
Άθροισμα τόξων εφαπτομένης
Συντονιστές: grigkost, Κοτρώνης Αναστάσιος
-
china university
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 28, 2012 7:16 pm
Άθροισμα τόξων εφαπτομένης
Δείξτε ότι 

- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5562
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: International
- Επικοινωνία:
Re: Άθροισμα τόξων εφαπτομένης
Μπα, είχα την εντύπωση πως αυτή η σειρά είχε λυθεί. Αλλά μάλλον λάθος έκανα. Την είχα λύσει τότε αλλά δεν την έγραψα αφού είχε πολλές επίπονες πράξεις.
Τέλος πάντων. Η παρακάτω λύση στηρίζεται σε ιδέες που κυκλοφορούν εδώ και εκεί (οπότε δε παίρνω κανένα credit). Και σίγουρα έχω (ξανά) δει παρόμοιο.
Ξεκινάμε από τη γνωστή σχέση
. Χρησιμοποιώντας το Wolfram (δε το κανα στο χέρι ) παραγοντοποιούμε τη παράσταση:
Χρησιμοποιώντας την ιδιότητα των ορισμάτων έχουμε
Άρα για το αρχικό άθροισμα έχουμε:
διότι
που δικαιολογεί και την εμφάνιση του
.
Την ιδέα με το
την έχουμε δει και εδώ. Όποιος αναγνώστης επιθυμεί να επαληθεύσει τη παραγοντοποίηση που δίνει το Wolfram ας είναι ο επισκέπτης μου. Τέλος για το όρισμα των μιγαδικών ισχύει ότι

και γενικεύεται και για
μιγαδικούς.
Τέλος πάντων. Η παρακάτω λύση στηρίζεται σε ιδέες που κυκλοφορούν εδώ και εκεί (οπότε δε παίρνω κανένα credit). Και σίγουρα έχω (ξανά) δει παρόμοιο.
Ξεκινάμε από τη γνωστή σχέση
. Χρησιμοποιώντας το Wolfram (δε το κανα στο χέρι ) παραγοντοποιούμε τη παράσταση:
Χρησιμοποιώντας την ιδιότητα των ορισμάτων έχουμε
Άρα για το αρχικό άθροισμα έχουμε:
διότι
που δικαιολογεί και την εμφάνιση του
. Την ιδέα με το
την έχουμε δει και εδώ. Όποιος αναγνώστης επιθυμεί να επαληθεύσει τη παραγοντοποίηση που δίνει το Wolfram ας είναι ο επισκέπτης μου. Τέλος για το όρισμα των μιγαδικών ισχύει ότι
και γενικεύεται και για
μιγαδικούς. Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !


- Κοτρώνης Αναστάσιος
- Επιμελητής
- Δημοσιεύσεις: 3203
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 11:11 pm
- Τοποθεσία: Μπροστά στο πισί...
- Επικοινωνία:
Re: Άθροισμα τόξων εφαπτομένης
Ψυχραιμία Τόλη. όλα καλά θα πάνε. Θα το δεις..Tolaso J Kos έγραψε:...ας είναι ο επισκέπτης μου.
Εσύ....; Θα γίνεις κανίβαλος....;
- Tolaso J Kos
- Δημοσιεύσεις: 5562
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 05, 2012 10:09 pm
- Τοποθεσία: International
- Επικοινωνία:
Re: Άθροισμα τόξων εφαπτομένης
Που εισαι βρε Τάσο ; Δεν ανησυχώ , όλα καλα θα πάνε ..Κοτρώνης Αναστάσιος έγραψε:
Ψυχραιμία Τόλη. όλα καλά θα πάνε. Θα το δεις..
Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση !


Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης