλλου «Δεν μιλάω μαζί σου, δεν σε εμπιστεύομαι, αλλά θέλω να κάνεις το δικό μου». Όσα δίκαια και να έχεις δεν πρόκειται να τα κερδίσεις.
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Εκείνο που θα πρέπει να λάβει ΣΟΒΑΡΑ κατά νου το αιρετό και απο την άποψη αυτή άξιο Δ.Σ. της Ε.Μ.Ε., είναι ότι η Ε.Μ.Ε. ανήκει στα μέλη της και ότι αυτά τα μέλη εκπροσωπεί. Άρα θα πρέπει να πάει για να πείσει τον Υπουργό ότι δεν μπορούμε να δεχθούμε ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ την νοοτροποία, να χειρουργεί ο Παθολόγος επειδή διδάχθηκε Χειρουργική κατά την διάρκεια των σπουδών του. Το Δ.Σ. πάει στο ραντεβού για να πείσει για το καθολικό άτοπο της συγκεκριμμένης πρότασης του Φίλη και όχι για βρεί μέση λύση μεταξύ χαμόγελων και αμοιβαίας συμπάθειας, αφού είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εκτός από το άτοπο της πρότασης αυτής που έχει τα χαρακτηριστικά του εφιάλτη. Δεν είναι όλες οι ιστορικές ευθύνες ίδιες.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
- vittasko
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2230
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2009 8:46 am
- Τοποθεσία: Μαρούσι - Αθήνα.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Γιάννη, με κάθε σεβασμό, νομίζω ότι πρέπει να παραστείς στην συνάντηση.
Συνηγορώντας αυτά που λέει ο Δημήτρης πιο πάνω, είναι προτιμότερο να ξεσκεπαστεί η προσχηματικότητα της πρόσκλησης του Υπουργού, παρά, με άλλοθι την άρνητική ανταπόκριση εκ μέρους σας, να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Υποθέτω ότι σε ενδιαφέρει η αποψή μας εδώ στο , για την πρόθεση που εξέφρασες ( του να μην παραστείς στην συνάντηση ), αλλιώς δεν θα είχε νόημα η ανάρτησή της, μόνο για την εκ των προτέρων ενημέρωσή μας.
Με εκτίμηση, Κώστας Βήττας.
Συνηγορώντας αυτά που λέει ο Δημήτρης πιο πάνω, είναι προτιμότερο να ξεσκεπαστεί η προσχηματικότητα της πρόσκλησης του Υπουργού, παρά, με άλλοθι την άρνητική ανταπόκριση εκ μέρους σας, να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Υποθέτω ότι σε ενδιαφέρει η αποψή μας εδώ στο , για την πρόθεση που εξέφρασες ( του να μην παραστείς στην συνάντηση ), αλλιώς δεν θα είχε νόημα η ανάρτησή της, μόνο για την εκ των προτέρων ενημέρωσή μας.
Με εκτίμηση, Κώστας Βήττας.
- Πρωτοπαπάς Λευτέρης
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 2936
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 14, 2009 12:20 am
- Τοποθεσία: Πετρούπολη, Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Για να πραγματοποιηθεί μια μάχη, πρέπει να είσαι παρών. Αν είσαι απών ο αντίπαλός κάνει ότι θέλει.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η παρουσία είναι απαραίτητη. Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει διαφοροποίηση. Και καλό είναι να τεθεί συνολικά το πρόβλημα στο πέρασμα των ετών και όχι μόνο στο τελευταίο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση η παρουσία είναι απαραίτητη. Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει διαφοροποίηση. Και καλό είναι να τεθεί συνολικά το πρόβλημα στο πέρασμα των ετών και όχι μόνο στο τελευταίο.
Κάθε πρόβλημα έχει μία τουλάχιστον λύση!!!
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Πάντως η ανακοίνωση που εξέδωσε ήταν ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΙΑ και αφήνει ΠΛΗΘΟΣ αδιευκρίνιστων παραμέτρων - στην καλύτερη περίπτωση- ως προς τις θέσεις της, οι οποίες και προφανώς δεν απηχούν την άποψη της πλειοψηφίας των μελών της.
Συγκεκριμένα θέματα που μένουν ανοικτά:
2) Η γνώση των διεργασιών της μάθησης και η παιδαγωγική επιστήμη προηγούνται της μαθηματικής γνώσης που εξασφαλίζεται από ένα σωστό πτυχίο Μαθηματικού τμήματος, όπου εξάλλου υπάρχει και επαρκής ποσότητα των παραπάνω; Αφήσαμε και κατήντησε η μαθηματική γνώση να έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με ένα οποιοδήποτε πτυχίο τμήματος βρεφονηπιακής εκπαίδευσης!!! Κουμάντο στα προγράμματα σπουδών Μαθηματικών κάνουν εδώ και πολλά χρόνια διάφοροι κατά βάση - άσχετοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ με τα Μαθηματικά - και εμείς περιμένουμε, κοιμώμενοι τον ύπνο του αδίκου να βελτιωθεί η Μαθηματική παιδεία στον τόπο μας! ΠΩΣ θα γίνει αυτό κύριοι, αν δεν αποφασίζουν Μαθηματικοί για τα μαθηματικά; Επιτρέψαμε στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών να είναι κυρίαρχο στοιχείο η <<παιδαγωγική γνώση>> και όχι τα Μαθηματικά! Και ενώ ήδη το γνωστικό αντικείμενο προσμετράται 40% της βαθμολογίας, έναντι 60% της <<παιδαγωγικής γνώσης>> - για να έχουν δουλειά και κάποια <<τελειωμένα>> στις μέρες μας και άνευ αντικειμένου επιστημονικά τμήματα, που δεν μετρούν απολύτως πουθενά στη σύγχρονη εποχή και αρκούνται να απομιζούν από την επιστήμη των άλλων - έχουν καταφέρει οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι οποιουδήποτε παιδαγωγικού τμήματος να προσμετρώνται επίσης διπλά μόρια σε σχέση με πραγματικά επιστημονικούς τίτλους ειδίκευσης, που όλοι γνωρίζουν με τι κόπο και αποτέλεσμα αποκτώνται !!! Και αν λοιπόν κύριοι έχουν κύριο λόγο όλοι οι παραπάνω για τη Μαθηματική παιδεία της χώρας μας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ΤΙΠΟΤΑ δεν τους αναλογεί, γιατί να μην πει σωστά και ο Υπουργός ότι και άλλοι ξέρουν μαθηματικά και άρα μπορούν και άλλοι να τα διδάξουν, όταν αποδεδειγμένα αυτοί οι άλλοι προφανώς και είναι σχετικότεροι με το αντικείμενο με αυτούς που ήδη το καθορίζουν;
3) Ποια άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και επιστημονικές εταιρείες μπορεί να συζητούν για τα Μαθηματικά από τα τμήματα Μαθηματικών και την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία; Και πώς ακριβώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της Μαθηματικής παιδείας της χώρας μας, η οποία, ειδικά στην εποχή μας, θα έπρεπε να τίθεται σε πρώτο πλάνο;
Αυτά τα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και <<επιστημονικές>> εταιρείες μάλλον είναι αυτά που έχουν υποβαθμίσει την Μαθηματική παιδεία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Διότι, κύριοι όταν κατεβάζεις τον πήχυ από τα 2μ στο 1μ, τότε προφανώς και θα τον περάσουν με <<επιτυχία>> οι περισσότεροι μαθητές. Όμως ταυτόχρονα καταδικάζεις όλους εκείνους που θα θελήσουν να ακολουθήσουν τις θετικές επιστήμες ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ με στατιστικά δεδομένα σε τουλάχιστον μία μεγάλη υστέρηση σε μαθηματικές γνώσεις και εμπειρίες που θα έπρεπε να έχουν για να ακολουθήσουν επιτυχημένα τη θετική κατεύθυνση που επιθυμούν! ΔΙότι για να καλύψουν το χαμένο έδαφος του λυκείου - αν τα καταφέρουν - θα χάσουν πολύτιμο χρόνο από τα καλύτερα επιστημονικώς παραγωγικά χρόνια τους!!!
ΑΥτό είναι το ζήτημα Κύριοι για να μην τρελαθούμε κιόλας εδώ πέρα!!!
ΥΓ: Προφανώς και οι τίτλοι δεν εξασφαλίζουν εκατέρωθεν τίποτα από τα παραπάνω. Δηλαδή υπάρχουν απόφοιτοι τμημάτων που δεν έχουν ιδέα από Μαθηματικά (συχνά βρίσκονται και στην καθορίζουσα την Μαθηματική παιδεία τάξη), όπως και υπάρχουν απόφοιτοι άλλων σχολών που ξέρουν περισσότερα Μαθηματικά. Όμως στο μέσο όρο των μεν και των δε η Μαθηματική εμπειρία και λογική - καθολικά- είναι μεγαλύτερη στους απόφοιτους Μαθηματικών τμημάτων.
Συγκεκριμένα θέματα που μένουν ανοικτά:
1) Το βαθιά μαθηματική καλλιέργεια θα έπρεπε να είναι συγκεκριμένο: Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος ή μήπως δεν πιστεύει σε αυτό το ΔΣ της ΕΜΕ;Σε όλες όμως τις περιπτώσεις χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός να διαθέτει βαθιά μαθηματική καλλιέργεια και γνώση των διεργασιών της μάθησης και της παιδαγωγικής επιστήμης. Είναι ένα ζήτημα που ορθά τίθεται και απασχολεί τα πανεπιστημιακά τμήματα και τις επιστημονικές εταιρείες.
2) Η γνώση των διεργασιών της μάθησης και η παιδαγωγική επιστήμη προηγούνται της μαθηματικής γνώσης που εξασφαλίζεται από ένα σωστό πτυχίο Μαθηματικού τμήματος, όπου εξάλλου υπάρχει και επαρκής ποσότητα των παραπάνω; Αφήσαμε και κατήντησε η μαθηματική γνώση να έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με ένα οποιοδήποτε πτυχίο τμήματος βρεφονηπιακής εκπαίδευσης!!! Κουμάντο στα προγράμματα σπουδών Μαθηματικών κάνουν εδώ και πολλά χρόνια διάφοροι κατά βάση - άσχετοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ με τα Μαθηματικά - και εμείς περιμένουμε, κοιμώμενοι τον ύπνο του αδίκου να βελτιωθεί η Μαθηματική παιδεία στον τόπο μας! ΠΩΣ θα γίνει αυτό κύριοι, αν δεν αποφασίζουν Μαθηματικοί για τα μαθηματικά; Επιτρέψαμε στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών να είναι κυρίαρχο στοιχείο η <<παιδαγωγική γνώση>> και όχι τα Μαθηματικά! Και ενώ ήδη το γνωστικό αντικείμενο προσμετράται 40% της βαθμολογίας, έναντι 60% της <<παιδαγωγικής γνώσης>> - για να έχουν δουλειά και κάποια <<τελειωμένα>> στις μέρες μας και άνευ αντικειμένου επιστημονικά τμήματα, που δεν μετρούν απολύτως πουθενά στη σύγχρονη εποχή και αρκούνται να απομιζούν από την επιστήμη των άλλων - έχουν καταφέρει οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι οποιουδήποτε παιδαγωγικού τμήματος να προσμετρώνται επίσης διπλά μόρια σε σχέση με πραγματικά επιστημονικούς τίτλους ειδίκευσης, που όλοι γνωρίζουν με τι κόπο και αποτέλεσμα αποκτώνται !!! Και αν λοιπόν κύριοι έχουν κύριο λόγο όλοι οι παραπάνω για τη Μαθηματική παιδεία της χώρας μας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ΤΙΠΟΤΑ δεν τους αναλογεί, γιατί να μην πει σωστά και ο Υπουργός ότι και άλλοι ξέρουν μαθηματικά και άρα μπορούν και άλλοι να τα διδάξουν, όταν αποδεδειγμένα αυτοί οι άλλοι προφανώς και είναι σχετικότεροι με το αντικείμενο με αυτούς που ήδη το καθορίζουν;
3) Ποια άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και επιστημονικές εταιρείες μπορεί να συζητούν για τα Μαθηματικά από τα τμήματα Μαθηματικών και την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία; Και πώς ακριβώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της Μαθηματικής παιδείας της χώρας μας, η οποία, ειδικά στην εποχή μας, θα έπρεπε να τίθεται σε πρώτο πλάνο;
Αυτά τα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και <<επιστημονικές>> εταιρείες μάλλον είναι αυτά που έχουν υποβαθμίσει την Μαθηματική παιδεία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Διότι, κύριοι όταν κατεβάζεις τον πήχυ από τα 2μ στο 1μ, τότε προφανώς και θα τον περάσουν με <<επιτυχία>> οι περισσότεροι μαθητές. Όμως ταυτόχρονα καταδικάζεις όλους εκείνους που θα θελήσουν να ακολουθήσουν τις θετικές επιστήμες ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ με στατιστικά δεδομένα σε τουλάχιστον μία μεγάλη υστέρηση σε μαθηματικές γνώσεις και εμπειρίες που θα έπρεπε να έχουν για να ακολουθήσουν επιτυχημένα τη θετική κατεύθυνση που επιθυμούν! ΔΙότι για να καλύψουν το χαμένο έδαφος του λυκείου - αν τα καταφέρουν - θα χάσουν πολύτιμο χρόνο από τα καλύτερα επιστημονικώς παραγωγικά χρόνια τους!!!
Η ΕΜΕ λοιπόν, θα έπρεπε να δραστηριοποιείται συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια σε αυτήν την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός μεστού προγράμματος μαθηματικών για όσους θέλουν να ακολουθήσουν τις θετικές σπουδές και ενός κατάλληλα διαμορφωμένου προγράμματος για τους υπόλοιπους και όχι να αφήνει χώρο (ενίοτε και να υποστηρίζει) τους ιερολοχίτες των διάφορων μεταπτυχιακών επί πληρωμή!Η ΕΜΕ δραστηριοποιείται συστηματικά σε αυτή την κατεύθυνση με εκδόσεις, συνέδρια και σεμινάρια. Συντονίζει τις ελληνικές δράσεις με τις αντίστοιχες διεθνείς και είναι πρόθυμη να ενημερώσει με έγκυρο τρόπο την ηγεσία του Υπουργείου και του ΙΕΠ.
ΑΥτό είναι το ζήτημα Κύριοι για να μην τρελαθούμε κιόλας εδώ πέρα!!!
ΥΓ: Προφανώς και οι τίτλοι δεν εξασφαλίζουν εκατέρωθεν τίποτα από τα παραπάνω. Δηλαδή υπάρχουν απόφοιτοι τμημάτων που δεν έχουν ιδέα από Μαθηματικά (συχνά βρίσκονται και στην καθορίζουσα την Μαθηματική παιδεία τάξη), όπως και υπάρχουν απόφοιτοι άλλων σχολών που ξέρουν περισσότερα Μαθηματικά. Όμως στο μέσο όρο των μεν και των δε η Μαθηματική εμπειρία και λογική - καθολικά- είναι μεγαλύτερη στους απόφοιτους Μαθηματικών τμημάτων.
τελευταία επεξεργασία από polysot σε Κυρ Απρ 24, 2016 6:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Καλημέρα.
Η ΕΜΕ είναι επιστημονικό σωματείο και όχι κρατικό θεσμικό όργανο και ως εκ τούτου πρέπει και μπορεί να επηρεάζει τις Μαθηματικές εξελίξεις μέσω της δυναμικής που αντανακλάται από το κύρος που της προσδίδουν τα μέλη της και το κύρος που έχει στην κοινωνία. Αυτό θα πρέπει να αξιοποιεί το ΔΣ της ΕΜΕ για να την υπολογίζουν. Η ΕΜΕ δεν μπορεί να δρομολογήσει εξελίξεις αλλά θα μπορούσε να επηρεάσει καθοριστικά. Αυτό συμβαίνει όταν η δυναμική των διοικήσεων της έχει δύο χαρακτηριστικά i) να αποτελείται από άτομα με υψηλή επιστημονική επάρκεια και υψηλό έργο, κύρια μέσω δειγμάτων γραφής και ii) να κατανοήσει ότι είναι αιρετή και άρα θα πρέπει να είναι εντολοδόχος των μελών της αλλά και της μαθηματικής κοινότητας γενικότερα, με την κοινωνική και επιστημονική της εικόνα να είναι θετική στο μέγιστο δυνατό. Κύρια η ΕΜΕ θα πρέπει να υπερασπίζεται την ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ώστε και η ιδιωτική να καταστεί σωστός αρωγός της εκπαιδευτικής προόδου. Με αυτή την έννοια το εκάστοτε ΔΣ της ΕΜΕ θα πρέπει να δρα. Στη περίπτωση τώρα της συνάντησης η παρουσία ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των μελών του ΔΣ είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ και για λόγους αντίστασης προς πιθανό " πονηρό " κυβερνητικό πέρασμα κακώς κειμένων μέσω καταρχάς ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ παράξενων διατάξεων και στην συνέχεια βλέπουμε. Αλλά κύρια για να μην υπάρχει το ισχυρό επιχείρημα προς τα έξω μα εμείς σας καλέσαμε για να σας ακούσουμε και δεν ήρθατε, άρα δεν σας ενδιαφέρει η λύση του προβλήματος αλλά η συντήρηση του για να το εκμεταλλεύεστε πολιτικά κτλ. Ας μη ξεχνάμε ότι και κάποιες διατάξεις έξυπνα στημένες αν περάσουν, από το σύνολο των διατάξεων, το επόμενο βήμα θα είναι να περάσουν και κάποιες άλλες και σιγά- σιγά θα συμπληρωθεί το παζλ. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο κ. Φίλης ζητά τώρα την διεύρυνση της εισαγωγής στο σώμα των διδασκόντων της ΔΗΜΟΣΙΑΣ εκπαίδευσης και άλλων ειδικοτήτων αλλά με επαφή με τα μαθηματικά. Το ζητά την εποχή που λόγω της στασιμότητας των έργων οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου μαστίζονται από την ανεργία που αντί η κυβέρνηση να την αντιμετωπίσει κάνοντας έργα και ανοίγοντας προϋποθέσεις για επανεκκινήσεις της οικοδομής, των εργοστασίων κτλ, πάει να την αντιμετωπίσει μέσω του αίσχους αυτής της μορφής κοινωνικού αυτοματισμού.
Από αυτή τη σκοπιά θα ζητούσα και από τον Γιάννη Κερασαρίδη να πάει για να παλέψει και μετά να μας πληροφορήσει με ακρίβεια για το τι έγινε εκεί "κεκλεισμένων των θυρών".
Η ΕΜΕ είναι επιστημονικό σωματείο και όχι κρατικό θεσμικό όργανο και ως εκ τούτου πρέπει και μπορεί να επηρεάζει τις Μαθηματικές εξελίξεις μέσω της δυναμικής που αντανακλάται από το κύρος που της προσδίδουν τα μέλη της και το κύρος που έχει στην κοινωνία. Αυτό θα πρέπει να αξιοποιεί το ΔΣ της ΕΜΕ για να την υπολογίζουν. Η ΕΜΕ δεν μπορεί να δρομολογήσει εξελίξεις αλλά θα μπορούσε να επηρεάσει καθοριστικά. Αυτό συμβαίνει όταν η δυναμική των διοικήσεων της έχει δύο χαρακτηριστικά i) να αποτελείται από άτομα με υψηλή επιστημονική επάρκεια και υψηλό έργο, κύρια μέσω δειγμάτων γραφής και ii) να κατανοήσει ότι είναι αιρετή και άρα θα πρέπει να είναι εντολοδόχος των μελών της αλλά και της μαθηματικής κοινότητας γενικότερα, με την κοινωνική και επιστημονική της εικόνα να είναι θετική στο μέγιστο δυνατό. Κύρια η ΕΜΕ θα πρέπει να υπερασπίζεται την ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ώστε και η ιδιωτική να καταστεί σωστός αρωγός της εκπαιδευτικής προόδου. Με αυτή την έννοια το εκάστοτε ΔΣ της ΕΜΕ θα πρέπει να δρα. Στη περίπτωση τώρα της συνάντησης η παρουσία ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των μελών του ΔΣ είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ και για λόγους αντίστασης προς πιθανό " πονηρό " κυβερνητικό πέρασμα κακώς κειμένων μέσω καταρχάς ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ παράξενων διατάξεων και στην συνέχεια βλέπουμε. Αλλά κύρια για να μην υπάρχει το ισχυρό επιχείρημα προς τα έξω μα εμείς σας καλέσαμε για να σας ακούσουμε και δεν ήρθατε, άρα δεν σας ενδιαφέρει η λύση του προβλήματος αλλά η συντήρηση του για να το εκμεταλλεύεστε πολιτικά κτλ. Ας μη ξεχνάμε ότι και κάποιες διατάξεις έξυπνα στημένες αν περάσουν, από το σύνολο των διατάξεων, το επόμενο βήμα θα είναι να περάσουν και κάποιες άλλες και σιγά- σιγά θα συμπληρωθεί το παζλ. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο κ. Φίλης ζητά τώρα την διεύρυνση της εισαγωγής στο σώμα των διδασκόντων της ΔΗΜΟΣΙΑΣ εκπαίδευσης και άλλων ειδικοτήτων αλλά με επαφή με τα μαθηματικά. Το ζητά την εποχή που λόγω της στασιμότητας των έργων οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου μαστίζονται από την ανεργία που αντί η κυβέρνηση να την αντιμετωπίσει κάνοντας έργα και ανοίγοντας προϋποθέσεις για επανεκκινήσεις της οικοδομής, των εργοστασίων κτλ, πάει να την αντιμετωπίσει μέσω του αίσχους αυτής της μορφής κοινωνικού αυτοματισμού.
Από αυτή τη σκοπιά θα ζητούσα και από τον Γιάννη Κερασαρίδη να πάει για να παλέψει και μετά να μας πληροφορήσει με ακρίβεια για το τι έγινε εκεί "κεκλεισμένων των θυρών".
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
-
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 27, 2016 10:50 pm
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Να ειμαστε προσεκτικοι οταν προβαινουμε σε τετοιες καταγγελιες γιατι μπορει να μας ζητηθει να τις αποδειξουμε...polysot έγραψε:Πάντως η ανακοίνωση που εξέδωσε ήταν ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΙΑ και αφήνει ΠΛΗΘΟΣ αδιευκρίνιστων παραμέτρων - στην καλύτερη περίπτωση- τους ιερολοχίτες των διάφορων μεταπτυχιακών επί πληρωμή!
Μου θυμιζει δε αυτο που ελεγε η εκπροσωπος των αναπληρωτων περι καταβολης 10.000 ευρω για να παιρνουν τα θεματα του ΑΣΕΠ οι υποψηφιοι...η το αλλο περι καταβολης 50.000 ευρω για να αλλαζει η βαθμολογια του ΑΣΕΠ στην βαση δεδομενων του συστηματος !!!!
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Δεν υπάρχουν μεταπτυχιακά που πληρώνεις δηλαδή; Είναι όλα χωρίς δίδακτρα; Δεν καταλαβαίνω τι σε πείραξε !kostas petalotis έγραψε:Να ειμαστε προσεκτικοι οταν προβαινουμε σε τετοιες καταγγελιες γιατι μπορει να μας ζητηθει να τις αποδειξουμε...polysot έγραψε:Πάντως η ανακοίνωση που εξέδωσε ήταν ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΙΑ και αφήνει ΠΛΗΘΟΣ αδιευκρίνιστων παραμέτρων - στην καλύτερη περίπτωση- τους ιερολοχίτες των διάφορων μεταπτυχιακών επί πληρωμή!
Μου θυμιζει δε αυτο που ελεγε η εκπροσωπος των αναπληρωτων περι καταβολης 10.000 ευρω για να παιρνουν τα θεματα του ΑΣΕΠ οι υποψηφιοι...η το αλλο περι καταβολης 50.000 ευρω για να αλλαζει η βαθμολογια του ΑΣΕΠ στην βαση δεδομενων του συστηματος !!!!
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Απλά συνάδελφοι θα ήθελα να ήξερα, αν ο υπουργός κάλεσε την διοίκηση της ΕΜΕ για να συζητήσουν το θέμα από μηδενική βάση. Διότι αν την κάλεσε απλά με στόχο την συναίνεση της ΕΜΕ στο ουσιαστικό για τον υπουργό κομμάτι του όλου πακέτου των μέτρων που πρότεινε (έστω και αν το ουσιαστικό πακέτο εκκίνησης είναι χαμηλό, για εφαρμογή σε βάθος χρόνου του μεγαλύτερου ποσοστού του πακέτου) τότε να προσέξει πολύ το ΔΣ. Για παράδειγμα αν ο υπουργός προτείνει να δεχθεί η ΕΜΕ να διορίζονται εκτός των ιδίων των μαθηματικών και οι των θετικών επιστημών (με πιθανό μεταπτυχιακό δίπλωμα στα μαθηματικά) ως διδάσκοντες μαθηματικά στη Δημόσια Εκπαίδευση μόνο μετά από εξετάσεις στο γνωστικό, στην παιδαγωγική - ψυχολογία, στην γενική διδακτική, στην ειδική διδακτική, δηλαδή εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ, θα πρέπει η ΕΜΕ να το δεχθεί; Επί τη ευκαιρία ποια θα ήταν η γνώμη ημών;
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Για αυτό λέω ότι με την ΕΜΕ χάνει κανείς το δίκιο του. Έχω την εντύπωση ότι η ΕΜΕ κινείται και η ίδια στην κατεύθυνση αντικατάστασης των Μαθηματικών από τα παιδαγωγικοδιδακτικά. Νομίζω αυτό είναι φανερό, αρκεί κανείς να κοιτάξει τις εισηγήσεις στα συνέδριά της. Και όχι μόνο.polysot έγραψε:Πάντως η ανακοίνωση που εξέδωσε ήταν ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΙΑ και αφήνει ΠΛΗΘΟΣ αδιευκρίνιστων παραμέτρων - στην καλύτερη περίπτωση- ως προς τις θέσεις της, οι οποίες και προφανώς δεν απηχούν την άποψη της πλειοψηφίας των μελών της.
Συγκεκριμένα θέματα που μένουν ανοικτά:
1) Το βαθιά μαθηματική καλλιέργεια θα έπρεπε να είναι συγκεκριμένο: Απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος ή μήπως δεν πιστεύει σε αυτό το ΔΣ της ΕΜΕ;Σε όλες όμως τις περιπτώσεις χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός να διαθέτει βαθιά μαθηματική καλλιέργεια και γνώση των διεργασιών της μάθησης και της παιδαγωγικής επιστήμης. Είναι ένα ζήτημα που ορθά τίθεται και απασχολεί τα πανεπιστημιακά τμήματα και τις επιστημονικές εταιρείες.
2) Η γνώση των διεργασιών της μάθησης και η παιδαγωγική επιστήμη προηγούνται της μαθηματικής γνώσης που εξασφαλίζεται από ένα σωστό πτυχίο Μαθηματικού τμήματος, όπου εξάλλου υπάρχει και επαρκής ποσότητα των παραπάνω; Αφήσαμε και κατήντησε η μαθηματική γνώση να έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με ένα οποιοδήποτε πτυχίο τμήματος βρεφονηπιακής εκπαίδευσης!!! Κουμάντο στα προγράμματα σπουδών Μαθηματικών κάνουν εδώ και πολλά χρόνια διάφοροι κατά βάση - άσχετοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ με τα Μαθηματικά - και εμείς περιμένουμε, κοιμώμενοι τον ύπνο του αδίκου να βελτιωθεί η Μαθηματική παιδεία στον τόπο μας! ΠΩΣ θα γίνει αυτό κύριοι, αν δεν αποφασίζουν Μαθηματικοί για τα μαθηματικά; Επιτρέψαμε στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών να είναι κυρίαρχο στοιχείο η <<παιδαγωγική γνώση>> και όχι τα Μαθηματικά! Και ενώ ήδη το γνωστικό αντικείμενο προσμετράται 40% της βαθμολογίας, έναντι 60% της <<παιδαγωγικής γνώσης>> - για να έχουν δουλειά και κάποια <<τελειωμένα>> στις μέρες μας και άνευ αντικειμένου επιστημονικά τμήματα, που δεν μετρούν απολύτως πουθενά στη σύγχρονη εποχή και αρκούνται να απομιζούν από την επιστήμη των άλλων - έχουν καταφέρει οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι οποιουδήποτε παιδαγωγικού τμήματος να προσμετρώνται επίσης διπλά μόρια σε σχέση με πραγματικά επιστημονικούς τίτλους ειδίκευσης, που όλοι γνωρίζουν με τι κόπο και αποτέλεσμα αποκτώνται !!! Και αν λοιπόν κύριοι έχουν κύριο λόγο όλοι οι παραπάνω για τη Μαθηματική παιδεία της χώρας μας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ΤΙΠΟΤΑ δεν τους αναλογεί, γιατί να μην πει σωστά και ο Υπουργός ότι και άλλοι ξέρουν μαθηματικά και άρα μπορούν και άλλοι να τα διδάξουν, όταν αποδεδειγμένα αυτοί οι άλλοι προφανώς και είναι σχετικότεροι με το αντικείμενο με αυτούς που ήδη το καθορίζουν;
3) Ποια άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και επιστημονικές εταιρείες μπορεί να συζητούν για τα Μαθηματικά από τα τμήματα Μαθηματικών και την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία; Και πώς ακριβώς μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της Μαθηματικής παιδείας της χώρας μας, η οποία, ειδικά στην εποχή μας, θα έπρεπε να τίθεται σε πρώτο πλάνο;
Αυτά τα άλλα πανεπιστημιακά τμήματα και <<επιστημονικές>> εταιρείες μάλλον είναι αυτά που έχουν υποβαθμίσει την Μαθηματική παιδεία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Διότι, κύριοι όταν κατεβάζεις τον πήχυ από τα 2μ στο 1μ, τότε προφανώς και θα τον περάσουν με <<επιτυχία>> οι περισσότεροι μαθητές. Όμως ταυτόχρονα καταδικάζεις όλους εκείνους που θα θελήσουν να ακολουθήσουν τις θετικές επιστήμες ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ με στατιστικά δεδομένα σε τουλάχιστον μία μεγάλη υστέρηση σε μαθηματικές γνώσεις και εμπειρίες που θα έπρεπε να έχουν για να ακολουθήσουν επιτυχημένα τη θετική κατεύθυνση που επιθυμούν! ΔΙότι για να καλύψουν το χαμένο έδαφος του λυκείου - αν τα καταφέρουν - θα χάσουν πολύτιμο χρόνο από τα καλύτερα επιστημονικώς παραγωγικά χρόνια τους!!!
Η ΕΜΕ λοιπόν, θα έπρεπε να δραστηριοποιείται συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια σε αυτήν την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός μεστού προγράμματος μαθηματικών για όσους θέλουν να ακολουθήσουν τις θετικές σπουδές και ενός κατάλληλα διαμορφωμένου προγράμματος για τους υπόλοιπους και όχι να αφήνει χώρο (ενίοτε και να υποστηρίζει) τους ιερολοχίτες των διάφορων μεταπτυχιακών επί πληρωμή!Η ΕΜΕ δραστηριοποιείται συστηματικά σε αυτή την κατεύθυνση με εκδόσεις, συνέδρια και σεμινάρια. Συντονίζει τις ελληνικές δράσεις με τις αντίστοιχες διεθνείς και είναι πρόθυμη να ενημερώσει με έγκυρο τρόπο την ηγεσία του Υπουργείου και του ΙΕΠ.
ΑΥτό είναι το ζήτημα Κύριοι για να μην τρελαθούμε κιόλας εδώ πέρα!!!
ΥΓ: Προφανώς και οι τίτλοι δεν εξασφαλίζουν εκατέρωθεν τίποτα από τα παραπάνω. Δηλαδή υπάρχουν απόφοιτοι τμημάτων που δεν έχουν ιδέα από Μαθηματικά (συχνά βρίσκονται και στην καθορίζουσα την Μαθηματική παιδεία τάξη), όπως και υπάρχουν απόφοιτοι άλλων σχολών που ξέρουν περισσότερα Μαθηματικά. Όμως στο μέσο όρο των μεν και των δε η Μαθηματική εμπειρία και λογική - καθολικά- είναι μεγαλύτερη στους απόφοιτους Μαθηματικών τμημάτων.
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Τα συνέδρια Αναστάση δε θα μπορούσαν να είναι πολύ διαφορετικά διαμορφωμένα για πολλούς λόγους. Εξάλλου ο κύριος στόχος είναι πάντα να συναντηθούν και να ανταλλάξουν απόψεις για διάφορα θέματα περί των Μαθηματικών και της διδασκαλίας τους όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι. Αυτό δεν μπορεί να γίνει πολύ διαφορετικά νομίζω. Όμως οι επίσημες θέσεις και κατευθύνσεις είναι άλλο θέμα. Επίσης και η συμμετοχή στις διαδικασίες της ΕΜΕ, ώστε να λάβει τη διάσταση που θέλουμε βελτιώνοντας όπως ο καθένας νομίζει τη λειτουργία είναι άλλο θέμα. Αλλά ακόμα και εκείνα τα πράγματα που λειτουργούν σωστά τώρα στην ΕΜΕ πρέπει να επισημαίνονται.
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Προφανώς θέλοντας και μόνο να καταθέσω την άποψη μου χωρίς αυτή να είναι απάντηση επί προσωπικού προς τον οιονδήποτε.
Επιτρέψτε μου να πω ότι τα συνέδρια της ΕΜΕ εξαρχής και με βάση τους τίτλους τους είναι κορυφαία συνέδρια για τον σκοπό που γίνονται. Η ΕΜΕ δεν ανήγγειλε ποτέ συνέδρια ανακοινώσεων ερευνητικού εξειδικευμένου τύπου (Όπως π.χ. Η έννοια της φύσης της ευθείας γραμμής στο Ευκλείδειο περιβάλλον αλλά και στα μη Ευκλείδεια περιβάλλοντα κτλ). Πιθανόν ένα μικρό ποσοστό των εισηγήσεων να μην είναι στο αναμενόμενο ύψος. Υπάρχει όμως παγκοσμίως συνέδριο που όλες οι εισηγήσεις να είναι και πηγές καινούργιας θεωρίας; Όμως εν γένει τα συνέδρια της ΕΜΕ, αφορούν κύρια την Μαθηματική σκέψη έως και σε επίπεδο διεθνών διαγωνισμών και την ευρύτερη λειτουργία της σκέψης αυτής σε πλουραλιστικό επίπεδο και έχουν ως εκ τούτου πολλά και σπουδαία Μαθηματικά. Στην ΕΜΕ με τα κακά της αλλά και καλά της δουλεύουν και έχουν εισηγήσεις επί των συγκεκριμένων τίτλων και άτομα που είναι καταξιωμένα σε βάθος χρόνου (και όχι ως "διδακτικοί") στην Μαθηματική κοινότητα αλλά και στους κύκλους των Μαθητών τους με αναφορές από αυτούς πολύ μετά και από την παγκόσμια πλέον ακαδημαϊκή και ερευνητική τους θέση, από όπου πλέον μιλούν συνειδητά. Άλλα είναι τα κακώς κείμενα στην ΕΜΕ που σίγουρα υπάρχουν. Όμως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι οφείλεται αποκλειστικά στην ΕΜΕ και σε βάθος χρόνου η συντήρηση της αντίληψης του υψηλού κύρους των μαθηματικών ως κορυφαίας επιστήμης στη πατρίδα που ζούμε, δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο ευρύτερα και κύρια στον Έλληνα Διδάσκοντα Μαθηματικό στον οποίο εξάλλου η ΕΜΕ ανήκει.
Εύχομαι λοιπόν μετά την σημερινή συνάντηση να βγουν κερδισμένα για την Μέση εκπαίδευση κύρια τα Μαθηματικά.
Επιτρέψτε μου να πω ότι τα συνέδρια της ΕΜΕ εξαρχής και με βάση τους τίτλους τους είναι κορυφαία συνέδρια για τον σκοπό που γίνονται. Η ΕΜΕ δεν ανήγγειλε ποτέ συνέδρια ανακοινώσεων ερευνητικού εξειδικευμένου τύπου (Όπως π.χ. Η έννοια της φύσης της ευθείας γραμμής στο Ευκλείδειο περιβάλλον αλλά και στα μη Ευκλείδεια περιβάλλοντα κτλ). Πιθανόν ένα μικρό ποσοστό των εισηγήσεων να μην είναι στο αναμενόμενο ύψος. Υπάρχει όμως παγκοσμίως συνέδριο που όλες οι εισηγήσεις να είναι και πηγές καινούργιας θεωρίας; Όμως εν γένει τα συνέδρια της ΕΜΕ, αφορούν κύρια την Μαθηματική σκέψη έως και σε επίπεδο διεθνών διαγωνισμών και την ευρύτερη λειτουργία της σκέψης αυτής σε πλουραλιστικό επίπεδο και έχουν ως εκ τούτου πολλά και σπουδαία Μαθηματικά. Στην ΕΜΕ με τα κακά της αλλά και καλά της δουλεύουν και έχουν εισηγήσεις επί των συγκεκριμένων τίτλων και άτομα που είναι καταξιωμένα σε βάθος χρόνου (και όχι ως "διδακτικοί") στην Μαθηματική κοινότητα αλλά και στους κύκλους των Μαθητών τους με αναφορές από αυτούς πολύ μετά και από την παγκόσμια πλέον ακαδημαϊκή και ερευνητική τους θέση, από όπου πλέον μιλούν συνειδητά. Άλλα είναι τα κακώς κείμενα στην ΕΜΕ που σίγουρα υπάρχουν. Όμως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι οφείλεται αποκλειστικά στην ΕΜΕ και σε βάθος χρόνου η συντήρηση της αντίληψης του υψηλού κύρους των μαθηματικών ως κορυφαίας επιστήμης στη πατρίδα που ζούμε, δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο ευρύτερα και κύρια στον Έλληνα Διδάσκοντα Μαθηματικό στον οποίο εξάλλου η ΕΜΕ ανήκει.
Εύχομαι λοιπόν μετά την σημερινή συνάντηση να βγουν κερδισμένα για την Μέση εκπαίδευση κύρια τα Μαθηματικά.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
- polysot
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 2583
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 19, 2009 11:43 pm
- Τοποθεσία: Όπου βρω ενδιαφέρουσες προσωπικότητες...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Συμφωνώ πλήρως για τα συνέδρια Σωτήρη.
Αυτό περίπου έγραψα κι εγώ προσθέτοντας ότι μάλλον δεν μπορούμε να έχουμε κάτι πολύ καλύτερο...
Αυτό περίπου έγραψα κι εγώ προσθέτοντας ότι μάλλον δεν μπορούμε να έχουμε κάτι πολύ καλύτερο...
Σωτήρης Δ. Χασάπης
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
Ζήσε τα μαθηματικά σου!
-----------------------------
"There is a scientific taste just as there is a literary or artistic one", Renan
"The journey of a thousand miles begins with one step.", Lao Tzu
- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Εδώ διαφωνώ, αλλά ούτως ή άλλως είναι άλλο το θέμα του thread οπότε πάσο. Επίσης για να μην παρεξηγηθώ, γι' αυτό και παραθέτω αυτό που είπε ο Σωτήρης, δεν είπα ότι καμία εισήγηση στα συνέδρια της ΕΜΕ δεν αξίζει. Σαφώς και υπάρχουν αξιόλογες εισηγήσεις αλλά χάνονται ανάμεσα στις υπόλοιπες. Το θέμα είναι οι αξιόλογες εισηγήσεις, και δεν είναι ανάγκη να παρουσιάζουν νέες θεωρίες, κανείς δεν περιμένει κάτι τέτοιο σε αυτά τα συνέδρια, να είναι περισσότερες.polysot έγραψε:...μάλλον δεν μπορούμε να έχουμε κάτι πολύ καλύτερο...
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Προσωπικά δεν ανήκω και δεν θα μπορούσα να ανήκω στους διδακτικούς χωρίς βέβαια να τους υποτιμώ αντιθέτως μάλιστα. Πολύ απλά δεν μου ταιριάζει. Πιστεύω γενικότερα στην διδασκαλία των Μαθηματικών που είναι βασισμένη στην προσωπικότητα του διδάσκοντα που πάνω από όλα κατέχει αυτό που διδάσκει καλά και που έχει και ο ίδιος διαβεί το κτίσιμο της δικής του γνώσης από τα πρώτα βήματα που ένοιωσε την συγκίνηση της προσπάθειας της επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος. Και προσπάθησε να αποκτήσει γνώσεις και άλλες γνώσεις για ακόμα περισσότερες επιλύσεις. Έτσι εμπνέει κατά την άποψή μου ο Μαθηματικός δάσκαλος. Lebesqe: Αν θες να κατανοήσεις τα μαθηματικά αρκεί να παρακολουθείς τον μαθηματικό κατά τη στιγμή που επιλύει ένα μαθηματικό πρόβλημα. Στην ΕΜΕ υπάρχει έδαφος ΚΑΙ για αυτό, αρκεί να επανδρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότεροι τις αντίστοιχες επιτροπές προς αυτή τη κατεύθυνση.
Εύχομαι και πάλι από καρδιάς μετά το πέρας της σημερινής συνάντησης να κερδίσει η διδασκαλία των Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης, για την μέγιστη δυνατή απόδοση.
Εύχομαι και πάλι από καρδιάς μετά το πέρας της σημερινής συνάντησης να κερδίσει η διδασκαλία των Μαθηματικών της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης, για την μέγιστη δυνατή απόδοση.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
- S.E.Louridas
- Δημοσιεύσεις: 5948
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 21, 2009 10:53 am
- Τοποθεσία: Aegaleo.
- Επικοινωνία:
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Δεν μπορώ φίλοι να κρύψω την αγωνία μου για το τι επακριβώς ειπώθηκε στην συνάντηση αυτή και αν τελικά είχαμε δεσμεύσεις από τον υπουργό.
Μέχρι να μάθουμε έχω ως όπλο το ρητό: Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Προφανώς και περιμένω από την ΕΜΕ την ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ και ΑΚΡΙΒΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, όπως εξάλλου αρμόζει σε Μαθηματικούς, προς τους Έλληνες πολίτες και τη Μαθηματική Κοινότητα.
Μέχρι να μάθουμε έχω ως όπλο το ρητό: Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Προφανώς και περιμένω από την ΕΜΕ την ΛΕΠΤΟΜΕΡΗ και ΑΚΡΙΒΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, όπως εξάλλου αρμόζει σε Μαθηματικούς, προς τους Έλληνες πολίτες και τη Μαθηματική Κοινότητα.
S.E.Louridas
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
1.Μιλώ, μόνο όταν έχω να πώ κάτι καλύτερο από την σιωπή (Πυθαγόρας).
2.Οι αξίες αντανακλώνται, Δεν επιβάλλονται.
3.Είναι Κορυφαία η κάθε στιγμή επίλυσης ενός Μαθηματικού προβλήματος.
Re: ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
Καλησπέρα.
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πως πήγε η συνάντηση;
Υπάρχει κάποια ενημέρωση για το πως πήγε η συνάντηση;
Παντούλας Περικλής
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες